Gå til innhold

Terrortrussel mot Norge - PST skaper frykt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TV2 har en terrorist i nyhetsstudioet sitt, og kaller han "Terrorekspert"

Svært upassende.

Takes one to know one vet du.

Lars Gule bør sitte i fengsel.

Anonymous poster hash: 8e78b...8ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de hater Vesten.

Anonymous poster hash: b4f05...161

If-Terrorists-Hates-Us-For-Our-Freedom-T

Anonymous poster hash: 70e55...818

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med utenlandske venner nå, og det eneste spørsmålet de stiller er hvorfor noen ville angripe Norge. Sliter ærlig talt med å komme på grunner selv - innspill, noen..?

Anonymous poster hash: [cronym=Full hash: 1a9b063b9e52c0e7fdc16f1ff6c5f9b6] 1a9b0...9b6

Jeg er enig i at det er litt vagt, men noen grunner finnes det jo. Ellers er det vel litt fordi Norge regnes som et trygt og rolig land, med rikdom og høy levestandard, og dersom vi plutselig blir rammet av terror gir det litt følelsen at ingen kan være trygge.

Anonymous poster hash: 1bea1...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Tror ikke godt forberedte terrorister vil nøye seg med å bare legge igjen en koffert i terminalbygget. De vil nok enten sprenge seg selv i luften eller finne finurlige måter å gjemme sprengstoffet på.

Anonymous poster hash: 98903...79f

De vil være på vakt, jeg vil faktisk bli overasket om det ikke skjer flere alarmer pga. folk glemmer kofferter på grademoen, folk er nå så på vakt at legger noen fra seg en koffert i mer enn 2 minutter blir hele området sperret av og bombe gruppa til politiet vil dukke opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skal ut og fly på mandag! Jeg er ikke noe redd her jeg er nå, men jeg er nervøs for reisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If-Terrorists-Hates-Us-For-Our-Freedom-T

Anonymous poster hash: 70e55...818

...og dessuten er Norge det enkleste landet i Europa å begå terror. Her er jo ikke engang politiet bevæpnet. Og folk her er ganske naive og tror vi bor i en kardemommeby.

Skulle de begå terror i Storbritannia eller Frankrike så er det litt verre, da de er mer på vakt der.

Anonymous poster hash: 98903...79f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker med utenlandske venner nå, og det eneste spørsmålet de stiller er hvorfor noen ville angripe Norge. Sliter ærlig talt med å komme på grunner selv - innspill, noen..?

Anonymous poster hash: 1a9b0...9b6

Jeg tror du må sette deg inn i tankeprosessen til disse menneskene. Husk på at dette er mennesker som spenner bombebelter på barn med downs syndrom for å bruke de som selvmordsbombere. Vi snakker om personer som ser det som sin oppgave å bombe jenteskoler. Jeg tror mange må forstå at det er snakk om en hatideologi. Man kan ikke "forstå" dette ved å hevde at ofrene har noe av skylda fordi de "provoserte" terroristene.

Anonymous poster hash: e39f2...4ee

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med utenlandske venner nå, og det eneste spørsmålet de stiller er hvorfor noen ville angripe Norge. Sliter ærlig talt med å komme på grunner selv - innspill, noen..?

For at islamister er stokk dumme og hater alle. Bare se til ISIL i Irak, de dreper selv fromme muslimer for den minste ting som avviker fra deres syn. Det er en grunn til at disse knapt har allierte, de eksisterer bare for at vesten totalt mangler ryggrad.

Endret av Meeh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skal ut og fly på mandag! Jeg er ikke noe redd her jeg er nå, men jeg er nervøs for reisen!

Og på mandag så er muslimene ferdig med å faste og ramadan er over.. Skjønner godt du er nervøs!

Anonymous poster hash: 7f982...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skal ut og fly på mandag! Jeg er ikke noe redd her jeg er nå, men jeg er nervøs for reisen!

Jeg ville vært mer bekymret for at det har vært mange flystyrter bare de siste dagene.

Dramatic pictures show wreckage of Taiwan plane crash that killed 48 people (igår)

Air Algerie plane with 116 on board falls off radar (idag)

Og så har vi jo det som skjedde i Ukraina. Og så har vi det som skjedde et sted vi ikke vet hvor, som bare forsvant i havet.

Anonymous poster hash: 70e55...818

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dessuten er Norge det enkleste landet i Europa å begå terror. Her er jo ikke engang politiet bevæpnet. Og folk her er ganske naive og tror vi bor i en kardemommeby.

Skulle de begå terror i Storbritannia eller Frankrike så er det litt verre, da de er mer på vakt der.

Anonymous poster hash: 98903...79f

Så ser man på KG og verden går sin vante gang. VG og Dagbladet har litt om dette, men videre nede på siden står det om hvordan man kan få brunfargen til å sitte lenger.

Folk her til lands synes jeg selv jo er passe naive som tror at man er relativt trygg. Man ser det jo når noen har blitt drept eller noe annet her til lands- alle de sjokkerte folkene som sier at det hadde de aldri trodd kunne skje fordi det er jo noe man ser på tv. Få øynene opp og se at jo, det skjer! Neste gang kan det være deg.

Men, du kan også ramle foran trikken og bli påkjørt, du falle ned en trapp og brekke masse bein, du kan falle på sykkel og bli påkjørt av en bil eller buss, du kan bli påkjørt i bil av en buss, trikk, tog, trailer, elg, du kan bli skutt eller knivstukket, du kan dette over et rekkverk fra 5 etg, du kan bli slått ned, du kan ramle ned en stige eller fra et tak osv osv.

Anonymous poster hash: 4aa4e...334

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med utenlandske venner nå, og det eneste spørsmålet de stiller er hvorfor noen ville angripe Norge. Sliter ærlig talt med å komme på grunner selv - innspill, noen..?

Anonymous poster hash: 1a9b0...9b6

Tja. Hvilke gode grunner har de for å ta livet av muslimer som ikke er bokstavtro nok? Til å mene det er greit å nekte jenter utdannelse, hugge hender av folk, halsugge, steine? Hvis du leter etter rasjonelle grunner her, går du deg fullstendig vill.

Anonymous poster hash: 1577c...102

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik går det når man importerer en masse fundamentalister fra konflikområder. Blir det noe annen enn bråk og faenskap da?



Anonymous poster hash: b4f05...161
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere grunner:

- Vi er et vestlig land.

- Vi har deltatt i flere kriger i muslimske land. Det behøver ikke være en dårlig ting, rent moralsk, men for disse er jo det synonymt med fiende.

- Vi forbindes fortsatt noe med karikaturtegningene fra noen år tilbake, selv om det er verst for Danmark.

- Vi er i ferd med å innføre lover som straffer de som deltar i terrorgrupper utenlands.

- Vi er et av landene som stiftet NATO og har NATOs påtroppende generalsekretær.

Så er det selvsagt komplette idioter, hele bunten med islamister, og dette er på ingen måte noen legitime grunner til å angripe Norge. Men for dem er alt dette gode grunner til å prøve å sprenge nordmenn i luften. Vurderingen er jo ikke "er det riktig å angripe Norge???", den er "Kan disse lettlurte misfitsene uten hemninger klare bruke dette til å rettferdiggjøre angrep på nordmenn for seg selv?". Der er svaret åpenbart ja.



Anonymous poster hash: 922a5...811
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart av folk å kommentere på at man blir redd. Bare fordi de ikke har samme reaksjon som deg, så er den gal? Er rart hvordan man bare klarer å se for seg sånn man selv reagerer. Alle er ikke like.



Anonymous poster hash: 98b99...34b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PST sitter så klart på mye mer informasjon enn de gir ut. De sa heller ingenting om at de ikke vet "hvem og når". De sa de ikke kunne gå ut med det på dette tidspunktet. Dette er nok meget reelt ettersom de går ut med det.

Anonymous poster hash: ffe34...c2e

http://www.pst.no/media/pressemeldinger/mulig-terrortrussel-mot-norge/

Det er vel nesten ordrett det de skriver:

Vi har ingen informasjon om hvem, hvordan, hvilket mål eller på hvilken måte et slikt eventuelt angrep er planlagt gjennomført.

Anonymous poster hash: 33875...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de rødgrønne velgerne som stemte frem denne spinnville asylpolitikken som åpnet grensene for disse ekstremistene



Anonymous poster hash: 0e58c...37f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere grunner:

- Vi er et vestlig land.

- Vi har deltatt i flere kriger i muslimske land. Det behøver ikke være en dårlig ting, rent moralsk, men for disse er jo det synonymt med fiende.

- Vi forbindes fortsatt noe med karikaturtegningene fra noen år tilbake, selv om det er verst for Danmark.

- Vi er i ferd med å innføre lover som straffer de som deltar i terrorgrupper utenlands.

- Vi er et av landene som stiftet NATO og har NATOs påtroppende generalsekretær.

Så er det selvsagt komplette idioter, hele bunten med islamister, og dette er på ingen måte noen legitime grunner til å angripe Norge. Men for dem er alt dette gode grunner til å prøve å sprenge nordmenn i luften. Vurderingen er jo ikke "er det riktig å angripe Norge???", den er "Kan disse lettlurte misfitsene uten hemninger klare bruke dette til å rettferdiggjøre angrep på nordmenn for seg selv?". Der er svaret åpenbart ja.

Anonymous poster hash: 922a5...811

Det er nok at man ikke er muslim for å være målet for disse rasistene som ønsker et muslimsk verdensherredømme. Og når ikke-muslimene er gjort kål på, så går de etter muslimer som ikke er rettroende nok ifølge dem selv. De vet at man ikke trenger noe flertall for å true en majoritet, så lenge man er bestemt og kynisk nok.

Anonymous poster hash: e39f2...4ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg har egentlig ventet litt på dette. Etter den 22. Juli. 2011 var det vel en slik gruppe som gikk ut og sa at om et par år ville Norge oppleve det samme, så vi måtte aldri være for trygge. Kanskje det skjer nå?

Jeg bor i Oslo, men er noen dager på landet hos mamma og pappa - får ikke lyst til å dra hjem igjen nå.. (Ikke at jeg hadde så lyst til å dra hjem til Oslo i utgangspunktet.) Jeg er redd og utilpass - er helt alene.. Kun naboene som er hjemme.. Skal jeg noen steder må jeg ta tog eller annen kollektivtrafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...