Gå til innhold

Det angivelige malaysiske flyet MH17 er egentlig MH370 som forsvant tidligere i år...


slask

Anbefalte innlegg

Ifølge rapporten fra den tyske piloten Peter Haisenko ble MH17 Boeing 777 ikke skutt ned av en rakett.

Han observerte huller i cockpiten på det malayiske flyet, noe som betyr at flyet ble skutt ned av et militærfly.

http://www.globalresearch.ca/support-mh17-truth-osce-monitors-identify-shrapnel-like-holes-indicating-shelling-no-firm-evidence-of-a-missile-attack/5394324

Det er helt utrolig at den norske regjeringen boikotter Russland for nedskytingen av det malayiske flyet, når alle spor peker på at det var Kiev som sto bak ugjerningen.



Anonymous poster hash: 8923e...0d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge rapporten fra den tyske piloten Peter Haisenko ble MH17 Boeing 777 ikke skutt ned av en rakett.Han observerte huller i cockpiten på det malayiske flyet, noe som betyr at flyet ble skutt ned av et militærfly.http://www.globalresearch.ca/support-mh17-truth-osce-monitors-identify-shrapnel-like-holes-indicating-shelling-no-firm-evidence-of-a-missile-attack/5394324 Det er helt utrolig at den norske regjeringen boikotter Russland for nedskytingen av det malayiske flyet, når alle spor peker på at det var Kiev som sto bak ugjerningen. Anonymous poster hash: 8923e...0d4

Hvordan er huller i cockpiten en indikasjon på det?

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er huller i cockpiten en indikasjon på det?

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Det lurer jeg også på.

Jeg heller mot at en radarstyrt rakett har eksplodert i eller i nærheten av der hvor de aller fleste fly har radaren sin... nemelig i nesepartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge rapporten fra den tyske piloten Peter Haisenko ble MH17 Boeing 777 ikke skutt ned av en rakett.

Han observerte huller i cockpiten på det malayiske flyet, noe som betyr at flyet ble skutt ned av et militærfly.

http://www.globalresearch.ca/support-mh17-truth-osce-monitors-identify-shrapnel-like-holes-indicating-shelling-no-firm-evidence-of-a-missile-attack/5394324

Det er helt utrolig at den norske regjeringen boikotter Russland for nedskytingen av det malayiske flyet, når alle spor peker på at det var Kiev som sto bak ugjerningen.

Anonymous poster hash: 8923e...0d4

I følge den rapporten, så var cockpiten full av splinthull, som NESTEN lignet de som forårsakes av maskingevær. Linken din er både tendensiøs og uetterettelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge den rapporten, så var cockpiten full av splinthull, som NESTEN lignet de som forårsakes av maskingevær. Linken din er både tendensiøs og uetterettelig.

Er poenget ditt at det bare lignet nesten?

Kanskje du burde oversette med "omtrent som maskingevær-hull".

Forøvrig aner jeg ingenting om artikkelen, men leste denne saken (muligens et annet sted) for flere dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget ditt at det bare lignet nesten?

Kanskje du burde oversette med "omtrent som maskingevær-hull".

Forøvrig aner jeg ingenting om artikkelen, men leste denne saken (muligens et annet sted) for flere dager siden.

Poenget mitt er at den som observerte dem, kalte dem for "shrapnel holes", og det er definitivt noe du forventer å finne i skroget på et fly som er skutt ned av en rakett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge den rapporten, så var cockpiten full av splinthull, som NESTEN lignet de som forårsakes av maskingevær. Linken din er både tendensiøs og uetterettelig.

Poenget mitt er at den som observerte dem, kalte dem for "shrapnel holes", og det er definitivt noe du forventer å finne i skroget på et fly som er skutt ned av en rakett.

Jeg stiller meg bak dette.

Å skyte ned en stor jetliner med maskingeværet på en jager e.l. er bort i mot umulig, om man ikke slumper til å drepe begge pilotene (svært usannsynlig).

En bakke-til-luft-rakett vil selvfølgelig lage mange splinthull i skroget på flyet den rammer. Jeg skjønner fortsatt ikke at dette er mistenkelig.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen beviser for at russerne har skutt ned flyet. Derimot er det mye som tyder på at flyet ble skutt ned av Kiev-regjeringen, dvs. at USA sto bak.

Anonymous poster hash: 8923e...0d4

Så det som har skjedd er at USA skyter ned et fly fordi blair er irritert.

Akkurat.

Anonymous poster hash: 155ce...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det som har skjedd er at USA skyter ned et fly fordi blair er irritert.

Akkurat.

Anonymous poster hash: 155ce...100

Ja, dette er MYE mer sannsynlig enn at pro-russiske opprørere som allerede har skutt ned minst ett ukrainsk transportfly, gjør en tabbe og skyter ned et passasjerfly fordi de ikke får annet enn måldata med sitt utstyr. De har ikke utstyr som kan plukke opp transponderdataene som ville identifisert flyet som et passasjerfly.

Det er MYE mer logisk at USA krenker ukrainsk luftrom for å "straffe" Malaysia ved å myrde 300 passasjerer.

Noen ganger lurer jeg på om det er noe annet enn sagmugg i de små konspirasjonsteoretikernes hoder. De virker dummere og dummere for hver sinnsyk teori de legger frem. Jeg begynner å lure på om de kan lide av en slags galloperende hjerneråte som forvandler hjernene deres til snørr.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiev-regimet skjøt ned det malaysiske flyet på oppfordring fra Washington.

Det er som vi trodde – USAs kriminalitet og løgner driver verden mot krig.

En artikkel i New Straits Times, Malaysia største engelskspråklige avis, anklager det av USA og EU innsatte regimet i Kiev for å skyte ned Malaysian Airlines flight MH 17.

Ettersom malaysiske medier er strengt kontrollert av myndighetene, ser det ut til at anklagen om at Kiev skjøt ned MH17 er støttet av de malaysiske myndighetene.

De amerikanske og europeiske medier har begravet denne bemerkelsesverdige rapporten som tilbakeviser påstandene plantet av CIA i internasjonale medier. Disse påstandene hevdet at Russlands president Vladimir Putin var ansvarlig for ødeleggelsen av MH17, uten å presentere noen bevis for disse påstandene.

«New Straits Times» artikkel, med tittelen "amerikanske analytikere konkluderer MH17 skutt ned av fly," legger ut bevis for at ukrainske jagerfly angrep MH17 først med en rakett, så med 30-millimeter maskingeværild. Den russiske hæren har allerede presentert detaljerte radar og satellittdata som viser et ukrainsk Sukhoi-25 jagerfly fulgte MH17 kort tid før passasjerflyet krasjet.

«New Straits Times» artikkelen begynte, "Etterretnings analytikere i USA har allerede konkludert med at Malaysia flight MH17 ble skutt ned av en luft-til-luft rakett, og at den ukrainske regjeringen var involvert. Dette bekrefter teorien av lokale etterforskerne som går ut på at Boeing 777-200 ble ødelagt av en luft-til-luft-rakett og deretter skutt ned av et jagerfly. "

http://www.opednews.com/articles/Malaysian-press-charges-Uk-by-Alex-Lantier-Government-Corruption_Malaysia-Airlines-Flight-17_Putin_Russia-140809-576.html



Anonymous poster hash: 8923e...0d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiev-regimet skjøt ned det malaysiske flyet på oppfordring fra Washington.

Det er som vi trodde – USAs kriminalitet og løgner driver verden mot krig.

http://www.opednews.com/articles/Malaysian-press-charges-Uk-by-Alex-Lantier-Government-Corruption_Malaysia-Airlines-Flight-17_Putin_Russia-140809-576.html

Anonymous poster hash: 8923e...0d4

Skremmende tema.

Er Norge med i kappløpet på noen måte?

http://www.nrk.no/trondelag/usa-ruller-inn-stridsvogner-i-norge-1.11873671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende tema.

Er Norge med i kappløpet på noen måte?

http://www.nrk.no/trondelag/usa-ruller-inn-stridsvogner-i-norge-1.11873671

Såvidt jeg kan forstå, så er Norge en vasallstat underlagt USA, med veldig liten selvbestemmelsesrett.

Jeg har lett i avisene for å finne om Norge fronter alternative meninger til USAs propaganda, men finner lite eller ingen ting.

For eksempel har norske aviser og norske politikere hele tiden frontet den offisielle amerikanske forklaringen på nedskytingen av det malayiske flyet, enda denne forklaringen halter på mange avgjørende punkter.

Anonymous poster hash: 8923e...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiev-regimet skjøt ned det malaysiske flyet på oppfordring fra Washington. Det er som vi trodde – USAs kriminalitet og løgner driver verden mot krig.En artikkel i New Straits Times, Malaysia største engelskspråklige avis, anklager det av USA og EU innsatte regimet i Kiev for å skyte ned Malaysian Airlines flight MH 17.Ettersom malaysiske medier er strengt kontrollert av myndighetene, ser det ut til at anklagen om at Kiev skjøt ned MH17 er støttet av de malaysiske myndighetene. De amerikanske og europeiske medier har begravet denne bemerkelsesverdige rapporten som tilbakeviser påstandene plantet av CIA i internasjonale medier. Disse påstandene hevdet at Russlands president Vladimir Putin var ansvarlig for ødeleggelsen av MH17, uten å presentere noen bevis for disse påstandene. «New Straits Times» artikkel, med tittelen "amerikanske analytikere konkluderer MH17 skutt ned av fly," legger ut bevis for at ukrainske jagerfly angrep MH17 først med en rakett, så med 30-millimeter maskingeværild. Den russiske hæren har allerede presentert detaljerte radar og satellittdata som viser et ukrainsk Sukhoi-25 jagerfly fulgte MH17 kort tid før passasjerflyet krasjet. «New Straits Times» artikkelen begynte, "Etterretnings analytikere i USA har allerede konkludert med at Malaysia flight MH17 ble skutt ned av en luft-til-luft rakett, og at den ukrainske regjeringen var involvert. Dette bekrefter teorien av lokale etterforskerne som går ut på at Boeing 777-200 ble ødelagt av en luft-til-luft-rakett og deretter skutt ned av et jagerfly. " http://www.opednews.com/articles/Malaysian-press-charges-Uk-by-Alex-Lantier-Government-Corruption_Malaysia-Airlines-Flight-17_Putin_Russia-140809-576.html Anonymous poster hash: 8923e...0d4

En uformell anklage, eller altså en påstand er ikke noe bevis.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er bevist enda. Etterforskere jobber fortsatt med saken og skal legge frem en rapport om noen få uker. De skal legge frem informasjon fra ferdsskriveren, taleregistratoren og radarinformasjon. De får ikke lov til å konkludere med hvem som skjøt ned flyet, men jeg håper de fakta som legges frem likevel vil vise hva som skjedde og hvem som skjøt ned flyet. Jeg håper både politikere og media klarer å holde hodet kaldt inntil vi får resultatet av etterforskningen.



Anonymous poster hash: a4699...af6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiev-regimet skjøt ned det malaysiske flyet på oppfordring fra Washington.

Det er som vi trodde – USAs kriminalitet og løgner driver verden mot krig.

En artikkel i New Straits Times, Malaysia største engelskspråklige avis, anklager det av USA og EU innsatte regimet i Kiev for å skyte ned Malaysian Airlines flight MH 17.

Ettersom malaysiske medier er strengt kontrollert av myndighetene, ser det ut til at anklagen om at Kiev skjøt ned MH17 er støttet av de malaysiske myndighetene.

De amerikanske og europeiske medier har begravet denne bemerkelsesverdige rapporten som tilbakeviser påstandene plantet av CIA i internasjonale medier. Disse påstandene hevdet at Russlands president Vladimir Putin var ansvarlig for ødeleggelsen av MH17, uten å presentere noen bevis for disse påstandene.

«New Straits Times» artikkel, med tittelen "amerikanske analytikere konkluderer MH17 skutt ned av fly," legger ut bevis for at ukrainske jagerfly angrep MH17 først med en rakett, så med 30-millimeter maskingeværild. Den russiske hæren har allerede presentert detaljerte radar og satellittdata som viser et ukrainsk Sukhoi-25 jagerfly fulgte MH17 kort tid før passasjerflyet krasjet.

«New Straits Times» artikkelen begynte, "Etterretnings analytikere i USA har allerede konkludert med at Malaysia flight MH17 ble skutt ned av en luft-til-luft rakett, og at den ukrainske regjeringen var involvert. Dette bekrefter teorien av lokale etterforskerne som går ut på at Boeing 777-200 ble ødelagt av en luft-til-luft-rakett og deretter skutt ned av et jagerfly. "

http://www.opednews.com/articles/Malaysian-press-charges-Uk-by-Alex-Lantier-Government-Corruption_Malaysia-Airlines-Flight-17_Putin_Russia-140809-576.html

Anonymous poster hash: 8923e...0d4

Hehe...

New Strait Times (som for øvrig har blitt tatt for løgn og feilaktig artikler flere ganger) referer til en artikkel publisert på GlobalResearch.org. En nettside som drives av sertifiserte skrullinger som ser konspirasjoner i det vide og det brede.

Knapt et sannhetsforum for å si det forsiktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

New Strait Times (som for øvrig har blitt tatt for løgn og feilaktig artikler flere ganger) referer til en artikkel publisert på GlobalResearch.org. En nettside som drives av sertifiserte skrullinger som ser konspirasjoner i det vide og det brede.

Knapt et sannhetsforum for å si det forsiktig.

Problemet er at vi ennå ikke vet hva som har skjedd med flyet, hvem som skjøt det ned og med hvilke våpen. Forhåpentligvis får vi vite det når etterforskningsrapporten foreligger. Jeg håper offentligheten får innsyn i rapporten, og at ikke hele rapporten, eller deler av den, blir sensurert.

Hittil har det bare vært konspirasjonsteorier. Noen mener at Russland skjøt ned flyet, andre mener at Ukraina skjøt ned flyet. Den ene konspirasjonsteorien er ikke verre enn den andre.

At privatpersoner spekulerer på ulike forum, og i kommentarfelt, synes jeg er uproblematisk, men det som har sjokkert meg er at flere politikere har gått ut offentlig og lagt skylden på noen uten at noe er bevist. Noen land har til og med innført økonomiske sanksjoner mot et annet land basert på konspirasjonsteorier. Det er skremmende at politikere i vestlige siviliserte land kan opptre på denne måten. Jeg mener at både Børge Brende og Siv Jensen har behandlet denne saken svært uklokt. Jeg synes det er skremmende at slike personer sitter i maktposisjoner. Jeg vet ikke om de er manipulert til å tro at de gjør det rette, eller om de opptrer på denne måten selv om de selv vet at det er galt, fordi USA forventer det av dem?

Anonymous poster hash: a4699...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hemmelighetene om MH17 lusker i saken fremdeles.

Når vi vet hvilke parter som har sterke (propaganda-)interesser på agendaen så bør heller ikke saken glemmes før sannheten kommer på bordet.

 

Gjesteblogger på steiganbloggen - Anders Romelsjö har akkurat postet følgende artikkel:

MH17 – ”False flag”-operation!?

http://steigan.no/2015/07/28/mh17-false-flag-operation/

 

 

I samme slengen kan det passe å titte på et par videoer med litt krutt i, som viser kontrasten mot det folk flest får vite via MSM.

 

Horrific Details of MH17 CRASH Ukraine. ALL Bodies ASIAN. Conflicting evidence.
https://www.youtube.com/watch?v=e5LwpnfTsPw

18+ Horrific details of the MH17. The plane that never crashed.
https://www.youtube.com/watch?v=TB2-Ra1SPqE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at flyet aldri "krasjet". Flyet ble jo skutt ned av en ukrainsk jager. Den jageren ble skutt ned av anti-fascistiske frihetskjempere i Lugansk. Det er derfor SBU tok beslag i alle opptakene av samtalene mellom flytårnet i Kiev og pilotene ombord på MH17.



Anonymous poster hash: 04ac4...eb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelighetene om MH17 lusker i saken fremdeles.

Når vi vet hvilke parter som har sterke (propaganda-)interesser på agendaen så bør heller ikke saken glemmes før sannheten kommer på bordet.

 

Gjesteblogger på steiganbloggen - Anders Romelsjö har akkurat postet følgende artikkel:

MH17 – ”False flag”-operation!?

http://steigan.no/2015/07/28/mh17-false-flag-operation/

 

"Det var luftfartsmyndigheterna i Kiev, (närmare betecknat lufttornet på Kievs flygplats) som dirigerade MH17 in över krigszonen och dessutom gav MH17 direktiv om att flyga på 1000 meter lägre höjd än dess vanliga marschhöjd."

 

Og der gadd ikke jeg lese mer. Når en artikkel åpner med løgn og feil info, da vet man hvor det bærer. Det har vært alment kjent i snart 1 år at PIC (pilot in charge) på MH17 ba om å fly 20 NM lenger nord enn oppsatt rute pga. dårlig vær. ATC ba også MH17 stige til FL35 pga. trafikk, men PIC ba om å ligge på FL33. Noe som ble godkjent av ATC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det var luftfartsmyndigheterna i Kiev, (närmare betecknat lufttornet på Kievs flygplats) som dirigerade MH17 in över krigszonen och dessutom gav MH17 direktiv om att flyga på 1000 meter lägre höjd än dess vanliga marschhöjd."

 

Og der gadd ikke jeg lese mer. Når en artikkel åpner med løgn og feil info, da vet man hvor det bærer. Det har vært alment kjent i snart 1 år at PIC (pilot in charge) på MH17 ba om å fly 20 NM lenger nord enn oppsatt rute pga. dårlig vær. ATC ba også MH17 stige til FL35 pga. trafikk, men PIC ba om å ligge på FL33. Noe som ble godkjent av ATC.

 

 

Ja, selvsagt er det løgn - alle konspirasjonsteorier er det.

 

Og, det er til og med ikke engang godt løyet - underholdningsverdien er meget begrenset.

 

Det er et under at moderatorene her på KG, som ellers slår hardt ned på det meste (som f.eks. "spekulasjoner") ikke fjerner dette groteske svineriet.

 

Ikke ett eneste "faktum" lar seg verifisere, ikke ett.

 

Att på til får faenskapen lov til å forplumre "Aktuelle saker" selv om den meste av den dritten som serveres er utgått på dato og tilbakevist 1000-vis av ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...