Gå til innhold

Kjæresten min spiste opp min favoritt sjokolde fra Sveits!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne ikke falt meg inn på bli furten fordi kjæresten spiste yndlingssjokoladen min... nå er ikke jeg glad i sjokolade eller godteri uansett, så blir bare veldig fornøyd når kjæresten spiser godteri og koser seg!! Har alltids noe annet jeg kan knaske på uansett :biggrin:



Anonymous poster hash: 80f42...200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er snakk om denne sjokoladen siden så mange spør..

post-37809-0-53285100-1405766299_thumb.j



Anonymous poster hash: 9ce2a...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, alle dere kuuule menneskene som svarer sarkastisk! Dere er så rååå og kuuule assa!

Kan jeg få autografene deres?? Pliiis

Anonymous poster hash: 35f52...77d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en egoistisk og barnslig fyr. Og en sånn en har vært ansett som voksen nok til å flytte ut fra mamma? Jeg kunne nesten skjønt det om han bare spiste en sjokolade uten å tenke over at den var vanskelig å få tak i, men å la papiret ligge igjen?!

Han får værsågod parkere ræva foran pcn til han har klart å bestille deg ny sjokolade på nett.

Her kanskje?
http://www.lindt-shop.ch/b2b/tous-les-produits/bars/double-lait-20x100g.html

http://www.bakersandlarners.co.uk/lindt-swiss-classic-double-milk-chocolate-100g-pid9554.html

Har ikke sjekket om de shipper til Norge, det får sjokoladetyven finne ut av selv.



Anonymous poster hash: 4708e...190
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ts må være utrolig glad og lykkelig! For hvis man ikke har større problemer å skrive om enn en sjokolade så må hun jo ha det veldig godt og problemfritt!

Anonymous poster hash: f4cd2...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt dette bråket pga en sjokolade? Enten må den være JÆVLA god, eller så leter du etter unnskyldninger på å lage drama.

Det har aldri hendt deg at du har spist opp godteriet hans kanskje når tante rød er på besøk? Dama mi blir ekstremt hol da, men jeg klager da ikke på henne om hun spiser opp sjokoladen min:P Synd at den var fra Sveits, men hallo? Voks opp littegranne.

Anonymous poster hash: 6e126...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ts må være utrolig glad og lykkelig! For hvis man ikke har større problemer å skrive om enn en sjokolade så må hun jo ha det veldig godt og problemfritt!

Anonymous poster hash: f4cd2...d1e

Ærlig talt. Hva vet du om at ikke jeg har større problemer? Forrige uke døde katten min, men jeg trenger vel ikke å lage tråder om alle mine problemer vel? Det var dette jeg ville skrive om nå.

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt dette bråket pga en sjokolade? Enten må den være JÆVLA god, eller så leter du etter unnskyldninger på å lage drama.

Det har aldri hendt deg at du har spist opp godteriet hans kanskje når tante rød er på besøk? Dama mi blir ekstremt hol da, men jeg klager da ikke på henne om hun spiser opp sjokoladen min:P Synd at den var fra Sveits, men hallo? Voks opp littegranne.

Anonymous poster hash: 6e126...015

Nei faktisk ikke du. Jeg spiser ikke opp andres gaver fra utlandet

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er irriterende. Typen kjøper aldri godteri/sjokolade selv, mens jeg gjør det en gang i blant, jeg spiser det aldri samme dag, liker å legge det til side, og heller ta når jeg får lyst på en dag, kan gå en uke eller to og mer. Når jeg først kommer på at jeg har lyst på sjokoladen/godteriet mitt, så er det tomt. For da har typen spist det opp. Dette gjelder alt som er søtt og godt, han sier selv han ikke har noe interesse av å kjøpe det, men når det først ligger der, så sluker han det ved første anledning. Nå har jeg faktisk begynt å gjemme det, slik som du gjør ts, fordi det faktisk er irriterende. Har ikke noe å si at han spiser det, men det burde være greit å spørre først og ikke bare la det ligge igjen tomme papir. Hadde han sagt fra hadde jeg hatt muligheten til å kjøpt nytt, og ikke gledet meg til sjokoladen i skapet som faktisk ikke er der! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene på KG er laaangt over snittet opptatt av sjokoladen sin. Dersom det er "ingenting verre enn når sjokoladen man har gledet seg til er borte", er det noe galt. Slike ting synes jeg faktisk er barnefakter. Hva er det verste som kan skje - man holder vekten? Man må faktisk klare å kose seg uten usunn mat og dersom sjokoladen er høydepunktet ved dagen, trenger man et bedre liv.

Og ja, jeg er kvinne og jeg liker også sjokolade. Og noen sjokolader er bedre enn andre. Men å lage bråk av dette her synes jeg er vanvittig tåpelig. Ikke rart mange forhold går i vasken.

Det er noen vanvittige overreaksjoner her inne. "Det er tegn på hans verdier". Nei det er det ikke. Det sier ingenting om han generelt er et godt menneske eller engang om han er egoistisk. Han er som mange, kanskje spesielt menn, noe impulsiv, ikke spesielt detaljorientert når han er sulten og har sikkert ikke engang sett på papiret for han åpnet den.

Min egen far var som søppelkvern når det kom til mat og oppfattet knapt hva han spiste, men han var like god og snill for det.

Så det er nok på tide å ta på seg sine big girl panties og ignorere dette, og prise seg glad for at han ignorerer tingene ved deg som irriterer ham også.

Hvis lykken hviler på sjokolade, leter du den opp på nettet og bestiller en bunke.

Anonymous poster hash: 6a1c2...d43

Flott du ikke har evner til å se poenget her.

e54f6198a9413d2f44faf9d948a416ef.jpg

Anonymous poster hash: 6fe41...838

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.................................. ER det rart det er krig i verden?!

Selv om dette er en bagatell viser det tegn på egoisme, mangel på selvkontroll og mangel på å se det fra TS sin side. Dette er egenskaper som naturlig nok er med på å skape krig i verden, dersom vi ser på det større bildet. Så svaret på spørsmålet ditt er nei, det er ikke rart at det er krig i verden.

Anonymous poster hash: 6fe41...838

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I landsproblematikk de luxe....



Anonymous poster hash: 01361...6ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke du. Jeg spiser ikke opp andres gaver fra utlandet

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Ikke jeg heller :) Å jeg lar hvert fall ikke papiret ligge igjen. Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt. Hva vet du om at ikke jeg har større problemer? Forrige uke døde katten min, men jeg trenger vel ikke å lage tråder om alle mine problemer vel? Det var dette jeg ville skrive om nå.

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Det mest alvorlige er ikke tapet av sjokoladen, men oppførselen til mannen. Dette tyveriet viser at han er en egoist langt ut over det vanlige. Det at han stjeler noe som har en spesiell betydning for en av hans nærmeste, gir en bange anelser om hvilke mørke sider han ennå ikke har avdekket.

Det minste han kunne gjøre, er straks å erstatte sjokoladen, enten ved å bestille på internett eller ved å reise til nærmeste land der denne er å få tak i. Det dreier seg uansett ikke om mer enn et par timers flyreise.

Anonymous poster hash: d8e7b...793

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der hadde irritert meg og. Ikke bare fordi det var favorittsjokoladen din men og fordi det var en gave. Man tar ikke andres gaver. Har opplevd lignende med min mann men da har det jo helst dreid seg om ting man kan få tak i NORGE bare så irriterende når jeg kjøper inn noe til en kake eller fordi vi skal ha besøk så spiser han det uten og si fra så står jeg der da når jeg trenger det og mangler tingen. Ikke gidder han da og gå i butikken for og kjøpe det på nytt heller. Det irriterer meg veldig og blitt endel krangler av det,

synes du skal snakke med han og si hvordan det opplevdes for deg at han tok gaven din/sjokoladen din.

Anonymous poster hash: c0804...858

Da hadde jeg lagd kaka uten det han spiste opp og sagt til gjestene hvorfor bløtkaka ikke har pynt

Anonymous poster hash: 8f52f...5f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alison1812

Gjem det i skapet ditt, blandt undertøy eller sokker. Ingen menn leter tilfeldig i skapet ditt. Husk å dekk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjem det i skapet ditt, blandt undertøy eller sokker. Ingen menn leter tilfeldig i skapet ditt. Husk å dekk det til.

hjelper vel ikke nå å gjemme det i skapet blant verken undertøy eller sokker når han har spist den OPP.. det er jo bare papiret igjen, skal hu gjemme papiret?

Anonymous poster hash: de494...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...