Gå til innhold

Kjæresten min spiste opp min favoritt sjokolde fra Sveits!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

So what about the situation in Tjetsjenia?

Anonymous poster hash: a72c5...d2b

They have chocolate, of what quality or quantity we do not know as of yet. Large quantities of it may be hidden after reports of chocolate-raids all over the country, but we are on the ground with chocolate-sniffing dogs and will come back later with reports of amount and a possibility to invade and seize the chocolate and thus stabilize the chocolate-situation in Tjetchenia.

Men seriøst, TS, jeg skjønner du ble skikkelig sint, og særlig når det er en spesiell sjokolade og man har gledet seg til den.

Jeg hadde ett slikt sluk av en mann. Han var borte i 4 måneder og jeg kjøpte inn snop og opparbeidet meg ett snop-skap med 4 hyller så jeg hadde noe å sette på bordet når folk kom eller stikke meg til i reklame-pausen.

Når han kom hjem tømte han 3 hyller med div søtt og salt snop, inklusive noen gode sjokolader jeg hadde unnet meg fra import-hylla.

Drikk opp ølen hans når han kjøper en six-pack neste gang! Etter to øl på ham så er det tomt og du er i særdeles godt humør og kan tenke deg en tur på byen :fnise:

Anonymous poster hash: baed0...8ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Frekt gjort. Hadde det vært en sjokolade herfra, så kunne han bare ha kjøpt en ny til deg. Litt vanskelig når sjokoladen er fra Sveits.

Jeg skjønner deg godt. Jeg har bodd sammen med 3 andre og opplevde mer enn en gang at de tok av min mat og drikke uten å spør. Irriterende når du gleder deg til å spise en sjokolade eller drikke en cola så er det borte :roll:

God ide AB. ;)

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

I et godt samboerskap setter man ikke navnelapper på matvarer. Han virker generelt egoistisk, og dessuten er det turn-off med mennesker som i så stor grad mangler selvkontroll. Sjokoladen skulle dere ha delt - håper du også er klar over det.

Det kan virke som en bagatell, men det er i bunn og grunn snakk om verdier. Om mannen har andre verdier enn deg, så kan det kanskje være lurt å komme seg ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Sveisisk sjolkoladeplatesnop? :laugh:

Men kjøp to slike. En til å ha i kjøleskap for ting som skal være kaldt, og en til skapet for andre ting.



Anonymous poster hash: 01361...6ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det hadde nok ikke hjulpet du. Da hadde han bare sagt " ops jeg så ikke den lappen jeg"

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Han hadde gjerne spist den også :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg ett lite skrin som kan låses. :lur: Ett slik de selger i bokhandleren til arkiv... Tror de har en skikkelig lås som ikke lett kan dirkes.. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er samboer eller gift - og har kjøpt inn noe kun til meg som jeg vil ha for meg selv, så er ikke det "lov"?

Hva om jeg skal på utflukt eller skal ha med brus/annet på kontoret til dagen etter?

Alt må deles?!

Anonymous poster hash: 87087...aae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man har skal ikke nødvendigvis deles, det er klart at man bør la andre (særlig når man bor sammen) smake og få litt, men det er rimelig å spise mesteparten selv, når dette er en spessiell sjokolade som du har skaffet.

Visste han at denne sjokoladen var så spessiell for deg? Isåfall vitner det om lav viljestyrke, at han ikke greide å styre unna. Selv spiser jeg det meste av sjokolade jeg kommer over hjemme, men kjøper asap inn nytt av same type som jeg spiste opp.



Anonymous poster hash: aa73c...2e2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann spiser også alt han kommer over. Sykt irriterende hvis det jeg har kjøpt er til gjester/barnebursdag/søndagsmiddag osv. Jeg kan selvsagt kjøpe nytt, men ofte oppdager jeg ikke at det er spist før jeg står der og trenger varen. Å skrive lapp på hjalp ikke. Da "så" han ikke lappen. Å si at "denne kokesjokoladen må du være grei å ikke røre, den skal jeg ha til kaka jeg skal bake til xx" hjalp ikke. Da "glemte" han hva jeg hadde sagt.

Vi gjorde det til slutt slik at 1 skuff i kjøleskapet og 1 hylle i spiskammeret er for "forbudte varer". Det respekterer han faktisk, og det som står der holder han seg unna. Det er fint, men jeg syns det er litt unødvendig å måtte gå så langt som til å ha forbudte hyller...

Anonymous poster hash: 8be12...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men at du kan bruke alle pengene hans er greit? Du maxer sikkert ut kredittkortet hans i tillegg. Du får kjøre på med sexnekt noen uker da vet du.

Jævla sippe. Du er sikkert feit nok i utgangspunktet så han gjorde deg bare en tjeneste.

Anonymous poster hash: cd77f...d0c

Det er visst ferietid igjen ja ...

Anonymous poster hash: 987c4...596

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skikkelig sur. Voksne mannen må da klare å la være, når du til og med har gjemt den!



Anonymous poster hash: 811b8...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er dårlig gjort. Selv om dette kanskje tilhører de små problemene i et forhold så er det ærlig talt ganske frekt og respektløst fordi dette tydeligvis er en oppførsel som gjentar seg. En ting er å spise opp sjokoladen en gang, men når dette skjer gjentatte ganger så sier det også litt om personen. Og han burde skjerpe seg, man gjør da ikke slikt. Det handler om omtanke for kjæresten sin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok han godtesnopet ditt :sjokkert:



Anonymous poster hash: 89b19...15f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok han godtesnopet ditt :sjokkert:

Anonymous poster hash: 89b19...15f

Nei, han tok sjokoladesnopet! Duh :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noe favorittmat men jeg synes faktisk ikke dette er så veldig big deal. Det er mye god sjokolade å finne, Norge har jo også spesialforretninger. Er det superviktig kan sjokoladen sikkert finnes på ebay eller amazon, eller du kan be familien sende noen plater i posten og ha et lite lager.

Velg dine kamper sier nå jeg. Sikkert noe irriterende fra ditt hold som han overser.



Anonymous poster hash: 6a1c2...d43
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...