Tøytigern Skrevet 22. juli 2014 #141 Del Skrevet 22. juli 2014 Ha ha ha ha Lindt får man jo på Meny og er det en spesiell variant kan den kjøpes online. Du får det tilogmed på Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 22. juli 2014 #142 Del Skrevet 22. juli 2014 Så utrolig frekt og umodent. Og hva er greia med å la papiret ligge igjen i skapet??? Har sett flere, spesielt menn, gjøre dette, forventer attpåtil at du skal rydde opp etter de har stjålet din sjokolade. Han er totalt blottet for dannelse. Og ja, jeg hadde også blitt skuffet TS, ikke finn deg i det, si tydelig i fra om at dette ikke er greit og at han får rydde opp papiret selv. Det å liksom ikke ha selvkontroll nok holder ikke, han er voksen og får ta ansvar over handlingene sine. Anonymous poster hash: 06884...685 HAHAHAHAHAHAHAHA! Minner om den gangen jeg skulle bruke en kokesjokoalde jeg hadde i skapet. Lå helt perfekt i skapet som om sjokoladen var der og så var det bare papiret igjen Det var etter det at jeg begynte å gjemme dem, men siden han er halvt sjokoaldeblodhund så var eneste løsningen et medisinskap Nå har jeg sjokoalde, nøtter, peantøttsmør etc alt i et trygt låst skap, mohahaha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juli 2014 #143 Del Skrevet 22. juli 2014 Den aller beste sjokoladen jeg vet om er en fra Sveits. Jeg har familie der nede og de var på besøk forrige uke. Da hadde de med sjokoladen til meg, men tror dere ikke kjæresten min har spist opp hele?! Jeg har kun tatt en liten bit. Han har slukt i seg hele uten å spørre og det synes jeg er dårlig gjort. De selger ikke den sjokoladen her i landet. Jeg skulle ha den i går og virkelig gledet meg. Da fikk jeg se det tomme papiret lå igjen i skapet Jeg mener ikke han skal spørre om å få ting hele tiden, men han visste jo at den var til meg og hvor mye jeg elsker den sjokoladen. Dette er så typisk han. for noen uker siden skulle min niese på overnatting og jeg kjøpte inn noen godt til henne som jeg faktisk gjemte. Han fant det og slukte det opp! Så sier han "jammen du vet jo hvordan jeg er. Du må gjemme det bedre" Ærlig talt. Du er en voksen mann på 30 år. Det skal ikke være nødvendig å måtte gjemme unna ting for at du ikke skal spise det. Det går vel an å spørre først i alle fall. Å hvorfor tror du jeg hadde gjemt godtet da? Så kan han si: Men jeg tenker ikke så langt og bare sluker ting. My bad" Åååååh Flere som synes dette var dårlig gjort av han? Anonymous poster hash: 9ce2a...893 dårlig gjort av han å ikke dele med deg men spise opp alt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #144 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg hadde nok blitt irritert selv om min mann hadde gjort det samme. Men han sluker heldigvis ikke en hel sjokolade, men kan ta en liten knekk bare. Og det er heldigvis ikke noe problem. Men hvorfor spør du ikke familien din der nede om de kan sende sjokolde til deg i posten da? Har selv sendt norsk sjokolade ned til Danmark for ei jeg kjenner er så glad i norsk sjokolade Så må vel gå an fra sveits også? Anonymous poster hash: 2e380...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #145 Del Skrevet 22. juli 2014 Serr????? Fra reglene: * Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #146 Del Skrevet 22. juli 2014 Selvfølgelig ikke verdens undergang, men syykt irriterende og provoserende. Jeg hadde blitt drit sur. Anonymous poster hash: 4244e...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #147 Del Skrevet 22. juli 2014 AnonymBruker, on 22 Jul 2014 - 22:25, said: Selvfølgelig ikke verdens undergang, men syykt irriterende og provoserende. Jeg hadde blitt drit sur.Anonymous poster hash: 4244e...77b Heldivis ikke verdens undergang, men helt klart sjokoladens og trolig også vennskapets undergang. Anonymous poster hash: d8e7b...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #148 Del Skrevet 22. juli 2014 Det er faktisk helt sinnsykt at dere er sammen med menn eller kvinner som bare må spise opp alt uten å spørre og selv etter dere har sagt i fra. Snakker om null respekt. Anonymous poster hash: e1674...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 23. juli 2014 #149 Del Skrevet 23. juli 2014 I England får man kjøpt avføringsmiddel i form av små sjokoladeplater. Skaff en skål med slike og sett i skapet ( de smaker faktisk som ok sjokolade) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #150 Del Skrevet 23. juli 2014 I England får man kjøpt avføringsmiddel i form av små sjokoladeplater. Skaff en skål med slike og sett i skapet ( de smaker faktisk som ok sjokolade) Eller disse! http://www.amazon.com/Haribo-Gummi-Bears-Sugar-Free/product-reviews/B000EVQWKC Anonymous poster hash: 9364b...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leehyori Skrevet 23. juli 2014 #151 Del Skrevet 23. juli 2014 Den aller beste sjokoladen jeg vet om er en fra Sveits. Jeg har familie der nede og de var på besøk forrige uke. Da hadde de med sjokoladen til meg, men tror dere ikke kjæresten min har spist opp hele?! Jeg har kun tatt en liten bit. Han har slukt i seg hele uten å spørre og det synes jeg er dårlig gjort. De selger ikke den sjokoladen her i landet. Jeg skulle ha den i går og virkelig gledet meg. Da fikk jeg se det tomme papiret lå igjen i skapet Jeg mener ikke han skal spørre om å få ting hele tiden, men han visste jo at den var til meg og hvor mye jeg elsker den sjokoladen. Dette er så typisk han. for noen uker siden skulle min niese på overnatting og jeg kjøpte inn noen godt til henne som jeg faktisk gjemte. Han fant det og slukte det opp! Så sier han "jammen du vet jo hvordan jeg er. Du må gjemme det bedre" Ærlig talt. Du er en voksen mann på 30 år. Det skal ikke være nødvendig å måtte gjemme unna ting for at du ikke skal spise det. Det går vel an å spørre først i alle fall. Å hvorfor tror du jeg hadde gjemt godtet da? Så kan han si: Men jeg tenker ikke så langt og bare sluker ting. My bad" Åååååh Flere som synes dette var dårlig gjort av han? Anonymous poster hash: 9ce2a...893 Herregud, om han bare går etter snop så kan du lage en salatbolle eller noe og gjemme godtet under salaten, sett den i kjøleskapet, da finner han det aldri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 23. juli 2014 #152 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Min spiser opp alt som er tilgjengelig han også... Det var faktisk en periode jeg gjemte favorittsjokoladen min i en boks under senga. Da kunne jeg ta en rad når jeg ville og han visste ikke om det. Men må innrømme at føltes utrolig rart å måtte spise sjokolade i skjul da! og nei, jeg dør ikke av å ikke spise sjokolade, men de få gangene jeg har lyst på har jo han spist opp alt allerede:P Endret 23. juli 2014 av inlovewith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #153 Del Skrevet 4. november 2014 Vet tråden er litt gammel men har ikke vært mye aktiv siste månedene, uansett jeg syns det er unødvendig å spise en sjokolade som er helt i fra sveist, hvorfor ikke bare stikke ned på rema og kjøpe seg en sjokolade plate? Anonymous poster hash: ab661...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #154 Del Skrevet 4. november 2014 Vet tråden er litt gammel men har ikke vært mye aktiv siste månedene, uansett jeg syns det er unødvendig å spise en sjokolade som er helt i fra sveist, hvorfor ikke bare stikke ned på rema og kjøpe seg en sjokolade plate?Anonymous poster hash: ab661...87a Nå kom det vel frem at sjokoladen er å få tak i i Norge og.Anonymous poster hash: a5acd...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #155 Del Skrevet 4. november 2014 Nå kom det vel frem at sjokoladen er å få tak i i Norge og.Anonymous poster hash: a5acd...c68 Å, det er pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 4. november 2014 #156 Del Skrevet 4. november 2014 I England får man kjøpt avføringsmiddel i form av små sjokoladeplater. Skaff en skål med slike og sett i skapet ( de smaker faktisk som ok sjokolade) Da kan man like gjerne bare kjøpe cavalier sukkerfritt sjokoladen eller Coletta sin og legge i skapet. Spiser han hele den må han iallefall sitte på do hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. november 2014 #157 Del Skrevet 4. november 2014 jeg har samme problem, hvis det ligger godteri i skapet her så pleier det å rope på meg: "Kom å Spis meg" og da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 4. november 2014 #158 Del Skrevet 4. november 2014 Safe med lås eller lås på skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå