Gå til innhold

Kjæresten min spiste opp min favoritt sjokolde fra Sveits!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde blitt ganske månelyst om det hadde skjedd her i huset. Klart han skal få smake, men han kan i alle fall spørre først, og i alle fall ikke spise hele! Han hadde nok fått høre det, ja :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.................................. ER det rart det er krig i verden?!

Jeg må da få lov til å bli sur og skuffa når han bare tar av noe som er mitt uten å spørre. Han vet veldig godt at den sjokoladen fra Sveits elsker jeg. Så jeg synes jeg all grunn til å bli skuffet og har ikke tenkt til å lage noen krig ut av dette her, men skuffa er jeg.

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et godt samboerskap setter man ikke navnelapper på matvarer. Han virker generelt egoistisk, og dessuten er det turn-off med mennesker som i så stor grad mangler selvkontroll. Sjokoladen skulle dere ha delt - håper du også er klar over det.

Det kan virke som en bagatell, men det er i bunn og grunn snakk om verdier. Om mannen har andre verdier enn deg, så kan det kanskje være lurt å komme seg ut av forholdet.

:ler:

Jeg sliter litt med å se hvorvidt du tøyser eller ikke.....

Jeg deler da aldeles ikke sjokolade fra Sveits med noen. Det er i slike øyeblikk pms-egoistjævelen i meg kommer frem :nigo:

Dele mannfolket - kanskje, supergod sjokolade? Hell no :jolie:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg sliter litt med å se hvorvidt du tøyser eller ikke.....

Jeg deler da aldeles ikke sjokolade fra Sveits med noen. Det er i slike øyeblikk pms-egoistjævelen i meg kommer frem :nigo:

Dele mannfolket - kanskje, supergod sjokolade? Hell no :jolie:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

Nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort. Og så lar han det tomme papiret ligge igjen i skapet? Gidder han ikke engang rydde opp etter seg når han har vært på tyveriraid?

Anonymous poster hash: 9364b...3f1

Av en merkelig grunn, får godterityver bedre samvittighet når de legger igjen den tomme esken. Opplevd det flere ganger :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

:ler:

Jeg sliter litt med å se hvorvidt du tøyser eller ikke.....

Jeg deler da aldeles ikke sjokolade fra Sveits med noen. Det er i slike øyeblikk pms-egoistjævelen i meg kommer frem :nigo:

Dele mannfolket - kanskje, supergod sjokolade? Hell no :jolie:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

Hva heter sjokoladen? Ble nysgjerrig nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter sjokoladen? Ble nysgjerrig nå :fnise:

Jeg tenker alle sjokolader fra Sveits duger som forholdskrise om den er spist opp :ler:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner typen din godt, jeg! Vet ikke hvor mange ganger min 6 år gamle datter har forsøkt å gjemme unna snop, f.eks. rester fra godteriposer hun har fått i bursdager. Jeg fant dem alltid - og spiste alt. Unnskylder meg med at hun ikke har godt av alt snopet. Og det er jo sant!

Anonymous poster hash: a7ac0...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sjokolade er det snakk om?

Nå skulle jeg til å kjefte på deg - men.....så kom jeg på at det jo er BELGISK sjokolade som er supergod.

Hallo. Jeg trekker herved all sympati og pmstrusler :fnise:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg til å kjefte på deg - men.....så kom jeg på at det jo er BELGISK sjokolade som er supergod.

Hallo. Jeg trekker herved all sympati og pmstrusler :fnise:

Anonymous poster hash: cdb5e...e6c

Hvorfor i alle dager skulle du til å kjefte på meg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der hadde irritert meg og. Ikke bare fordi det var favorittsjokoladen din men og fordi det var en gave. Man tar ikke andres gaver. Har opplevd lignende med min mann men da har det jo helst dreid seg om ting man kan få tak i NORGE bare så irriterende når jeg kjøper inn noe til en kake eller fordi vi skal ha besøk så spiser han det uten og si fra så står jeg der da når jeg trenger det og mangler tingen. Ikke gidder han da og gå i butikken for og kjøpe det på nytt heller. Det irriterer meg veldig og blitt endel krangler av det,

synes du skal snakke med han og si hvordan det opplevdes for deg at han tok gaven din/sjokoladen din.



Anonymous poster hash: c0804...858
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker, on 19 Jul 2014 - 00:40, said:

det der hadde irritert meg og. Ikke bare fordi det var favorittsjokoladen din men og fordi det var en gave. Man tar ikke andres gaver. Har opplevd lignende med min mann men da har det jo helst dreid seg om ting man kan få tak i NORGE bare så irriterende når jeg kjøper inn noe til en kake eller fordi vi skal ha besøk så spiser han det uten og si fra så står jeg der da når jeg trenger det og mangler tingen. Ikke gidder han da og gå i butikken for og kjøpe det på nytt heller. Det irriterer meg veldig og blitt endel krangler av det,

synes du skal snakke med han og si hvordan det opplevdes for deg at han tok gaven din/sjokoladen din.

Anonymous poster hash: c0804...858

Du burde nekte all kontakt med ham før han har kjøpt inn nye sjokolader av samme sort, selv om dette skulle kreve at han tar seg en svipptur til Sveits. Anonymous poster hash: d8e7b...793
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste sjokoladen jeg vet om er en fra Sveits. Jeg har familie der nede og de var på besøk forrige uke. Da hadde de med sjokoladen til meg, men tror dere ikke kjæresten min har spist opp hele?! :dry:

Jeg har kun tatt en liten bit. Han har slukt i seg hele uten å spørre og det synes jeg er dårlig gjort. De selger ikke den sjokoladen her i landet. Jeg skulle ha den i går og virkelig gledet meg. Da fikk jeg se det tomme papiret lå igjen i skapet :( Jeg mener ikke han skal spørre om å få ting hele tiden, men han visste jo at den var til meg og hvor mye jeg elsker den sjokoladen.

Dette er så typisk han. for noen uker siden skulle min niese på overnatting og jeg kjøpte inn noen godt til henne som jeg faktisk gjemte. Han fant det og slukte det opp! Så sier han "jammen du vet jo hvordan jeg er. Du må gjemme det bedre" Ærlig talt. Du er en voksen mann på 30 år. Det skal ikke være nødvendig å måtte gjemme unna ting for at du ikke skal spise det. Det går vel an å spørre først i alle fall. Å hvorfor tror du jeg hadde gjemt godtet da? Så kan han si: Men jeg tenker ikke så langt og bare sluker ting. My bad" Åååååh :bond:

Flere som synes dette var dårlig gjort av han?

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Hvor gammel er dere?

Anonymous poster hash: a7b5d...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste sjokoladen jeg vet om er en fra Sveits. Jeg har familie der nede og de var på besøk forrige uke. Da hadde de med sjokoladen til meg, men tror dere ikke kjæresten min har spist opp hele?! :dry:

Jeg har kun tatt en liten bit. Han har slukt i seg hele uten å spørre og det synes jeg er dårlig gjort. De selger ikke den sjokoladen her i landet. Jeg skulle ha den i går og virkelig gledet meg. Da fikk jeg se det tomme papiret lå igjen i skapet :( Jeg mener ikke han skal spørre om å få ting hele tiden, men han visste jo at den var til meg og hvor mye jeg elsker den sjokoladen.

Dette er så typisk han. for noen uker siden skulle min niese på overnatting og jeg kjøpte inn noen godt til henne som jeg faktisk gjemte. Han fant det og slukte det opp! Så sier han "jammen du vet jo hvordan jeg er. Du må gjemme det bedre" Ærlig talt. Du er en voksen mann på 30 år. Det skal ikke være nødvendig å måtte gjemme unna ting for at du ikke skal spise det. Det går vel an å spørre først i alle fall. Å hvorfor tror du jeg hadde gjemt godtet da? Så kan han si: Men jeg tenker ikke så langt og bare sluker ting. My bad" Åååååh :bond:

Flere som synes dette var dårlig gjort av han?

Anonymous poster hash: 9ce2a...893

Er han sukkeravhengig? Sjokoman?

Det er ikke normalt å stjele av godsaker som tilhører andre, og iaffal ikke gaven din

Anonymous poster hash: a7b5d...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannfolk..... verre enn unger jo!



Anonymous poster hash: 99cad...409
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker samboeren min også spiste opp yndlingsgodteriet mitt. Løsningen min var å kjøpe dobbelt så mye av det til han. For da rakk jeg å spise opp mitt :-p Men det hjelper jo ikke deg da..

Tror nok jeg hadde hudfletta samboeren min om han hadde gjort det samme som din. Han hadde ikke godtatt om jeg hadde tatt noe som var ment for han, så hvorfor skal jeg godta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min må gjerne spise sjokoladen min. Det verste her er jo at fyren lot det tomme papiret ligge igjen i skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere synes særboerskap er idotisk! Jeg får ha sjokoladen min i fred.

Anonymous poster hash: d227e...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...