AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #421 Del Skrevet 11. november 2016 Anonymkode: 9af5f...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #422 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg ser ikke forskjellen på denne tråden og den med hun som ville ha halve pizzaen for seg selv. Man deler det man har, eller lar godteposen ligge i vesken. Anonymkode: 25dfe...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #423 Del Skrevet 13. november 2016 denne er hysterisk morsom xD på linje med tråden til made4u haha, utraktive damer XD hahah folk her inne får meg til og le haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #424 Del Skrevet 13. november 2016 Er jeg den eneste som får godtesnop-feeling hver gang @lipgloss signerer et innlegg med Ronja?🙈 Anonymkode: 65001...314 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 13. november 2016 #425 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Så mange gamle tråder som tas opp da Endret 13. november 2016 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 13. november 2016 #426 Del Skrevet 13. november 2016 Nydelig med humor midt i natten og sannelig er jeg så enigNeither me...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2016 #427 Del Skrevet 13. november 2016 Hver gang jeg kjøper smågodt tenker jeg på godtesnopet til Ronja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #428 Del Skrevet 13. november 2016 På Friday, November 11, 2016 den 23.04, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke forskjellen på denne tråden og den med hun som ville ha halve pizzaen for seg selv. Man deler det man har, eller lar godteposen ligge i vesken. Anonymkode: 25dfe...9fb Kommer an på situasjonen det. Hun og en venninne skulle dele pizzaen som ts hadde kjøpt, men det var to fremmede jenter der da ts kom som ville ha pizza og ville ikke gå ned på butikken da ts sa 1 pizza på 4 er for lite. Anonymkode: 80dd5...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 13. november 2016 #429 Del Skrevet 13. november 2016 Dette høres litt klysete ut, men hvis kaker og smågodt er det som skiller dere og det som er en grunnmur for et godt vennskap, da hadde jeg gitt opp - for i det jeg leser i mellom linjene så er det det dere skriver om vennskap. Da er det ikke et godt vennskap i iallefall hvis det skal så lite til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 13. november 2016 #430 Del Skrevet 13. november 2016 På 16.7.2014 den 20.10, AnonymBruker skrev: Det er også godt å ha på seg pysjamasnattøy, strømpesokker og et teppepledd på. Da koser man seg! Anonymous poster hash: 07c5e...c74 Hahaha, jeg skratteler av denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. november 2016 #431 Del Skrevet 17. november 2016 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 17. november 2016 #432 Del Skrevet 17. november 2016 Opp med hånden alle som har sittet på på besøk hos noen, hatt lyst å forsyne seg med ett eller annet men som likevel ikke gjør det fordi dem er beskjedne. Eksemplifisert: Syv personer og 12 kakestykker. Ett stykker spiser alle, men så er det fem kakestykker igjen. Regnestykket går jo da ikke opp, da ikke alle kan forsyne seg med to kakestykker. Men kaken kan være vilt og dyrisk god, så god at alle som en egentlig har lyst på ett stykke til... Er først etter første stykke at folk blir sittende tilbake og vurdere om de skal ta ett stykke til eller ei... De dristigste tar raskt ett andre stykke, men for hvert som tar et nytt stykke dess vanskeligere blir det for dem som er igjen å strekke seg frem for å ta ett til, spesielt når det er ett eller to stykker igjen. Da er det noen som sitter og vurderer, skal-skal ikke, skal, skal ikke... Kunsten er jo å ta en av de første nr to stykkene, da kan man kose seg med kake mens man sitter og betrakter dem som egentlig har lyst har lyst på et kakestykke til men som er for beskjeden til det - til sist vil det jo ende i at det sitter 3-4 personer igjen hvor alle egentlig vil ha ett stykke til, men ingen av dem tør å forsyne seg. Har selv vært en av dem mange ganger. Center og Smil inneholder 13 biter, som ikke er delelig på hverken 2, 3 eller 4 personer. Hvorfor de ikke inneholder 12 biter som er delelig på både 2, 3 og 4 personer har jeg aldri forstått... Mulig de vil lage slike situasjoner, hvor de 2, 3 eller 4 personene skal lure på hvem som skal ha den siste biten som ligger igjen... Alltid spennende å oppleve personer i en situasjon hvor se vurderer hva dem skal gjøre eller ikke gjøre. Er da jeg ofte griper inn med en kommentar som f.eks., "Kristin, jeg vet du har lyst på den biten/stykket som er igjen. Forsyne deg nå!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 4. desember 2016 #433 Del Skrevet 4. desember 2016 ronja har du godtesnop xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 4. desember 2016 #434 Del Skrevet 4. desember 2016 Enig. Da virker det ikke som om at dette er et vennskap jeg ville satse på, hvis en kake har fått noen til å krangle. Eldre folk er visst sånn. På 13.11.2016 den 12.20, fuglekvitter__ skrev: Dette høres litt klysete ut, men hvis kaker og smågodt er det som skiller dere og det som er en grunnmur for et godt vennskap, da hadde jeg gitt opp - for i det jeg leser i mellom linjene så er det det dere skriver om vennskap. Da er det ikke et godt vennskap i iallefall hvis det skal så lite til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #435 Del Skrevet 8. januar 2017 På 17.11.2016 den 10.21, Gjest made4u skrev: Center og Smil inneholder 13 biter, som ikke er delelig på hverken 2, 3 eller 4 personer. Hvorfor de ikke inneholder 12 biter som er delelig på både 2, 3 og 4 personer har jeg aldri forstått... Mulig de vil lage slike situasjoner, hvor de 2, 3 eller 4 personene skal lure på hvem som skal ha den siste biten som ligger igjen... 13 er et primtall og går kun opp i 1 og seg selv. Dvs. at man må være alene, 13, 26, 39 etc. personer for at det skal være likt. Anonymkode: 52305...4b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #436 Del Skrevet 13. januar 2017 Dytt Anonymkode: 80b74...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #437 Del Skrevet 13. januar 2017 Smil og Center er favoritter. Siden de kommer i udelelig antall, så spiser jeg dem helt alene, med verdens beste samvittighet. mvh wannabe-Ronja Anonymkode: 7a7a0...784 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #438 Del Skrevet 14. januar 2017 På 13. november 2016 den 2.14, MadameDeRosa skrev: Så mange gamle tråder som tas opp da Noen tråder er så legendariske at de må holdes liv i. Anonymkode: bb0e6...fe6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 14. januar 2017 #439 Del Skrevet 14. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen tråder er så legendariske at de må holdes liv i. Anonymkode: bb0e6...fe6 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 14. januar 2017 #440 Del Skrevet 14. januar 2017 På 17.11.2016 den 10.21, Gjest made4u skrev: Opp med hånden alle som har sittet på på besøk hos noen, hatt lyst å forsyne seg med ett eller annet men som likevel ikke gjør det fordi dem er beskjedne. Eksemplifisert: Syv personer og 12 kakestykker. Ett stykker spiser alle, men så er det fem kakestykker igjen. Regnestykket går jo da ikke opp, da ikke alle kan forsyne seg med to kakestykker. Alltid spennende å oppleve personer i en situasjon hvor se vurderer hva dem skal gjøre eller ikke gjøre. Er da jeg ofte griper inn med en kommentar som f.eks., "Kristin, jeg vet du har lyst på den biten/stykket som er igjen. Forsyne deg nå!" Pleier da å si (med veldig falsk beskjedenhet) denne kaken var god, men orker bare ikke et helt stykke til, noen som vil dele et stykke med deg - evt spørre vertinnen om jeg kan få ta et halvt stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå