Anal Fabet Skrevet 28. august 2014 #261 Del Skrevet 28. august 2014 pipe stil og flosshatt... Herregud det er mer tragisk og idiotisk enn hele denne tråden. Anonymous poster hash: 5faff...e99 Jeg vil ikke høre på deg, "gjest". Du kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2015 #262 Del Skrevet 10. mars 2015 Ganske klein avslutting på en hysterisk morsom tråd! Takk for en god latter! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #263 Del Skrevet 10. mars 2015 Nå viste det seg faktisk at snopet som ikke ble delt faktisk var noe hun fant i et skap i huset, det var altså ikke hennes en gang. Gjør det vel egentlig bare verre.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 10. mars 2015 #264 Del Skrevet 10. mars 2015 Å herre.. Har denne dukket opp igjen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #265 Del Skrevet 10. mars 2015 Nå viste det seg faktisk at snopet som ikke ble delt faktisk var noe hun fant i et skap i huset, det var altså ikke hennes en gang. Gjør det vel egentlig bare verre.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Hvordan vet du det? Er du TS?Anonymous poster hash: 188d0...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 10. mars 2015 #266 Del Skrevet 10. mars 2015 Herreguuud, ler enda godt av denne tråden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 10. mars 2015 #267 Del Skrevet 10. mars 2015 Hahahaha :D Du skulle bare kastet dem ut. Sett ned foten!!!!!!!! Denne tråden på KG betyr ikke en dritt. Litt temperament er løsningen. Dere kvinner skal alltid snakke om tingene, men drit i snakking og still heller krav. I stedet for å spørre, så sier du "Gi meg litt av godteriet eller gå hjem. Dette er et fellesskap og alle skal bidra. Du kan spille kort med datamaskinen din, hvis du er så jævla gnien." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 10. mars 2015 #268 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Jeg pleier å si: "Håhå, nå har jeg lyst på en godteklem!" når jeg og kompisene er ute på byen og jeg vil ha det som jeg tidligere kalte for en "bearhug". Alle tar den lynkjapt og tenker: "Håhå, kvinneguiden, ja! Akkurat!" Det finnes ikke noe med mer swag i vinden akkurat for øyeblikk enn å si godte-et-eller-annet! Bare et tidsspørsmål om når det dukker opp i neste hollywoodfilm. Du har lyst på analsnop Endret 10. mars 2015 av Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity_ Skrevet 10. mars 2015 #269 Del Skrevet 10. mars 2015 hihihihi. lever denne fortsatt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 10. mars 2015 #270 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvordan vet du det? Er du TS?Anonymous poster hash: 188d0...f9e Det er TS, ja, se signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #271 Del Skrevet 10. mars 2015 Nå viste det seg faktisk at snopet som ikke ble delt faktisk var noe hun fant i et skap i huset, det var altså ikke hennes en gang. Gjør det vel egentlig bare verre.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Det har du ikke nevnt før, kan du gi et sammendrag? Anonymous poster hash: 7f827...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. mars 2015 #272 Del Skrevet 10. mars 2015 Beste tråden <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #273 Del Skrevet 10. mars 2015 Er det bare jeg som syns at denne tråden ikke er det minste morsom? Angret på at jeg gadd å lese gjennom den etter at folk her hadde skrevet at den var så morsom. Anonymous poster hash: 99fd9...e5a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 10. mars 2015 #274 Del Skrevet 10. mars 2015 Dette er fortsatt favorittråden min! Sosialt eksperiment for å finne kvinneguiden-brukere i offentlighet: Rop ut "HAR DU GODTESNOP, RONJA?" i en samling mennesker (t-bane/kø), og se hvem som ler. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #275 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er TS, ja, se signaturen Herlig! TS er tilbake Anonymous poster hash: c99d2...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #276 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er TS, ja, se signaturen Hehe, du har rett! Jeg gidda ikke leite bakover for å sjekke, gjorde det nå. Hehe. Takk takk Anonymous poster hash: 188d0...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dolce Skrevet 10. mars 2015 Populært innlegg #277 Del Skrevet 10. mars 2015 Dette er fortsatt favorittråden min! Sosialt eksperiment for å finne kvinneguiden-brukere i offentlighet: Rop ut "HAR DU GODTESNOP, RONJA?" i en samling mennesker (t-bane/kø), og se hvem som ler. Jeg har ikke ropt ut, men jeg vet med sikkerhet at en av jentene som jobber i kiosken på X kino i Oslo er på KG. Jeg var på kino med en venninne, og spøkte med at vi kanskje måtte ha noe godtesnop. Da svarte jenta i kiosken: Ronja? Og vi var 3 som knakk sammen av latter. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #278 Del Skrevet 10. mars 2015 Ler så jeg griner enda. Husker jeg skulle fortelle mannen, jeg klarte ikke få frem er ord. Bare skrek hysterisk. Herreguuuud jeg ser det enda for meg, disse venninnene rundt et bord og TS helt kakrilsk, "JEG MÅ VITE OM DU HAR SNOP!" Anonymous poster hash: 767aa...7e3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 11. mars 2015 #279 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har ikke ropt ut, men jeg vet med sikkerhet at en av jentene som jobber i kiosken på X kino i Oslo er på KG. Jeg var på kino med en venninne, og spøkte med at vi kanskje måtte ha noe godtesnop. Da svarte jenta i kiosken: Ronja? Og vi var 3 som knakk sammen av latter. Genialt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #280 Del Skrevet 11. mars 2015 Anonymous poster hash: 4d274...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå