AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #41 Del Skrevet 14. juli 2014 Lettbrus har jeg hørt er mye verre enn vanlig brus uansett... De har mye tilsetningsstoffer i forhold til vanlig brus eller noe sånt, så in the end, er de verre.. ? Lettbrus inneholder så og si ingen kalorier Anonymous poster hash: e7276...88e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #42 Del Skrevet 14. juli 2014 Men dette var jo ikke en uskyldig prank, det var slemt ment - og saboterte noe hun har synes er viktig over mange år. Nå kan det hende hun er tåpelig som går på dietter i årevis, men det er uansett ikke morsomt. Anonymous poster hash: ace34...cef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 14. juli 2014 #43 Del Skrevet 14. juli 2014 Skikkelig dårlig gjort. Hadde blitt rimelig forbanna jeg også. Her bør du virkelig krype til korset og be om unnskyldning, om du vil ha en liten sjanse til å fortsette vennskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #44 Del Skrevet 14. juli 2014 det du gjorde var utrolig slemtAnonymous poster hash: cdb08...3ec Det får da være måte på til overdrivelse! Tåler virkelig folk INGENTING nå om dagen?Anonymous poster hash: 850ee...26b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #45 Del Skrevet 14. juli 2014 Det får da være måte på til overdrivelse! Tåler virkelig folk INGENTING nå om dagen?Anonymous poster hash: 850ee...26b Det er utrolig slemt å sabotere noe hun har jobbet med i fem år, bare fordi du syns det er dumt. Jeg kan bruke flere ord også: barnslig, umodent, unødvendig, respektløst, dårlig gjort, lite snilt. Tviler på at du hadde syns det var gøy at noen saboterte noe du hadde klart å holde gående i fem år! Hun har vært flink, du har vært en megge. Du kan lete et annet sted etter sympati, for jeg tror ikke du får så mye av det her.Anonymous poster hash: 12d61...885 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 14. juli 2014 #46 Del Skrevet 14. juli 2014 Det får da være måte på til overdrivelse! Tåler virkelig folk INGENTING nå om dagen? Anonymous poster hash: 850ee...26b Tenke seg til at folk ikke tåler å få målene sine ødelagt til fordel for andres humor. Og så naive, som tror de kan stole på deg! Hahaha... Det er tillit og prinsippet om å holde seg unna som er poenget her. Hadde du servert vanlig burger til en veganer og sagt det var tofuburger? Eller hasjbrownies til noen som tar avstand fra all rus, bare fordi avholdet ikke har medisinske grunner? Samme greia ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #47 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg skjønner ikke hvordan en som lever på Zero ikke vil kjenne forskjell på vanlig cola!? Man kjenner jo sukkersmaken med én gang! Anonymous poster hash: dd8bb...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 14. juli 2014 #48 Del Skrevet 14. juli 2014 Høres ut som at ts var sjalu på rekorden til venninnen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #49 Del Skrevet 14. juli 2014 jeg har opplevd det samme. Har sagt til venninner at jeg ikke vil spise sukker. Det er et valg jeg har tatt og har ikkeno å gjøre med religion eller sykdom, jeg bare vil holde meg unna det. En venninne skulle lage middag og etter at jeg hadde spist opp begynner både verten og en annen venninne å le før de sier at det vi spiste hadde ligget i en slags sukkerlake og at de hadde putta sukker i tilbehøret. Jeg ble ganske sur, ikke fordi det er så himla farlig for meg å spise sukker men fordi jeg føler at gode venner ikke skal gjøre sånt. Jeg ble sur fordi det er mangel på respekt for et valg jeg har tatt og hadde matretten inneholdt litt sukker fordi det sto i oppskriften hadde jeg ikke reagert på det, men når de i tillegg gjør det bare for å være jævlige så tenker jeg at sånne venner trenger jeg ikke å ha i livet mitt. Tenk om venninnen din ikke tåler sukker? hvorfor skal du lure henne? Tenk om hun hadde gjort det med deg.. om du var vegetarianer f.eks og hun lurte i deg kjøtt.. hadde ikke du blitt forbanna? Anonymous poster hash: eead9...426 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 14. juli 2014 #50 Del Skrevet 14. juli 2014 Tror du hadde fått et bitchslap av meg, så hadde jeg ledd og vi kunne forsette hverdagen. Men dårlig gjort var det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 14. juli 2014 #51 Del Skrevet 14. juli 2014 Utrolig unødvendig.. Hvorfor, liksom? Hva skulle du få ut av noe sånt? Hadde blit jævlig irritert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 14. juli 2014 #52 Del Skrevet 14. juli 2014 Tviler litt på at det er rekorden eller selve colaen som er problemet. Men den manglende respekten TS har vist? Hva slags glede har folk i dette? Om noen hadde puttet kjøtt i min mat som en prank hadde jeg blitt grisesur og fristelsen for å tømme all maten i hodet på vedkommende hadde virkelig vært tilstede. Om jeg hadde pratet mer med vedkommende kommer an på hvem det var, men jeg hadde aldri spist sammen med vedkommende noe mer. Litt sånn ikke gå fra glass på utested regel... Et det greit å tulle med mat til folk? Har jo vært tråder her inne med folk som blir lurt i mat de ikke tåler. Hva med pranks mot religiøse? Etiske valg? Hvor går grensa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 14. juli 2014 #53 Del Skrevet 14. juli 2014 Hallo, som om det har noe å si hvor mange år det er siden man har drukket skikkelig brus! Det har da ingenting å si vel?Anonymous poster hash: 850ee...26b Det hadde åpenbart noe å si for deg, siden du fant det for godt å ødelegge for henne. Hva ga det egentlig deg å ødelegge noe hun er stolt av å ha oppnådd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedra Skrevet 14. juli 2014 #54 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er åpenbart at ts er misunnelig fordi denne venninnen har større selvdisiplin enn henne. Det var skikkelig dårlig gjort og jeg hadde aldri snakket med deg igjen ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #55 Del Skrevet 14. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Vet du hvorfor hun går på diett? Jeg går selv på diett fordi det er en del ting jeg ikke tåler, og blir kjempesyk når jeg får det i meg, og jeg hadde blitt kjempefint hvis noen av mine venner hadde gjort noe sånt mot meg. Mine venner er av den oppfatningen at "jammen litt kan da ikke skade". Akkurat som du. Jeg vet jo ikke om venninna di har noe sånt, men det kan godt hende og det uten at dere vennene rundt vet om den egentlige årsaken til at hun går på diett.Anonymous poster hash: 5e334...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #56 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er åpenbart at ts er misunnelig fordi denne venninnen har større selvdisiplin enn henne. Det var skikkelig dårlig gjort og jeg hadde aldri snakket med deg igjen ! Herregud.. Jeg er ikke misunnelig, jeg er slankere enn henne, så hvorfor skulle jeg være misunnelig for at hun ikke vil drikke vanlig brus? Skikkelig dårlig gjort, ja. Noen ligger med typen til venninner, andre lurer dem til et glass med brus. Sistnevnte skulle vært forbudt ved lov, ikke sant? Folk tar sånn på vei over bagateller nå om dagen. Trodde hun var et unikt tilfelle men ser jo her at det finnes utrolig mange hysteriske personer.Anonymous poster hash: 850ee...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 14. juli 2014 #57 Del Skrevet 14. juli 2014 Herregud.. Jeg er ikke misunnelig, jeg er slankere enn henne, så hvorfor skulle jeg være misunnelig for at hun ikke vil drikke vanlig brus? Skikkelig dårlig gjort, ja. Noen ligger med typen til venninner, andre lurer dem til et glass med brus. Sistnevnte skulle vært forbudt ved lov, ikke sant? Folk tar sånn på vei over bagateller nå om dagen. Trodde hun var et unikt tilfelle men ser jo her at det finnes utrolig mange hysteriske personer.Anonymous poster hash: 850ee...26b Det at det går an å være enda slemmere mot vennene sine, gjør ikke det du gjorde greit. Du burde være glad jeg bare slo deg ned, det finnes tross alt folk som knivstikker! Folk tar sånn på vei over bagateller nå om dagen... Nei, TS, det å tulle med andres mat er ikke bagateller, og det er ikke vi som er hysteriske. Det er heller du som er i forsvarsmodus etter å ha gjort en utrolig dum ting, og ikke innser det selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 14. juli 2014 #58 Del Skrevet 14. juli 2014 Herregud.. Jeg er ikke misunnelig, jeg er slankere enn henne, så hvorfor skulle jeg være misunnelig for at hun ikke vil drikke vanlig brus? Skikkelig dårlig gjort, ja. Noen ligger med typen til venninner, andre lurer dem til et glass med brus. Sistnevnte skulle vært forbudt ved lov, ikke sant? Folk tar sånn på vei over bagateller nå om dagen. Trodde hun var et unikt tilfelle men ser jo her at det finnes utrolig mange hysteriske personer.Anonymous poster hash: 850ee...26b Du syns ikke det er litt påfallende da at alle i denne tråden syns du oppførte deg hurpete, og det at du ikke evner å se det selv, men eller mener alle som er uenige med deg er hysteriske? På trådens første side er det en som spør omsette er noe som skjer deg ofte? At du gjør "morsomme pek" og at andre ikke takler det? Måten du svarer folk på her får meg til å tro at du ofte havner i denne situasjonen. Jeg tror kanskje at dette, for venninnen din, var siste dråpen av pek og vittigheter fra en person som virker svært utrivelig, svært uempatisk og direkte frekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #59 Del Skrevet 14. juli 2014 Du burde være glad jeg bare slo deg ned, det finnes tross alt folk som knivstikker! Folk tar sånn på vei over bagateller. Du vet å sette ting i perspektiv. Et glass brus likestilt med vold og drap nå plutselig. Tror vi har det for bra i dette landet, når man blir så satt ut av ikke-saker.Anonymous poster hash: 850ee...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juli 2014 #60 Del Skrevet 14. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b lettbrus er ikke noe bra om hun vil gå ned i vekt. Hun skulle heller drukket vann. Tror ikke det ene glasset med vanlig brus utgjorde noen forskjell her men så ikke helt vitsen med å gjøre det du gjorde da. Høres jo litt ut som du ønsket å være slem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå