Gå til innhold

Venninne sur etter uskyldig prank


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer

Greit å bli sur av det, men ikke over lengre tid. Gjort er gjort. Er bare å leve videre, er ikke verdens undergang med litt cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg smakt forskjell på :sjokkert: Hvor mye drakk hun, siden hun ble så forbanna? Jeg hadde tålt det om det var en slurk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så du lurer på om vi er under 18 pr gamle og om hun har vært på diett og holdt seg unna ekte brus siden hun var 11-12 år gammel? Seriøst?

Anonymous poster hash: 850ee...26b

Det var ikke jeg som spurte om hvor gammel du var, altså. Men jeg antar at det bare var et retorisk spørsmål. Du er åpenbart for gammel til å holde på med slikt, det var vel poenget til den som spurte.

Anonymous poster hash: b2e6f...fe3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at hun aldri vil prate med deg igjen.

Anonymous poster hash: cdb08...3ec

Er det virkelig sant? Så mange ufornuftige mennesker her i verden som synes et glass brus er å regne som en krigserklæring?

Anonymous poster hash: 850ee...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sant? Så mange ufornuftige mennesker her i verden som synes et glass brus er å regne som en krigserklæring?

Anonymous poster hash: 850ee...26b

Jeg drikker en god del brus selv, litervis i måneden. Men det handler altså ikke om at hun fikk i seg et glass med brus. Det handler om at det var en helt unødvendig ting som ødela noe som symboliserte en fremgang hun hadde hatt, gjort bare på faen og uten noe humoristisk poeng. Jeg hadde som sagt ikke gått helt av skaftet selv, men irritert og oppgitt hadde jeg blitt.

Anonymous poster hash: b2e6f...fe3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på en spesiell kostholdsdiett. Hadde blitt gallesur hvis noen blandet seg i det. Du har ingenting med å blande deg opp i spisevanene til venninna di, uansett hvor teit du syns den er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sant? Så mange ufornuftige mennesker her i verden som synes et glass brus er å regne som en krigserklæring?

Anonymous poster hash: 850ee...26b

Forstår du ikke at det IKKE handler om den ene flasken? Det handler om at du har ødelagt et mål hun jobbet for i fem år!

Anonymous poster hash: cdb08...3ec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker en god del brus selv, litervis i måneden. Men det handler altså ikke om at hun fikk i seg et glass med brus. Det handler om at det var en helt unødvendig ting som ødela noe som symboliserte en fremgang hun hadde hatt, gjort bare på faen og uten noe humoristisk poeng. Jeg hadde som sagt ikke gått helt av skaftet selv, men irritert og oppgitt hadde jeg blitt.

Anonymous poster hash: b2e6f...fe3

Det er utrolig at du skal trenge å forklare denne symbolikken. Men mange er bare korte i pappen :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg smakt forskjell på :sjokkert: Hvor mye drakk hun, siden hun ble så forbanna? Jeg hadde tålt det om det var en slurk.

Et glass på to desiliter ca.

Anonymous poster hash: 850ee...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...en "prank" er jo humoristisk. Det er ingenting humoristisk ved det. Jeg smilte ikke da jeg leste en gang. Det er jo bare dårlig humor.

Jeg ville nok ikke blitt forbanna, men det er jo fordi jeg aldri har hatt et problem med brus ei heller har satt meg et slikt mål. Men hvis noen andre hadde spolert et mål jeg symbolsk hadde satt meg, hadde jeg blitt sint. Spesielt i en slik tullete kontekst.



Anonymous poster hash: 1cfa8...94a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man drukket kun lettbrus i 5 år så merker man forskjell om man tar så mye som en slurk med sukkerholdig drikke.

Jeg tror venninna later som om hun har holdt seg unna i mange år men, egentlig drukket i det skjulte.

Når du/dere lurte henne så avslørte dere henne siden hun ikke merket noe, og nå er hun sur fordi hun er flau.

Min teori.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at hun ble sur. Ikke fordi det nødvendigvis var noen stor greie, men hva var poenget fra din side? Synes det er en uting å lure folk på denne måten, bare fordi en selv synes det var gøy. Hva forventet du, at hun skulle le hjertelig og si "åh nei, der lurte du meg gitt!"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe seriøst galt når hun ikke smaker forskjell på Cola og cola zero. For ikke å snakke om all kullsyren som forsvant når du helte det over fra flaske til flaske og deretter til glasset. Hilsen colakjenner :)

Anonymous poster hash: ff2b7...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke galt med en skvett cola helsemessig. Det skjønner du og TS.

Det har med prinisipp å gjøre. Såpass håper jeg virkelig voksne folk skjønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut mesteparten av sukkeret i min kost. Sukkerholdig brus har jeg ikke drukket på 8 år. Jeg sparer til en ferietur jeg skal unne meg i presang når jeg når ri år. Da har jeg vært røykfri og så godt som sukkerfri i 10 år. Hadde noen ødelagt dette ved å "lure" i meg nikotin eller sukker hadde jeg blitt fly forbanna. Det er utrolig respektløs oppførsel, som jeg ikke hadde tilgitt på sekundet.

Anonymous poster hash: 12d61...885

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vansker med å se hvordan dette kan være morsomt i det hele tatt. Dårlig gjort å ødelegge din vennines diett på den måten.

Jeg hadde blitt veldig sur også. Men det er mest av at jeg blir skikkelig dårlig av å drikke brus med sukker, selv i små doser, hodepine fra helvete, humørsvigninger og skjelvinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gå på snørra i forsøket på å høste sympati på KG for noe man har gjort, haha.

Jeg hadde også blitt drit forbanna, uansett om det var sukkerholdig brus, nikotin eller noe annet jeg hadde greid å holde meg unna i mange år.

Lønner seg å ha respekt for andres valg her i livet, spesielt når det ikke går utover deg i utgangspunktet, TS.



Anonymous poster hash: dba68...93b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...