AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #121 Del Skrevet 15. juli 2014 Okey. Så om jeg serverer deg kattekjøtt uten at du vet det, så går det helt greit? Det er jo bare kjøtt. Ikke hørt om konseptet en gang men det er sikkert spiselig og jeg spiser hva som helst så hvorfor ikke.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #122 Del Skrevet 15. juli 2014 5 år med noe som for henne betyr noe rett i vaskenAnonymous poster hash: 4ea36...344 Gi dere! Fem år rett i vasken?? Hva slags overdramatisering er nå dette? Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 15. juli 2014 #123 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er noe seriøst galt når hun ikke smaker forskjell på Cola og cola zero. For ikke å snakke om all kullsyren som forsvant når du helte det over fra flaske til flaske og deretter til glasset. Hilsen colakjenner Anonymous poster hash: ff2b7...662 Jeg drikker bare zero, men smaker ikke forskjell på det og vanlig cola. Bortsett fra det ekle sukkerbelegget man får på tennene etter man har drukket cola med sukker, men det er jo en stund etterpå. Virker mer som det er folk som drikker sukker-cola som smaker forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #124 Del Skrevet 15. juli 2014 Se saken fra en litt annen vinkel da... Veninnen din vil ikke drikke alkohol, fordi hun på en eller annen måte har negative erfaringer med dette.... Du bytter ut Munkholmen hennes med alkoholholdig øl for å pranke henne.... Hadde dette også vert ok? Hadde det vært pga 'negative erfaringer' og ikke verken alkoholisme eller religiøse grunnet, så hadde vel en slurk øl ikke vært noe å snakke om.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #125 Del Skrevet 15. juli 2014 Bare for å kommentere, og henge med de andre : Veldig umodent og respektløst av deg å ikke respektere din venninne og hennes mål. For deg var dette en uskyldig spøk, for henne var det undergang. Du vil neppe forstå den, tydelig fordi du ikke har til noe særlig mål i livet å oppnå? Du sier dette var uskyldig. Samtidig mobber du indirekte din VENNINNE (?) Ved å skrive 'hun tar ikke skade av å legge på seg 50g". Hva slags venninne er du ? Du serverer ikke kjøtt til en ikke kjøtt-eter. Du serverer ikke alkohol til en som er ren. Du serverer ikke rus til en som holder avstand. Du skriver også at det finnes tydeligvis, ifølge deg flere grinunger rundt omkring i dette landet her. Fordi dem reagerer på samme måte, slik som din venninne. Kanskje det er DEG det er noe feil med? Har det slått deg i det hele tatt å lese gjennom tråden og kommentarene? Sette deg inn i dem? Forstå???? Du rakker ned på andre ved å skrive "glad jeg ikke er blitt oppdratt slik" Hva skal det bety? Ganske obvious hvordan du har blitt oppdratt ! (Synker litt på ditt nivå, for å provosere.) Fortsatt med ? Ut ifra dine respons, virker det som det er du som sliter litt her. At du får gleden av å tråkke på andre. Deres mål, verdier og tanker. Nesten på grenseland til mobbing. Ingen er mer grinete liten drittunge, slik som du fremstår med dine svar. Den som ofte sliter litt med å forsvare seg selv og sine handlinger, er som regel den som også er veldig flink til å hakke på andre. Ha en riktig god lesing med det lille du har i nøtteskallen. Takk for meg Ps: tok du deg nær? Så bra ! Det kalles følelser. Da klarer du også å vise forståelse ovenfor din venninnes reaksjon. *gjesp* Tok meg ikke så veldig nær, nei. At du kaller det å då servert et glass brus for en 'undergang' for en person forteller litt om hvilket sykt perspektiv enkelte har på ting i denne saken.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #126 Del Skrevet 15. juli 2014 *gjesp* Tok meg ikke så veldig nær, nei. At du kaller det å då servert et glass brus for en 'undergang' for en person forteller litt om hvilket sykt perspektiv enkelte har på ting i denne saken.Anonymous poster hash: 850ee...26b Det er visst fullstendig nytteløst å prøve å få deg til å forstå at det var umodent og repsektløst av deg og at det er det som er POENGET her. Slike mennesker skipper jeg i alle fall ganske fort ut av vennekretsen min, for det er ikke noe å samle på. Anonymous poster hash: df07b...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #127 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er visst fullstendig nytteløst å prøve å få deg til å forstå at det var umodent og repsektløst av deg og at det er det som er POENGET her. Slike mennesker skipper jeg i alle fall ganske fort ut av vennekretsen min, for det er ikke noe å samle på.Anonymous poster hash: df07b...1d4 Finnes mange dårlige mennesker der ute om de som bytter cola zero med cola skal karakteriseres som et. Ja, finnes det da overhodet noen gode?Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 15. juli 2014 #128 Del Skrevet 15. juli 2014 Heheh, velger fortsatt å stupe ned til ditt nivå: Går det ann å være så himla dum ?!! Det er jo rene selvmord å diskutere med deg, men da.pga rene humoren. Takk for en god underholdning. At du enda ikke forstår en dritt, selv ikke stappet i kjeften med en baby skje, forteller litt om hvor mye du har av forståelse. Og selvfølgelig vett i huet. For å overdramatisere litt som NSB reklamene: Du har vært rusfri i noen år. Stolt er du. Hva om noen blandet en slags dop i glasset ditt på byen, du drikker av dette. Uten aning. Så finner du ut av dine kamerater gjorde dette, og kaller det for en uskyldig spøk. Du flipper ut. Du satte av et mål, du har vært flink...MEN dine KAMERATER som du stoler på, gjør dette.mot deg... Ready set go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #129 Del Skrevet 15. juli 2014 Finnes mange dårlige mennesker der ute om de som bytter cola zero med cola skal karakteriseres som et. Ja, finnes det da overhodet noen gode?Anonymous poster hash: 850ee...26b Å diskutere med umodne mennesker med empatisvikt er sjeldent fruktbart. God bedring! Anonymous poster hash: df07b...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 15. juli 2014 #130 Del Skrevet 15. juli 2014 Finnes mange dårlige mennesker der ute om de som bytter cola zero med cola skal karakteriseres som et. Ja, finnes det da overhodet noen gode?Anonymous poster hash: 850ee...26b Du må da være et troll? Ingen er vel så fullstendig blottet for empati og så (tilsynelatende) uten evne til å forstå hva dette dreier seg om? Det er ikke det at du byttet lettbrus med sukkerbrus som er problemet her. Problemet er at du er komplett ute av stand til å skjønne at du gjorde noe som skuffet og såret en du omtaler som en venninne. "Det var jo bare en spøk, da!". Ja, for deg. DU hadde det morsomt. Venninnen din så det ikke sånn. Det er forskjell på å le av og å le med. Ved et vanlig pek mot en venn, er vel tanken at dere skal le av det sammen etterpå? Her er det du som står alene og ler av venninnen din. Ikke veldig sympatisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #131 Del Skrevet 15. juli 2014 Gi dere! Fem år rett i vasken?? Hva slags overdramatisering er nå dette? Anonymous poster hash: 850ee...26b Er jo det? For henne var det tydligvis viktigt, nå har det ikke lenger gått 5 år pga en egoistisk venninne som ikke eier empati overhodet skulle ha det morsomt. Ta hintet hva folk skriver! Jeg forstår godt hun ikke snakker med deg når du oppfører deg på denne måtenAnonymous poster hash: 4ea36...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #132 Del Skrevet 15. juli 2014 Heheh, velger fortsatt å stupe ned til ditt nivå: Går det ann å være så himla dum ?!! Det er jo rene selvmord å diskutere med deg, men da.pga rene humoren. Takk for en god underholdning. At du enda ikke forstår en dritt, selv ikke stappet i kjeften med en baby skje, forteller litt om hvor mye du har av forståelse. Og selvfølgelig vett i huet. For å overdramatisere litt som NSB reklamene: Du har vært rusfri i noen år. Stolt er du. Hva om noen blandet en slags dop i glasset ditt på byen, du drikker av dette. Uten aning. Så finner du ut av dine kamerater gjorde dette, og kaller det for en uskyldig spøk. Du flipper ut. Du satte av et mål, du har vært flink...MEN dine KAMERATER som du stoler på, gjør dette.mot deg... Ready set go. Overdramatisere LITT? Hva blir det neste? Et vennskapelig klapp på skulderen sidestilles med en kniv i ryggen?Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #133 Del Skrevet 15. juli 2014 Du må da være et troll? Ingen er vel så fullstendig blottet for empati og så (tilsynelatende) uten evne til å forstå hva dette dreier seg om? Det er ikke det at du byttet lettbrus med sukkerbrus som er problemet her. Problemet er at du er komplett ute av stand til å skjønne at du gjorde noe som skuffet og såret en du omtaler som en venninne. "Det var jo bare en spøk, da!". Ja, for deg. DU hadde det morsomt. Venninnen din så det ikke sånn. Det er forskjell på å le av og å le med. Ved et vanlig pek mot en venn, er vel tanken at dere skal le av det sammen etterpå? Her er det du som står alene og ler av venninnen din. Ikke veldig sympatisk. Poenget er jo overdramatiseringen, folk skal ha det til at dette er like ille som å ligge med typen til venninna, lizzm.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 15. juli 2014 #134 Del Skrevet 15. juli 2014 Hehe...enough said.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 16. juli 2014 #135 Del Skrevet 16. juli 2014 Poenget er jo overdramatiseringen, folk skal ha det til at dette er like ille som å ligge med typen til venninna, lizzm.Anonymous poster hash: 850ee...26b I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 16. juli 2014 #136 Del Skrevet 16. juli 2014 Dette lukter det sjalusi av, du var sjalu på at din venninne har bedre disiplin enn deg, og du valgte å ødelegge for henne. Du prøvde å utøve en hersketeknikk som egentlig bare gikk ut over deg selv, venner som har behov for å gjøre sånn med hverandre er ikke en god venn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 16. juli 2014 #137 Del Skrevet 16. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Men hva var poenget? Om hun hadde skrytt av at hun kunne kjenne forskjell på smaken av lettbrus og vanlig cola, så kunne jeg for så vidt skjønt det, men dette her gir ikke mening og var ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #138 Del Skrevet 16. juli 2014 I rest my case. Slående argumentasjon!Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #139 Del Skrevet 16. juli 2014 Dette lukter det sjalusi av, du var sjalu på at din venninne har bedre disiplin enn deg, og du valgte å ødelegge for henne. Du prøvde å utøve en hersketeknikk som egentlig bare gikk ut over deg selv, venner som har behov for å gjøre sånn med hverandre er ikke en god venn... Sjalu faktisk? Jeg drikker sjelden brus, synes ikke det er spesielt godt men drikker det av og til. Noen ganger lettbrus, andre ganger ikke. Bryr meg ikke så mye. Hvorfor i alle dager skulle jeg være sjalu på noen som kun drikker lettbrus? Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #140 Del Skrevet 16. juli 2014 Sjalu faktisk? Jeg drikker sjelden brus, synes ikke det er spesielt godt men drikker det av og til. Noen ganger lettbrus, andre ganger ikke. Bryr meg ikke så mye. Hvorfor i alle dager skulle jeg være sjalu på noen som kun drikker lettbrus?Anonymous poster hash: 850ee...26b Hvorfor skulle du i det hele tatt gidde å sette seg inn i andre ståsted? Noengang, noensinne? Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå