Gjest KateW Skrevet 15. juli 2014 #101 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er rekorden, ikke brusen, samt det å skjønne at venninnen sin ønsker å ødelegge fo en. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 15. juli 2014 #102 Del Skrevet 15. juli 2014 Uansett, du kan synes det er så greit du bare vil, og du trenger heller ikke forstå hvorfor hun reagerer. Hun likte det tydeligvis ikke, og da er det normal folkeskikk å be om unnskyldning, uansett hvor rett eller galt det er i dine øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #103 Del Skrevet 15. juli 2014 Er det virkelig sant? Så mange ufornuftige mennesker her i verden som synes et glass brus er å regne som en krigserklæring?Anonymous poster hash: 850ee...26b Å med vilje lure en venninne til å spise eller drikke noe hun ikke vil, jeg lurer virkelig på hvordan du behandler de du anser for uvenner? Forøvrig fiffig at du i HI antyder at du ville hatt større forståelse hvis lettbrusdrikkingen var av religiøse årsaker, altså p.ga. tro på en eventyrfigur. Anonymous poster hash: 029d6...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 15. juli 2014 #104 Del Skrevet 15. juli 2014 Ser den med rekorden. Hadde blitt sint om noen hadde ødelagt en 5års rekord for meg, men pranken i seg selv hadde jeg ikke blitt sur for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zingeling Skrevet 15. juli 2014 #105 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Så det ville du ikke ha noe av at hun "skrøt" av at hun hadde klart da? Hva ville DU bevise? Hva var motivet ditt for å gjøre dette? Rett og slett barnslig. Simpelt og gud vet hva.. Fin venninne du ja. Noen mennesker kan faktisk ikke spise sukker fordi det avler mer søtsug enn godt er,til info! Kunne jo i verste fall sammenligne det med å servere en tørrlagt alkoholiker,alkohol... Uansett utrolig kleint gjort av deg. Hun har rett til å bli så sur som hun vil. Det er ikke opp til deg å avgjøre hvordan og hvor mye hun skal reagere. Have a good day- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva Virvla Skrevet 15. juli 2014 #106 Del Skrevet 15. juli 2014 Skulle det være morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 15. juli 2014 #107 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Skrytt av? Hun har jo sitt mål med å drikke lettbrus,og hvorfor i all verden skal det provosere deg såpass at du velger å lure henne? var nok ikke det at hun drakk vanlig brus som gjorde henne oppbragt,men at du opptrådte irriterende barnslig og lite respektløs. Hva var motivet ditt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 15. juli 2014 #108 Del Skrevet 15. juli 2014 Så respektløst av deg. Ingenting morsomt i denne "pranken". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 15. juli 2014 #109 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Feilen her er at du ikke er ydmyk nok til å forstå at pranken gikk for langt for din venninne. Du har rett og slett såret henne ved å latterligjøre noe hun er stolt av og sårer henne enda mer ved å ikke unnskylde deg. Hun har rett til å bli sur. Det virker ikke som du respekterer henne i det hele tatt, sånt gjør man bare ikke mot sine venninner. Kanskje er det også summen av andre ting som gjør henne sint. Det virker som du mangler respekt ovenfor andre, så det spørs om du ikke allerede har gjort andre ting som har skuffet og såret henne. Endret 15. juli 2014 av lillsunshine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #110 Del Skrevet 15. juli 2014 Da jeg leste førsteposten syntes jeg litt synd i deg. Klart det var en dum ting å gjøre, alle mennesker gjør tabber og har mislykkede forsøk på å være morsom. Det som irriterer meg er at, etter at hundre personer her inne har forsøkt å forklare deg hvorfor det var en teit, umoden og frekk ting å gjøre, så fortsetter du å forsvare det! Det er ganske åpenbart at du skrev innlegget ditt bare for å få høre hvor teit venninnen din er som overreagerte på "spøken" din, og at hun tåler for lite. Du fremstår som en utrolig dårlig venninne med utrolig liten empati for andre mennesker. Jeg ber deg: vær så snill, sitt og tenk deg litt om. Ta innover deg det folk har skrevet i denne tråden. Tenk, uten å være så utrolig bastant på å beholde den konklusjonen du kom her for å få bekreftet. Anonymous poster hash: def05...c6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #111 Del Skrevet 15. juli 2014 Du er jo en skikkelig "morsom" venninne. Eller med andre ord.. Dust. Anonymous poster hash: ba3b4...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #112 Del Skrevet 15. juli 2014 Da jeg leste førsteposten syntes jeg litt synd i deg. Klart det var en dum ting å gjøre, alle mennesker gjør tabber og har mislykkede forsøk på å være morsom. Det som irriterer meg er at, etter at hundre personer her inne har forsøkt å forklare deg hvorfor det var en teit, umoden og frekk ting å gjøre, så fortsetter du å forsvare det!Anonymous poster hash: def05...c6c Ja, det er mange som - utrolig nok - synes reaksjonen var på sin plass. Men også noen som i likhet med meg mener det var overdrevet. Denne tråden har ikke fortalt meg annet enn at det er overraskende mange hysteriske grinunger rundt omkring i dette landet.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #113 Del Skrevet 15. juli 2014 Kanskje er det også summen av andre ting som gjør henne sint. Det virker som du mangler respekt ovenfor andre, så det spørs om du ikke allerede har gjort andre ting som har skuffet og såret henne. Det spørs det, ja. Beklager å måtte skuffe deg etter denne utspekulerte spekuleringen din, men dette brusen er de et 'verste' jeg har gjort mot henne. Ja, 'verste' fordi det betyr at jeg aldri har gjort noe galt mot henne å snakke om, inkludert dette.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 15. juli 2014 #114 Del Skrevet 15. juli 2014 Det spørs det, ja. Beklager å måtte skuffe deg etter denne utspekulerte spekuleringen din, men dette brusen er de et 'verste' jeg har gjort mot henne. Ja, 'verste' fordi det betyr at jeg aldri har gjort noe galt mot henne å snakke om, inkludert dette.Anonymous poster hash: 850ee...26b Det overrasker meg, så frekk du er mot andre i denne tråden. Å kalle alle som er uenige med deg for hysteriske grineunger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 15. juli 2014 #115 Del Skrevet 15. juli 2014 Jo, det er det. Er glass brus. Men så er hun jo en som aldri har opplevd ekte motgang i livet, så da er det klart at denne brusen må ha vært en traumatisk opplevelse.Anonymous poster hash: 850ee...26b Okey. Så om jeg serverer deg kattekjøtt uten at du vet det, så går det helt greit? Det er jo bare kjøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #116 Del Skrevet 15. juli 2014 Ja, det er mange som - utrolig nok - synes reaksjonen var på sin plass. Men også noen som i likhet med meg mener det var overdrevet. Denne tråden har ikke fortalt meg annet enn at det er overraskende mange hysteriske grinunger rundt omkring i dette landet.Anonymous poster hash: 850ee...26b Veldig få var enig med deg! Jeg syns synd i venninna da. 5 år med noe som for henne betyr noe rett i vasken, fordi? Jo for at du skulle få deg latter. Beklager men det var dårlig gjort. Du ødela det for henne, jeg hadde selv blitt veldig irritert. Men forbanna hadde jeg nok ikke blitt før den som gjorde det nektet å unnskylde seg og holder på at det var en "uskyldig liten spøk". Det er 5 år uten sukkerholdig drikke, som for henne var et mål og noe hun var stolt av, uansett om du ikke forstår hvorfor. Du ødela det faktisk for henne! Håper du en dag innser at her burde du komme med en unnskyldning. For mye av det ligger nok i den umodne oppførsel din rundt dette. Hun ble såret, du respekterte henne ikke. Det krever en unnskyldning, så kan se for meg at deler av problemet er måten du håndtere det på. Les nøye gjennom tråden og ta det til deg. Ikke heng deg opp i de 3 stk som er enige med deg (har ikke telt men det er maaaange flere som forstår venninna di). Det handler om respekt! og spolering av hennes rekord. Anonymous poster hash: 4ea36...344 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MS.MR Skrevet 15. juli 2014 #117 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Jeg tror nok jeg kunne blitt temmelig forbannet over en slik ting ja. Ingen kødder med mine mat eller drikkevaner. Se saken fra en litt annen vinkel da... Veninnen din vil ikke drikke alkohol, fordi hun på en eller annen måte har negative erfaringer med dette.... Du bytter ut Munkholmen hennes med alkoholholdig øl for å pranke henne.... Hadde dette også vert ok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #118 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har vært på diett i årevis og skrytt av at hun ikke har drukket annet enn lettbrus på fem år. Så jeg tok og helte cola oppi en tom cola zero-flaske, og satte på bordet. Og hun drakk, uten å merke noe spesielt, og så avslørte jeg det. Hun ble rasende og nå vil hun ikke snakke med meg. Lite overreaksjon eller? Det er jo ikke så at hun har noen religiøse grunner, og man ødelegger vel ikke kroppen av et glass med sukkerholdig brus! Hva synes dere, ville dere blitt sure pga noe sånt som dette?Anonymous poster hash: 850ee...26b Idiot! Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 15. juli 2014 #119 Del Skrevet 15. juli 2014 Det spørs det, ja. Beklager å måtte skuffe deg etter denne utspekulerte spekuleringen din, men dette brusen er de et 'verste' jeg har gjort mot henne. Ja, 'verste' fordi det betyr at jeg aldri har gjort noe galt mot henne å snakke om, inkludert dette.Anonymous poster hash: 850ee...26b Meget mulig at hun ble litt surere enn "nødvendig". Det skal litt mer til før jeg permanent kutter kontakten med noen, og i følge min "spøkefulle" søster er jeg visst den mest hårsåre og selvhøytidelige hun vet om. Men jeg hadde fortsatt blitt sur/irritabel, og det hadde tatt tid før jeg eventuelt hadde klart å finne det morsomt at jeg ble servert sukkerholdig drikke mot min vilje. Det virker ikke som om du har lyst til å prøve å se det littegrann fra hennes side engang ...? Bare littegrann? Bare fordi å kødde med anti-sukker-målene hennes er det verste du noensinne har gjort? Jeg lurer fortsatt på om det er slik at alt i livet ditt er fritt vilt når det gjelder pranks? Du kan da prøve å svare litt på noe av det vi spør om? I stedet for å bagatellisere alt sammen til å handle om at 2 dl brus ikke skader noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 15. juli 2014 #120 Del Skrevet 15. juli 2014 Bare for å kommentere, og henge med de andre : Veldig umodent og respektløst av deg å ikke respektere din venninne og hennes mål. For deg var dette en uskyldig spøk, for henne var det undergang. Du vil neppe forstå den, tydelig fordi du ikke har til noe særlig mål i livet å oppnå? Du sier dette var uskyldig. Samtidig mobber du indirekte din VENNINNE (?) Ved å skrive 'hun tar ikke skade av å legge på seg 50g". Hva slags venninne er du ? Du serverer ikke kjøtt til en ikke kjøtt-eter. Du serverer ikke alkohol til en som er ren. Du serverer ikke rus til en som holder avstand. Du skriver også at det finnes tydeligvis, ifølge deg flere grinunger rundt omkring i dette landet her. Fordi dem reagerer på samme måte, slik som din venninne. Kanskje det er DEG det er noe feil med? Har det slått deg i det hele tatt å lese gjennom tråden og kommentarene? Sette deg inn i dem? Forstå???? Du rakker ned på andre ved å skrive "glad jeg ikke er blitt oppdratt slik" Hva skal det bety? Ganske obvious hvordan du har blitt oppdratt ! (Synker litt på ditt nivå, for å provosere.) Fortsatt med ? Ut ifra dine respons, virker det som det er du som sliter litt her. At du får gleden av å tråkke på andre. Deres mål, verdier og tanker. Nesten på grenseland til mobbing. Ingen er mer grinete liten drittunge, slik som du fremstår med dine svar. Den som ofte sliter litt med å forsvare seg selv og sine handlinger, er som regel den som også er veldig flink til å hakke på andre. Ha en riktig god lesing med det lille du har i nøtteskallen. Takk for meg Ps: tok du deg nær? Så bra ! Det kalles følelser. Da klarer du også å vise forståelse ovenfor din venninnes reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå