Gå til innhold

Film/seriekarakter som du er "betatt" av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble ofte litt het av rollen til Ryan Reynolds i Pizzagjengen/ Two guys and an girl, da jeg så den i tyveårene ;).

Karakteren er intelligent, har en herlig sort humor og egentlig ganske sensitiv, og han får også et ekstra pluss for utseende. Når jeg søker opp de første episodene nå så ser jeg at han også er ganske umoden, men jeg kan ikke si jeg tenkte det samme den gang ;).

For dem av oss som fulgte serien den gang, er dette klippet fra siste sesong utrolig morsomt:

http://www.youtube.com/watch?v=HM-dCZYvGsU

(Og for dem som ikke fulgte serien, så har han her havnet i seng med borettslagets skrue som har vært forelsket i bestevennen hans i åresvis).

Han ser mye bedre ut nå

Glemte Jim Halpert i The Office! Han er så søt og kjekk :)

Hehe for en stor nese han har, han ligner litt på chuck fra chuck

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Aragorn (Viggo Mortensen) - Stemmen, Blikket, han er mandig, omsorgsfull, modig, rettferdig...

Will Turner (Orlando Bloom) - Vanvittig kjekk, mandig, virker så ekte og inntens, god, elegant, flink til å fekte

Jack Sparrow (Johnny Depp) - Utrolig kul og sjarmerende!

Gwaine (Eoin Macken) - (Fra serien Merlin) Kjekk, mandig, sjarmerende, humor, flink med sverd, avslappet, kul

Achillis (Brad Pitt) - Mandig, kjekk, muskuløs, Inntens, brutal, ærlig, god... :)

Anonymous poster hash: 9ebd4...92d

Ikke Legolas??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ofte litt het av rollen til Ryan Reynolds i Pizzagjengen/ Two guys and an girl, da jeg så den i tyveårene ;).

Karakteren er intelligent, har en herlig sort humor og egentlig ganske sensitiv, og han får også et ekstra pluss for utseende. Når jeg søker opp de første episodene nå så ser jeg at han også er ganske umoden, men jeg kan ikke si jeg tenkte det samme den gang ;).

For dem av oss som fulgte serien den gang, er dette klippet fra siste sesong utrolig morsomt:

http://www.youtube.com/watch?v=HM-dCZYvGsU

(Og for dem som ikke fulgte serien, så har han her havnet i seng med borettslagets skrue som har vært forelsket i bestevennen hans i åresvis).

Så klippet og det var artig å se Nathan Fillion før han ble Captain Malcolm Reynolds (Firefly), Captein Hammer (Dr. Horrible's Sing-Along Blog) og Castle (Castle). Han er også smaskens nå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein Krogstad fra Hotel Cæsar :rodmer:

Anonymous poster hash: 5f1cc...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke (Tom Hiddleston)

Khan (Benedict Cumberbatch)

Sherlock (Cumberbatch)

Malcolm Reynolds (Nathan Fillion)

Spencer Reid (Matthew Gray Gubler)

Lex Luthor (Michael Rosenbaum)

Angel (David Boreanaz)

John McClane (Bruce Willis)

John McClane Jr (Jai Courtney)

Dr. Jonathan Crane (Cillian Murhpy)

.... tror jeg slutter nå jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klippet og det var artig å se Nathan Fillion før han ble Captain Malcolm Reynolds (Firefly), Captein Hammer (Dr. Horrible's Sing-Along Blog) og Castle (Castle). Han er også smaskens nå ;)

Hva med adam mayfair fra frusterte fruer?

Svein Krogstad fra Hotel Cæsar :rodmer:

Anonymous poster hash: 5f1cc...39c

Den gamle eller unge svein?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette med å se en annenhver episode av en serie og en spin off? Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Trenger ikke nødvendigvis, men hender at de snakker om ting som skjer i Mystic Falls der, så bryr du deg ikke om spoilere så er jo ikke det noe stress :P

Er jo også sånn de går på tv'n, etter hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med adam mayfair fra frusterte fruer?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Er visst en av de få som ikke har sett Frustrerte Fruer. Sa de jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis, men hender at de snakker om ting som skjer i Mystic Falls der, så bryr du deg ikke om spoilere så er jo ikke det noe stress :P

Er jo også sånn de går på tv'n, etter hverandre :)

Man kunne alltids brent episodene til pcen og redigert dem sammen til en serie og starte med den sesongen og la annenhver episode være the originals

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal jeg begynne? :fnise:

Dean Winchester, need I say more?

Damon Salvatore.

Niklaus Mikaelson.

Caleb fra PLL er ikke så værst han heller da, hehe.

John McClane :rodmer:

Kunne sikkert nevnt i fleng, men de er de jeg kommer på for øyeblikket :P

Urk, Niklaus er jo såå vemmelig på alle måter! Foretrekker broremann Elijah <3

Også Nolan fra Revenge, han er så sjarmerende :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, Niklaus er jo såå vemmelig på alle måter! Foretrekker broremann Elijah <3

Også Nolan fra Revenge, han er så sjarmerende :rodmer:

Deg om det, syns han er fantastisk jeg! :rodmer: Elijah er jo ikke så værst han heller.

Nolan er søt, men ikke min type. Da er Jack bedre :rodmer:

Anonymous poster hash: 8c090...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural hadde vell ikke starta enna når du var 12 hadde du?

Mente at jeg var betatt av Jensen helt siden jeg var 12. Hadde sett han i days of our lives og i en film. Men jeg var 13 når supernatural startet så var ikke lenge mellom 12 og 13 før jeg i tillegg til å like Jensen ackles også likte Dean Winchester. ;-) skrev derfor bare at jeg var 12 da jeg "forelsket" meg i han.

Anonymous poster hash: 92d02...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da er du

Visste ikke han var i såpe før

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, Niklaus er jo såå vemmelig på alle måter! Foretrekker broremann Elijah <3

Også Nolan fra Revenge, han er så sjarmerende :rodmer:

Du vet vell nolan egentlig er 42?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, syns han er fantastisk jeg! :rodmer: Elijah er jo ikke så værst han heller.

Nolan er søt, men ikke min type. Da er Jack bedre :rodmer:

Anonymous poster hash: 8c090...e43

Haha, njoo men han er alltid så slem og utagerende! Men jeg har ikke kommet såå langt på The Originals, så kanskje han skjerper seg? :-)

Jepp, Jack er litt mer mannemann, så liker han også, men det er bare noe spesielt med Nolan! Gleder meg sånn til neste sesong kommer i september, aaahhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vell nolan egentlig er 42?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Pfff, spiller vel ingen rolle det? Kan være digg selv om man har passert 40 :-) Men han holder seg godt da, ville vel gjetta han var 27-28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, njoo men han er alltid så slem og utagerende! Men jeg har ikke kommet såå langt på The Originals, så kanskje han skjerper seg? :-)

Jepp, Jack er litt mer mannemann, så liker han også, men det er bare noe spesielt med Nolan! Gleder meg sånn til neste sesong kommer i september, aaahhh!

Ja, han er jo egentlig det :P Men samtidlig så ser man jo at han egentlig er snill, han er bare litt ødelagt kan man vel si. Likt han siden starten jeg, alltid håpa det skal bli han og Caroline :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis, men hender at de snakker om ting som skjer i Mystic Falls der, så bryr du deg ikke om spoilere så er jo ikke det noe stress :P

Er jo også sånn de går på tv'n, etter hverandre :)

Gjør det noe om at man ser ferdig The Vampire Diaries før man ser på The Originals da? Er det mange spoilere da?

Anonymous poster hash: a5450...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff, spiller vel ingen rolle det? Kan være digg selv om man har passert 40 :-) Men han holder seg godt da, ville vel gjetta han var 27-28.

Eller vent, jeg har ikke sett siden sesong 1, snakker vi om han oransje håra som er homofil og hadde et lite forhold til han fyren i sesong 1?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vent, jeg har ikke sett siden sesong 1, snakker vi om han oransje håra som er homofil og hadde et lite forhold til han fyren i sesong 1?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Han her søtingen! Han homofile data-geeken, ja :-)

post-42965-0-46264300-1405953453_thumb.j

Endret av Polymorph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...