Gå til innhold

Film/seriekarakter som du er "betatt" av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke hørt om men kult, hvordan ble du invitert, har du venner som kjenner kjendiser?

Syns du han så kjekk ut i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Det var en liten convention som ikke hadde reklamert så mye for at han kom, så var ikke så mange som viste det, så jeg fikk tak i billetter. Han er enda kjekkere i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en liten convention som ikke hadde reklamert så mye for at han kom, så var ikke så mange som viste det, så jeg fikk tak i billetter. Han er enda kjekkere i virkeligheten.

Visste duu han sku vær der?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på The Walking Dead nå, så: Rick Grimes (Andrew Lincoln) :)

Anonymous poster hash: 85db3...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg er fryktelig betatt av Ben Wyatt fra Parks&Recreation, han er virkelig drømmemannen.

Ellers er der mange jeg kan ha en slags TV-crush på, men mistenker jeg ikke hadde likt dem like godt hadde de vært virkelige. Som f. eks The Doctor (Tennant) og Sam fra Supernatural.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på The Walking Dead nå, så: Rick Grimes (Andrew Lincoln) :)

Anonymous poster hash: 85db3...120

Sesong 1?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 1?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Ja, snart sesong 2 :)

Anonymous poster hash: 85db3...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte Ragnar Lothbrok og Rollo fra Vikings.

Og Lagertha!! <3 <3

Samt Khal Drogo og "The Red Viper" (Oberyn Martell) fra GoT

Endret av Version 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 12 åring til 19 åring var jeg veldig betatt (om ikke forelsket) i Dean Winchester fra Supernatural. Jeg er 22 nå og fortsatt betatt, men følelsene har avtatt veldig. Tror egentlig jeg er litt forelsket i Jensen Ackles også (han som spiller Dean W) Hehe... jeg bare må møte han en gang før jeg dør, merker jeg.

Men nå for tiden er jeg skikkelig betatt av Stiles Stilinski fra Teen Wolf. Jeg drømmer ofte om han og tenker en god del på han om dagen. Så ja, fortsatt litt fjortiss når det kommer til sånt gitt :fnise: Men ååh jeg bare elsker han!



Anonymous poster hash: 92d02...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 12 åring til 19 åring var jeg veldig betatt (om ikke forelsket) i Dean Winchester fra Supernatural. Jeg er 22 nå og fortsatt betatt, men følelsene har avtatt veldig. Tror egentlig jeg er litt forelsket i Jensen Ackles også (han som spiller Dean W) Hehe... jeg bare må møte han en gang før jeg dør, merker jeg.

Men nå for tiden er jeg skikkelig betatt av Stiles Stilinski fra Teen Wolf. Jeg drømmer ofte om han og tenker en god del på han om dagen. Så ja, fortsatt litt fjortiss når det kommer til sånt gitt :fnise: Men ååh jeg bare elsker han!

Anonymous poster hash: 92d02...153

Supernatural hadde vell ikke starta enna når du var 12 hadde du?

Ja, snart sesong 2 :)

Anonymous poster hash: 85db3...120

Når du er kommet til sesong 3 vil du sikkert ikke syns han er like deilig lenger :)

Glemte Ragnar Lothbrok og Rollo fra Vikings.

Og Lagertha!! <3 <3

Samt Khal Drogo og "The Red Viper" (Oberyn Martell) fra GoT

Han norske skuespilleren?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen filmkarakter eller seriekarakter som du er litt betatt av, litt tent på eller kanskje avstandsforelsket i?

Mener feks: Aragorn, ikke Viggo Mortensen.

Hva er det ved han/henne som gjør at du dagdrømmer/fantaserer litt ekstra om den karakteren? :) Utseende? Egenskap? Evner eller superkrefter kanskje? Stemmen, personligheten?

Del, del! Legg gjerne ved et bilde av karakteren også.

Anonymous poster hash: 90c4b...7f1

Aragorn (Viggo Mortensen) - Stemmen, Blikket, han er mandig, omsorgsfull, modig, rettferdig...

Will Turner (Orlando Bloom) - Vanvittig kjekk, mandig, virker så ekte og inntens, god, elegant, flink til å fekte

Jack Sparrow (Johnny Depp) - Utrolig kul og sjarmerende!

Gwaine (Eoin Macken) - (Fra serien Merlin) Kjekk, mandig, sjarmerende, humor, flink med sverd, avslappet, kul

Achillis (Brad Pitt) - Mandig, kjekk, muskuløs, Inntens, brutal, ærlig, god... :)

Anonymous poster hash: 9ebd4...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaus i The Originals.

Chris Hemsworth i THOR ❤️

OH MY GOD. Er Originals basert på The Vampire Diaries???? Jeg tror jeg har hørt om The Originals før, men jeg har aldri lagt noe energi i å finne ut hva det var. Er det noe som en skal se etter en har sett alle sesongene av The Vampire Diaries, eller er det det samme når en ser de?

Dette vil jeg se!!!! Oh my god. Så glad jeg leste dette.

Jeg høres sikkert ut som en freak nå, men jeg samler opp serier som jeg gjerne vil se på nå da jeg antakeligvis ikke har TV til høsten. :D Har nettopp begynt å se på The Vampire Diaries og er ganske hektet. HEHE.

Anonymous poster hash: a5450...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH MY GOD. Er Originals basert på The Vampire Diaries???? Jeg tror jeg har hørt om The Originals før, men jeg har aldri lagt noe energi i å finne ut hva det var. Er det noe som en skal se etter en har sett alle sesongene av The Vampire Diaries, eller er det det samme når en ser de?

Dette vil jeg se!!!! Oh my god. Så glad jeg leste dette.

Jeg høres sikkert ut som en freak nå, men jeg samler opp serier som jeg gjerne vil se på nå da jeg antakeligvis ikke har TV til høsten. :D Har nettopp begynt å se på The Vampire Diaries og er ganske hektet. HEHE.

Anonymous poster hash: a5450...3a5

Om du nettopp har startet på TVD så begynn ikke på The Originals enda, da avlsører du endel :P

The Originals starter rett etter episode 20 sesong 4 av TVD :) Så etter det ser du annehver episode for å slippe evnt spoilers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du nettopp har startet på TVD så begynn ikke på The Originals enda, da avlsører du endel :P

The Originals starter rett etter episode 20 sesong 4 av TVD :) Så etter det ser du annehver episode for å slippe evnt spoilers.

Takk så mye! Jippi!

Anonymous poster hash: a5450...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Daenerys Targaryen - Jeg elsker personligheten hennes, og det at hun er selvstendig kvinnfolk :wow:

Dean Winchester - Jeg elsker at han skal alltid passe på lillebroren sin.. JA til Dean :bolledeig: HURRAA

Katherine Beckett - En deilig og selvstendig kvinne, ingenting er bedre enn det. også har hun sååå skjønne øyne.

:krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du nettopp har startet på TVD så begynn ikke på The Originals enda, da avlsører du endel :P

The Originals starter rett etter episode 20 sesong 4 av TVD :) Så etter det ser du annehver episode for å slippe evnt spoilers.

Hva er dette med å se en annenhver episode av en serie og en spin off?

Anonymous poster hash: 2a78b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ofte litt het av rollen til Ryan Reynolds i Pizzagjengen/ Two guys and an girl, da jeg så den i tyveårene ;).

Karakteren er intelligent, har en herlig sort humor og egentlig ganske sensitiv, og han får også et ekstra pluss for utseende. Når jeg søker opp de første episodene nå så ser jeg at han også er ganske umoden, men jeg kan ikke si jeg tenkte det samme den gang ;).

For dem av oss som fulgte serien den gang, er dette klippet fra siste sesong utrolig morsomt:

http://www.youtube.com/watch?v=HM-dCZYvGsU

(Og for dem som ikke fulgte serien, så har han her havnet i seng med borettslagets skrue som har vært forelsket i bestevennen hans i åresvis).

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Brent fra The Office :rodmer:



Anonymous poster hash: 0609e...84a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...