Gå til innhold

Film/seriekarakter som du er "betatt" av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alcide-alcide-herveaux-15453489-375-500.

Alcide/True Blood. Verdt et bilde.

Thorin Oakenshield/The Hobbit. Stemmen alene gjør meg mo i knærne.

Også er jeg av en eller annen grunn litt svar for Nick Blood i Agents of S.H.I.E.L.D.

Anonymkode: fb103...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

- Thomas Shelby (Cillian Murphy) i Peaky Blinders :wow:

Anonymkode: 16cc5...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd. Hovedcrushene mine er så pinlige at jeg må rett og slett være anonym :fnise:

  • Tom Whitmore (Bill Pullman som presidenten i ID4): Tror jeg crushet mest fordi han var presidenten som ikke kunne lyve. Dessuten er han hysterisk kjekk - tror jeg så filmen 3 ganger på kino bare på grunn av ham. 
  • Obi-Wan Kenobi (den voksne utgaven spilt av Ewan McGregor): Han er så lavmælt og behersket og likevel tøffere enn de fleste - og så er han attpåtil kjekk i "Revenge of the Sith". Tror jammen jeg crushet litt på den gamle Obi-Wan også, da Alec Guinness hadde rollen i den opprinnelige Star Wars. 
  • Han Solo (Harrison Ford): Kjekkas med trilogiens beste sarkasmer. 
  • Aragorn (Viggo Mortensen): Kjekk, pålitelig og snill. 
  • Legolas (Orlando Bloom): Kjekk, men også med denne litt dempede "fikser alt" stilen. 
  • Spike (fra Buffy-serien): Syntes synd på ham - han var jo bittelitt god på bunnen , av og til. 
  • Darryl Zero (Bill Pullman igjen, i "Zero Effect"): Helt skrudd, men skarp som få og så får man litt moderlige følelser. 
  • Qui-Gon Jinn (Liam Neeson i The Phantom Menace): Litt sånn allvitende mirakelmann som forstår alt. 
  • Zeb Machahan (James Arness i Familien Machahan): Snill og tøff farsskikkelse. 
  • Hannibal Heyes (Pete Deuel i Alias Smith and Jones): Kan ikke huske hvorfor annet enn at jeg syntes han var utrolig kjekk. 
  • Sam McCloud (Dennis Weaver): Kul personlighet, med fiks vri på løsning av kriminalgåtene. 

Anonymkode: 983ca...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Ragnar Lodbrok, fra Vikings / Travis Fimmel.

Så kjeekkkkkkkk og elsker måten han spiller Ragnar på. Han er definitivt på den eksklusive listen min av 25000 mennesker jeg hadde gått gay for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Loki er litt kul, men ikke akkurat kjekk. Så er Simba fra Løvenes Konge litt søt, selv om han er løve og tegneserie-figur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.7.2016 at 23.51, Uchiha Madbrah skrev:

Ragnar Lodbrok, fra Vikings / Travis Fimmel.

Så kjeekkkkkkkk og elsker måten han spiller Ragnar på. Han er definitivt på den eksklusive listen min av 25000 mennesker jeg hadde gått gay for.

Enig! Er akkurat kommet til sesong 4. Åååhhh..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...