Gå til innhold

Redd for å pule dama

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så sneversynte og konservative dere er! Synes det bare er morsomt med en slik tråd, lo godt da jeg leste første innlegget, helt til folk driter det ned med negativitet.

Sex er gøy, det er morsomt og lekent! Ikke vær så forbanna seriøse og kjedelige!!!

GÅ VEKK FRA TRÅDEN, IKKE GIDD Å KOMMENTERE DA!!

Stå på TS og DAMA ;) Å være støl er bare bra ;) Spesielt i magemuskelene, det bevitner bare at man har det morsomt også ;):fnise::fnise::fnise::ler:

:fnise: :fnise: :fnise::laugh: :laugh: :ler: :ler: ;) ;) ;)

.............

Anonymous poster hash: 750b5...6fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*anonyme, din tørrpinne.

Anonymous poster hash: c807f...a2b

Han er ikke så veldig anonym. Det er slik det skrives din tørrpinne. "Og kjæresten for øvrig" var kun i parentes.

Anonymous poster hash: 27ef0...f98

AnonymBruker
Skrevet

Tror denne tråden kvalifiserer til den kleineste tråden i KGs historie.... :rodme:

Men bra at du endelig fikk pult da Gunfreak!

Anonymous poster hash: 6a6e4...17f
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke så veldig anonym. Det er slik det skrives din tørrpinne. "Og kjæresten for øvrig" var kun i parentes.

Anonymous poster hash: 27ef0...f98

Da skulle det stått "eller kjæresten, for øvrig" i parentes. I tillegg skulle du hatt et komma etter "det er slik det skrives" og før "din tørrpinne".

Tørrpinne.

Anonymous poster hash: c807f...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt støl av å BLI pult, derimot har jeg blitt støl av å ri.

Bare jeg som ser på det på denne måten? At hvis jeg rir typen, så blir det helt feil av han å si at han pulte dama hardt og lenge? Det blir vel mer riktig å si at dama pulte han så hardt og lenge at hun ble støl.

Eller?

Anonymous poster hash: 679c4...a48
  • Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Har aldri blitt støl av å BLI pult, derimot har jeg blitt støl av å ri.

Bare jeg som ser på det på denne måten? At hvis jeg rir typen, så blir det helt feil av han å si at han pulte dama hardt og lenge? Det blir vel mer riktig å si at dama pulte han så hardt og lenge at hun ble støl.

Eller?

Anonymous poster hash: 679c4...a48

komsi/komsa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...