AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #121 Skrevet 25. juli 2014 Herregud så sneversynte og konservative dere er! Synes det bare er morsomt med en slik tråd, lo godt da jeg leste første innlegget, helt til folk driter det ned med negativitet. Sex er gøy, det er morsomt og lekent! Ikke vær så forbanna seriøse og kjedelige!!! GÅ VEKK FRA TRÅDEN, IKKE GIDD Å KOMMENTERE DA!! Stå på TS og DAMA Å være støl er bare bra Spesielt i magemuskelene, det bevitner bare at man har det morsomt også :fnise: :laugh: :ler: ;) ............. Anonymous poster hash: 750b5...6fe
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #122 Skrevet 25. juli 2014 *anonyme, din tørrpinne.Anonymous poster hash: c807f...a2b Han er ikke så veldig anonym. Det er slik det skrives din tørrpinne. "Og kjæresten for øvrig" var kun i parentes. Anonymous poster hash: 27ef0...f98
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #123 Skrevet 25. juli 2014 Tror denne tråden kvalifiserer til den kleineste tråden i KGs historie.... Men bra at du endelig fikk pult da Gunfreak! Anonymous poster hash: 6a6e4...17f 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #124 Skrevet 25. juli 2014 Han er ikke så veldig anonym. Det er slik det skrives din tørrpinne. "Og kjæresten for øvrig" var kun i parentes. Anonymous poster hash: 27ef0...f98 Da skulle det stått "eller kjæresten, for øvrig" i parentes. I tillegg skulle du hatt et komma etter "det er slik det skrives" og før "din tørrpinne". Tørrpinne.Anonymous poster hash: c807f...a2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #125 Skrevet 25. juli 2014 Har aldri blitt støl av å BLI pult, derimot har jeg blitt støl av å ri. Bare jeg som ser på det på denne måten? At hvis jeg rir typen, så blir det helt feil av han å si at han pulte dama hardt og lenge? Det blir vel mer riktig å si at dama pulte han så hardt og lenge at hun ble støl. Eller? Anonymous poster hash: 679c4...a48 1
Gjest iGirl Skrevet 25. juli 2014 #126 Skrevet 25. juli 2014 Har aldri blitt støl av å BLI pult, derimot har jeg blitt støl av å ri. Bare jeg som ser på det på denne måten? At hvis jeg rir typen, så blir det helt feil av han å si at han pulte dama hardt og lenge? Det blir vel mer riktig å si at dama pulte han så hardt og lenge at hun ble støl. Eller? Anonymous poster hash: 679c4...a48 komsi/komsa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå