Gå til innhold

Redd for å pule dama


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun unnskylder ingenting. Du tror du er morsom og smart, men egentlig vrir og vender du på ting sånn at du kan få mest mulig "likes"

Akkurat som om jeg bryr meg om likes.. :P

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"kiss and tell" på forum nivå! No gentleman at all! :laugh:

IIk, greit å skryte til venner irl (egentlig ikke) men .. dette er et helt nytt nivå :laugh:

Kos dere, kjør på!

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange cm. er det? Hvorfor får hun så stor nytelse da?

Anonymous poster hash: 73787...b52

Jeg har litt over gjennomsnittet selv, men min pekrr rette retningen. Størrelsen har ikke så mye å si for oss mannfolk som vet hva vi driver med. Kan få kjæresten min til å sprute 2 ganger på rappen med bare henda så pikkstørrelsen har fint lite å si du :)

Anonymous poster hash: 8e3c7...e5b

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis man blir støl så er det a) for lenge mellom hver gang og b) at man er utrent

:)

Endret av Betasuppe
  • Liker 8
Skrevet

Oi, jeg hadde blitt litt flau om en kjæreste hadde gjort som deg, men det er faktisk ikke så unormalt å komme støl og skjelvende ut av senga :fnise:

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har litt over gjennomsnittet selv, men min pekrr rette retningen. Størrelsen har ikke så mye å si for oss mannfolk som vet hva vi driver med. Kan få kjæresten min til å sprute 2 ganger på rappen med bare henda så pikkstørrelsen har fint lite å si du :)

Anonymous poster hash: 8e3c7...e5b

Hvilken rettning er riktig? Haha.

  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvilken rettning er riktig? Haha.

Mot Mecca, 5 ganger om dagen!

  • Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Er noen her inne som har et utømmelig behov for å snakke dritt uansett hva tråder måtte dreie seg om merker jeg. Enkelte som rett og slett ikke klarer å skrive noe positivt i noen innlegg. Hva er pointet med å kommentere da?

jada, tråden har blitt klein som juling den, ikke mest pga trådstarters tema, men det faktum at så mange skal sette TS på plass for hvor "snål og klein" posten hans var ;) Men om vi har fått med oss mye av det brukerne som startet denne tråden har skrevet her på KG, vil jeg jo si at de begge er personer med en god dose selvironi og humor. Hvorfor denne intense hetsen da mot tråden her? La bare være å lese da! Ser dere ikke "køddinga" og forsøket på å "rive litt opp" i stemningen her? Om TS lykkes eller misslykkes med det blir jo en annen sak :)

Skremmende hvor uptight atmosfære som råder her :vetikke:

Endret av HarryDotter
  • Liker 14
Gjest HarryDotter
Skrevet

Er ikke det opp til de som har sex med hverandre da?

Hvis de ikke har problemer med det, hvorfor skal vi ha det?

De som ikke liker det og synes det er pinlig kan jo bare la være å lese slike tråder.

Mye jeg synes er teit, tåpelig, pinlig, gørr kjedelig og tafatt her inne, men da driter jeg i å lese de trådene.

:tommelopp:

Skrevet

Akkurat som om jeg bryr meg om likes.. :P

Du liker likes. Alle kommer til å plusse meg fordi jeg sa imot deg :fnise:

  • Liker 5
Skrevet

Jeg må nå bare le litt av alle dere som er så negative. Skulle jo tro GF minst hadde utbrodert i det vide og det brede og ned til minste detalj, når alt han faktisk skrev var "støle magemuskler"

  • Liker 6
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg må nå bare le litt av alle dere som er så negative. Skulle jo tro GF minst hadde utbrodert i det vide og det brede og ned til minste detalj, når alt han faktisk skrev var "støle magemuskler"

Det finnes de som mener KG KUN bør bestå av dødens seriøse "doktor Phil" temaer 24/7 serdu.....

Faen ta humor! Faen ta positivitet! Og helvete heller...det jævligste jeg vet er å bli litt flau. Da skal man selvsagt oppsøke de flaueste postene og poste negativt om det

;)

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg ga henne en omgang forige helg kunne hun nesten komme seg ut av senga fordi hun var for støl i mavemusklene.....

Thats is all. :laugh:

Sykt at du har bilde av deg selv og deler privatlivet ditt på internett.. Har du ikke mange å snakke med ellers?

Anonymous poster hash: f1dc0...e6d

Skrevet

Nå fikk jeg lest denne tråden og begynner å lure på hvorfor folk henger her på dette forumet hvis de er så redde for at noe skal føles kleint...

Det eneste kleine her er alle som føler at de må kritisere TS (og hans partner). :sjokkert:

Mye bedre med noen som faktisk praktiserer enn alle runketrådene... :laugh:

  • Liker 4
Skrevet

Jeg må nå bare le litt av alle dere som er så negative. Skulle jo tro GF minst hadde utbrodert i det vide og det brede og ned til minste detalj, når alt han faktisk skrev var "støle magemuskler"

Tror de fleste er overrasket over en såpass fjortis tråd fra en voksen mann som Gunfreak. Litt spesielt bare. :laugh:

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En smule pinlig at en bruker som stadig vekk legger ut bilder av seg selv, deler beretninger om sengeaktiviteter.

Kanskje er det en stor bragd for deg at du har fått deg kjøtt på staken, men for de fleste av oss andre, så er det ganske dagligdags.



Anonymous poster hash: 578ba...23a
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

..morsomhet? Stusselig.

Anonymous poster hash: 578ba...23a

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvis man blir støl så er det a) for lenge mellom hver gang og b) at man er utrent

:)

Man kan bli støl i underlivet og omkringliggende områder av sterke og/eller mange orgasmer også, uansett om man har ofte eller sjeldent sex :)

Jeg synes folk reagerer litt voldsomt her. Tråden er litt klein og på grensen til TMI, men den er da mye mer positiv og hyggelig enn alle adskillig mer utleverende trådene om stygge kropper (for tynne eller for tykke), små peniser, skrytetråder om store peniser, ekle flagrende kjønnslepper, hengepupper, utroskap, egoistiske sexpartnere osv osv. som forumet flommer over av. GF og dama har det tydeligvis veldig bra på sexfronten og ser ut til å være åpen og ha selvironi, så jeg tror mange sytpeiser på forumet hadde hatt noe å lære av dem! :nigo:

Håper dere snart treffes igjen og kan fortsette å gjøre hverandre støle og fornøyde! Dere trenger kanskje ikke dele alt på KåGe men hurra for dere som har det bra sammen, og lykke til med neste økt! :danse::ler:

  • Liker 6
Skrevet

Herregud, patetisk

hvis det var så fantastisk, hvorfor ikke logge av her og gjøre det igjen, hvorfor sitte her og skryte av det liksom?

Anonymous poster hash: 9ce7f...a75

Hvorfor er det patetisk? Et innlegg som oser av sjalusi og misunnelse.

Dette begynte med litt uskyldig fleiping, men nå er det bare flaut.

Anonymous poster hash: c0822...fe8

Kjenner jeg blir pinlig berørt av å lese denne tråden. Flaaaut!

Anonymous poster hash: b07bd...e92

Jeg skjønner ikke hvorfor det er flaut! Det er MYE mer flaut å lese tullete runketråder.

Bare hyggelig!

Historien får terningkast 1

Men kleinhet får terningkast 6

Syns det mest kleine her er at du føler at du er berettiget til å rette opp i TS sine skrivefeil!!

Er noen her inne som har et utømmelig behov for å snakke dritt uansett hva tråder måtte dreie seg om merker jeg. Enkelte som rett og slett ikke klarer å skrive noe positivt i noen innlegg. Hva er pointet med å kommentere da?

jada, tråden har blitt klein som juling den, ikke mest pga trådstarters tema, men det faktum at så mange skal sette TS på plass for hvor "snål og klein" posten hans var ;) Men om vi har fått med oss mye av det brukerne som startet denne tråden har skrevet her på KG, vil jeg jo si at de begge er personer med en god dose selvironi og humor. Hvorfor denne intense hetsen da mot tråden her? La bare være å lese da! Ser dere ikke "køddinga" og forsøket på å "rive litt opp" i stemningen her? Om TS lykkes eller misslykkes med det blir jo en annen sak :)

Skremmende hvor uptight atmosfære som råder her :vetikke:

Så sant, så sant Harry.

Hvorfor er det så ille at de to faktisk har VÅGET å ta spranget og bli et par?

Hva så om de har sex, hva så om de har vist ansiktene sine på forumet?

Hvem tror at det random paret du møter på butikken IKKE har sex?

Jeg syns det er så flott at de er sammen, jeg ønsker de all mulig lykke!

Jeg syns det mest pinlige og kleine med tråden er de som hevder det er så pinlig og kleint.

Jeg syns for øvrig ikke den var så morsom heller, men jeg syns den er bra likevel.

De er glade i hverandre og om de da føler for å rope det ut, så gjerne for meg. Om det så er hver eneste gang de har sex. Det gjør meg ingenting!

  • Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Tror de fleste er overrasket over en såpass fjortis tråd fra en voksen mann som Gunfreak. Litt spesielt bare. :laugh:

De som følger med på det jeg skriver vet jo at jeg bytter på å mellom å være seriøs debatt nerd og en stor tulling ;)

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...