Gå til innhold

Redd for å pule dama


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du bilde av deg selv? I så fall så syns dama di kanskje ikke det er så moro at du legger ut informasjon om sexlivet deres på nett? Jeg hadde ikke satt pris på det..

Anonymous poster hash: 7b3a2...168

Ingen av oss er spesielt anonyme. Ikke noe problem.

Moro? Hadde vel neppe gjort det selv. Men er jo ikke akkurat snakk om noen detaljer her så jeg har ikke noe imot det. Da hadde forøvrig ikke Gunfreak gjort det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du bilde av deg selv? I så fall så syns dama di kanskje ikke det er så moro at du legger ut informasjon om sexlivet deres på nett? Jeg hadde ikke satt pris på det.. Anonymous poster hash: 7b3a2...168

begge har postet bilde av seg i se en bruker tråden eller hva den nå heter. personlig synes jeg det er rimelig kleint når man bretter ut sexlivet på et nettforum. ikke nødvendigvis kleint for de involverte, men definitivt for alle andre. det blir sånn WTF DID I JUST READ?!

Anonymous poster hash: c27b6...a23

  • Liker 19
Gjest Gunfreak
Skrevet

begge har postet bilde av seg i se en bruker tråden eller hva den nå heter. personlig synes jeg det er rimelig kleint når man bretter ut sexlivet på et nettforum. ikke nødvendigvis kleint for de involverte, men definitivt for alle andre. det blir sånn WTF DID I JUST READ?!

Anonymous poster hash: c27b6...a23

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

  • Liker 1
Skrevet

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

Om formålet var å gjøre forumet bedre, så er ditt bidrag ikke særlig mye bedre en alle disse "penis" trådene, gitt.

  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir pinlig berørt av å lese denne tråden. Flaaaut!



Anonymous poster hash: b07bd...e92
  • Liker 9
Skrevet

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

Vet ikke akkurat hvor mange som lo jeg. Tipper null.

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

Morsomt var det ikke. Men forsåvidt i tråd med andre kleine "morsomheter" du lirer av deg en gang i blant.

Tråden er pinlig Gunfreak. Rett og slett.

Anonymous poster hash: a4a59...e26

  • Liker 9
Skrevet

Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene

Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P

  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P

I stedet for en penistråd starter han en tråd der han kan skryte uhemmet av egen penis uten at andre kan gjøre det samme. Snedig. Og flaut.

Anonymous poster hash: c0822...fe8

  • Liker 12
Skrevet

Er jo ikke gøy å lese om andre tråder om andre peniser. Det er da mye bedre å ha en tråd opprettet for sin egen penis må en jo vite...

  • Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Næmen, Gunnfreak med det harry nicket og den gææærne hatten som vanligvis sitter på sin moralske høye hatt i en uryddig leilighet og leser stereotypiske bøker og tar exphil for fjerde gang gikk rett i baret..så søtt :)

  • Liker 14
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Vet ikke akkurat hvor mange som lo jeg. Tipper null.

Jeg vrei meg litt av pinsomhet..tells det?

  • Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P

Jepp jeg er dyp jeg puttet en penis tråd i en vanlig tråd, så smart er jeg.

Skrevet

Jepp jeg er dyp jeg puttet en penis tråd i en vanlig tråd, så smart er jeg.

Nuvel.

  • Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Næmen, Gunnfreak med det harry nicket og den gææærne hatten som vanligvis sitter på sin moralske høye hatt i en uryddig leilighet og leser stereotypiske bøker og tar exphil for fjerde gang gikk rett i baret..så søtt :)

Aldri tatt exphil, er ikke sikker på om jeg har nok poeng til ta exphil en gang ;)

Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke hva vi skal le av, eller hva det er vi skal skrive. "Wow du er vill i senga du som gjør henne støl" ...... Eller.

Hva er det liksom vi skal diskutere?

  • Liker 6
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Sist jeg gav henne en omgang forige helg kunne hun nesten ikke komme seg ut av senga fordi hun var for støl i magemusklene.....

(Jeg ville for øvrig omforumlert første setning til ; "Sist helg gav jeg enn en omgang som medførte at hun ikke kom seg ut av sengen, fordi hun var for støl i magemusklene")

That`s is all. :laugh:

Bare hyggelig!

Historien får terningkast 1

Men kleinhet får terningkast 6

  • Liker 11
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Aldri tatt exphil, er ikke sikker på om jeg har nok poeng til ta exphil en gang ;)

Ok..

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

og først nå har du gjort henne støl?



Anonymous poster hash: 9b6f5...14b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...