Sapientia Skrevet 11. juli 2014 #41 Skrevet 11. juli 2014 Har du bilde av deg selv? I så fall så syns dama di kanskje ikke det er så moro at du legger ut informasjon om sexlivet deres på nett? Jeg hadde ikke satt pris på det.. Anonymous poster hash: 7b3a2...168 Ingen av oss er spesielt anonyme. Ikke noe problem. Moro? Hadde vel neppe gjort det selv. Men er jo ikke akkurat snakk om noen detaljer her så jeg har ikke noe imot det. Da hadde forøvrig ikke Gunfreak gjort det.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #42 Skrevet 11. juli 2014 Har du bilde av deg selv? I så fall så syns dama di kanskje ikke det er så moro at du legger ut informasjon om sexlivet deres på nett? Jeg hadde ikke satt pris på det.. Anonymous poster hash: 7b3a2...168 begge har postet bilde av seg i se en bruker tråden eller hva den nå heter. personlig synes jeg det er rimelig kleint når man bretter ut sexlivet på et nettforum. ikke nødvendigvis kleint for de involverte, men definitivt for alle andre. det blir sånn WTF DID I JUST READ?!Anonymous poster hash: c27b6...a23 19
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2014 #43 Skrevet 11. juli 2014 begge har postet bilde av seg i se en bruker tråden eller hva den nå heter. personlig synes jeg det er rimelig kleint når man bretter ut sexlivet på et nettforum. ikke nødvendigvis kleint for de involverte, men definitivt for alle andre. det blir sånn WTF DID I JUST READ?!Anonymous poster hash: c27b6...a23 Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene 1
Timza Skrevet 11. juli 2014 #44 Skrevet 11. juli 2014 Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene Om formålet var å gjøre forumet bedre, så er ditt bidrag ikke særlig mye bedre en alle disse "penis" trådene, gitt. 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #46 Skrevet 11. juli 2014 Kjenner jeg blir pinlig berørt av å lese denne tråden. Flaaaut! Anonymous poster hash: b07bd...e92 9
Pottepalme Skrevet 11. juli 2014 #47 Skrevet 11. juli 2014 Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene Vet ikke akkurat hvor mange som lo jeg. Tipper null. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #48 Skrevet 11. juli 2014 Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene Morsomt var det ikke. Men forsåvidt i tråd med andre kleine "morsomheter" du lirer av deg en gang i blant. Tråden er pinlig Gunfreak. Rett og slett. Anonymous poster hash: a4a59...e26 9
Raven Emerald Skrevet 11. juli 2014 #49 Skrevet 11. juli 2014 Vi bretter ikke ut om sexlivet vårt, var en enkel morsomhet/småskryt for å live opp i forumet i stede for alle disse penis trådene Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #50 Skrevet 11. juli 2014 Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P I stedet for en penistråd starter han en tråd der han kan skryte uhemmet av egen penis uten at andre kan gjøre det samme. Snedig. Og flaut. Anonymous poster hash: c0822...fe8 12
Timza Skrevet 11. juli 2014 #51 Skrevet 11. juli 2014 Er jo ikke gøy å lese om andre tråder om andre peniser. Det er da mye bedre å ha en tråd opprettet for sin egen penis må en jo vite... 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. juli 2014 #52 Skrevet 11. juli 2014 Næmen, Gunnfreak med det harry nicket og den gææærne hatten som vanligvis sitter på sin moralske høye hatt i en uryddig leilighet og leser stereotypiske bøker og tar exphil for fjerde gang gikk rett i baret..så søtt 14
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. juli 2014 #53 Skrevet 11. juli 2014 Vet ikke akkurat hvor mange som lo jeg. Tipper null. Jeg vrei meg litt av pinsomhet..tells det? 3
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2014 #54 Skrevet 11. juli 2014 Så i stedet for en penis-tråd, starter du en indirekte penis-tråd? =P Jepp jeg er dyp jeg puttet en penis tråd i en vanlig tråd, så smart er jeg.
Raven Emerald Skrevet 11. juli 2014 #55 Skrevet 11. juli 2014 Jepp jeg er dyp jeg puttet en penis tråd i en vanlig tråd, så smart er jeg. Nuvel. 2
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2014 #56 Skrevet 11. juli 2014 Næmen, Gunnfreak med det harry nicket og den gææærne hatten som vanligvis sitter på sin moralske høye hatt i en uryddig leilighet og leser stereotypiske bøker og tar exphil for fjerde gang gikk rett i baret..så søtt Aldri tatt exphil, er ikke sikker på om jeg har nok poeng til ta exphil en gang
Pottepalme Skrevet 11. juli 2014 #57 Skrevet 11. juli 2014 Jeg skjønner liksom ikke hva vi skal le av, eller hva det er vi skal skrive. "Wow du er vill i senga du som gjør henne støl" ...... Eller. Hva er det liksom vi skal diskutere? 6
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. juli 2014 #58 Skrevet 11. juli 2014 Sist jeg gav henne en omgang forige helg kunne hun nesten ikke komme seg ut av senga fordi hun var for støl i magemusklene..... (Jeg ville for øvrig omforumlert første setning til ; "Sist helg gav jeg enn en omgang som medførte at hun ikke kom seg ut av sengen, fordi hun var for støl i magemusklene") That`s is all. Bare hyggelig! Historien får terningkast 1 Men kleinhet får terningkast 6 11
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. juli 2014 #59 Skrevet 11. juli 2014 Aldri tatt exphil, er ikke sikker på om jeg har nok poeng til ta exphil en gang Ok.. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #60 Skrevet 11. juli 2014 og først nå har du gjort henne støl? Anonymous poster hash: 9b6f5...14b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå