Pottepalme Skrevet 11. juli 2014 #21 Skrevet 11. juli 2014 Skal dette være humor for andre enn dere selv? 14
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #22 Skrevet 11. juli 2014 Skills(vel seksuell kompatibilitet er vel mer riktig å si) Men du må fortelle mer da, hvilke skills, hva gjorde du? Jeg regner med at det ikke er noe problem å fortelle om disse detaljene siden du lagde tråden? Anonymous poster hash: 73787...b52
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2014 #23 Skrevet 11. juli 2014 Herregud, patetisk hvis det var så fantastisk, hvorfor ikke logge av her og gjøre det igjen, hvorfor sitte her og skryte av det liksom? Anonymous poster hash: 9ce7f...a75 Det er sånn 20+ mil mellom oss, så lang er den ikke at jeg når bort til henne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #24 Skrevet 11. juli 2014 This is awkward. Anonymous poster hash: 78b68...fa4 34
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #25 Skrevet 11. juli 2014 Dette begynte med litt uskyldig fleiping, men nå er det bare flaut. Anonymous poster hash: c0822...fe8 24
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #26 Skrevet 11. juli 2014 Er det ikke bare å la være å lese tråden om dere ikke liker den? Anonymous poster hash: 8f672...b5d 1
*Mocca* Skrevet 11. juli 2014 #27 Skrevet 11. juli 2014 Herregud, patetisk hvis det var så fantastisk, hvorfor ikke logge av her og gjøre det igjen, hvorfor sitte her og skryte av det liksom? Anonymous poster hash: 9ce7f...a75 Så på KG kan man kun klage på dårlig eller for lite sex.... Har du bra sex så for all del hold det for deg selv? 2
*Mocca* Skrevet 11. juli 2014 #28 Skrevet 11. juli 2014 Nja hun klaget ganske mye når hun var det Klager litt når jeg er støl etter sex selv....(eller støl i det hele tatt) Men jeg har ingenting imot å være støl, spesielt ikke når det er på grunn av ting jeg liker å gjøre.
*Mocca* Skrevet 11. juli 2014 #29 Skrevet 11. juli 2014 Betyr ikke at jeg hadde noe imot det som gjorde meg støl Nettopp! KOS DERE! 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #30 Skrevet 11. juli 2014 idiot Anonymous poster hash: 5c94f...35a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #31 Skrevet 11. juli 2014 Og sånn for ordens skyld, denne tråden er ikke opprettet uten at dama visste om den først. Hehe, hvordan var den samtalen mellom dere? Gun-Kjære, kan jeg fortelle kg folka om hvor mye nytelse jeg gir deg i senga? Aug:-Hva? Nei du, det synes jeg hører privatlivet til Gun: Men jeg vil jeg vil jeg vil!! Aug: Er du ikke redd for at det blir litt flaut da? Gun: Neinei! De kommer til og synes at jeg er superkuuuul! Aug: alt for deg kjære<3 ??Anonymous poster hash: c2e83...5c1 29
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #32 Skrevet 11. juli 2014 Hehe, hvordan var den samtalen mellom dere? Gun-Kjære, kan jeg fortelle kg folka om hvor mye nytelse jeg gir deg i senga? Aug:-Hva? Nei du, det synes jeg hører privatlivet til Gun: Men jeg vil jeg vil jeg vil!! Aug: Er du ikke redd for at det blir litt flaut da? Gun: Neinei! De kommer til og synes at jeg er superkuuuul! Aug: alt for deg kjære<3 ??Anonymous poster hash: c2e83...5c1 Anonymous poster hash: a4a59...e26 7
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2014 #33 Skrevet 11. juli 2014 Hehe, hvordan var den samtalen mellom dere? Gun-Kjære, kan jeg fortelle kg folka om hvor mye nytelse jeg gir deg i senga? Aug:-Hva? Nei du, det synes jeg hører privatlivet til Gun: Men jeg vil jeg vil jeg vil!! Aug: Er du ikke redd for at det blir litt flaut da? Gun: Neinei! De kommer til og synes at jeg er superkuuuul! Aug: alt for deg kjære<3 ??Anonymous poster hash: c2e83...5c1 Nei det gikk sånn, Meg: pass deg dette kommer jeg til å skrive om på kg. Hun: Ja du gjør vel det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #35 Skrevet 11. juli 2014 Hehe, hvordan var den samtalen mellom dere? Gun-Kjære, kan jeg fortelle kg folka om hvor mye nytelse jeg gir deg i senga? Aug:-Hva? Nei du, det synes jeg hører privatlivet til Gun: Men jeg vil jeg vil jeg vil!! Aug: Er du ikke redd for at det blir litt flaut da? Gun: Neinei! De kommer til og synes at jeg er superkuuuul! Aug: alt for deg kjære<3 ??Anonymous poster hash: c2e83...5c1 Anonymous poster hash: 987c1...1f3
Sapientia Skrevet 11. juli 2014 #36 Skrevet 11. juli 2014 Litt spesielt ja. jeje, noen må jo være spesielle også. Bryr meg passe lite om hva andre måtte mene om hvordan vårt forhold, våre personligheter, intereser, humor osv er eller fortoner seg for andre
Timza Skrevet 11. juli 2014 #37 Skrevet 11. juli 2014 jeje, noen må jo være spesielle også. Bryr meg passe lite om hva andre måtte mene om hvordan vårt forhold, våre personligheter, intereser, humor osv er eller fortoner seg for andre Du sier du ikke bryr deg, men du føler du må unnskylde deg og din "personlighet, interesser, humor" osv? Noe henger ikke helt på greip her ser jeg. 5
Sapientia Skrevet 11. juli 2014 #38 Skrevet 11. juli 2014 Du sier du ikke bryr deg, men du føler du må unnskylde deg og din "personlighet, interesser, humor" osv? Noe henger ikke helt på greip her ser jeg. Jeg undskylder da ingenting? Da leser du med litt andre briller enn min intensjon med ordene. Jeg bryr meg ikke en døyt om hva en gjeng ukjente folk på et internettforum måtte mene, og knapt nok hva venner og familie mener. Selv om det er hyggelig dersom de synes typen er en alright fyr selvsagt Hadde jeg brydd meg om sånt hadde jeg aldri møtt GF
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #39 Skrevet 11. juli 2014 Har du bilde av deg selv? I så fall så syns dama di kanskje ikke det er så moro at du legger ut informasjon om sexlivet deres på nett? Jeg hadde ikke satt pris på det.. Anonymous poster hash: 7b3a2...168 1
Timza Skrevet 11. juli 2014 #40 Skrevet 11. juli 2014 Jeg undskylder da ingenting? Da leser du med litt andre briller enn min intensjon med ordene. Jeg bryr meg ikke en døyt om hva en gjeng ukjente folk på et internettforum måtte mene, og knapt nok hva venner og familie mener. Selv om det er hyggelig dersom de synes typen er en alright fyr selvsagt Hadde jeg brydd meg om sånt hadde jeg aldri møtt GF Mulig du definerer en unnskyldning på en annen måte enn jeg gjør, men ifølge meg så driver du å unnskylder deg og typen din her inne i tråden. Andre får ha andre meninger og det er jo helt greit. Som sagt, jeg syns det er litt spesielt. Det var morsomt med førsteposten, men så fort dere havnet på hælene så fort noen nevnte at det var litt spesielt så sank tråden flere hakk. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå