Pottepalme Skrevet 11. juli 2014 #61 Skrevet 11. juli 2014 Jeg vrei meg litt av pinsomhet..tells det? Nei...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #62 Skrevet 11. juli 2014 Jeg skjønte ikke denne tråden. Tror ikke jeg har sett noe lignende før. Anonymous poster hash: e4fda...b15 3
Timza Skrevet 11. juli 2014 #63 Skrevet 11. juli 2014 og først nå har du gjort henne støl? Anonymous poster hash: 9b6f5...14b Det er jo åpenbart en uvanlig ting å få til når første gang det oppleves må ropes ut på et offentlig forum. 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #64 Skrevet 11. juli 2014 Kanskje vi skal diskutere det at du er så redd for å pule henne igjen. Anonymous poster hash: 9b6f5...14b 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #65 Skrevet 11. juli 2014 Så på KG kan man kun klage på dårlig eller for lite sex.... Har du bra sex så for all del hold det for deg selv? Har man sex med noen som også er her inne, så burde man kanskje ha vett til å tie om både detaljer og med hvem ? Enig i at dette bare blir pinlig... Anonymous poster hash: b306c...48e 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #66 Skrevet 11. juli 2014 Ingen grunn til å bli slemme folkens, synes dere drar det litt langt med hets for helt andre ting her ... Anonymous poster hash: b306c...48e 6
*Mocca* Skrevet 12. juli 2014 #67 Skrevet 12. juli 2014 Har man sex med noen som også er her inne, så burde man kanskje ha vett til å tie om både detaljer og med hvem ? Enig i at dette bare blir pinlig... Anonymous poster hash: b306c...48e Er ikke det opp til de som har sex med hverandre da? Hvis de ikke har problemer med det, hvorfor skal vi ha det? De som ikke liker det og synes det er pinlig kan jo bare la være å lese slike tråder. Mye jeg synes er teit, tåpelig, pinlig, gørr kjedelig og tafatt her inne, men da driter jeg i å lese de trådene. 1
Charmander Skrevet 12. juli 2014 #68 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Hvor mange cm. er det? Hvorfor får hun så stor nytelse da? Anonymous poster hash: 73787...b52 It's not about the size of the boat, but the motion in the ocean. Folk på KG som sier det ikke er sant: 1) Lyver 2) Har sex med folk de ikke burde ha sex med. Dette med størrelse på det ene og det andre er et problem. Om guttene hadde gitt litt F i sin egen tiss å tenkt "Hvordan kan jeg tilfredsstille kvinnen som ligger der så hadde ikke disse trådene dukket opp hele tiden. De aller fleste kvinner også her på KG har ikke peiling på penisstørrelse Jeg tør å påstå at de guttene med noe mindre ustyr, leverer bedre i sengen enn de som har noe større. Mest fordi de med mindre vil kompansere for dette og gir dama nytelse. OP fremstår også som en nisse, skal du først begynne å trolle så bruk da for gudsskyld anonymfunksjonen å si at du er en regelmessig bruker, 0/10 poeng. Hele denne tråden er jo et takras. Endret 12. juli 2014 av Charmander 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #69 Skrevet 12. juli 2014 Så på KG kan man kun klage på dårlig eller for lite sex.... Har du bra sex så for all del hold det for deg selv? Sukk. Nei, selvsagt ikke. Det handler vel om måten det blir gjort på. Anonymous poster hash: 5defb...33a
*Mocca* Skrevet 12. juli 2014 #70 Skrevet 12. juli 2014 begge har postet bilde av seg i se en bruker tråden eller hva den nå heter. personlig synes jeg det er rimelig kleint når man bretter ut sexlivet på et nettforum. ikke nødvendigvis kleint for de involverte, men definitivt for alle andre. det blir sånn WTF DID I JUST READ?!Anonymous poster hash: c27b6...a23 Hva så om noen kjenner de igjen fra et bilde på nett og tenker aha... de har hatt sex og hun ble støl en gang. Er det virkelig noe som er så forferdelig å vite om noen? Hvorfor skal det være flaut/pinlig? Er det ikke rimelig normalt at par har sex?
Timza Skrevet 12. juli 2014 #71 Skrevet 12. juli 2014 Hva så om noen kjenner de igjen fra et bilde på nett og tenker aha... de har hatt sex og hun ble støl en gang. Er det virkelig noe som er så forferdelig å vite om noen? Hvorfor skal det være flaut/pinlig? Er det ikke rimelig normalt at par har sex? Det er jo det som er tingen. Det er normalt at par har sex. Men det er IKKE normalt at par skryter av det på et åpen forum. De sa det skulle være morsomt, men det var ikke det. Og det er det folk har reagert på. Hadde de vedtatt at det ikke var morsomt og et dårlig forsøk på det fremfor å havne på bakbeina for å forsvare det så hadde det vært helt greit. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 12. juli 2014 #72 Skrevet 12. juli 2014 OP fremstår også som en nisse, skal du først begynne å trolle så bruk da for gudsskyld anonymfunksjonen å si at du er en regelmessig bruker, 0/10 poeng. Hele denne tråden er jo et takras. Bare feiginger bruker ab når leker, jeg bruker aldri ab, og da gjør jeg det ikke når jeg tuller/troller heller 3
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2014 #73 Skrevet 12. juli 2014 kan hende hun lo så mye at hun fikk vondt i magan
*Mocca* Skrevet 13. juli 2014 #74 Skrevet 13. juli 2014 Da må jeg bare legge til.... Jeg hadde sex igår, han er ikke KG bruker.... Idag er jeg støl i underarmer, skuldre og ben...... Men jeg har ikke delt bilde av meg selv, så dere ville ikke ant hvem jeg er. (Måtte bare) 2
*Mocca* Skrevet 13. juli 2014 #75 Skrevet 13. juli 2014 Sukk. Nei, selvsagt ikke. Det handler vel om måten det blir gjort på. Anonymous poster hash: 5defb...33a Ser ikke problemet.....
Timza Skrevet 13. juli 2014 #76 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Da må jeg bare legge til.... Jeg hadde sex igår, han er ikke KG bruker.... Idag er jeg støl i underarmer, skuldre og ben...... Men jeg har ikke delt bilde av meg selv, så dere ville ikke ant hvem jeg er. (Måtte bare) Lag heller en tråd om det om du skal komme med et poeng. Endret 13. juli 2014 av Timza 2
Gjest HeiHade Skrevet 13. juli 2014 #77 Skrevet 13. juli 2014 ... Gratulerer? Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si. Kanskje du burde investert i en dagbok istedet, Gunfreak? 7
*Mocca* Skrevet 13. juli 2014 #78 Skrevet 13. juli 2014 Lag heller en tråd om det om du skal komme med et poeng. Trenger ikke det.
Timza Skrevet 13. juli 2014 #79 Skrevet 13. juli 2014 Trenger ikke det. Joda. Da får du sett reaksjonene der også. Slik at vi kan sjekke om dette ikke kun var et enkelttilfelle eller ikke.
Mariell007 Skrevet 13. juli 2014 #80 Skrevet 13. juli 2014 Du sier du ikke bryr deg, men du føler du må unnskylde deg og din "personlighet, interesser, humor" osv? Noe henger ikke helt på greip her ser jeg. Hun unnskylder ingenting. Du tror du er morsom og smart, men egentlig vrir og vender du på ting sånn at du kan få mest mulig "likes" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå