Gjest iGirl Skrevet 12. juli 2014 #101 Skrevet 12. juli 2014 Det ble brått veldig lett å forstå hvorfor du er singel,Anonymous poster hash: bf6b1...236 Og det ble brått veldig lett å forstå hvorfor du poster som anonym. 2
Xcase33 Skrevet 12. juli 2014 #102 Skrevet 12. juli 2014 Har altids sagt at jeg skulle heller vært opptil 50kg overvektig i bytte mot hår på hodet ...eller 10cm lavere i bytte mot det samme.
Charmander Skrevet 12. juli 2014 #103 Skrevet 12. juli 2014 Tviler sterkt på at Meline37 er Sandra Bullock. Anonymous poster hash: e6045...796
sanlon Skrevet 15. juli 2014 #104 Skrevet 15. juli 2014 Har altids sagt at jeg skulle heller vært opptil 50kg overvektig i bytte mot hår på hodet ...eller 10cm lavere i bytte mot det samme. Få noen kommentarer her! Uansett mening, en direkte og ærlig svar trenger ikke å være uhøflig og ufin. Jeg er en overvektig jente og vet at det er derfor jeg ikke blir bedt opp til dans , jeg er ikke fornøyd selv og jobber hardt for å endre på BMI status. Mest pga helse, men også fordi jeg trivdes mest når jeg var 60 kilo og ikke 80. Jeg har begynt med «nettdating» nå for en uke siden litt fordi jeg skal sette noen mål for meg selv. Jeg hadde ikke tenkt å gå på date helt enda. Ikke før jeg vet at en er støttende i min reise. Ønsker å få en venn først. Jeg har beskrevet meg selv som rund og har fått en del henvendelser. Kvaliteten på disse henvendelser er en annen ting. Har fått en superfin henvendelse men vi matchet ikke på andre ting jeg synes er viktig og han synes er viktig. Og en som jeg chatte med nå som jeg er litt usikker på hva han egentlig vil Det er mye verre en ufin typer (som vises seg i tråden her) enn en som ikke er helt a4 når det gjelder utseende. Jeg blir matchet høyt med andre fordi jeg setter kosthold og trening som en høy prioritert – jeg blir matchet med de som også setter det høyt. De vil sikkert ha en Kari Traa type så blir det feil match J Jeg har også fått en høy match på folk som er så ekstrem forskjellig fra meg og har måtte justere profilen for at det skal gå bedre. Jeg har ikke profilbilde, men har det skjult (noe som folk ikke liker – men slik er det) – jeg har tenkt å laste opp en helkroppsbilde denne uken – for å ikke «lure». Jeg forstår det er viktig for noen menn at vi jenter er slanke. Jeg er akkurat likt. Jeg like slanke menn – trenger ikke være veltrent - spinkel/tynn er fint. og # 102 ingenting er mer sexy enn en skallet mann J eller veldig kort hår. Skallet områder i ellers lang hår er ikke fint og selvsagt hentesveis er uting. Enig med de som sier poste et bilde av full kropp. Da trenger du ikke å forholde deg til de som ikke ønske å bli kjent med deg pga utseende. lykke til ! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #105 Skrevet 15. juli 2014 Har altids sagt at jeg skulle heller vært opptil 50kg overvektig i bytte mot hår på hodet ...eller 10cm lavere i bytte mot det samme. Hvorfor det? Jeg knuller lett en skalla mann, men med 50 kg overvekt kan du bare glemme det. Anonymous poster hash: 77d30...6f5 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #106 Skrevet 15. juli 2014 jeg er fyldig (154 cm på 83 kg) og la ut i først kun med ansikt. gikk på mange smeller da... men i det jeg turde helfigur så ble det hyggeligere å date folk liker hva de liker Sjekk om du veier for mye. Beregn din BMI Skriv inn din høyde i cm Skriv inn din vekt i kilo Din BMI er 35 Du har en BMI på 35 og har moderat fedme. Ifølge Folkehelseinstituttet har du en økt risiko for diabetes og økt dødelighet. En BMI-kalkulator forteller deg hvor høy BMI du har. BMI (Body Mass Index) eller KMI (kroppsmasseindeks) er en formel som viser balansen mellom høyde og vekt. BMI-kalkulator viser om en person er over- eller undervektig eller har normal vekt. BMI-kalkulator måler ikke fett Formelen som brukes i en BMI-kalkulator er ikke helt eksakt. BMI-verdien for muskuløse personer og personer med tung benbygning kan være over 25 uten at personen er overvektig. BMI-kalkulatoren skiller altså ikke mellom kjønn, ei heller mellom kroppsfett og muskler selv om muskler veier mer enn fett. For å få en helt korrekt indikasjon måles fettinnholdet i blodet. Tallene fra BMI-kalkulatoren Verdens helseorganisasjon har gjort følgende vurderinger av sammenhengen mellom BMI og helse for voksne, uansett alder og kjønn: BMI på under 18,5 = undervektig BMI på mellom 18,5 og 24,9 = normal kroppsvekt BMI på mellom 25 og 29,9 = overvekt BMI på mellom 30 og 34,9 = moderat fedme BMI på mellom 35 og 39,9 = alvorlig fedme BMI på 40 og over = svært alvorlig fedme Kilde: Folkehelseinstituttet (Lenke) Anonymous poster hash: 72961...42a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #107 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor det? Jeg knuller lett en skalla mann, men med 50 kg overvekt kan du bare glemme det. Anonymous poster hash: 77d30...6f5 Men veier du for mye så kan du slanke deg. Er du skalla så er du fucked. Anonymous poster hash: bf6b1...236
Gjest KateW Skrevet 15. juli 2014 #108 Skrevet 15. juli 2014 Da foreslår jeg at du måler deg igjen. Du skal ikke kvele kroppen med målebåndet. Jeg betviler at målene dine er akkurat 100-70-100 på centimeteren, hvilket er 10 cm mer ved hvert punkt enn den "ideelle modellfiguren" for kvinner på 57 kg. I tillegg skrev du på forrige side at kroppen din minnet om Elly Mayday, hvis midjemål er 86 cm. Målene du oppga passer for en medium str. så enten må du begynne å handle mindre bukser eller måle bedre. Anonymous poster hash: 1e411...0ee Gi nå faen, jeg er 180, har midjemål på 63, og da jeg veide ca som TS var midjemålet mitt 65. Mistenker at TS ikke er overvektig, men frodig, for å være helt ærlig. Få det et helfigur bilde, TS.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #109 Skrevet 15. juli 2014 Men veier du for mye så kan du slanke deg. Er du skalla så er du fucked. Anonymous poster hash: bf6b1...236 Hvordan fucked? Hår betyr da ingenting hos menn, og de aller fleste mister håret tilslutt uansett. Det er ikke bare-bare å bli kvitt 50 kg heller, det tar lang tid å bli kvitt for godt, og har du først vært tjukk må du passe på resten av livet for å ikke gå opp igjen. Anonymous poster hash: 77d30...6f5
Ungoliant Skrevet 15. juli 2014 #110 Skrevet 15. juli 2014 Slutt å være overvektig. Hvorfor tror du at du kan kreve en normalvektig mann når du er overvektig selv?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #111 Skrevet 15. juli 2014 Men veier du for mye så kan du slanke deg. Er du skalla så er du fucked. Anonymous poster hash: bf6b1...236 Hår eller ikke har ingen betydning. Komplekser har betydning. Han jeg dater nå har måne og er megasexy bl.a. fordi han ikke gjør det til en greie å syte over. Anonymous poster hash: ce1cd...52e
Gjest KateW Skrevet 15. juli 2014 #112 Skrevet 15. juli 2014 Jeg mistenker at det ikke er overvekt som er årsak til avvisning, ettersom det ikke tyder på at TS er særlig overvektig, basert på bekrivelsen. Igjen, ha et bilde av deg i helfigur.
Gjest iGirl Skrevet 15. juli 2014 #113 Skrevet 15. juli 2014 Slutt å være overvektig. Hvorfor tror du at du kan kreve en normalvektig mann når du er overvektig selv? Herregud.. hva slags tankesett er dette egentlig ..vet ikke om jeg skal le eller grine.
Xcase33 Skrevet 15. juli 2014 #114 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor det? Jeg knuller lett en skalla mann, men med 50 kg overvekt kan du bare glemme det. Anonymous poster hash: 77d30...6f5 Cluet er at overvekt kan du gjøre noe med...med en gjennomsnittelig nedgang på 1kg i uken så tar det bare 1år. Så ting en kan gjøre noe med er ikke kritiske egentlig ..det handler bare om å finne viljestyrken. Det er verre å finne igjen hårstråene eksempelvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå