Gå til innhold

Avvist pga overvekt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Post bilde i helfigur.

Glem ikke at det fins menn som tenner veldig på damer som er litt større.

Du kommer til å spare deg selv for mislykkede dater, samtidig som du kommer til å tiltrekke deg de som liker chubby damer.

Vinn-vinn situasjon.

Anonymous poster hash: 19e58...8da

Jepp, og de som liker chubby damer et ofte tykke selv.

En begge-dør-unge-situasjon.

Anonymous poster hash: fb8f6...932

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid være noen der ute for deg. Det vil nok lønne seg å trene, men kun pga helsen, ikke for at du skal bli "bra nok" for noen. Den rette vil like deg for den du er, uansett form og fasong. Ikke gi opp! :)

Får litt blanda følelser av svaret ditt. Er liksom et sånt: "du er bra nok som du er om du endre på dette". Skjønner at det menes godt, men er så unødvendig og si at noen andre skal trene. Velvære handler om kropp og, men det er en mental prossess uansett, og man blir ikke lykkeligere av at vekta går ned, om det ikke er riktig tankesett bak!

Til TS, du er bra nok som du er! Vær komfortabel i egen kropp og du kommer til å finne en som setter pris på alle sidene ved deg, og som ikke ønsker at du er noe annet enn det du selv vil være!

Anonymous poster hash: 37cad...3d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feil. For det første er det en "du er annerledes, og det er ikke bra" holdning jeg ikke kan fordra, og det bidrar også til enda dårligere selvtillit. Jeg har en feit kompis som var overbevist om at han aldri kom til å få seg dame, men der tok han feil. Det er noen der ute for alle, selv de som ikke er modeller.

Dog er jeg enig i at det ikke nytter å bare sitte å vente. Å få seg kjæreste er som å søke en jobb, man må søke og søke til man til slutt treffer.

Du får mislike menneskehjernen så mye du vil...

Poenget er at TS ber om råd, og på Kvinneguiden får hun råd om å legge ut bilde av hele kroppen og å vente til den rette dukker opp :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis ts er fornøyd med hvordan hun ser ut? Da er ikke svaret å trene/slanke seg!

Men man skal alltid være ærlig. Og svaret er helfigur bilde og gjerne nevne det også i samtalen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 2c17e...dda
  • Liker 4
Skrevet

Får litt blanda følelser av svaret ditt. Er liksom et sånt: "du er bra nok som du er om du endre på dette". Skjønner at det menes godt, men er så unødvendig og si at noen andre skal trene.

Jeg har aldri sagt at TS skal trene. Det er kun en anbefaling for bedre helse og velvære.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hva hvis ts er fornøyd med hvordan hun ser ut? Da er ikke svaret å trene/slanke seg!

Men man skal alltid være ærlig. Og svaret er helfigur bilde og gjerne nevne det også i samtalen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 2c17e...dda

Enkelt og greit.

:)

Skrevet

Du får mislike menneskehjernen så mye du vil...

Poenget er at TS ber om råd, og på Kvinneguiden får hun råd om å legge ut bilde av hele kroppen og å vente til den rette dukker opp :)

Er en grunn til at hjernen er alene. ;)

Der er vi faktisk enige, det bør hun så absolutt gjøre. :)

Skrevet

Hvorfor har du bare ansiktsbilder? Er du flau over dine ekstra kilo? Hvorfor ikke vise hele deg om du er fornøyd med deg selv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt er usunt og derav, for store deler av befolkningen, lite attraktivt. Vi er satt sammen for å respondere på det som signaliserer god helse og fertilitet, og også femininitet/maskulinitet.

Du er introvert eller ekstrovert, laid back eller frempå, kreativ eller analytisk, eventyrlysten eller hjemmeglad.

Dette er egenskaper som i seg selv ikke er positive eller negative, og ingenting du skal forandre på.

Det å fremstille overvekt som positiv "annerledeshet" er ikke hjelpsomt og renspikket tull. Det er et fysisk symptom på at man enten har et usunt forhold til mat (som regel et resultat av emosjonell spising el.l.) eller er lite aktiv, eller begge deler.

Ingen kan fortelle deg at du skal ned i vekt. Det er opp til deg. Men ettersom du selv vet at dette er noe de fleste menn vil reagere negativt på, så er det beste å legge ut et helfigur bilde av deg selv så de vet hvem de treffer på date.

Dersom du deretter ikke får noe respons kan du selvsagt velge å slanke deg - men igjen, opp til deg.

Bare ikke lat som om de er noen overfladiske drittsekker.

Anonymous poster hash: 1e411...0ee
  • Liker 11
Skrevet

Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere..

Flere som har opplevd dette? tips?

Anonymous poster hash: 5f1a1...adb

Jeg har opplevd å blitt avvist masse. Jeg vet ikke grunnen til dette. De sier at jeg er en pen jente, men ikke noe for dem. Men jeg har også fått høre av noen som virker desperate at de er interesserte, men da er det meg som synes de virker for desperate ut, og tenker at det er derfor de vil ha meg. Jeg har lyst å gi opp å date også. Så vi er i lik situasjon. Men jeg tror jeg skal våge meg utpå igjen. For det værste som skjer er at jeg bir dumpet hele tiden, og selv om det går på selvbilde så er det verdt å bare gjøre sitt beste for å finne noen. Det er ikke enkelt!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du bare ansiktsbilder? Er du flau over dine ekstra kilo? Hvorfor ikke vise hele deg om du er fornøyd med deg selv?

Alle vet vel svaret her.

Dette er atter en tråd hvor ei dame spør om råd, hvor hun får tåkesvar fra andre damer.

"vær deg selv", "det finnes mange som liker store damer", "han dukker nok opp bare du venter lenge nok"

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Jeg vet jeg burde gå ned noen kilo og har tenkt til det (prøvd og feilet mange ganger). Men jeg har kiloene på de rette plassene, har samme mål rundt brystet som hoftene.

Vil bare gutter ha jenter som er slanke?

Jeg har ca samme kropp som henne, bare større bryster og mindre lår.

https://www.google.no/search?q=ELLY+MAYDAY&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yg-_U53DH-qGywPx9ICgCg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5bywo8lkSDDVSM%253A%3BaeM27YkCnTJKPM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%252F736x%252Fa3%252F27%252Fc6%252Fa327c6b8730ca5037ccb7b849abd2640.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinterest.com%252Fpin%252F515802963543225733%252F%3B736%3B978

AnonymBruker
Skrevet

Har de sagt rett ut at det er på grunn av overvekten?

Anonymous poster hash: 4fc28...5dc
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har de sagt rett ut at det er på grunn av overvekten?

Anonymous poster hash: 4fc28...5dc

Nei, folk er ikke så slemme.. TS

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg synes det er tull at man er nødt å "advare" noen om at man er overvektig. Fortsett med det du gjør TS, og plutselig dukker han opp - han som liker deg akkurat som du er.

Det er da ikke tull? Overvekt er skikkelig turn off for mange, både kvinner og menn. I dette tilfelle er jo TS fult klar over det når hun kun har ansiktsbilder og ikke helfigur. Hvorfor kaste bort masse tid på menn som blir lurt til å tro at hun er slank? Er ikke ærlighet viktig for kvinner? Vis helfigur.

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Jeg vet jeg burde gå ned noen kilo og har tenkt til det (prøvd og feilet mange ganger). Men jeg har kiloene på de rette plassene, har samme mål rundt brystet som hoftene.

Vil bare gutter ha jenter som er slanke?

Jeg har ca samme kropp som henne, bare større bryster og mindre lår.

https://www.google.no/search?q=ELLY+MAYDAY&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yg-_U53DH-qGywPx9ICgCg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5bywo8lkSDDVSM%253A%3BaeM27YkCnTJKPM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%252F736x%252Fa3%252F27%252Fc6%252Fa327c6b8730ca5037ccb7b849abd2640.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinterest.com%252Fpin%252F515802963543225733%252F%3B736%3B978

Puler deg jeg;-)

Anonymous poster hash: f1bac...c5e

• Liker 2
Gjest iGirl
Skrevet

Det er da ikke tull? Overvekt er skikkelig turn off for mange, både kvinner og menn. I dette tilfelle er jo TS fult klar over det når hun kun har ansiktsbilder og ikke helfigur. Hvorfor kaste bort masse tid på menn som blir lurt til å tro at hun er slank? Er ikke ærlighet viktig for kvinner? Vis helfigur.

Jeg synes det er skikkelig turn-off med tribaltattiser, men ville ikke forventet å bli advart om det på forhånd (dersom jeg dreiv med nettdating). Skjønner du hva jeg mener?

Jeg synes forresten ikke at overvekt er tiltalende hverken hos menn eller kvinner, men mener at alle mennesker fortjener å bli sett for hvem de faktisk er. Og det finnes mange vakre kvinner med noen kilo for mye som er sammen med slanke, kjekke menn. Og motsatt. Man ER ikke vekten sin. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har kiloene på de rette plassene, har samme mål rundt brystet som hoftene.

Dette i seg selv betyr ikke at vekten er attraktiv. Det er selvsagt bedre å fordele kiloene på rumpe og bryster enn på magen, men det betyr kun at jenter med gode proposjoner kan ha litt ekstra vekt (av typen Kelly Brook som fortsatt har flat mage selv om hun ikke er tynn).

Hva er vekt/hoyde? Vet du målene dine? Eller klesstr?

AnonymBruker
Skrevet

Dette i seg selv betyr ikke at vekten er attraktiv. Det er selvsagt bedre å fordele kiloene på rumpe og bryster enn på magen, men det betyr kun at jenter med gode proposjoner kan ha litt ekstra vekt (av typen Kelly Brook som fortsatt har flat mage selv om hun ikke er tynn).

Hva er vekt/hoyde? Vet du målene dine? Eller klesstr?

174, 89 kg. 100/70/100 cm. str 42/44

Skrevet

Da bør du kunen forestille deg hvor tungt det føles å møte en kvinne som utgir seg for å være slank, men som viser seg å være overvektig. Slutt å ha juksebilde.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...