AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #81 Skrevet 11. juli 2014 Javel, da får du fortelle oss hva som er så fryktelig vanskelig med å slanke seg. Anonymous poster hash: fb8f6...932 Endringer av fastgrodde vaner, venne kroppen sin til at den får mindre mat og mer aktivitet (kroppen er et vanedyr den også og vil faktisk motsette seg store endringer i en overgangsperiode), kamp mot evig sultfølelse, kamp mot søtsug/avhengighet med tilhørende abstinenssymptomer, tilbakeslag når kroppen reagerer på økt aktivitet med slitasjeskader og smerter, kampen mot periodene der vekta står bom stille eller øker, og masse stygge blikk fra folk som kun ser den fremdeles store kroppen og ikke vet at du allerede har gått ned et tiltalls kilo (her kommer antakelig du inn som en fin representant med din fastgrodde holdninger til overvektige). I bunn og grunn; veldig mye psykiske sperrer som må overkommes før man kan jobbe med kroppen. Å frigjøre seg fra dårlige kostvaner og elendig livsstil handler om mer enn å bare ta seg litt sammen, det handler om å kvitte seg med avhengighet og et velkjent liv på lik linje med å kvitte seg med narkotikaavhengighet, alkoholisme o.l. Anonymous poster hash: e2de3...1af 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #82 Skrevet 11. juli 2014 Endringer av fastgrodde vaner, venne kroppen sin til at den får mindre mat og mer aktivitet (kroppen er et vanedyr den også og vil faktisk motsette seg store endringer i en overgangsperiode), kamp mot evig sultfølelse, kamp mot søtsug/avhengighet med tilhørende abstinenssymptomer, tilbakeslag når kroppen reagerer på økt aktivitet med slitasjeskader og smerter, kampen mot periodene der vekta står bom stille eller øker, og masse stygge blikk fra folk som kun ser den fremdeles store kroppen og ikke vet at du allerede har gått ned et tiltalls kilo (her kommer antakelig du inn som en fin representant med din fastgrodde holdninger til overvektige). I bunn og grunn; veldig mye psykiske sperrer som må overkommes før man kan jobbe med kroppen. Å frigjøre seg fra dårlige kostvaner og elendig livsstil handler om mer enn å bare ta seg litt sammen, det handler om å kvitte seg med avhengighet og et velkjent liv på lik linje med å kvitte seg med narkotikaavhengighet, alkoholisme o.l. Anonymous poster hash: e2de3...1af Huff da, det må være beinhardt På femtitallet var omtrent ingen overvektige. Var de virkelig så mye mer viljesterke på den tiden? Sammenligningen med narkotikaavhengighet er bare latterlig. Anonymous poster hash: fb8f6...932
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #83 Skrevet 11. juli 2014 Huff da, det må være beinhardt På femtitallet var omtrent ingen overvektige. Var de virkelig så mye mer viljesterke på den tiden? Sammenligningen med narkotikaavhengighet er bare latterlig. Anonymous poster hash: fb8f6...932 På femtitallet hadde de verken tilgang på all maten vi har, alt godteri og junkfooden eller så stort utvalg. Folk ble ikke sukkeravhengige eller fettavhengige da. I tillegg hadde de mindre hjlpsomme elektroniske duppeditter og måtte gjøre mer kroppsarbeide, og de hadde heller ikke tid til å sitte så mye på rumpa. De levde et liv og hadde vaner som ikke var forenlig med overspising eller lite aktivitet. Samfunnet var ikke bygd opp på en måte som var forenlig med overflod av mat og mangel på fysisk aktivitet. Hvis du mener sammenligningen med narkoavhengighet er latterlig viser det bare hvor kunnskapsløs du er når det gjelder spiseforstyrrelser og det å være avhengig av fett eller sukker. Les deg litt opp på psykiske aspekter rundt overspising og hva som skjer i hjernen til en overspiser som spiser fett og sukker, så kanskje du lærer noe nytt og utvider horisonten din litt. Jo lengre ned man graver seg i usunn livsstil, jo vanskeligere er det å komme seg ut av det. Men jeg skjønner at jeg taler for døve ører så jeg tror jeg lar saken ligge og overlater tråden til dens egentlige tema. Anonymous poster hash: e2de3...1af 6
Gjest Blubberella Skrevet 11. juli 2014 #84 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Avhenger av helsen hennes? Anonymous poster hash: fb8f6...932 Ja hvor god/dårlig helse hun har. Det går fint an å være overvektig og ha både god kondis, fine blodprøver, normalt blodtrykk, god blodsukkerregulering, normale kolesterolverdier og sterke muskler/ledd. Ikke alle overvektige er svakelige fettblubber med dårlig helse. Dersom det står bra til med helsen hennes kan hun velge om hun skal ned i vekt eller ikke, men hvis hun er syk og det kan linkes til overvekten er det mer bråttom med å få bort de ekstra kiloene. Uansett skal motivasjonen bak slanking være egen helse og ikke hva fremmede folk på nett mener om kroppsfasongen. Endret 11. juli 2014 av Blubberella 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #85 Skrevet 11. juli 2014 Det er vel alt etter hvordan du selv fremstiller deg. Jeg har hatt profil der et par år nå og møter sjelden på tull og tøys. Anonymous poster hash: 607af...6a1 Jeg har ikke og har aldri hatt bilde som fokuserer på puppene i det hele tatt. Jeg har to bilder og på begge bilder er det ikke en anelse kløft som vises engang, men på date så kommer det fram at det er KUN puppene som var interessant. Det er på ingen som helst måte sånn at ALLE er sånn heller. Jeg sier bare at flere av de som er på frodig er litt over gjennomsnittet opptatt av pupper. Anonymous poster hash: d5f8a...152
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #86 Skrevet 11. juli 2014 Jeg er på frodig. Og er godt over gjennomsnittet interessert i pupper. Noe galt med det? Jeg har ikke og har aldri hatt bilde som fokuserer på puppene i det hele tatt. Jeg har to bilder og på begge bilder er det ikke en anelse kløft som vises engang, men på date så kommer det fram at det er KUN puppene som var interessant. Det er på ingen som helst måte sånn at ALLE er sånn heller. Jeg sier bare at flere av de som er på frodig er litt over gjennomsnittet opptatt av pupper. Anonymous poster hash: d5f8a...152 Anonymous poster hash: 19e58...8da
Meline37 Skrevet 11. juli 2014 #87 Skrevet 11. juli 2014 Jeg mener at mannen får like oss for den vi er. Det skal ikke være nødvendig å slanke seg for at en mann skal iike seg. Og noen er kraftig naturlig, og kan ikke gjøre så mye med det. Men hvis man har en svær mage osv, og blubber ut, så er det jo lurt å trene for å bli kvitt magen for helsen sin del. Og man vil jo være mer attraktiv å se på og får lettere napp da og. Men det er ikke bare en mage en mann nødvendigvis henger seg opp i. Er magen slank så kan det være annet han ikke liker, så det er ikke lett å vite. Jeg er 57 kilo, men ser ikke så tynn ut som jeg er. Men det er vel sånn at fett veier mer enn muskler hehe. Men jeg prøver å trene og holde magen litt inne, men må innrømme at det kan se ut som om jeg er 3 måneder på vei av og til. Men tror ikke det er grunn nok for at en mann vil dumpe meg. Får si som min forrige kjæreste sa... : Han sa: Jeg vil ha deg rundere, for jeg elsker runde damer! hehe. Så noen menn elsker runde damer! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #88 Skrevet 11. juli 2014 Anonymous poster hash: 19e58...8da " Jeg er på frodig. Og er godt over gjennomsnittet interessert i pupper. Noe galt med det?" Nei, jeg har store pupper og det hadde vært dumt med en mann som ikke var interessert i pupper. Jeg sier; det finnes menn på frodig som KUN er interessert i pupper. Og DA blir det et problem. Ikke bare er pupper hovedfokuset, men det er det eneste fokus. Det er altså ikke noe annet som betyr noenting. KUN pupper. Skjønner du hva jeg mener da eller? Anonymous poster hash: d5f8a...152
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #89 Skrevet 11. juli 2014 Nei, jeg har store pupper og det hadde vært dumt med en mann som ikke var interessert i pupper. Jeg sier; det finnes menn på frodig som KUN er interessert i pupper. Og DA blir det et problem. Ikke bare er pupper hovedfokuset, men det er det eneste fokus. Det er altså ikke noe annet som betyr noenting. KUN pupper. Skjønner du hva jeg mener da eller? Anonymous poster hash: d5f8a...152 Skjønner. Kan sikkert bli kjedelig å bare prate pupp. Men jeg syns det er bra at jentene viser bilde av helfigur på frodig også. Er ikke alle som gjør det. Ser jeg ei jeg syns ser bra ut, og hun virker fornuftig å snakke med i tillegg, så er det bra match for meg. Og noe jeg vil forsøke å gå videre med.Anonymous poster hash: 19e58...8da
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #90 Skrevet 11. juli 2014 Nei, jeg har store pupper og det hadde vært dumt med en mann som ikke var interessert i pupper. Jeg sier; det finnes menn på frodig som KUN er interessert i pupper. Og DA blir det et problem. Ikke bare er pupper hovedfokuset, men det er det eneste fokus. Det er altså ikke noe annet som betyr noenting. KUN pupper. Skjønner du hva jeg mener da eller? Anonymous poster hash: d5f8a...152 Er inne på frodig.no nå...... Ser etter puppa dine.....Anonymous poster hash: 19e58...8da
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #91 Skrevet 11. juli 2014 Er inne på frodig.no nå...... Ser etter puppa dine.....Anonymous poster hash: 19e58...8da hahahaha lykke til... som tidligere nevnt; jeg har ikke noe bilde der det er verken kløft eller pupper synlig. Jeg har to bilder på profilen min... på selve profilbildet ligger jeg på gulvet. Anonymous poster hash: d5f8a...152
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #92 Skrevet 11. juli 2014 hahahaha lykke til... som tidligere nevnt; jeg har ikke noe bilde der det er verken kløft eller pupper synlig. Jeg har to bilder på profilen min... på selve profilbildet ligger jeg på gulvet. Anonymous poster hash: d5f8a...152 Hmm.... Kan ikke huske å ha sett deg.... Hatt profil der lenge?Anonymous poster hash: 19e58...8da
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #93 Skrevet 11. juli 2014 Ja, jeg laget profilen i 2012. Har vært borte veldig lenge, men nå i de siste to-tre mnd har jeg vært litt mer aktiv der igjen. Jeg tar aldri første kontakten da, men jeg svarer alltid hvis noen sender meg melding først. Kommer jo helt an på hvilken aldersgruppe du er i og hvilken aldersgruppe du ser etter også. Så kanskje du ikke "ser" meg når jeg logger inn fordi du ikke ser etter ei i min alder. Anonymous poster hash: d5f8a...152
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #94 Skrevet 11. juli 2014 Når du har en kropp som ligner den modellen - med større bryster og mindre lår - så bør du faktisk spille på det. Fordi da har du en spesielt sexy kropp. Kle deg i feminine klær som fremhver midjen og formene dine, og vis det på profilen din. Mange menn liker din type figur. Anonymous poster hash: b3283...841 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #95 Skrevet 11. juli 2014 Ja, jeg laget profilen i 2012. Har vært borte veldig lenge, men nå i de siste to-tre mnd har jeg vært litt mer aktiv der igjen. Jeg tar aldri første kontakten da, men jeg svarer alltid hvis noen sender meg melding først. Kommer jo helt an på hvilken aldersgruppe du er i og hvilken aldersgruppe du ser etter også. Så kanskje du ikke "ser" meg når jeg logger inn fordi du ikke ser etter ei i min alder. Anonymous poster hash: d5f8a...152 Jeg får prøve å følge med:)Anonymous poster hash: 19e58...8da 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #96 Skrevet 11. juli 2014 Tror dere kvinner selv på dette latterlige rosa oppgulpet deres? Jeg begynner seriøst å lure på om dere er fullstendig hjernevasket av deres eget pisspreik. Hvis man blir avvist pga. overvekt, ja da får man slanke seg. Hvorfor i all verden driver dere og forer TS med slike latterlige eventyrfortellinger?Anonymous poster hash: bf6b1...236 Er det noen som er foret med pisspreik så er det dette innlegget. Du har faktisk bare gått inn her for å skrive faenskap. Det bevises elegant ved at du ikke har lest noe av det ts har skrevet. Snakk om å drite seg ut. Anonymous poster hash: f2861...255
Gjest Cartman Skrevet 11. juli 2014 #97 Skrevet 11. juli 2014 Om dere ser bort fra begge ytterkanter av skalaen (de hel utmagrede menneskene og de svært overvektige menneskene) så er det en ganske naturlig variasjon i dem som da er tilbake. For disse vil det alltid være en combo av fysikk og psyke som gjør om et annet menneske finner deg tiltalende. - det tror jeg det er verd å huske her..... ikke alle stiller sterkt på psyke ser jeg.... Edit: Manglet et mellomrom mellom to ord. Endelig et fornuftig innlegg.
Charmander Skrevet 12. juli 2014 #98 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Jeg mener at mannen får like oss for den vi er. Det skal ikke være nødvendig å slanke seg for at en mann skal iike seg. Og noen er kraftig naturlig, og kan ikke gjøre så mye med det. Men hvis man har en svær mage osv, og blubber ut, så er det jo lurt å trene for å bli kvitt magen for helsen sin del. Og man vil jo være mer attraktiv å se på og får lettere napp da og. Men det er ikke bare en mage en mann nødvendigvis henger seg opp i. Er magen slank så kan det være annet han ikke liker, så det er ikke lett å vite. Jeg ser poenget ditt, og i en perfekt verden ville det vært sånn. For mange menn må det være nødvendig å vokse i høyden for å engang ha sjangs på enkelte jenter. Det handler jo også litt om hva som tenner en, for min del er det meget turn-on å gå ut med en som er litt høyere enn som bruker høye hæler. De færreste tenner på overvektige mennesker, slik er vi mennesker skapt. Jeg skal være ærlig, jeg hadde snap-swipet left på hun som ble postet i sort treningsklær, fordi det ikke er min type utseende messig. Det som dog er det aller viktigste er at man trives i egen kropp, men er det lett om man sliter med utseende fordi man f. eks er utenfor normen vektmessig? Jeg vet ikke, kanskje litt lettere å være overvektig som mann enn kvinne i dagens kjønnsmarkdet. Når det skal sies har alle sine "insecurities" Jeg har vært med jenter som har det mest perfekte akterdekket som likevel ikke vil bli tatt bakfra for de er redde for hvordan det ser ut. Det skal ikke være lett å være menneske i 2014. Om din tidligere kjæreste sa at han ønsket du var rundere så er han sykt klovn. Han burde håpe at du trives i den kroppen du er i, om du ikke gjør det så er det tid for grep. Jeg har opplevd å blitt avvist masse. Jeg vet ikke grunnen til dette. De sier at jeg er en pen jente, men ikke noe for dem. Men jeg har også fått høre av noen som virker desperate at de er interesserte, men da er det meg som synes de virker for desperate ut, og tenker at det er derfor de vil ha meg. Jeg har lyst å gi opp å date også. Så vi er i lik situasjon. Men jeg tror jeg skal våge meg utpå igjen. For det værste som skjer er at jeg bir dumpet hele tiden, og selv om det går på selvbilde så er det verdt å bare gjøre sitt beste for å finne noen. Det er ikke enkelt! Om det er deg i avataren.... Vil du date en katt i kyllingkostyme? Lover å få deg til å føle deg som en prinsesse på alle mulige måter! Endret 12. juli 2014 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #99 Skrevet 12. juli 2014 Jeg mener at mannen får like oss for den vi er. Det skal ikke være nødvendig å slanke seg for at en mann skal iike seg. Det ble brått veldig lett å forstå hvorfor du er singel,Anonymous poster hash: bf6b1...236
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #100 Skrevet 12. juli 2014 Om det er deg i avataren.... Vil du date en katt i kyllingkostyme? Lover å få deg til å føle deg som en prinsesse på alle mulige måter! Tviler sterkt på at Meline37 er Sandra Bullock. Anonymous poster hash: e6045...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå