AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #61 Skrevet 11. juli 2014 Om du blir avvist pga vekten, har du møtt på feil menn. Hvorfor skal du bry deg om folk som ikke er interessert i deg? Kanskje det er likesågreit at de avviste deg med en gang før du fikk følelser? Tenk hvor fælt det hadde vært om de bare datet deg, og du ble interessert, og de avviste deg senere? Nei, ikke gi opp! Plutselig møter du en som liker deg akkurat som du er. Da må du ikke la deg knekke av at du har møtt feil menn. Og feil menn skal du ikke bruke tid på. Nei, du må bruke tid på deg selv og riktige menn. Tror dere kvinner selv på dette latterlige rosa oppgulpet deres? Jeg begynner seriøst å lure på om dere er fullstendig hjernevasket av deres eget pisspreik. Hvis man blir avvist pga. overvekt, ja da får man slanke seg. Hvorfor i all verden driver dere og forer TS med slike latterlige eventyrfortellinger?Anonymous poster hash: bf6b1...236 5
Gjest Leo Nardo Skrevet 11. juli 2014 #62 Skrevet 11. juli 2014 Tror dere kvinner selv på dette latterlige rosa oppgulpet deres? Jeg begynner seriøst å lure på om dere er fullstendig hjernevasket av deres eget pisspreik. Hvis man blir avvist pga. overvekt, ja da får man slanke seg. Hvorfor i all verden driver dere og forer TS med slike latterlige eventyrfortellinger?Anonymous poster hash: bf6b1...236 Tja... Noe av det er til en viss grad sant. Men faktum er nok at både menn og kvinner vil oppleve langt større utvalg på markedet om de gjør det de kan for å bli mer attraktive, og det inkluderer å slanke seg om man er overvektig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #63 Skrevet 11. juli 2014 Tja... Noe av det er til en viss grad sant. Men faktum er nok at både menn og kvinner vil oppleve langt større utvalg på markedet om de gjør det de kan for å bli mer attraktive, og det inkluderer å slanke seg om man er overvektig. Det virker som om mange jenter er fullstendig ute av stand til å gi ærlige og skikkelige svar på slike problemstillinger. "Hei, jeg pleier å spise busemenn på datene mine. Er dette en av grunnene til at jeg alltid blir dumpa?" Normalt svar: JA! Typisk jentesvar: Ikke forandre deg! Det er mange gutter som liker jenter som spiser busemenn! Kjenner mange jenter som spiser busemenn som er sammen med kjempekjekke gutter! Snart finner du drømmeprinsen! Anonymous poster hash: bf6b1...236 9
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #64 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Om dere ser bort fra begge ytterkanter av skalaen (de hel utmagrede menneskene og de svært overvektige menneskene) så er det en ganske naturlig variasjon i dem som da er tilbake. For disse vil det alltid være en combo av fysikk og psyke som gjør om et annet menneske finner deg tiltalende. - det tror jeg det er verd å huske her..... ikke alle stiller sterkt på psyke ser jeg.... Edit: Manglet et mellomrom mellom to ord. Endret 11. juli 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #65 Skrevet 11. juli 2014 Lag deg profil på frodig.no, der er det ingen som avviser deg pga størrelsen din. Anonymous poster hash: 607af...6a1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #66 Skrevet 11. juli 2014 Lag deg profil på frodig.no, der er det ingen som avviser deg pga størrelsen din. Anonymous poster hash: 607af...6a1 Men der kan du fint få masse meldinger av menn som KUN er opptatt av puppene dine. True story. Anonymous poster hash: d5f8a...152 1
Apehjerne Skrevet 11. juli 2014 #67 Skrevet 11. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere..Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Du legger jo litt opp til det selv å bli avvist. Når du kun viser bilde av ansiktet ditt. Hadde du vist hele deg hadde de som inviterte deg ut visst hvordan du så ut og hadde ikke dumpa deg for vekta. Du har deg selv å takke her
Apehjerne Skrevet 11. juli 2014 #68 Skrevet 11. juli 2014 (endret) 83 kilo og 153 cm,,da er man mer enn bare fyldig. Jeg fikk masse vann i kroppen ei gang pga medisiner. Da gikk jrg fra 54 og opp til 78 (jeg er 165) jeg var litt mer enn fyldig for å si det sånnsitat fjernet Bond, adm Endret 11. juli 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #69 Skrevet 11. juli 2014 Men der kan du fint få masse meldinger av menn som KUN er opptatt av puppene dine. True story. Anonymous poster hash: d5f8a...152 Det er vel alt etter hvordan du selv fremstiller deg. Jeg har hatt profil der et par år nå og møter sjelden på tull og tøys. Anonymous poster hash: 607af...6a1
Xcase33 Skrevet 11. juli 2014 #71 Skrevet 11. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere.. Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Overvekt kan du gjøre noe med ..det er et valg du kan ta. Hvis det plager deg så må du investere i deg selv for å gjøre noe med det. Verre om det hadde vært høyde eller hår f.eks som gjelder mange menn.
Gjest Tassen10 Skrevet 11. juli 2014 #72 Skrevet 11. juli 2014 Ærlig talt! Hvis ts har større bryster, men ellers ganske lik str som bildet hun linket til, hadde jeg lett datet henne. Det er slike kvinner jeg liker. Men hvis ts poster bilde av seg selv der hun forsøker å fremstå som tynn, da sveiper jeg forbi henne. Noen liker store jenter, og noen liker små jenter. Hvorfor vil ts møte menn som liker små jenter? Post bilde av helfigur! Men dropp å skriv noe om at du er tjukk osv. La mennene bedømme det selv! PS.... Hvor har du profil..... Kanskje jeg leter deg opp!
Gjest Leo Nardo Skrevet 11. juli 2014 #73 Skrevet 11. juli 2014 Typisk jentesvar: Ikke forandre deg! Det er mange gutter som liker jenter som spiser busemenn! Kjenner mange jenter som spiser busemenn som er sammen med kjempekjekke gutter! Snart finner du drømmeprinsen! Anonymous poster hash: bf6b1...236
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #74 Skrevet 11. juli 2014 Jeg kjenner en del feite damer som bruker flere timer foran speilet før de går ut. Dersom de hadde brukt 5% av tiden de bruker på make-up på å trene, ville de ha fått et mye bedre resultat. Anonymous poster hash: fb8f6...932 Nei, feite mennesker blir ikke slanke av å bare trene. Trening fjerner gram, skal man gå ned kilo må man regulere kostholdet. Men det er egentlig en annen diskusjon. Selvsagt bør man etterstrebe en sunnest mulig kropp, men da for eget velbefinnende og økt livskvalitet og ikke fordi man skal tekkes alle som er ute på jakt på datingsider. TS bør legge ut helfigurbilde, så viser hun at hun står for den hun er samtidig som at hun automatisk luker bort de som ikke ønsker partner med stor kropp. Ingen blir overrasket og sjansen er større for å treffe rette karen. Anonymous poster hash: e2de3...1af 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #75 Skrevet 11. juli 2014 Overvekt kan du gjøre noe med ..det er et valg du kan ta. Hvis det plager deg så må du investere i deg selv for å gjøre noe med det. Verre om det hadde vært høyde eller hår f.eks som gjelder mange menn. Å fjerne kroppsfett er faktisk noe av det enkleste et menneske kan gjøre. Det er snakk om å reise seg opp fra sofaen, og å ha noenlunde kontroll på kosten. Nå kommer det nok haglende forklaringer om hormoner og andre unnskyldninger. Beklager, det er ingen som tror dere. Anonymous poster hash: fb8f6...932 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #76 Skrevet 11. juli 2014 Å fjerne kroppsfett er faktisk noe av det enkleste et menneske kan gjøre. Det er snakk om å reise seg opp fra sofaen, og å ha noenlunde kontroll på kosten. Nå kommer det nok haglende forklaringer om hormoner og andre unnskyldninger. Beklager, det er ingen som tror dere. Anonymous poster hash: fb8f6...932 Ja, overvekt kommer i de fleste tilfeller av feil kosthold og for mye stillesitting så jeg skal ikke komme med tusen unnskyldninger. MEN, hvis du tror at å kvitte seg med overvekt bare er snakk om å "reise seg opp fra sofaen og ha noenlunde kontroll på kosten", så er du enten skremmende enkel i tankegangen eller så har du null peiling. Hadde det vært så enkelt å slanke seg hadde det ikke vært mange overvektige her i verden. Jeg tror sannelig du har en mye mer rosenrød tankegang enn mesteparten av damene her i tråden. Anonymous poster hash: e2de3...1af 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #77 Skrevet 11. juli 2014 Nei, folk er ikke så slemme.. TS Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Så hvorfor antar du at du har blitt avvist på grunn av overvekten? Kan det være fordi at de faktisk føler seg lurt av deg, at du gir inntrykk av at du er noe som du ikke er, og de ikke gidder å være med en som skjuler ting for dem? Anonymous poster hash: 4fc28...5dc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #78 Skrevet 11. juli 2014 Ja, overvekt kommer i de fleste tilfeller av feil kosthold og for mye stillesitting så jeg skal ikke komme med tusen unnskyldninger. MEN, hvis du tror at å kvitte seg med overvekt bare er snakk om å "reise seg opp fra sofaen og ha noenlunde kontroll på kosten", så er du enten skremmende enkel i tankegangen eller så har du null peiling. Hadde det vært så enkelt å slanke seg hadde det ikke vært mange overvektige her i verden. Jeg tror sannelig du har en mye mer rosenrød tankegang enn mesteparten av damene her i tråden. Anonymous poster hash: e2de3...1af Javel, da får du fortelle oss hva som er så fryktelig vanskelig med å slanke seg. Anonymous poster hash: fb8f6...932 1
Gjest Blubberella Skrevet 11. juli 2014 #79 Skrevet 11. juli 2014 (endret) BMI viser ikke gråsoner, men den sier noe når noen er på grensen til "obese", dvs. helseskadelig. Men selv om du velger å se bort ifra BMI, så er det noe som ikke stemmer. TS definerer seg selv som overvektig, mener hun likner på en overvektig kvinne, veier MYE for sin hoyde og har direkte mål som indikerer at hun er mindre en str. hun oppgir. Anonymous poster hash: 1e411...0ee Denne kroppen (min kropp) er et par cm høyere enn TS, veier ti kilo mer og tilsvarer fedme på BMI-skalaen. Jeg vet jeg er tjukk og har riktignok større mål enn TS, men med ti kilo mindre hadde jeg kanskje hatt samme mål som henne. Det er slett ikke sikkert hun lyver. Uansett tror jeg hun ville ha hatt mer igjen for å vise helfigurbilder. Helt vanlige bilder uten pynt og "rette vinkler", så ingen føler seg lurt verken ene eller andre veien. Om hun skal slanke seg eller ikke bør avhenge av helsen hennes og ikke hvor mange menn som siler henne ut på et datingforum. Endret 11. juli 2014 av Blubberella 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #80 Skrevet 11. juli 2014 Om hun skal slanke seg eller ikke bør avhenge av helsen hennes og ikke hvor mange menn som siler henne ut på et datingforum. Avhenger av helsen hennes? Anonymous poster hash: fb8f6...932
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå