AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #41 Skrevet 10. juli 2014 174, 89 kg. 100/70/100 cm. str 42/44 Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Er du sikker på at dette er målene dine? Det gir ingen mening. Vekten din indikerer en overvektig BMI, på grensen til "obese", mens målene sier det komplett motsatte. Jeg er bare noen få cm fra dine mål i hver retning og jeg bruker str 36. Anonymous poster hash: 1e411...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #42 Skrevet 10. juli 2014 Er du sikker på at dette er målene dine? Det gir ingen mening. Vekten din indikerer en overvektig BMI, på grensen til "obese", mens målene sier det komplett motsatte. Jeg er bare noen få cm fra dine mål i hver retning og jeg bruker str 36. Anonymous poster hash: 1e411...0ee Ja, det er målene mine. TS Anonymous poster hash: 5f1a1...adb
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #43 Skrevet 10. juli 2014 Ja, det er målene mine. TS Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Da foreslår jeg at du måler deg igjen. Du skal ikke kvele kroppen med målebåndet. Jeg betviler at målene dine er akkurat 100-70-100 på centimeteren, hvilket er 10 cm mer ved hvert punkt enn den "ideelle modellfiguren" for kvinner på 57 kg. I tillegg skrev du på forrige side at kroppen din minnet om Elly Mayday, hvis midjemål er 86 cm. Målene du oppga passer for en medium str. så enten må du begynne å handle mindre bukser eller måle bedre. Anonymous poster hash: 1e411...0ee 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 10. juli 2014 #44 Skrevet 10. juli 2014 Er du sikker på at dette er målene dine? Det gir ingen mening. Vekten din indikerer en overvektig BMI, på grensen til "obese", mens målene sier det komplett motsatte. Anonymous poster hash: 1e411...0ee Fordi BMI skal ikke brukes på enkeltindivider. Faktisk burde ikke BMI brukes til noe som helst. Er komplett BS.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #45 Skrevet 10. juli 2014 Fordi BMI skal ikke brukes på enkeltindivider. Faktisk burde ikke BMI brukes til noe som helst. Er komplett BS. BMI viser ikke gråsoner, men den sier noe når noen er på grensen til "obese", dvs. helseskadelig. Men selv om du velger å se bort ifra BMI, så er det noe som ikke stemmer. TS definerer seg selv som overvektig, mener hun likner på en overvektig kvinne, veier MYE for sin hoyde og har direkte mål som indikerer at hun er mindre en str. hun oppgir. Anonymous poster hash: 1e411...0ee 2
Sapientia Skrevet 10. juli 2014 #46 Skrevet 10. juli 2014 BMI viser ikke gråsoner, men den sier noe når noen er på grensen til "obese", dvs. helseskadelig. Men selv om du velger å se bort ifra BMI, så er det noe som ikke stemmer. TS definerer seg selv som overvektig, mener hun likner på en overvektig kvinne, veier MYE for sin hoyde og har direkte mål som indikerer at hun er mindre en str. hun oppgir. Anonymous poster hash: 1e411...0ee Jeg tenkte litt som deg, og jeg dømmer ikke overvektige. Jeg har vært ganske så overvektig selv. Pr idag har jeg ca målene 100 - 75 - 100 og jeg er en str. M eller 38/40 Nå er jeg riktignok litt lavere (166cm), men jeg veier også en god del mindre enn det TS oppgir, og jeg er IKKE "petit" bygd. Jeg blir aldri mindre enn str M, for skuldre, ribbein og bekken kan ikke bli særlig smalere enn det er nå. Ikke mye polstring akkurat på de punktene. Oppussing pågår sånn ellers til TS, post helfigurbilde. De mennene som virkelig liker din personlighet vil uansett se forbi vekta di. Lykke til videre.
Cordelia Skrevet 10. juli 2014 #47 Skrevet 10. juli 2014 Støtter det med helfigur. Da får du de som er interessert fra første stund. Dessuten har jeg vanskelig for å tror at det er så få som er interessert i deg. Du er ikke ekstremt overvektig og har former. Og det finnes faktisk en for de fleste. Bare å se seg rundt på par. Det er ikke kroppsformen som er den største hindringen for hvem som er singel eller ikke. 1
Timza Skrevet 10. juli 2014 #48 Skrevet 10. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere.. Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Start å vis hele deg på profilbildene da vell, så slipper du å møte nye slike tilfeller. 1
Meridian Skrevet 10. juli 2014 #49 Skrevet 10. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere.. Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Om du blir avvist pga vekten, har du møtt på feil menn. Hvorfor skal du bry deg om folk som ikke er interessert i deg? Kanskje det er likesågreit at de avviste deg med en gang før du fikk følelser? Tenk hvor fælt det hadde vært om de bare datet deg, og du ble interessert, og de avviste deg senere? Nei, ikke gi opp! Plutselig møter du en som liker deg akkurat som du er. Da må du ikke la deg knekke av at du har møtt feil menn. Og feil menn skal du ikke bruke tid på. Nei, du må bruke tid på deg selv og riktige menn. 2
SiMa Skrevet 10. juli 2014 #50 Skrevet 10. juli 2014 TS her! Jeg vet jeg burde gå ned noen kilo og har tenkt til det (prøvd og feilet mange ganger). Men jeg har kiloene på de rette plassene, har samme mål rundt brystet som hoftene. Vil bare gutter ha jenter som er slanke? Jeg har ca samme kropp som henne, bare større bryster og mindre lår. https://www.google.no/search?q=ELLY+MAYDAY&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yg-_U53DH-qGywPx9ICgCg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5bywo8lkSDDVSM%253A%3BaeM27YkCnTJKPM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%252F736x%252Fa3%252F27%252Fc6%252Fa327c6b8730ca5037ccb7b849abd2640.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinterest.com%252Fpin%252F515802963543225733%252F%3B736%3B978 Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Hvordan kan du da få det til å stemme at du har ca samme kropp som henne?
SiMa Skrevet 11. juli 2014 #51 Skrevet 11. juli 2014 Nei, folk er ikke så slemme.. TS Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Vel, hvordan kan du da vite at det er overvekten som er årsaken til at du blir avvist? Som overvektig er det lette å skylde alle problemer på vekten. Dating, å finne en kjæreste, går også på fysisk tiltrekning. Når du bare har ansiktsbilde og ikke helfigur skjuler du en vesentlig del av hvordan du ser ut. Og tiltrekker deg ikke oppmerksomhet fra de mennene som faktisk tenner på fyldige damer. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #52 Skrevet 11. juli 2014 Det handler ikke kun om å "advare" menn om overvekten, det handler om å vise hele seg selv. De fleste på datingprofiler har bilder av seg selv i helfigur. Ikke poserende i bikini hele tiden, men bare et normalt bilde fra ferie eller med venner. Nå har jeg begrenset erfaring med nettdating, men i den korte perioden jeg gjorde det så jeg helfigur bilde av mennene jeg traff og de ba om det samme av meg. Anonymous poster hash: 1e411...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #53 Skrevet 11. juli 2014 Altfor mye sant her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2686676/Why-todays-young-women-unashamed-fat-Horrified-rolls-flesh-shes-witnessed-summer-LINDA-KELSEY-takes-no-prisoners.htmlAnonymous poster hash: e6045...796 4
Nuttery Skrevet 11. juli 2014 #54 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har sittet på utallige "body vizualizer" sider og prøvd å få vekt/høyde/mål til å stemme... Jeg er skikkelig forvirret
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #55 Skrevet 11. juli 2014 Har du bilde av kroppen din? hvordan ser den ut? Jeg er chubby, men blir aldri avvist! Men jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske pen og kroppen min er ikke stygg. Anonymous poster hash: 18ee7...c01
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #56 Skrevet 11. juli 2014 Altfor mye sant her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2686676/Why-todays-young-women-unashamed-fat-Horrified-rolls-flesh-shes-witnessed-summer-LINDA-KELSEY-takes-no-prisoners.htmlAnonymous poster hash: e6045...796 Hvorfor er det så vanskelig å svare på ts sitt spørsmål, istedet for å drive å gnåle på noen som strengt tatt ikke har noe med hovedinnelegget å gjøre. Anonymous poster hash: f2861...255 1
Charmander Skrevet 11. juli 2014 #57 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jenter avviser gutter pga høyde hele tiden. Dette er helt vanlig, fra begge kjønn. Jeg driter fullstendig i om dama er høyere enn meg i hæler, det er en greie som er skapt av "samfunnet" som er helt retard. Fedme er litt annerledes, prøv iallefall ikke å gjem det. Du kan iallefall gjøre noe med vekten, litt verre for oss som ikke kan gjøre noe med høyden Skal ikke peke ut noen her, men det er litt morsomt at dere skriver at man "møter" feil mann om man ikke vil date noen som er overvektige.Jeg for egen del vil date noen som har litt samme interesser, trene engang i blant, ta litt vare på meg selv, men ikke være helt mat-nazi. Det handler om mye mer en kun vekten, det må noen av dere faktisk forstå. Det som kan være jævlig irriterende på f. eks POF eller Tinder er jenter som prøver å "gjemme" at de er overvektige, for å "lure" mannen. Om det er bevisst for at man er flau, eller et triks vet jeg ikke, men det tilter meg ubeskrivelig mye. Post helfigur, noen tenner på litt ekstra også. Mulig jeg er litt røff i tonen i dette innlegget, det er ikke meningen. Endret 11. juli 2014 av Charmander 3
Nattrangler Skrevet 11. juli 2014 #58 Skrevet 11. juli 2014 jeg er fyldig (154 cm på 83 kg) og la ut i først kun med ansikt. gikk på mange smeller da... men i det jeg turde helfigur så ble det hyggeligere å date folk liker hva de liker 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #59 Skrevet 11. juli 2014 Og hvorfor er det pisspreik? Hvorfor skal man på liv og død forandre på hvordan man ser ut for at andre skal godta en? Amuse me. Fordi da slipper man å bli avvist pga. utseende. God nok grunn? Verden er ikke en lyserosa prinsessefortelling. Anonymous poster hash: bf6b1...236
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #60 Skrevet 11. juli 2014 Jeg synes det er skikkelig turn-off med tribaltattiser, men ville ikke forventet å bli advart om det på forhånd (dersom jeg dreiv med nettdating). Skjønner du hva jeg mener? Elendig eksempel. Overvekt er en universal turn-off. Tribaltatoveringer og andre bitte småting er sånn bare enkelte utrolig bortskjemte individer reagerer på. Anonymous poster hash: bf6b1...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå