AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere.. Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 10. juli 2014 Tips: Vis helfigur på bildene eller gå ned i vekt Anonymous poster hash: b140a...9c3 56
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Trene og spise sunt. Og som personen over sier, hvis bilde av hele deg. Anonymous poster hash: fe7e1...b95 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 alltid ha et bilde i helfigur. eller bare vent på at den rette mannen dukker opp. jeg har blitt avvist mange ganger, mene r nå sammen med verdens herligste mann som tar meg for den jeg er ^^ Anonymous poster hash: 9feeb...8f6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 vis* Trene og spise sunt. Og som personen over sier, hvis bilde av hele deg. Anonymous poster hash: fe7e1...b95 vis mente jeg selvfølgelig. Anonymous poster hash: fe7e1...b95 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Helfigurbilder er alltid lurt å ha. Det finnes mange menn som er store og fyldige også, så jeg synes ikke du skal tenke så mye på dette. Du kunne like gjerne blitt avvist om du var for tynn også. Slik er desverre dating-gamet Anonymous poster hash: 010bf...250 7
annebanane Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Er nok bare slik det er at ikke alle finner overvekt i en partner tiltrekkende.Så gjør som alle andre sier; ha et helfigursbilde. Hugs at bilder kan lyve. Er bare å finne rette vinkelen, så kan de fleste se ut som "normen". Endret 10. juli 2014 av C'est la vie 4
Gjest Chloe87 Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Legg ut helfigursbilde så dem allerede VET at du er fyldig før du møter dem.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Har møtt flere menn i det siste via datingsider og tinder og gjentatte ganger blitt avvist da de har møtt meg og sett hele meg (har kun ansiktsbilder på disse sidene). Dette føles så utrolig tungt og vet ikke om jeg makter å møte flere.. Flere som har opplevd dette? tips? Anonymous poster hash: 5f1a1...adb Tren! Det er det eneste tipset du trenger. Anonymous poster hash: fb8f6...932 4
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Det vil alltid være noen der ute for deg. Det vil nok lønne seg å trene, men kun pga helsen, ikke for at du skal bli "bra nok" for noen. Den rette vil like deg for den du er, uansett form og fasong. Ikke gi opp! 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Det vil alltid være noen der ute for deg. Det vil nok lønne seg å trene, men kun pga helsen, ikke for at du skal bli "bra nok" for noen. Den rette vil like deg for den du er, uansett form og fasong. Ikke gi opp! Dette er nærmest ondskapsfullt pisspreik. Det er et typisk kvinneråd at man ikke skal forandre på noe. Med unntak av bruk av sminke da selvsagt... Anonymous poster hash: fb8f6...932 9
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Dette er nærmest ondskapsfullt pisspreik. Det er et typisk kvinneråd at man ikke skal forandre på noe. Med unntak av bruk av sminke da selvsagt... Anonymous poster hash: fb8f6...932 Og hvorfor er det pisspreik? Hvorfor skal man på liv og død forandre på hvordan man ser ut for at andre skal godta en? Amuse me. 13
Gjest iGirl Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes det er tull at man er nødt å "advare" noen om at man er overvektig. Fortsett med det du gjør TS, og plutselig dukker han opp - han som liker deg akkurat som du er. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes det er tull at man er nødt å "advare" noen om at man er overvektig. Fortsett med det du gjør TS, og plutselig dukker han opp - han som liker deg akkurat som du er. Man må være ærlig. Ikke forled noen til å tro du er noe annet enn det du er. Anonymous poster hash: 010bf...250 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Det vil alltid være noen der ute for deg. Det vil nok lønne seg å trene, men kun pga helsen, ikke for at du skal bli "bra nok" for noen. Den rette vil like deg for den du er, uansett form og fasong. Ikke gi opp! Og hvorfor er det pisspreik? Hvorfor skal man på liv og død forandre på hvordan man ser ut for at andre skal godta en? Amuse me. Fordi sjansen er stor for at ingen vil like henne for den hun er. Å passivt vente på at drømmemannen dukker opp er en særdeles dårlig plan. Jeg kjenner en del feite damer som bruker flere timer foran speilet før de går ut. Dersom de hadde brukt 5% av tiden de bruker på make-up på å trene, ville de ha fått et mye bedre resultat. Anonymous poster hash: fb8f6...932 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes det er tull at man er nødt å "advare" noen om at man er overvektig. Fortsett med det du gjør TS, og plutselig dukker han opp - han som liker deg akkurat som du er. Fortsett med det hun gjør og forbli ensom. Sannsynligheten er lav for at en fettelskende prins kommer ridende i hennes retning. Anonymous poster hash: fb8f6...932 4
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Fordi sjansen er stor for at ingen vil like henne for den hun er. Å passivt vente på at drømmemannen dukker opp er en særdeles dårlig plan. Feil. For det første er det en "du er annerledes, og det er ikke bra" holdning jeg ikke kan fordra, og det bidrar også til enda dårligere selvtillit. Jeg har en feit kompis som var overbevist om at han aldri kom til å få seg dame, men der tok han feil. Det er noen der ute for alle, selv de som ikke er modeller. Dog er jeg enig i at det ikke nytter å bare sitte å vente. Å få seg kjæreste er som å søke en jobb, man må søke og søke til man til slutt treffer. 3
Gjest Leo Nardo Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes det er tull at man er nødt å "advare" noen om at man er overvektig. Fortsett med det du gjør TS, og plutselig dukker han opp - han som liker deg akkurat som du er. Jada, men om noen maler et annet bilde enn hva virkeligheten er så er det faktisk et bedrag. Kjenner en overvektig jente som håndplukker alle bilder hun legger ut og ser totalt annerledes ut på bilder enn hva hun gjør i virkeligheten. Ellers enig med foregående tips. Alle mine store kjærlighetssorger som virkelig har gått innpå meg har vært en katalysator for forandring for min del. Istedenfor å drukne meg selv i is og selvmedlidenhet (ok, kanskje i noen få dager) har jeg spurt meg selv ærlig hva jeg kan forandre og forbedre og så har jeg gjort det. Det har vært alt fra: - Oppgradere garderoben - Klippe/barbere håret - Flytte - Få en ny hobby - Gå mer ut - Gå ned i vekt - Aktivt utfordre komfortsonen min - Ligge med nye jenter Du vakre og flotte jente som avviste meg for omtrent ti år tilbake og kun så på meg som en venn! Tusen takk! Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke havnet i et kjedelig forhold med deg den gang. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Post bilde i helfigur. Glem ikke at det fins menn som tenner veldig på damer som er litt større. Du kommer til å spare deg selv for mislykkede dater, samtidig som du kommer til å tiltrekke deg de som liker chubby damer. Vinn-vinn situasjon.Anonymous poster hash: 19e58...8da 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå