SmartCookie Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #321 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg orka bare å lese et par sider for å oppdatere meg Disse nettene høres fæle ut. Jeg føler du takler det bra jeg.. Og skal jeg fortelle en hemmelighet? Når man først får ungen til å sove hele natta og han et par mnd etterpå begynner å våkne igjen er det 500 ganger jævligere å stå opp og styre med han jeg husker jo at det var tungt når han var baby, men man ble på en måte vandt til det fra man var gravid. Og man kunne sove lengre om morran. Men nå når jeg i tillegg skal på jobb.. Da er jeg helt føkkings zoombie om han ødelegger natta mi Tenk på det når andre skryter av hvor flinke sovebabyene deres er.. At de får det tusen ganger så tungt når unge først har en våkenatt tenk for deg selv.. Haha.. Bare vent du Ang klær og størrelser og ull og alt dette så har jeg mye forskjellig til mini. Jeg merker ikke stort forskjell på han. Men nå er han så stor at gensere er mye lettere å bruke jeg liker godt joha. Balaklaven fra. Joha er kjempegrei. Og utroooolig fin i lilla Hvilken størrelse bruker jenta di nå? Mini brukte str 86 fra han var ca 1 år frem til august isj.. Altså i ca 9 mnd. Så etter de er 1 år så vokser de myyyye senere og man kan bruke klærene lengre Jeg har på en change bh as we speak eneste bhen som faktisk passer uten at jeg får ugly boobs har G cup i changebh så høres jo ut som at jeg er de giga jura Desverre har jeg opplevd at spilen har knekt og kommet ut av et par av bhene. Måtte nettopp klage på en fordi spilen kom ut og bhen var ikke 3 mnder en gang forventer mer av en bh til 500 kr.. Og du.. Det er slitsomt å være sosial med baby!! Husker jeg var helt utmatta etter en tur på senteret da mini var baby!! Eller samme hvor vi var. Jeg ble fort sliten! Det er fortsatt slitsomt, men det har hjulpet masse etter han har begynt å løpe rundt trenger nesten bare å dilte etter han Og hurra så flink mini er somhar begynt å krabbe det er sååå gøy Mini fikk forresten et kakestykke til bursdagen sin. Jeg lagde marsipankake med pynt og dill husker ikke mer i farta. For nå må jeg hoppe i dusjen. Må dra på jobb om en halv time Ha en fin dag Koselig med svar fra deg og, selv om jeg vet du har ørtentusen dagbøker å følge OG mangler lader til pc'en! Skrev du alt dette til meg på iPad? Creds! Vet ikke om den hemmeligheten er så mye trøst, men takk likevel For det var jo et helvete i spedbarnstiden også, men det hjelper fint lite nå Så ville nok heller hatt en baby som sov søtt alltid med én megaslitsom natt i ny og ne, enn å bli helt mørbanket hver natt. Men jeg skjønner hva du mener og hvordan det føles! Man blir på en måte litt vant med det, vet at "jaja i natt blir det vel nok en jævlig natt.. like greit å legge seg klokke 20:00 og trøstespise pizza fordi vi fortjener det!" Mini bruker 80 i klær, hun er vel nærmere 74, men så fort de bikker over så er det på tide med nye klær! Har hatt altfor lange perioder med for trange bodyer hvor knappene spretter opp fordi den sitter for tight. Trodde Mini prompa, men neida - var bare knappen som røk Sånn går det når noen går bananas i shopping i størrelse 62, og ungen bruker det i én måned før hun er over på 68! Håper hun holder seg på 80 og 86 en stund, for er lei av å handle babytøy.. Faktisk! Kjøper så mye billiggreier når jeg ikke vet hvor lenge hun holder seg i en størrelse, og mye er så elendig så gleder meg til å kjøpe litt ordentlige ting som er gode å ha på og som holder seg litt bedre når jeg vet de kan brukes igjen. Noen ting er jo mer forbruksvarer, men tenker på fine kjoler og jakker osv.. Jaja, er litt oppløftende å høre om dine erfaringer. Jeg skjønner at alle ikke har det likt, noen har det enklere enn andre, men blir likevel lettet når noen drar kjensel på tilværelsen jeg er i nå for det føles ganske håpløst til tider. Så takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #322 Del Skrevet 1. oktober 2014 Syter mye i min egen dagbok om dagen, men tror jeg er inne i en mørk og litt deprimert fase. Føler jeg bare må få ting ut! Håper jeg snart kan se tilbake på det stedet jeg er nå og tenke at jeg har det mye bedre, for her vil jeg ikke fortsette å være. Føler ikke jeg kan gå tilbake til legen min og be om ny sykemelding heller, for jeg føler både NAV og legen min er veldig ferdig med meg. Og jeg har egentlig ingen grunn til å ikke være lykkelig akkurat nå. Det er nok bare normalt småbarnsliv jeg må takle, men jeg tror jeg takler det dårligere grunnet alt jeg har vært gjennom. Det har endret måten jeg tenker på og ser verden på.. Hvorfor sover ikke Mini om natten? Hvorfor våkner hun hver time? Hvorfor lar hun seg ikke roe igjen? Hvorfor sutrer hun hele dagen? Hvorfor våkner hun når hun fremdeles er trøtt? Jeg har så mange spørsmål og er så usikker.. føler meg så udugelig.. Og den verste følelsen er følelsen av at hun hater meg. At jeg bare er plagsom siden jeg vil at hun skal sove, skifter på henne, vasker henne og andre upopulære ting. Vet ikke hvordan jeg havnet her.. I tillegg kan ikke mannen hjelpe meg for han har så mye viktig han skal gjøre at han mener han må jobbe eller slutte på dagen. Utblåsning deluxe det her! Føler hele meg skriker etter psykolog, men jeg synes det er så flaut å gå tilbake til psykologen etter alt jeg har vært gjennom og fortelle at jeg fortsatt ikke mestrer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. oktober 2014 #323 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vet du, om du føler du har behov for å gå tilbake til behandling hos psykolog så synes jeg du skal gjøre det. Det er da slettes ikke flaut! Du har vært gjennom mye, og det er heftig med baby, spesielt når man har baby som gir en en god dose utfordringer i hverdagen. Var det til god hjelp å gå til psykolog sist? Om du vet det fungerer, så go for it! Det er SÅ tungt å gå med slike tanker, og ekstremt tungt å føle slik om seg selv. Sender deg bare en stor klem og håperhåperhåper du ber om hjelp til å bearbeide alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. oktober 2014 #324 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja jeg er ganske imponert selv også av all ipad skrivinga. Hater det.. Jeg får ikke riktig vinkel på ipaden som er god å skrive med særingen Du må jo bare syte i vei i din egen dagbok. Jeg synes du skal gå tilbake til psykologen om det er det du føler for. Det er mange som sliter i en hverdag med små barn, og det er ingenting å skamme seg over og med dette perfekt mamma presset som man i tillegg har så blir det jo enda værre. Jeg regner med dere hat sjekka jenta opp og ned og over alt, så er ikke godt å vite hvorfor ho er som ho er Jeg synes å huske at Mini kødda med dagsovinga frem til han var ca 13-14mnd og begynte i bhgen. Jeg som var lenge hjemme med han synes han bedra sovinga si rundt 10-11 mnd, da ble det lengre økter av gangen. Mannen var hjemme med han i to mnd og jeg husker at jeg fikk maaaange klagemeldinger av han mens jeg var på jobb. Jeg ga litt opp til slutt. Om han ikke vil sove så får han la vær. Jeg har brukt alt for mye energi på det der. Noen ganger så hjelper det å holde han våken en time til før man prøver på nytt. Hvor ofte sover mini? Hvor lenge er det igjen til du skal tilbake på jobb? Det kan hende hverdagen blir lysere når du får jobbe og mannen være hjemme? Det er ingen skam det jeg følte jeg satte mer pris på de små tingene og tiden med mini når jeg ikke så han hele dagen og ordet helg har fått en heeeelt ny betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 2. oktober 2014 #325 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg tror du vil se litt annerledes på ting et par måneder uti jobbstart. Første tiden kan bli ekstra hard, men jeg tror nok du trenger tid til annet enn babystress. Legg deg på eget rom og la mannen gjøre alt du gjør nå Sykemeldes du nå blir du fortsatt gående hjemme i stresset. Og så må du bare tvinge deg selv til å komme over nederlaget(som bare eksisterer i dine tanker) om psykolog og faktisk bestille deg en time Jeg tar ingen sovekamper. Grining = opp av senga for å unngå negative assosiasjoner til senga. Prøver igjen og igjen et par tre ganger, men tar opp med en gang det blir en kamp/sur stemning som eskalerer. Er humøret drittdårlig blir det vogn, eller så må han sitte litt i vippestolen og se på at jeg dusjer/gjør noe annet ferdig så vi kan gå ut. Endret 2. oktober 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. oktober 2014 #326 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tar ingen sovekamper. Grining = opp av senga for å unngå negative assosiasjoner til senga. Prøver igjen og igjen et par tre ganger, men tar opp med en gang det blir en kamp/sur stemning som eskalerer. Er humøret drittdårlig blir det vogn, eller så må han sitte litt i vippestolen og se på at jeg dusjer/gjør noe annet ferdig så vi kan gå ut. Her-re-gud så jeg misunner det der! Har ikke kunne brukt vippestolen siden mai/juni, han skal bare bryte seg ut av den * * * Ellers enig i alt over. Det er sikkert bra for deg å komme tilbake i jobb og gjøre noe du vet du kan og vet du mestrer og få kjent på den følelsen, fremfor å gå hjemme og føle at du ikke takler hverdagen. Og ja til psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 2. oktober 2014 #327 Del Skrevet 2. oktober 2014 Her-re-gud så jeg misunner det der! Har ikke kunne brukt vippestolen siden mai/juni, han skal bare bryte seg ut av den * * * Ellers enig i alt over. Det er sikkert bra for deg å komme tilbake i jobb og gjøre noe du vet du kan og vet du mestrer og få kjent på den følelsen, fremfor å gå hjemme og føle at du ikke takler hverdagen. Og ja til psykolog. Redigerer: ta de med i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. oktober 2014 #328 Del Skrevet 2. oktober 2014 Redigerer: ta de med i dusjen Det kunne blitt interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. oktober 2014 #329 Del Skrevet 2. oktober 2014 Redigerer: ta de med i dusjen Veldig kjekt når de er små det ja når de krabber over alt.. Not so much. Jeg gjorde det med mini. Dusja han, pakka han i håndkle mens jeg skynta meg til å dusje videre. Ungen brøt seg ut av håndkleet, krabba rundt på badegulvet.. Tissa på badegulvet.. Reiste seg opp etter skittentøyskurven, tråkka i tisset, skle og tryna rett i flisegulvet.. Aldri mer nå er han kun med i dusjen om mannen er hjemme. Pluss at han skal kontrollere dusjhodet, så det blir mest vann på dusjveggene og shampoo i øyet på mor mens ungen peker på meg og sier "OI.. Pupp!!" idyllen er forsvunnet med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. oktober 2014 #330 Del Skrevet 3. oktober 2014 Veldig kjekt når de er små det ja når de krabber over alt.. Not so much. Jeg gjorde det med mini. Dusja han, pakka han i håndkle mens jeg skynta meg til å dusje videre. Ungen brøt seg ut av håndkleet, krabba rundt på badegulvet.. Tissa på badegulvet.. Reiste seg opp etter skittentøyskurven, tråkka i tisset, skle og tryna rett i flisegulvet.. Aldri mer nå er han kun med i dusjen om mannen er hjemme. Pluss at han skal kontrollere dusjhodet, så det blir mest vann på dusjveggene og shampoo i øyet på mor mens ungen peker på meg og sier "OI.. Pupp!!" idyllen er forsvunnet med andre ord Hæhæhæhæ! Pupp! Tiss på gulv kjenner jeg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #331 Del Skrevet 3. oktober 2014 Veldig kjekt når de er små det ja når de krabber over alt.. Not so much. Jeg gjorde det med mini. Dusja han, pakka han i håndkle mens jeg skynta meg til å dusje videre. Ungen brøt seg ut av håndkleet, krabba rundt på badegulvet.. Tissa på badegulvet.. Reiste seg opp etter skittentøyskurven, tråkka i tisset, skle og tryna rett i flisegulvet.. Aldri mer nå er han kun med i dusjen om mannen er hjemme. Pluss at han skal kontrollere dusjhodet, så det blir mest vann på dusjveggene og shampoo i øyet på mor mens ungen peker på meg og sier "OI.. Pupp!!" idyllen er forsvunnet med andre ord Haha tidenes dusjopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #332 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ååhh fine dere, masse svar! Skal lese senere når Mini ikke er "all over the place" Tok henne til legen i går bare for å sjekke at hun ikke hadde streptokokker eller lungebetennelse eller annet drit. De fant tegn på infeksjon i kroppen, men ikke noen spesielt kraftig. Og det vet vi jo, eller føler selv, at det går bedre sånn sykdomsmessig - men greit å sjekke ut! Så da er det nok tenner som er den store plagen og vi ga Mini paracet - hun er endelig seg selv igjen! Tannframbrudd er tydeligvis veldig forskjellig fra baby til baby, Mini er tydeligvis blant de som får kjempevondt. Så stakkars lille, ikke rart hun er misfornøyd og sover dårlig. Hun er litt bedre i dag for hun har klart seg ganske mange timer uten paracet, men jeg nøler ikke med å gi igjen om hun er miserabel. Glad hun i det minste ikke hadde halsvondt eller øreverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 3. oktober 2014 #333 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Min preges også veldig av tannfrembrudd, så her gir vi paracet når det bare er sutring, grining og biting i flere timer. Skal aldri gi Dentinox mer hvertfall, dritthelsesøster som sa vi kunne gi hver dag når hun ble plaget av tennene og at det ikke var noen bivirkninger knyttet til det. Endret 3. oktober 2014 av Siyha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min preges også veldig av tannfrembrudd, så her gir vi paracet når det bare er sutring, grining og biting over en lav sko. Skal aldri gi Dentinox mer hvertfall, dritthelsesøster som sa vi kunne gi hver dag når hun ble plaget av tennene og at det ikke var noen bivirkninger knyttet til det. Min lege nevnte også Dentinox.. Kan ikke fatte og begripe hvorfor det pushes ut til oss på den måten med tanke på at mange er svært kritiske til produktet. Og av hva jeg leser fra de som har prøvd, så funker det dårlig. Så skumle bivirkninger og et halvdårlig produkt, håper det trekkes fra markedet. Vi har ikke gitt paracet over en lav sko, det er kanskje litt av problemet. Jeg er livredd for å gjøre noe feil, særlig fordi jeg er litt restrektiv ovenfor medikamenter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 3. oktober 2014 #335 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Min lege nevnte også Dentinox.. Kan ikke fatte og begripe hvorfor det pushes ut til oss på den måten med tanke på at mange er svært kritiske til produktet. Og av hva jeg leser fra de som har prøvd, så funker det dårlig. Så skumle bivirkninger og et halvdårlig produkt, håper det trekkes fra markedet. Vi har ikke gitt paracet over en lav sko, det er kanskje litt av problemet. Jeg er livredd for å gjøre noe feil, særlig fordi jeg er litt restrektiv ovenfor medikamenter selv. Ups, ordla meg litt feil der ser jeg, mente når hun biter på alt som kryper og går og bare sutrer og griner, da gir vi paracet, men tøyer det lenge før vi gir med å gi isbitterninger, giraffen eller fryste biteelementer først Paracet er alltid siste utvei og da er klokken blitt 01/02 om natten og hun enda ikke har sovnet. Endret 3. oktober 2014 av Siyha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. oktober 2014 #336 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hjelp! Hva er scaaaary med Dentinox?! Jeg har ikke fått med meg det og jeg gir A dentinox en til to ganger om natten HVIS hun ikke roer seg. Dette med tannfrembrudd er virkelig individuelt ja. På L poppet bare tennene fram.(+tannbæsj)Mens A er akkurat som din mini. Sutrer og sikler og henda i munnen konstant! Lurt at du tok henne med til legen, så slipper man å lure liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #337 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vet du, om du føler du har behov for å gå tilbake til behandling hos psykolog så synes jeg du skal gjøre det. Det er da slettes ikke flaut! Du har vært gjennom mye, og det er heftig med baby, spesielt når man har baby som gir en en god dose utfordringer i hverdagen. Var det til god hjelp å gå til psykolog sist? Om du vet det fungerer, så go for it! Det er SÅ tungt å gå med slike tanker, og ekstremt tungt å føle slik om seg selv. Sender deg bare en stor klem og håperhåperhåper du ber om hjelp til å bearbeide alt dette Ja, jeg vet at jeg må jo egentlig høre på meg selv og ikke tenke for mye på hva som er flaut. Jeg har nok sikkert hatt litt ekstra bekymringer i utgangspunktet, så å få ekstra belastninger pluss alt det vanlige slitet som følger med baby har nok blitt litt mye for meg. Vurderer å ringe henne, men har litt telefonskrekk for sånt Og ja, det var veldig god hjelp sist! Følte meg alltid mye mer positiv og bedre rustet til å takle hverdagen når jeg hadde vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #338 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja jeg er ganske imponert selv også av all ipad skrivinga. Hater det.. Jeg får ikke riktig vinkel på ipaden som er god å skrive med særingen Du må jo bare syte i vei i din egen dagbok. Jeg synes du skal gå tilbake til psykologen om det er det du føler for. Det er mange som sliter i en hverdag med små barn, og det er ingenting å skamme seg over og med dette perfekt mamma presset som man i tillegg har så blir det jo enda værre. Jeg regner med dere hat sjekka jenta opp og ned og over alt, så er ikke godt å vite hvorfor ho er som ho er Jeg synes å huske at Mini kødda med dagsovinga frem til han var ca 13-14mnd og begynte i bhgen. Jeg som var lenge hjemme med han synes han bedra sovinga si rundt 10-11 mnd, da ble det lengre økter av gangen. Mannen var hjemme med han i to mnd og jeg husker at jeg fikk maaaange klagemeldinger av han mens jeg var på jobb. Jeg ga litt opp til slutt. Om han ikke vil sove så får han la vær. Jeg har brukt alt for mye energi på det der. Noen ganger så hjelper det å holde han våken en time til før man prøver på nytt. Hvor ofte sover mini? Hvor lenge er det igjen til du skal tilbake på jobb? Det kan hende hverdagen blir lysere når du får jobbe og mannen være hjemme? Det er ingen skam det jeg følte jeg satte mer pris på de små tingene og tiden med mini når jeg ikke så han hele dagen og ordet helg har fått en heeeelt ny betydning Jepp, jeg må tenke på meg selv. Skal som sagt kvinne meg opp til å ringe denne shrinken.. En eller annen gang Er bare redd hun skal si nei til å se meg, men det er jo i så fall det verste utfallet. Overlever jo det også Det blir både rart, vemodig og litt godt å komme tilbake til jobb. Er spent på hva som venter meg der også! Men ja, akkurat nå er det litt mye å være hjemme. Særlig fordi de ukene har vært ekstremt utfordrende og slitsomme. Jeg prøver liksom bare å få timene til å gå.. Mest fordi Mini kjeder seg sånn, og jeg kommer meg ikke ut når vi er syke så må jo bare bli hjemme. Men synes likevel tanken på å ikke være med henne er helt absurd. At hun skal i barnehage og se andre mennesker mer enn hun ser meg, galskap! Sovingen går litt bedre nå, så tror både forkjølelsen og tenner har plaget henne såpass mye at den gikk hardt utover søvnkvalitet. Det er fortsatt ikke optimalt om natten, men mye bedre. På dagen sover hun opptil tre timer fordelt utover dagen; vanligvis 1-2 1/2 timer på formiddagen og så 1/2-2 timer på ettermiddagen (men avsluttes vanligvis før 16:00). På natten sover hun fra 19-20:00 til ca 06:00. Hun våkner gjerne 2-3 ganger i løpet av natten, og på siste oppvekking er hun så vanskelig å roe at hun ofte havner i vår seng de siste to timene. Ikke akkurat kvalitetssøvn, men det er heller ikke spesielt mye kvalitet over å sitte i bysse, stryke, kose, synge i timesvis heller. Bare jeg får sove 3-4 timer sammenhengende er jeg greit fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tror du vil se litt annerledes på ting et par måneder uti jobbstart. Første tiden kan bli ekstra hard, men jeg tror nok du trenger tid til annet enn babystress. Legg deg på eget rom og la mannen gjøre alt du gjør nå Sykemeldes du nå blir du fortsatt gående hjemme i stresset. Og så må du bare tvinge deg selv til å komme over nederlaget(som bare eksisterer i dine tanker) om psykolog og faktisk bestille deg en time Jeg tar ingen sovekamper. Grining = opp av senga for å unngå negative assosiasjoner til senga. Prøver igjen og igjen et par tre ganger, men tar opp med en gang det blir en kamp/sur stemning som eskalerer. Er humøret drittdårlig blir det vogn, eller så må han sitte litt i vippestolen og se på at jeg dusjer/gjør noe annet ferdig så vi kan gå ut. Er det ikke litt dårlig gjort å la mannen gjøre alt nå, når jeg har krevd mitt av mannen i permisjonen? Han har nemlig ikke fått lov å legge seg på et eget rom og "melde seg ut" Dessuten er det så lytt (i det jævla dyre papphuset vårt) at jeg ikke klarer å koble ut. Men kanskje med sov i ro eller noe .. Vi får se hvordan det går. Veldig spent på returen til jobb! That is for sure! Det beste hadde vært om vi hadde gått hjemme begge to. Litt sent nå, men ja innser jo nå at å gå hjemme på egen hånd med ansvar for Mini har kanskje ikke vært den beste måten å bli bedre på. Høres ut som en grei metode angående leggeforsøk og misnøye Jeg har pakket bort vippestolen jeg da, syntes hun ble for tung og stor for den. Så ikke behagelig ut å sitte der også misforstod jeg kanskje maksvekten for det stod opp til 9 kg eller noe? Men det er kanskje liggende? Jaja, håpløst å dusje uten så må kanskje grave den frem igjen. Mine dusjforsøk med Mini har vært ganske katastrofale.. Hun er overalt på badet og jeg må ut/inn av dusjen hele tiden for å unngå at hun spiser på dobørsten, slikker på doskålen eller ruller i vannet som ligger på gulvet. Vippestol er nok tingen ja Nei, det mest slitsomme er når jeg innser at vi må ut av huset og trille for ingenting annet funker, og jeg er ikke klar... og Mini skriker. Og så er det å forsøke å finne klær til både meg og henne og prøve å gjøre meg litt anstendig, før jeg kan "kaste" henne i vognen. De minuttene der, da koker det virkelig og jeg tror jeg kommer til å kortslutte. Bah.. Tror pappaen skal få kjørt seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #340 Del Skrevet 6. oktober 2014 Her-re-gud så jeg misunner det der! Har ikke kunne brukt vippestolen siden mai/juni, han skal bare bryte seg ut av den * * * Ellers enig i alt over. Det er sikkert bra for deg å komme tilbake i jobb og gjøre noe du vet du kan og vet du mestrer og få kjent på den følelsen, fremfor å gå hjemme og føle at du ikke takler hverdagen. Og ja til psykolog. Vi bruker ikke vippestolen vi heller. Hun er en liten plugg, så hun er rett og slett for stor for den.. Var kjekt så lenge det varte, men den ble liksom aldri heller helt godtatt. Noen barn elsker jo vippestoler, mens Mini var mest ukomfortabel egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå