Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Eg testa positivt på bursdagen min i februar. Håpar du får ein like fin bursdagspresang som det! :-D

Oj oj, ja DET hadde vært en perfekt gave. Satser på den jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, lurer jo veldig på om syklusen skal fortsette på 28 dager eller om den skal gå over på 34 dager nå :klø:

Noen som vet???

Har jo ALLTID hatt 28 dager. Er jo bare denne gangen... Kan det ha med medisiner å gjøre? Hadde jo en UIV denne mnd..

Lurer på hvordan jeg skal telle neste syklus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert like greit å telle som vanleg, trur du ikkje?

Sikkert berre noko som hengte seg opp eller noko slikt. Du får berre ta mannen med deg til sengs litt fleire gongar enn vanleg. :sjarmor:

Beklagar at eg ikkje fekk svart deg på msn idag, eg var ikkje ved maskina då eg fekk meldinga, og då eg såg den, var du logga av. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint det Linn3c. Har god tid jeg ;)

Ja tror og at jeg skal telle som vanlig. Satser iallefall på det. Merker jo sånn litt når EL er og da, så da håper jeg at jeg gjør det denne mnd og...

Takk for svar iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia! :vinke:

Så herlig med frihelg da, det har du fortjent vet du :) Og herlig med slike dager som du hadde her nylig- elsker slike kose-dager! :-D

Håper dere får bursdagsgaven dere ønsker dere nå da! ;) *krysse fingrene*

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt vel hos oss. Lite oppdataring for tiden, men vi bruker all fritid på hus. I dag har vi vært ute å jobbet hardt i mange timer. Helt skutt nå. Veldig trøtt, er klar for taco og sofa. Skal bli deilig. Men litt tiltak å gå ut å lage maten ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en helgeklem. Ligger egentlig strak med feber og snottanese men så måtte jeg bare innom og oppdatere meg litt vet du!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! :vinke:

Skjønner at all tiden går til huset ja... spent på å se hvordan det blir tilslutt!:-d

Kos deg, og slapp av! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Er du regnet bort?

Innom og klemser på deg jeg mens mannen ser fotball.

Håper du har det bra. Huset vokser vell som bare det nå tenker jeg?

Stor lørdagsklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

er her enda ;) Men det er ikke mye. Her går det i ett.

Husbygging, babylaging og jobb. Så her er nok å henge fingrene i. Huset blir mer og mer klart for hver dag. De har beg å plate inni, så jeg og mannen sparkler og sparkler. I dag skal flisene til badet hentes, og mureren begynner å flise i morgen. Så her går det unna - kjempe gøy!!

Ingen baby i magen så lang. Men vi haster ikke, siden vi bygger hus. Med en spire er det begrenset hva jeg kan bidra med ang maling og sånn. Så vi får bare vente og se. En stund til vi får vite noe sikkert iallefall ;)

Ellers alt vel. Beklager for dårlig oppdatering, men skal prøve å få det til av og til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...