Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja og i går bestillte jeg tapet til soverrommet mitt :hoppe: Kjempe gøy, selv om det var en veldig liten ting :ler:

Det er da ikke de store tingene i livet som trenger å bety mest? ;)

Ellers er det kjempegøy med oppussing! Det vil si; selve jobbinga er IKKE gøy, men det så deilig når man ser det ferdige resultatet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lekebondegård hadde Henrik også. Og den ble faktisk helt slitt ut :overrasket: (han hadde den ute også da) :ler:

Martine har make bare at det er et dukkehus. Kjempekjekke leker.

Godt å lese at uvi er på retur - fytti for noe herk akkurat det der er!Unner ingen noe slikt nei!

Håper søndagen blir stråååålende vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle mine søte!!

Ja er veldig deilig når ting kommer plass. Nå håper jeg bare at de som bygger kan begynne inni huset sånn at vi kan få komme til og. Veeeldig utolmodig :ler: ¨

Av og til slår det meg hvor utrrolig kort tid det er til vi skal flytte inn i et HELT nytt hus :sjarmor: Sinnsykt digg!!

Har allerede begynt å pakke så smått. Må liksom ta litt og litt siden tempoet her om dagen er høyt. Så nå har vi pakket 3 kasser :ler: Ikke så mye, men er jo ikke alt vi kan pakke enda heller. Og så må jeg begynne å samle på kasser. Kjøpte sånne plast kasser på Max til 50 kr. Helt supert. De kan jeg jo ha i boden etter vi er kommet i orden og. Tenkte å prøve å ha orden fra første stund. prøve iallefall :ler:

Helgen har gått i jobbing, og i går kveld begynte lillemor å bli syk. Masse feber og veldig slapp. Fortsatt feber i dag, men etter litt febernedsettende er hun i mye bedre form. Er planleggingsdag i barnehagen og det resulterer i at jeg har 4 unger her i dag. 3 gutter pluss min egen. Går greit foreløbi, men merker at jeg skal bli sliten i hode i løpet av dagen ja. De tyter i ett her!! :ler:

Ha en super mandag!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir iallefall ikke 4 unger her med det første. Fy søren! Tror det er lenge siden jeg har kjeftet så mye på så kort stund :ler: Men de er vant til barnehage og der skriker de og skråler mye. Men med en jente med 39 i feber er ikke så behagelig med mye skriking.

Nå har jeg lagt minien og de to andre leker på kjøkkenet. På den måten bråker de ikke så mye for hun som vil sove.

Muffins er laget og allerede gått i magen. Guttene lot de ikke bli kald en gang før de gaflet i seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, begynner huset deres å bli innflytningsklar snart?! Så gøy da, og spennende!!! :hoppe:

Jøss, blitt dagmamma? ;) Koselig med mange barn da, men helt sikkert veldig slitsomt ... :ler: Forståelig at du ikke vil bli 4barnsmamma! Vil ikke jeg heller ... ;)

Stakkars lille Marthe da! Håper hun blir frisk snart!:)

mmmm- muffins! Tror jeg kommer på besøk jeg, det fristet noe helt sinnsykt nå!!

Ha en fortsatt fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snuser muffinslukta langt inn i nesa*

Mmmm, tror jeg vet hva jeg skal lage snart, ja! ;)

Ellers er det kjempespennende å skulle flytte i nytt hus. Vi flytta i nytt-gammelt hus for halvannet år siden (70-talls hus). Men vi har hatt ganske mye trøbbel med huset i ettertid, så vi får se om vi pusser opp litt og kjøper et nyere hus om noen år.

Men ingenting er bestemt. Det kan jo være at vi vil trives bedre her når alt kommer litt mer på stell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon fin vær!!! Og det betyr maling, maling og maling :hoppe:

Har til og med fått fri fra jobb til å male :ler:

min søster og kjæresten kommer for å hjelpe til, så skal nok klare resten i dag ja :sjarmor: Ja, no er det jo ikkje alt som er byggd da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det nærmer seg nå meta, men tror desverre at det bare nærmer seg enda en pp. Så hopper ikke i taket for tiden. Men den som venter vil får se ;)

Har fått malt masse i dag og så var vi på Ikea og fikk bestillt kjøkkenet. Har jo tatt det ut før, men ikke satt det i bestilling liksom. Så nå er vi ett steg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også kanll vær, herlig asså..... skal nytes :), Hyttetur med jobben i helga, Martine skal være hos farmor og farfar, kommer til å stor kose seg får jeg håpe :)

Nærmer seg med stormskritt nå med huset ser jeg, koslig å komme skikkelig i gang. Hvilken farge har dere da?? Spennende med kjøkken som er bestilt også.....

Nei har ei som kom og vil lese bok på fanget nå, er nok bare å pakke vekk pc'n da ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

Tidlig oppe i dag. Mannen skal få sove litt så da står jeg og lillemor opp. Skal på jobb til kl ti så jeg måtte jo uansett stå tidlig opp.

Her går det i barnetv og data. Fint lite action på morrakvisten.

Ellers har vi fått gjort masse med huset denne helgen. Malt, bestillt kjøkken, hentet tapet, bestillt all maling og sparkel. Så dette er bra. Tror byggemannen selv har fått litt hetta for at det er så kort tid igjen, så håper han stiller med 5 mann her på mandag ja. Er jo jammen ikke lenge igjen!!!!

Får hive meg på frokosten så vi får noe mat i skrotten. Så er det jobb. Snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...