Tetra Skrevet 28. juli 2006 #1641 Del Skrevet 28. juli 2006 Lenge siden jeg har vært her nå...... synd det ikke klaffet denne mnd heller, håper det hjelper med alternativ behandling, syns akkurat det virker så spennende.... Har aldri prøvd selv, men har hørt om mange som har fått hjelp til både det ene og det andre. Skal si dere kommer fremover med husplanene, spennende, er jo ikke lenge til november Har du ferie enda da?? Her går det på siste rest, men er jo bare 3 uker til vi drar til syden, skal bli herlig Håper du har hatt en fin dag i dag, koslig da med så mange bursdager, et fadder barn av meg i Bergen hadde også bursdag i dag, synd det er så langt å reise..... Ha en fin kveld vennen, hils Marthe gullet så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. juli 2006 #1642 Del Skrevet 28. juli 2006 Innom med en klem før vi reiser en kjapp tur til sørlandet Synd det ikke klaffet denne måneden. Krysser fingrene for at kinesologen fikser så det blir el på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1643 Del Skrevet 29. juli 2006 Teria; ja vi har veldig mange bursdager for tiden. Men av en eller annen grunn så har jeg og mannen min sine familier bursdager på samme tid Merkelige greier! Ja det koster litt hos kinos. Hun jeg går til tar 500 kr timer. Men jeg aner jo ikke hvor mange timer en trenger. Jeg har vært på en og skal på en til. Så vet jeg ikke noe mer etter det.... Tetra; jeg nyter de to siste dagene mine av ferien. Skikkelig kipt å tenke på at det snart er over. Og så er jeg laaaangt i fra klar for å beg igjen meta; god tur til dere!!! Ja håper og at jeg kan finne igjen EL. Blir spennede å se. En rolig start på dagen. Kroppen er ikke helt med for tiden da den ikke får medisiner, men har klart det i to dager og skal nok klare det litt til. Blir verre å prøve med på jobb, for der skal jeg nok få kjenne på det. Men den som ikke prøver intet vinner Ellers blir det litt hus greier i dag. Skal hjepe mannen litt ute. Ikke noe sol enda, men er varmt og deilig. Lillemor sover så jeg burde vel brukt tiden til noe heeelt annet en å sitte her venter! Løper ikke noooe sted *merkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. juli 2006 #1644 Del Skrevet 29. juli 2006 Hehe, kjipt med det husarbeidet som dessverre ikke løper av sted og blir borte ... Håper formen blir bedre, og at kinesologitimene virker! Det er kjedelig å gå rundt og ikke være helt i form ... Kos deg og slapp av i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1645 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #1646 Del Skrevet 30. juli 2006 Rolig dag i dag. Fin vær og vi har vært ute på tur. Ellers fått vasket en del klær og ryddet bilden. Deilig med tanke på at vi begynner på igjen i morra. I kveld skal jeg bare sitte i sofaen og ikke gjøre noe. Nyte den siste dagen skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2006 #1647 Del Skrevet 30. juli 2006 Fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1648 Del Skrevet 1. august 2006 Små hardt å begynne på jobb igjen, men foreløbi går det greit. Egentlig greit å komme i orden igjen med rutiner og sånne ting. På huset skjer det ting dag for dag. Nå har vi snart tett tak på I dag var jeg på besøk hos en venninne etter jobb. Veldig koselig. Greit for barna å få leke litt sammen. Er ca 5 mnd mellom de. Blir jobbinge hele uken, til og med helgen. Men har fri på fredag. Deilig med en pang start egentlig. Neste helg blir det frihelg og Sildajazz Og i kveld er det jo tirsdag og da skal jeg kose meg med tv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. august 2006 #1649 Del Skrevet 2. august 2006 Hei snuppa mi Så gøy med sildajazz da vennen, der skal venninda mi også. Ellers er det så kos å lese her inne igjen. Så du er begynt å jobbe igjen du også ja. Jeg begynte i dag sammen med Martine og jammen er det mange inntrykk for både liten og stor - vi er jo begge to helt stuptrøtte når vi kommer hjem, men vi koser oss veldig da. Og FOR et vær vi har - det er jo bare helt vidunderlig! Klem go`ungen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2006 #1650 Del Skrevet 2. august 2006 Håper du koser deg i Haugesund da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. august 2006 #1651 Del Skrevet 2. august 2006 Eg såg deg på TV i dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. august 2006 Forfatter #1652 Del Skrevet 3. august 2006 Hei snuppa mi Så gøy med sildajazz da vennen, der skal venninda mi også. Ellers er det så kos å lese her inne igjen. Så du er begynt å jobbe igjen du også ja. Jeg begynte i dag sammen med Martine og jammen er det mange inntrykk for både liten og stor - vi er jo begge to helt stuptrøtte når vi kommer hjem, men vi koser oss veldig da. Og FOR et vær vi har - det er jo bare helt vidunderlig! Klem go`ungen fra meg ← Ja sikkert deilig å endelig begynne. Du har jo gledet det til denne jobben. Kjekt for Martine vil jeg tro. Har søkt Marthe inn på redusert plass jeg. For hun er en typisk barnehageunge, og jeg tror hun har godt av det. Venter i spenning på svar da, siden vi nettopp har gjort det. Er jo ikke sikkert det går, men ikke noe krise hvis det ikke går. Fri i morra så her skal været nyytes iallefall! Håper du koser deg i Haugesund da. ← Ja gleder meg til å reise nå. Ha en avtale med en interiørdisigner der nede som skal se på hustegningene og hjelpe oss med stue, gang og kjøkken. Gleder meg som en liten unge Eg såg deg på TV i dag! :-D ← Joda såg det jeg og. Skikkelig tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2006 #1653 Del Skrevet 3. august 2006 Nei, det var gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 4. august 2006 #1654 Del Skrevet 4. august 2006 Har du vært på tv?? så morsomt da Så spennende med hjelp av interiørkonsulent, kan tenke meg dere får mange gode ideer til huset da ja.... Lykke til med barnehagesøknad, spennende om Mathe får plass da... Martine hadde hvertfall godt av å komme seg litt i bhg sammen med andre barn, og hun stor trives med det. Ha en kjempe fin helg, her blir det jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. august 2006 #1655 Del Skrevet 4. august 2006 Krysser fingrene for barnehageplass. tror de fleste har godt av barnehage jeg. Ungene ser iallefall ut til å stortrives. Martine er helt i hundre og koser seg iallefall veldig.Også får hun kjempeappetitt og spiser som en hest når hun kommer hjem. Og sovner som en stein til kvelden Er nok mange inntrykk som skal fordøyes ja. Ha en fin kveld i solskinnet vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. august 2006 #1656 Del Skrevet 4. august 2006 TV stjerne Fortell fortell............................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2006 Forfatter #1657 Del Skrevet 5. august 2006 Var ikke noe store tv greier. De var bare innom jobben for å lage en repotasje. Så var ikke mye en såg til meg nei. Ja blir veldig spennende med interiørdesigner. Gleder meg masse. Har jo funnet en del tapet og vet sånn ca hvordan jeg vil ha det, men tenkte det var greit å høre andre sin mening og. Vi føler at vi har kjørt oss litt fast med tanke på hvordan vi kan møblere inne. Så håper hun kommer med noen flere ideer. Håper veldig på barnehageplass til snuppa. Tror hun har godt av å komme seg litt ut. Men var jo de pengene da. Så håper jeg kan ha henne litt i barnehage samtidig som jeg får litt kontantstøtte. Da går det liksom opp i opp MEN, i dag fikk jeg POSITIV el test :hoppe: Så da er det bare krysse fingrene for at det skjer noe denne mnd. Ja jeg lever i håpet hver mnd jeg Skal få akupunktur på mandag så håper det hjelper. I kveld er jeg barnevakt for nevøene mine. Alle 4 ungene sitter å ser på barnetv, og spiser Elias kips Er så søte her de sitter. Og vi som har vært inne på tanken på 4 unger - Blir ikke alle på en gang iallefall!! Får se hvordan det går med to først Ha en super lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2006 #1658 Del Skrevet 5. august 2006 Åh, så spennende med EL! Blingsa et øyeblikk her, og trodde du var gravid alt, men det kan jo skje i disse dager! Jeg krysser fingre og tær for dere! Go´klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. august 2006 #1659 Del Skrevet 6. august 2006 4 unger er nok nok å holde på med ja.En ting er jo når de er små, men så er det jo det at de skal følge opp senere også. Ser jo bare alt Henrk er med på når det gjelder fotball.Mye kjøring, kamper o.l.Tenk om jeg da hadde 4 som skulle det samme Men alt går jo og mange har jo faktisk flere barn enn to da Oj oj oj nå blir det spennende med EL da.Håper det klaffer denne mnd. Er også spent på interiør eksperten sier Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. august 2006 #1660 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Håper på full klaff denne mnd, ellers kan nok alternativ behandling være fint å prøve. Vet tanten min har hjulpet flere og hun er helhetsterapaut.. Lykke til Jeg har ikke slått helt fra meg tanken på å bli gravid i år, så hvis jeg har jobb når prøvetiden er over kanskje vi setter i gang..? Spennende med interiørarkitekt. Vurderer å bruke det selv. Jeg vet jo egentlig hvordan jeg vil ha alt, men samtidig er jeg ikke helt sikker på om det passer. Og vi skal fikse opp et helt hus og jeg vil at det skal være gjennomført. Jeg er ikke helt sikker på om jeg får til alt det selv.. Endret 6. august 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg