Niennas Skrevet 8. september 2014 #161 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg har sovet godt men nei.. Selvom han sov i stua så hørte jeg vekkeklokka hans. Tydeligvis jeg begynt å sove lett. Utrolig kjedelig... Mandag igjen og en ny uke!! Det blir dessverre bare verre :/ Det er hormonene dine som gjør deg klar til å våkne når babyen gråter Det fine er at du mest sannsynlig lære deg å sove på kommando etter fødsel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. september 2014 #162 Del Skrevet 8. september 2014 Samme her! Tredje natta med urolig søvn. Yay? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 8. september 2014 #163 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg sliter med det samme. Samboeren min sin klokke ringer 1,5 time før min, og plutselig klarer jeg ikke sovne om igjen etter at han står opp. Og i helgen når jeg endelig skulle sove ut, har samboeren vært syk og ligget og hostet ved siden av meg. Så det ble dårlig søvn frem til kl 07 begge dager Han tilbød seg å legge seg på gjesterommet, men jeg har ikke slått til på det... Ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. september 2014 #164 Del Skrevet 8. september 2014 Her står jeg opp klokka 7 for å kjøre gubben på jobb hver morgen, er hjemme igjen ca. 7:30, og legger meg da og sover til klokka 9 Da må jeg stå opp selv Fikk ikke sove i starten, da vi gikk fra to biler til én, men nå snorker jeg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september 2014 Forfatter #165 Del Skrevet 8. september 2014 Første time hos jordmor på helsestasjonen imorgen - noe annet enn helsekortet og urinprøve jeg bør huske på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. september 2014 #166 Del Skrevet 8. september 2014 Bare husk å skrive ned eventuelle spørsmål på forhånd, det er så lett å glemme noe når man er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. september 2014 #167 Del Skrevet 8. september 2014 Det høres unektelig litt deilig ut å ha soverommet for seg selv en natt Jeg sliter med å sovne og jeg våkner av hver minste lille lyd. Skikkelig frustrerende å ligge våken å høra andre sove.. og kanskje enda mer irriterende når samboerens vekkeklokke begynner å ule og jeg må vekke han for at han skal komme seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2014 Forfatter #168 Del Skrevet 9. september 2014 Bare husk å skrive ned eventuelle spørsmål på forhånd, det er så lett å glemme noe når man er der Ja, det burde jeg kanskje gjort. Sa til M at han må tenke på om han har noen spørsmål. 16 uker!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. september 2014 #169 Del Skrevet 9. september 2014 Hipp hurra for 16 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. september 2014 #170 Del Skrevet 9. september 2014 16 uker, jippiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2014 Forfatter #171 Del Skrevet 9. september 2014 Trøtt.. Tror jeg skal sove en times tid etter jordmortimen. Våknet lenge før vekkeklokka til samboeren. Håper samboeren rekker å være på helsestasjonen innen kl 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. september 2014 #172 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hvordan gikk det? Endret 9. september 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2014 Forfatter #173 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan gikk det? Det gikk bra. Jordmor var hyggelig. Både jeg og M likte henne. Vi stilte begge spørsmål. Jeg var litt redd for at hun skulle kommentere at jeg ikke har gått opp noe i vekt enda men nei.. Du kommer nok til å gå opp etter hvert, sa hun. Vi fikk høre på hjertelyd for første gang. Den lå på ca 150. M smilte veldig hele tiden. Etter å ha vært på helsestasjonen, dro vi ut og spiste middag. Hyggelig. Også sov vi en halvtime når vi kom hjem. Nå er det vente på UOL. 3 uker igjen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #174 Del Skrevet 11. september 2014 I går var vi på middag hos foreldrene mine. Utrolig hyggelig. Det ble veldig mye babyprat. De fortalte oss at de gjerne vil sponse oss når det gjelder barnevogn. Vi setter veldig pris på det. Jeg spurte moren min om hva hun hadde kjøpt av babyklær og hun hadde bl.a. kjøpt disse tøflene: http://www.hm.com/no/product/27263?article=27263-A Er ikke de søte?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. september 2014 #175 Del Skrevet 11. september 2014 De er kjempesøte! Jeg har også kjøpt de tøflene der i minste størrelsen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #176 Del Skrevet 11. september 2014 Da har samboeren delt nyheten vår på sin facebook side. Jeg har sagt at jeg vil vente til UOL. Da kan jeg dele om vi får vite at det blir en jente eller gutt. Koselig å se at han får mange likes og kommentarer. Han går rundt i leiligheten og smiler nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. september 2014 #177 Del Skrevet 11. september 2014 Koselig med facebook-publisering Blir spennende å se på OUL om dere får vite kjønn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. september 2014 Forfatter #178 Del Skrevet 12. september 2014 Endelig helg! Nyter alene-hjemme-helg. Ikveld er det meg og sofaen. God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2014 #179 Del Skrevet 13. september 2014 Du har verdens kosligste dagbok. Hjertelyden er fantastisk og høre, vil aldri glemme hvordan det var. De tøflene var kjempe søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2014 Forfatter #180 Del Skrevet 13. september 2014 Da har jeg vært på shopping og spist lunsj med ei venninne. Koselig! Og nå blir jeg straks henta av moren min. Vi skal på BarnasHus og se på barneutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå