Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Det kommer til å gå fint :) Se en annen vei og prøv å slappe av. Jeg har det på samme måten, og jeg må som regel ha en samtale gående samtidig så jeg er litt distrahert.

Det gikk heldigvis fint. Sykepleieren var veldig flink til å snakke med meg, for å distrahere meg. Fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går kom konvolutten fra AHUS. Innkalling til UL den 30.september. De kan til og med ta oss imot på ettermiddagen/kvelden, så da endret jeg timen til etter jobb. Så slipper vi å be om fri eller gå tidligere fra jobb den dagen. Veldig kjekt!

Men det er lenge til.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom konvolutten fra AHUS. Innkalling til UL den 30.september. De kan til og med ta oss imot på ettermiddagen/kvelden, så da endret jeg timen til etter jobb. Så slipper vi å be om fri eller gå tidligere fra jobb den dagen. Veldig kjekt!

Men det er lenge til.... :sur:

Det er bare halvannen mnd til, tiden kommer til å gå fort! :) Du får drive med litt redebygging fram til da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker :danse:
Jeg var hos legen 24. juli, og syntes det hørtes kjempelenge ut da jeg etter noen dager fikk innkalling til OUL 4. septemper, men nå er det jo bare 3 uker og 1 dag igjen :O
Tida går fortere enn man skulle tro ^^ Selv om jeg syns det er veldig langt mellom hver torsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte moren til M og spurte om hun kunne fortelle nyheten til resten av familien. Da sa vi nei. "Hvorfor ikke? Det har jo gått 3 mnd nå." Beklager men det må hun bare respektere.

Moren min spurte også når jeg var på besøk hos henne på onsdag. Da sa jeg også nei. Dessuten så vil jeg fortelle det selv til farmor, farfar, tante og onkel.

Vi har bestilt tidlig UL neste uke. Siden formen min er så fin, vil jeg gjerne få bekreftet at alt står bra til og at det går den rette veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var en både en bra og dårlig dag.

På dagen var vi på Ikea. Vi satt først i kjøkkenavdelingen, også så vi på flere hyller/kommoder siden vi må ha mer oppbevaringsplass til den dagen vi skal gjøre om gutterommet til barnerom.

Også ble samboeren med meg på H&M sånn at jeg kunne finne min første graviditetsbukse. Først fant jeg ingen som passet også fant vi en i salghylla. Da ble det en bukse til 100kr istedetfor 399kr. Ikle noe er bedre enn det.

Resten av dagen var jeg så kvalm at jeg lå mest på sofaen. Prøvde å tvinge i meg mat flere ganger og masse vann.

Håper dagen idag blir bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, er ikke noe godt når kroppen bare sier stopp. Jeg blir ekstra kvalm hvis jeg er sliten, kan være du burde ha delt opp og tatt aktivitetene over to dager? Håper det er bedre i dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er ikke noe godt når kroppen bare sier stopp. Jeg blir ekstra kvalm hvis jeg er sliten, kan være du burde ha delt opp og tatt aktivitetene over to dager? Håper det er bedre i dag :hug:

Dessverre var jeg allerede kvalm når jeg sto opp igår og vanligvis har det gått over etter en stund. Men igår gjorde det ikke det. Ekstra slitsomt..

Idag regner det ute. Skikkelig inne-kosedag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre var jeg allerede kvalm når jeg sto opp igår og vanligvis har det gått over etter en stund. Men igår gjorde det ikke det. Ekstra slitsomt..

Idag regner det ute. Skikkelig inne-kosedag!!

Kjeks og et glass vann på nattbordskuffen hjelper ;) Spis to-tre kjeks umiddelbart etter at du våkner og drikk noen desiliter med vann. At magesekken er fylt litt opp hjelper utrolig mye for min del i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var hos legen den dagen jeg ble 12+0, spurte jeg når 2. trimester begynte, og da sa hun "nå" :)
Så det vil jeg tro at du er ja :) Noen steder står det uke 14, men jeg fulgte det legen sa ^^

Hurra for 13 uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på tidlig UL. Utrolig godt å få bekreftet at alt er i orden. Jeg har en veldig aktiv baby i magen. Det har han nok arvet etter faren sin. Nå sitter jeg med en følelse av at vi får en gutt. Tiden vil vise om det stemmer eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag eller imorgen må jeg fortelle sjefen min om graviditeten. Ikke noe jeg ser frem til. Jeg jobber i et lite firma og med en person som allerede har vært sykmeldt siden påske, så blir ikke dette enkelt. Jeg har et helt greit forhold til sjefen min men er spent på hvordan han kommer til å reagere. Litt for mange bekymringer men klarer ikke å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sånt man nesten BØR forvente av ei over tredve som i tillegg har samboer :) tror nok ikke det er krise, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...