Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Goood heeelg! 5t35minutter til helg her i gården. Og 4d10t35minutter til ferie.... Har alt på nedtelling jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood heeelg! 5t35minutter til helg her i gården. Og 4d10t35minutter til ferie.... Har alt på nedtelling jeg! :ler:

Er det nå turen går til London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå turen går til London?

Er det nå turen går til London?

Det er ikke før neste uke! Eller, nesteneste? :klo: Haha. Først skal vi til Oslo, så til Dublin og så til slutt til mitt elskede L :hjerte: ndon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge litt med deg her:-) Er selv 21+6 på vei med en liten jente, og synes det er så koselig å lese i andre sine graviddagbøker. Vurderer å starte en selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere tenkt på om dere ønsker å vite kjønnet på UL?

Vi vil absolutt vite kjønn på UL.

Det har vært en fin og rolig helg. Vi har fått gjort veldig mye her hjemme. Veldig greit å få vasket leiligheten, blitt kvitt den store klesvaskhaugen og ryddet i kjellerbodene.

Jeg snakket med ei god venninne i stad. Vi er invitert på fest hos henne til helga og jeg vil helst ikke lyve til henne. Også ville jeg helst si det til henne før festen. Så da nevnte jeg det på telefonen. Hun ble kjempeglad. :icon_lol: Begynte å snakke om at hun gjerne vil lage babyshower for meg. Håper det blir like hyggelig å fortelle det til resten av vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk! Veldig godt å endelig være over den 12 ukers grensa.

Idag skal jeg ta blodprøve før jeg skal på jobb. Ikke akkurat det beste jeg vet. Ikke særlig glad i sprøyter så jeg gruer meg. Det skal bli godt å få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Veldig godt å endelig være over den 12 ukers grensa.

Idag skal jeg ta blodprøve før jeg skal på jobb. Ikke akkurat det beste jeg vet. Ikke særlig glad i sprøyter så jeg gruer meg. Det skal bli godt å få det overstått.

Det kommer til å gå fint :) Se en annen vei og prøv å slappe av. Jeg har det på samme måten, og jeg må som regel ha en samtale gående samtidig så jeg er litt distrahert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...