Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig sagt det til sjefen min. Han tok det greit. Spurte hvor langt på vei og når termin var. Det blir nok å ansette en vikar men det går ikke så bra med bedriften så får se... Greit å få det overstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke å la være å le av moren min. På tirsdag fikk hun beskjed om at hun kunne fortelle nyheten til familie og venner hvis hun ville det. Jippi, fikk jeg til svar. Nå spurte jeg henne hvem hun hadde sagt det til og det var ikke få. :fnise:

Også spør hun om jeg synes denne dressen fra H&M er fin:

http://www.hm.com/no/product/10670?article=10670-A

Ja, kjempesøt, sa jeg. Dagen etterpå, kom det sms - nå har jeg kjøpt den. :fnise:

Gleder seg tydeligvis til å bli bestemor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dressen fikk vesla i gave av ei venninne av meg, men jeg måtte bytte den inn da den passet henne i mai-juni og jeg syntes det ble litt varmt med foret dress på sommeren. Kjempetrist egentlig... for jeg hadde gledet meg til å kle opp frøkna som en ewok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å våkne opp etter en natt hvor man har sovet godt og man kan gå inn på en restaurant for å spise frokost - herlig!! Godt med en helg på hotell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det bli godt å komme hjem. Å være sosial med jobben og være på festival i 2 dager tar på.

Altså, det har vært hyggelig med sjefen har kommet med et par kommentarer i fylla som jeg synes er litt over grensa men.. Alle har vært såå drita bortsett fra meg og samboeren. Også så mye spm som folk stiller om graviditeten. Om det var planlagt, om vi har prøvd lenge, om vi skal ha 2 barn med en gang osv. Hjelpes!! Men også kommet med mange gode tips.

Gleder meg til å nyte en rolig søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk tror de har rett til å vite om barnet var planlagt eller om dere har prøvd lenge! Hadde du ønsket å dele det hadde du jo tatt initiativ til det selv! :roll: Hva var kommentarene fra sjefen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvilke kommentarer sjefen kom med ..

Utrolig hvor mange "nærgående" spørsmål man skal få altså :sjokkert: "Ja, vi har altså holdt på som duracellkaniner i X antall mnd for å få det til, og med en gang denne er ute så skal vi jammen duracelle frem en til, så jeg kan være lengst mulig borte fra jobb" ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lyst til å dele alle kommentarene fordi M synes ikke de var så ille. Men sjefen min køddet med M både på fredag og lørdag med M om at han burde ta hele permisjonen sånn at jeg kunne komme tilbake på jobb fortest mulig. M bare lo av det.

Jeg vet at det ikke går særlig bra med firma og han synes nok ikke det er særlig gøy at han mister enda en ansatt. Ei annen har allerede vært sykmeldt siden 1.april. Han vet at man må hente inn en vikar for stillingen min men han vet nok også at pengene ikke akkurat er der.

Men allikevel synes jeg at det er unødvendig å komme med sånne kommentarer. Kollegene mine og partnerne deres gratulerte flere ganger og stilte spørsmål om alt mulig og kom med tips/råd.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Kanskje ikke "så" ille i den forstand, men det lå nok noe sannhet bak det, altså at han mente det :)

Kos med gratulasjoner og tips/råd fra de andre kollegaene da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å være sosial igjen. Skravle og gå på kino med ei venninne. Men etter jobb... jeg er sliten... Sofaen resten av kvelden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner du å få synlig mage? :)

Jeg hadde dessverre litt mage før jeg ble gravid så jeg ville nok sagt nei. Litt synd. Skulle gjerne hatt litt gravidmage å vise frem nå. Men må nok vente et par uker til før det ser mer ut som en gravidmage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...