Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hatt en fin ferie?

Ja, det har vært en fin ferie. Vi har storkost oss på Gran Canaria. Bare ligget ved bassenget og slappet av. Lest bøker. Gått tur langs stranda. Herlig! Men dessverre var ikke maten på hotellet noe bra. Kjedelig når man har betalt for all inclusive. Men vi gikk heller ut og spiste middag på kvelden. Koselig det og.

Dessverre var jeg kvalm hver eneste dag. Utrolig slitsomt. Men som regel gikk det forbi utover dagen.

Utrolig godt å sove i sin egen seng. Også sov jeg til 8:30. Jeg har hatt en vane å våkne kl 7 hver dag i ferien, bortsett fra 2 ganger har våknet 8:30. Herlig at i dag var en sånn dag. Trengte det.

Nå skal vi nyte en dag hjemme før vi reiser videre i morgen. Da skal M være med og besøke familien min i Østerrike. For første gang. Både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres koselig ut, da! :) Skal dere benytte anledningen til å fortelle dem om spiren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut, da! :) Skal dere benytte anledningen til å fortelle dem om spiren?

Bestefaren min er 90 år og jeg er litt usikker på om han kommer til å være der når ungen blir født. Siden han er syk og legene ikke kan gjøre noe mer for han. Kanskje litt trist å fortelle det til han hvis han ikke er der lengre. Jeg må tenke på saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Bestefaren min er 90 år og jeg er litt usikker på om han kommer til å være der når ungen blir født. Siden han er syk og legene ikke kan gjøre noe mer for han. Kanskje litt trist å fortelle det til han hvis han ikke er der lengre. Jeg må tenke på saken!

Jeg ville fortalt det uansett. De gamle forstår jo at de kommer aldri til å møte barnebarna som blir født etter de eldre går fra oss. Men siden dere HAR allerede dette ufødte barnet, så ville jeg fortalt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fortalt det uansett. De gamle forstår jo at de kommer aldri til å møte barnebarna som blir født etter de eldre går fra oss. Men siden dere HAR allerede dette ufødte barnet, så ville jeg fortalt om det.

Hvis moren min ikke allerede har sagt det da.. Jeg tar den avgjørelsen der og da. Vil se hvordan han har det først. Er det noe han ikke kommer til å huske så lar jeg nok være.

Ut på tur igjen. Glad i å reise men for første gang på lenge er jeg litt lei. Det hadde vært godt å ta det med ro de siste feriedagene før jobb på mandag men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så kvalm? 2 timer til flyturen hjem! Håper kvalmen har gått over innen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å være hjemme igjen. Sove i sin egen seng. Første dag tilbake på jobb gikk til og med greit. Bare må passe på hva jeg sier. Ikke lett å holde det hemmelig lengre. Men venter med å si noe til jeg har vært hos legen.

11 uker idag. Og legetime imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er 11 uker på vei allerede, det har gått kjempefort! Ikke lenge til du slipper å passe på hva du sier lenger. :) Har dere noen plan for når og hvordan dere skal fortelle jobb, venner og bekjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen plan for når og hvordan dere skal fortelle jobb, venner og bekjente?

Hele familien min i Østerrike fikk vite det nå i helga mens vi var der. Mamma ville gjerne dele en god nyhet midt oppi de dårlige nyhetene med bestefaren min. Og da sa vi ja til det. Så da ble det masse snakk om det og hun smilte hele tiden når noen kalte henne bestemor.

Fra neste uke av så tenker jeg at det er greit å fortelle det til venner. Også får jeg se når jeg sier det på jobben. Gleder meg til å se hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele familien min i Østerrike fikk vite det nå i helga mens vi var der. Mamma ville gjerne dele en god nyhet midt oppi de dårlige nyhetene med bestefaren min. Og da sa vi ja til det. Så da ble det masse snakk om det og hun smilte hele tiden når noen kalte henne bestemor.

Fra neste uke av så tenker jeg at det er greit å fortelle det til venner. Også får jeg se når jeg sier det på jobben. Gleder meg til å se hva de sier.

Så gøy! Det er så fint å dele en sånn nyhet! Alle rundt blir så glade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime kl 12:45 idag.. Teit tid å ha det midt på dagen når jeg må dra fra jobb en time før.. Må få byttet fastlege sånn at slipper å reise så langt men det får bare være nå. Bare fastlegen og helsestasjon ligger langt unna så lang reisevei blir det uansett..

Synd samboeren ikke får vært med idag. Jeg vet at han kunne tenke seg å bli med men det får bli neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legetimen gikk greit. Samboeren trengte absolutt ikke å bli med. Tar han heller med til jordmor. Vet han har en del spørsmål så greit at han får snakket med noen og.

Men fikk ikke tatt blodprøve igår. Uke 12 er heldigvis neste uke så da får jeg tatt det da.

Ingen god morgen. Både kvalm og hodepine. Ingen god kombinasjon.

Bare 2 dager til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var min erfaring fra første kontrollen med eldste også, mannen trengte ikke å være med.. og jeg fikk han til å kjøre fra Tr.heim til Hedmark for den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig til jordmor neste uke men flyttet den til slutten av august. Så blir ikke alt på en gang.

Sikkert litt tidlig men lagt ut et par møbler på finn.no nå. Alle møblene på ekstra soverommet må ut. Pr. idag er det gutterommet til M men vi har hele tiden sagt at det blir barnerom. Han fikk ikke ha det mer enn 1 år men.. Jeg gleder meg til å innrede det rommet.

Under 6 timer til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer en fyr og henter sovesofaen imorgen. Digg å bli kvitt den så fort når vi ikke bruker den en gang.

Herlig å ta helg 1,5 time tidligere enn planlagt. Heeeeeelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...