Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Husk på hentesett til lille :nigo:

Capri sonne hørtes veldig godt ut! Er mulig jeg må tvinge mannen til å skaffe meg det :P Må bare sørge for at den er kald, er ikke det samme om den har romtemperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må få vasket hentesettet først.. Men jeg har pakket et par vanlige bodyer + lue.

Idag våknet jeg allerede halv 6 men sto ikke opp før halv 10. Prøvde å sove litt mer men nei.. Får spise litt mer frokost også prøve igjen litt senere.

38 uker idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få vasket hentesettet først.. Men jeg har pakket et par vanlige bodyer + lue.

Idag våknet jeg allerede halv 6 men sto ikke opp før halv 10. Prøvde å sove litt mer men nei.. Får spise litt mer frokost også prøve igjen litt senere.

38 uker idag!!

Hurra for 38 uker :nigo: Nå er det å anse som "på termin" hvis du skulle føde :jepp:

Åh, det er så kjedelig når man våkner kjempetidlig.. Jeg har begynt å stå opp etter en time med å prøve/feile med soving eventuelt, og så må jeg som regel bare legge meg igjen etter å ha vært oppe i 2,5 time cirka :) Hvis jeg våkner når gubben skal på jobb så står jeg bare opp uansett, da, for da er jeg så sulten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med treff igår. Merker at jeg trengte å komme meg litt ut og møte folk. Ikke bare være sammen med M hele tiden. Også var jeg på ammekurs på helsestasjonen igår. Helt greit men litt kleint...

Idag kom M hjem med en liten blomst til meg. Han ville være sikker på at han ikke glemte Valentines dagen. Så han kjøpte en liten orkidé til meg. Ekstra koselig siden jeg ikke hadde forventet å få blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så koselig med blomster :jepp:

Hehe, jeg syns faktisk ammepraten med jordmor var en av de to minst kleine timene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med treff igår. Merker at jeg trengte å komme meg litt ut og møte folk. Ikke bare være sammen med M hele tiden. Også var jeg på ammekurs på helsestasjonen igår. Helt greit men litt kleint...

Idag kom M hjem med en liten blomst til meg. Han ville være sikker på at han ikke glemte Valentines dagen. Så han kjøpte en liten orkidé til meg. Ekstra koselig siden jeg ikke hadde forventet å få blomster.

Åh, så koselig! Vi snakket jo om det i går, gjorde vi ikke? At vi ofte får blomster fordi vi ber om det? :) Heldig du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt våknet jeg kl 3 av at jeg hostet noe skikkelig. Sto opp og lagde meg noe varmt å drikke men det tok sin tid før det gikk over. Sovnet ikke før M hadde dratt på jobb i halv 6 tror jeg.. Også ringte vekkeklokka halv 8. Trøtt!!

På vei hjem fra jordmor time. Det gikk greit. Hun trodde fortsatt at babyen lå med hodet ned men var ikke 100% sikker på om det hadde festet seg. Hm.. Også hadde viat Ahus rotet litt med noen blodprøver så da må jeg inn dit til uka for å ta nye prøver. Jaja..

Jordmoren min har dessverre vinterferie neste uke så kunne ikke få time før uka etter. Så da må jeg mest sannsynligvis til fastlegen min. Ikke så fornøyd med det men..

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og legge meg ned. Sliten og trøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hvilt deg litt? :)

Ja, hvilte resten av dagen igår. Formen var ikke helt bra så trengte det. La meg tidlig igår kveld og føler meg litt bedre idag men fortsatt sliten og slapp. Så tar det ro idag og. Mens M vasker stua. Litt dårlig samvittighet men han lar meg ikke hjelpe til.

Valentines dagen idag.. Ingen planer. M spurte om jeg ville ut og spise men vi tar det en annen gang. Bare lage noe mat og film ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvilte resten av dagen igår. Formen var ikke helt bra så trengte det. La meg tidlig igår kveld og føler meg litt bedre idag men fortsatt sliten og slapp. Så tar det ro idag og. Mens M vasker stua. Litt dårlig samvittighet men han lar meg ikke hjelpe til.

Valentines dagen idag.. Ingen planer. M spurte om jeg ville ut og spise men vi tar det en annen gang. Bare lage noe mat og film ikveld.

Hehe, H spurte om det samme.. Sa jeg ikke orker å reise ut i dag. Kose oss hjemme i rotet i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei av å være forkjølet og føle meg helt elendig.. Mesteparten av helga ble tilbrakt i senga... Utrolig kjedelig.. Vanligvis er det beste med å være syk, er å kunne se masse på TV og sove dagen lang men nei.. Ikke denne gang.. Nå krysser jeg fingerne for at jeg føler meg bedre imorgen. Eneste jeg ønsker meg inatt, er en god natts søvn.

Inatt ble nemlig søvnen forstyrret med litt for mange do besøk. Hvis kroppen gjør seg klar for en fødsel nå, så er jeg ikke helt enig. Jeg vil helst bli frisk først.

Ellers var vi innom Ahus idag fordi jeg måtte ta en ny blodprøve. M ville ikke at jeg skulle ta bussen så han kjørte meg. Snill kjæreste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille kjæresten til MissStiles :jepp:

Masse god bedring, håper du sover som en stein i natt, med minimalt av doturer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, håper du blir frisk igjen fort, kan ikke være noe deilig å være syk hverken under fødsel eller den første tiden med veslejenta. God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt holdt jeg nok både meg selv og M våken pga hostingen min. Ikke bra.. Sovnet til slutt men siden dyna hans lå i sofaen når jeg sto opp nå, så sto han tydeligvis opp og la seg i stua fordi han ikke fikk sove. Stakkars han..

Idag ble jeg vekket av naboen ved halv 8 tiden.. Naboene under oss har begynt å pusse opp hele leiligheten sin så det er en del bråking derfra..

Jaja..

39 uker idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå synd på dere begge, du har jo ikke sovet godt du heller, og så er det slitsomt å gå med hoste i tillegg :( Håper du kan bli bedre snart :klem:

Æsj, jeg skulle ofte ønske det ikke var lov å bråke før klokken 8 om morgenen, minst! Her fant naboene ut at de skulle begynne å spille musikk klokka 23:30 i går kveld, en halvtime etter at det skal være stille i borettslaget :dry: Men de spilte heldigvis ikke fullt så høyt, og ikke så lenge heller :) Skjønner forsåvidt ikke at de har samvittighet til å spille så høy musikk i utgangspunktet, siden de har en liten hund der oppe :( Masse bass også :(

Håper du får lagt deg nedpå og hvilt litt på dagen i dag :klem: Om du ikke får sove, så håper jeg hvertfall du får bare slappet godt av! :)

Hurra for 39 uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...