Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var vi hos foreldrene mine. Der spiste vi en tidlig julemiddag og byttet julegaver. Siden vi skal feire sammen med familien til M i år, så ble det en tidlig julefeiring. Utrolig godt med kalkun til middag. Også åpnet vi 2 av julegavene våre. Vi fikk vippestol + leke til av foreldrene mine. :hoppe: Vi ble veldig glad for den gaven. Nå mangler vi nesten ingen av de store tingene til babyen lengre..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres koselig ut ^^

:danse: Vippestoool :)

Skrevet

Koselig når folk gjør det :) har det ennå tilgode :P

Skrevet

Det hørtes veldig koselig ut! :) Snart julaften :sjokkert:

Skrevet

Da var helgen over men føler at det er nå ferien begynner for min del. Jeg klarte heldigvis å sove etter at vekkeklokka til M ringte kl. 5 men våknet allerede kl. 6:30.

Dagen i går var rolig. Vi slappet av på dagen også gikk vi en tur før vi tok storhandelen på vei hjem. Heldigvis ikke så mange mennesker i butikken som fryktet. På kvelden fikk vi satt opp juletreet. Veldig koselig. :tree:

Nå har jeg satt på en maskin med klesskap. Også lurer jeg på om jeg skal begynne å vaske leiligheten i dag eller utsette det til i morgen. M skal nok få tatt sin del han og. Men jeg må en tur til byen og kjøpe til siste julegaven til M sin familie. I tillegg til at jeg må pakke inn gavene hans. Greit å gjøre det når han er på jobb.

Ha en fin bittelille julaften! :biggrin:

Skrevet

Koselig med litt handel og å sette opp juletreet ^^

Snart juuuul :nigo:

Skrevet

Juletre! :hjerte: Det blir ikke ordentlig jul før man har pyntet treet, altså!

Kos deg med julehandel og resultatet etter julevasken :)

Skrevet

Jeg fikk gjort veldig mye i går og merket på slutten av dagen at jeg nesten hadde gjort for mye. Ble sliten! Avsluttet kvelden med en julekonsert. Godt å komme i litt julestemning.

Men jeg får ta det litt mer med ro i dag.

31 uker i dag!! :hoppe:

Skrevet

Da var det julaften!! Vi har spist en veldig god julefrokost og nå skal vi slappe av med "3 nøtter til askepott" og "Reisen til julestjernen" før vi må begynne og ordne oss. Faren til M kommer og henter oss.

:tree: GOD JUL alle sammen!! :tree:

Skrevet

Siden vi har termin ca. samme dato titter jeg stadig innom her for å sjekke hvor langt du har kommet. Hurra for uke 31! :hoppe:

Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Skrevet

32 uker i dag! :hoppe:

Jula har vært fin men slitsom. Vi fikk veldig mye fint til jul. Både hver av oss, sammen og til babyjenta vår. Å dra fra det ene familieselskapet til det andre tar på. Merker på kroppen at jeg er sliten. Og ryggen er vond. Prøver å være flink til å hvile og bevege meg men ikke alltid man får til det.

I går hadde jeg en innmari dårlig dag. Hele kroppen sa bare nei og ville bare bli liggende i senga. Det går litt bedre i dag men jeg skal straks oppe i dusjen og komme meg til butikken. Bare for å gå en tur. Må spise frokost først...

Skrevet

Hurra for 32 uker! :hoppe:

Nå i "innspurten" er det nok viktig å lytte til kroppen :) Så får det heller bli sånn om du blir nødt til å droppe et familieselskap eller to. Håper dagen i dag blir bedre! :klem:

Skrevet

Da er det nyttårsaften. I år har vi ingen planer. Vi lager en god middag hjemme ikveld og koser oss med ostekake til dessert. Så blir det nok bra. Mulig vi drar innom søsteren til M men vi tar det som det kommer!!

Godt nytt år!!!

Skrevet

Det blir nok en deilig nyttårsfeiring. Kos dere masse, og godt nyttår!

Skrevet

Hvordan er formen? Føler det har blitt mye i jula jeg også :)

Skrevet

Hvordan er formen? Føler det har blitt mye i jula jeg også :)

Formen er veldig opp og ned. Men jeg har vondt i ryggen og bekken mer eller mindre hver dag. Bra jeg har legetime på tirsdag.

Det har i hvert fall vært en fin helg. Vi hadde 3 års dag denne uka. Så fra i går til i dag feiret vi med et lite hotellopphold. Vi fant ut at vi må utnytte det så lenge det bare er oss to. Godt å gå ut og spise i går og nyte en god hotellfrokost i dag tidlig.

Den siste feriedagen skal nytes i dag! Gruer meg til jobb i morgen. Spent på hvordan det blir å være på jobb i 8 timer. Men prøver å ikke tenke på det nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...