Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kose: Nå nærmer det seg jammen for deg også! God bedring til deg, håper du blir bra snart! Huff, ikke greit med naboer som bråker sånn...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du blir frisk før fødselen starter! Greit med alle krefter man har da!:) god bedring!

Skrevet

Merker endelig at formen sakte blir bedre. Fortsatt forkjølet og sliter fortsatt litt med hosting om natta. Men håper det går over om noen dager. I dag var jeg ute en tur - gikk til butikken og handlet litt. Godt å komme seg litt ut.

I dag har jeg vasket nestsiste vask med babyklær. Godt å være ferdig med det. Føler at vi er ganske klare for å ta imot denne jenta vår NÅ. Spent på om jeg kommer til å gå over termin eller ikke. Det vil tiden vise.

Skrevet

Endelig fredag! Vi har ikke lagt noen planer men tror ikke M har lyst til å være hjemme en hel helg igjen. Så regner med at vi skal prøve og finne på noe.

Men en ting jeg skal gjøre før M kommer hjem fra jobb, er å bake. Jeg har snakket om å bake siden jeg gikk ut i permisjon så da er det på tide å gjøre det. Så i dag skal jeg bake muffins.

Skrevet

Nam! Sjokolademuffins med bringebær er forøvrig godt! Eller gulrotmuffins :)

Skrevet

Nam! Sjokolademuffins med bringebær er forøvrig godt! Eller gulrotmuffins :)

Det ble vanlig muffins med sjokoladebiter i. Gleder meg til å smake.

Lurer på om moren min er redd for å gå glipp av noe. Fordi hun har sendt sms hver dag den siste uken for å høre hvordan jeg har det og om det skjer noe. Litt slitsomt..

Skrevet

Lurer på om moren min er redd for å gå glipp av noe. Fordi hun har sendt sms hver dag den siste uken for å høre hvordan jeg har det og om det skjer noe. Litt slitsomt..

Nam!

Kjenner til den der.. Her kan jeg ikke skrive til mamma på fb engang, nærmest, uten å få "skjer det noe?" tilbake :dry: Sendte henne en smiley av en gravid som ble kost på magen her om dagen, og da kom det også det spørsmålet tilbake :P "Ja, mamma, jeg sender deg en smiley for å si at jeg er i fødsel" :fnise:

Skrevet

Hjemmelaget pizza.... Nam!!!

Nå skal vi kose oss med film & popcorn & muffins!!

Skrevet

Hjemmelaget pizza.... Nam!!!

Nå skal vi kose oss med film & popcorn & muffins!!

Kos dere masse!

Skrevet

Ja, det er slitsomt.

Regner med du gir beskjed til de som skal vite noe når tiden er inne....

Skrevet

Jeg har lovet familien at om de ikke maser på oss så skal vi gi beskjed så snart noe skjer jeg.

Men så er det heller ikke vært så mye mas denne gangen.. Vi er liksom litt mer voksne nå, soon to be tobarnsforeldre liksom. :ler:

Skrevet

Ja, det er slitsomt.

Regner med du gir beskjed til de som skal vite noe når tiden er inne....

Vi har ikke helt bestemt oss om familiene våre får vite noe når fødselen er i gang. Man vet jo aldri når fødselen kommer til å starte eller hvor lang tid det tar. Så vi tar det som det kommer...

Håper det skjer noe i løpet av helga eller neste uke. Håper fortsatt på et februar-barn.

Skrevet

Wow, snart termin! Og du baker muffins? Det hørtes helt fantastisk ut! Jeg tror jeg kunne måket innpå en del muffins nå, altså..!

Skrevet

Wow, snart termin!

I dag er det en uke til termin. Og ja, jeg håper det er min tur snart.

----------------------

I natt sleit jeg med skikkelig løs mage. Helt uten videre måtte jeg løpe på do flere ganger i natt. Håper virkelig det er et tegn...

Ulempen er at jeg ikke sovnet før nærmere kl. 2. Våknet heldigvis ikke før kl. 9. Men det blir nok å prøve og sove litt mer senere i dag.

Først frokost!

Skrevet

I dag er det en uke til termin. Og ja, jeg håper det er min tur snart.

----------------------

I natt sleit jeg med skikkelig løs mage. Helt uten videre måtte jeg løpe på do flere ganger i natt. Håper virkelig det er et tegn...

Ulempen er at jeg ikke sovnet før nærmere kl. 2. Våknet heldigvis ikke før kl. 9. Men det blir nok å prøve og sove litt mer senere i dag.

Først frokost!

Det er jo et potensielt tegn på at noe er på gang. Krysser fingrene for deg :duskedame:

Skrevet

Ikke lenge igjen uansett! Spennende :)

Skrevet

Kl 23.39 igår kveld kom en liten jente til verden. Alt gikk veldig fort men den lille jente har det bra. Ligger og ser på henne men hun sover nå.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...