MissStiles Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #441 Skrevet 9. desember 2014 Hittil kan jeg bare skryte av NAV. De har vært behjelpelig når vi har ringt og snakket med dem. Man føler jo at man ofte stiller dumme spørsmål men.. Nå er jeg bare spent på hvor lang tid det tar før søknaden er ferdigbehandlet. 29 uker idag!!
missdior Skrevet 9. desember 2014 #444 Skrevet 9. desember 2014 Hurra for 29uker! Helt enig med deg når det gjelder NAV!
MissStiles Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #445 Skrevet 9. desember 2014 Og der var halsbrannen tilbake... Nesten 2 uker uten at jeg har hatt det nå..
MissStiles Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #447 Skrevet 10. desember 2014 Fridagen idag har gått fort. Våknet tidlig som vanlig. Dro en kjapp tur på Ikea. Inn og ut på 20 min - fikk kjøpt en julegave og et par ting til babyen. Og etter å ha vært hos tannlegen, dro jeg og besøkte moren min. Plutselig var klokken 15:30 og jeg måtte hjem for å lage middag. Fikk til og med en halvtime på øye før middag. Nå skal vi straks på kino. Premiere på den siste Hobbiten filmen. Angrer på at jeg bestilte billetter til den sene forestillingen fordi det vil si at vi ikke er hjemme før midnatt. Jaja.. 2
malicious Skrevet 10. desember 2014 #448 Skrevet 10. desember 2014 Kos deg på kino! Vil også se den på kino og ikke i stua - er nok verdt penga!
MissStiles Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #450 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan var filmen? Absolutt verdt å se den på kino. Fin avslutning synes jeg. Samboeren som hat lest bøkene og han var fornøyd, sa han. Vondt å sitte i 3 timer. Også synes jeg det var litt ubehagelig med 3d og slåsskampene. Det ble litt mye. Men godt å komme seg ut en kveld.
Spiremor Skrevet 11. desember 2014 #451 Skrevet 11. desember 2014 Absolutt verdt å se den på kino. Fin avslutning synes jeg. Samboeren som hat lest bøkene og han var fornøyd, sa han. Vondt å sitte i 3 timer. Også synes jeg det var litt ubehagelig med 3d og slåsskampene. Det ble litt mye. Men godt å komme seg ut en kveld. Åja, den varer så lenge :o Utrolig hvordan de har strukket en relativt tynn barnebok til tre lange filmer..! Vet ikke om jeg tar sjansen på å se den på kino, da må jeg i alle fall ha sete ved midtgangen så jeg kan gå på do Vil gjerne få sett den, da!
missdior Skrevet 11. desember 2014 #452 Skrevet 11. desember 2014 Tre timer!?! Står 2t15min på nettsiden til vår kino Men fint at den innfridde! Vi skal se i kveld Jeg er ikke noe fan av alle frihetene Jackson har tatt seg jeg da.
MissStiles Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #453 Skrevet 11. desember 2014 Tre timer!?! Står 2t15min på nettsiden til vår kino Men fint at den innfridde! Vi skal se i kveld Jeg er ikke noe fan av alle frihetene Jackson har tatt seg jeg da. Nå varte den faktisk ikke i 3 timer allikevel.. Men det sto på kinobilletten at den skulle være ferdig kl 23.20. Men den var faktisk ferdig kl 22.45. Så vi satt vel i nesten 3 timer uansett siden vi gikk inn kl 20.
MissStiles Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #454 Skrevet 11. desember 2014 Er det mulig? Jeg ringte NAV tidligere i dag for å høre om de hadde fått inn de siste papirene fra arbeidsgiveren min. Ja. Han jeg snakket med, kunne fortelle meg at søknaden min er ferdigbehandlet og de er godkjent at jeg får penger f.o.m. den datoen. Kan det være sant? Jeg kan ikke tro det. Så jeg måtte logge meg inn på mine sider på nav.no og det er faktisk sant. Det gikk bare 2 uker. Jeg er virkelig sjokkert. NAV får kun skryt av meg. 4
malicious Skrevet 11. desember 2014 #455 Skrevet 11. desember 2014 Er det mulig? Jeg ringte NAV tidligere i dag for å høre om de hadde fått inn de siste papirene fra arbeidsgiveren min. Ja. Han jeg snakket med, kunne fortelle meg at søknaden min er ferdigbehandlet og de er godkjent at jeg får penger f.o.m. den datoen. Kan det være sant? Jeg kan ikke tro det. Så jeg måtte logge meg inn på mine sider på nav.no og det er faktisk sant. Det gikk bare 2 uker. Jeg er virkelig sjokkert. NAV får kun skryt av meg. Wow, nice!!
Lilleninja Skrevet 11. desember 2014 #456 Skrevet 11. desember 2014 Er det mulig? Jeg ringte NAV tidligere i dag for å høre om de hadde fått inn de siste papirene fra arbeidsgiveren min. Ja. Han jeg snakket med, kunne fortelle meg at søknaden min er ferdigbehandlet og de er godkjent at jeg får penger f.o.m. den datoen. Kan det være sant? Jeg kan ikke tro det. Så jeg måtte logge meg inn på mine sider på nav.no og det er faktisk sant. Det gikk bare 2 uker. Jeg er virkelig sjokkert. NAV får kun skryt av meg. Woooow
missdior Skrevet 11. desember 2014 #457 Skrevet 11. desember 2014 oj så fort det gikk! her tror jeg ikke de har begynt å behandle den enda..
Spiremor Skrevet 11. desember 2014 #458 Skrevet 11. desember 2014 Oi, det var da veldig raskt! Jeg får logge meg inn og sjekke jevnlig framover selv. Deilig for deg å vite at alt er i orden!
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 #459 Skrevet 12. desember 2014 oj så fort det gikk! her tror jeg ikke de har begynt å behandle den enda.. Da jeg spurte på NAV sa hun at de pleide å si at søknaden måtte være inne i 1,5 mnd før man skulle ut, så regner med det er vanlig behandlingstid da Men det behandles visst på Sortland ..
MissStiles Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #460 Skrevet 12. desember 2014 Litt irritert på kollegene mine nå.. Vi har hatt møte på et hotell idag og skulle egentlig spist middag kl 20. Men de er så fulle at det ikke går ann.. Jeg er så grisesulten og det er like før jeg bestiller meg en pizza på rommet og setter det på jobben sin regning. At voksne mennesker som dem ikke kan forstå at jeg som gravid må ha mat og kan ikke gå 3-4 timer uten mat. Glad jeg hadde 2 boller på rommet. Men nå må jeg ha ordentlig mat. NÅ!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå