pia1006 Skrevet 12. november 2004 #41 Del Skrevet 12. november 2004 Åhh blir spennende 24 nov er så spendt når dere kommer igang. Flott bursdagspresang det Koselig og prate med deg på MSN håper det ikke blir så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 16. november 2004 #42 Del Skrevet 16. november 2004 Så spennende!! Virkelig en flott bursdagspresang må jeg si!!..Åh, det skal bli moro å følge med på deg fremover! Håper dere kan begynneså snart som mulig!!TVI TVI og masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. november 2004 #43 Del Skrevet 21. november 2004 Nå er det ikke lenge til, jeg har skrevet det opp i kalenderen min også. Skal tenke ekstra hardt på dere den dagen. Hils mannen så mye fra meg/oss, håper vi sees snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 22. november 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 22. november 2004 Det nærmer seg ja - helt riktig Qlio Kun to dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. november 2004 #45 Del Skrevet 22. november 2004 Tjoho, blir i julestemning av det også, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 22. november 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 22. november 2004 også leste jeg inne på FUB om ei som var inne til forsamtale i forrige uke i Porsgrunn, og hun fikk sette igang med en gang - så nå innbiller jeg meg jo at vi blir satt igang med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 24. november 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 24. november 2004 Vi har vært i til samtale i Porsgrunn idag - et kjempepositivt møte med kjempeflotte mennesker. Det var travelt på klinikken der nede idag - mange pasienter. Men alle de ansatte tok seg god tid med oss - man ble liksom ikke kastet ut døra selv om samtalen varte lenger enn den timen som var satt opp. Var først inne hos en kvinnelig lege, som spurte og grov litt om helsetilstand etc. Så ble vi sendt til en sykepleier som presenterte oss mer for dette med kunstig befruktning, ulike statistikker på resultater, forklarte oss dette med medisiner og viste oss hvordan denne sprøytepennen virker. Holdt på å dette av stolen da hun spurte "når vil dere starte?" Som om jeg kunne velge det selv. Vi kikket fort på hverandre og sa - så fort som mulig - selvfølgelig Siden jeg er på dag 32 idag og venter mensen om maks en uke så betyr det rimelig kjapt. Sykepleieren tok utg.pkt i at jeg får mensen på dag 36, og regnet seg da frem til at jeg får uttak i uke 2 Får jeg mensen senere enn dag 36 blir uttak skøvet tilsvarende senere. Plutselig har alt satt opp farten og det går kjempefort ;D Legen mente også at siden jeg var en slank PCO-dame, og mannens sædprøve idag viste veldig forbedring (tett oppunder normalen på antall og et pkt til) så skulle dette gå bra. Blir satt på 150 puregon som visstnok er lav normal dose (hvilket betyr ca. 10 000 i medisiner) De var også veeeldig fornøyd med at jeg hadde vært flink å gå ned 9,6 kg. og fortsatt gikk nedover .... Vi gleder oss masse nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. november 2004 #48 Del Skrevet 25. november 2004 Bare smiler jeg nå, tenk dere er snart igang det er kjempebra åhh for en bursdagspresang. kan tenke dere stråler nå ingeting er så grusomt som vente tiden. Og kjempeflink har du vært og slanke deg kunne ønske det var meg. Nå ville jeg trent masse så du er i topp form til en graviditet det lønner seg jeg er jo kjempe anpusten bare jeg går i litt trapper ikke til og anbefale. Håper vi treffes på MSN en dag Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. november 2004 #49 Del Skrevet 28. november 2004 Ett fantastisk innlegg, og en fantastisk tid som dere nå går i møte. Jeg håper på full klaff på første forsøk, og husk Pia om dere ikke lykkes på tross av mine lykkeønskninger. Jeg savner dere begge to veldig mye, og håper vi sees igjen snart. Gi mannen din en god klem, og be han gi deg en klem fra meg. Dere er to fantastiske mennesker jeg kun unner gode ting. Nå venter vi på mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 28. november 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 28. november 2004 og mensen lar vente på seg ..... - men det murrer stadig da.... som de siste 4-5 dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 29. november 2004 #51 Del Skrevet 29. november 2004 Så spennende dagbok, skal følge med å se hvordan det går for dere, håper virkelig det går bra!! Kan jeg spørre deg om hva PCO er, hvis det var det du skrev, har ikke hørt om det før.. Som sagt : masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 29. november 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 29. november 2004 PCO er kort fortalt en hormonforstyrrelse i kroppen som gir uregelmessige mens, og dermed ikke veldig regelmessig EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. november 2004 #53 Del Skrevet 30. november 2004 Er mensen på plass eller??? Håper den er på rett rundt hjørne ihvertfall. Håper dere er snart igang blir sååå spennende og følge med dere. Og krysser alt for dere skal lykkes på første forsøk dere SKAL lykkes første gang. Håper alt går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. november 2004 Forfatter #54 Del Skrevet 30. november 2004 Joda - bortsett fra at mensen ikke er her enda så har jeg det supert Lurer på om jeg skal lure psyken min litt - ta en grav.test bare for å se at den er blendahvit. Da pleier nemlig mensen å komme... Men, den er nok rundt hjørnet en plass siden det murrer som pokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. november 2004 #55 Del Skrevet 30. november 2004 Hehe, smart måte å få i gang mensen! Si meg om det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. november 2004 Forfatter #56 Del Skrevet 30. november 2004 På deg vil den metoden ikke funke på en god stund Qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 1. desember 2004 #57 Del Skrevet 1. desember 2004 Nei, du har vel rett som vanlig.... Mensen kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #58 Del Skrevet 1. desember 2004 Ingen mens, men jeg har tatt en negativ test. Og idag har jeg vært "gåen i magen" som vanlig rett før mens.... så det er nok ikke lenge før nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 1. desember 2004 #59 Del Skrevet 1. desember 2004 Drit og dra, erre mulig? Nå er det full krise her, Teletubbies har lagt seg for å sove på TV og Ida hyyyyyyler....... avhenging, hun? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 1. desember 2004 Hihi..... jeg må nok ta meg en tur og kosemose litt med Ida snart.... Jeg kan være Lala ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå