Gjest Qlio Skrevet 7. februar 2006 #381 Del Skrevet 7. februar 2006 Å herregud, kjenner jeg får sammentrekninger snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. februar 2006 #382 Del Skrevet 7. februar 2006 God bedring, håper du rekker å komme i form før gullungen vil ut, for det er vel en påkjenning som det er greit å være frisk til, sånnsett... Men ungene kommer nå når de vil de da... og det nærmer seg definitivt tiden nå ja.... følger med spenning med her og lurer på om "hva skal hun fortelle nå... skjer det noe? når jeg ser nye innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 7. februar 2006 hehe... dere er rare da... Det har gått opp for mannen hvor nært forestående en fødsel kan være også. Han har nemlig forsøkt å lirke og lure meg til å få lov til å reise til Hamar førstkommende lørdag, det skulle nemlig IKKE være overnatting .... Det hele er jobbregi, og det fristet nok med Rally Norway og å treffe Henning Solberg på pit-stop eller hva det het Men, han skjønte at det ikke var så lurt å være 4 timer unna hvis en fødsel starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. februar 2006 #384 Del Skrevet 7. februar 2006 God bedring! Gutten kommer vel når han og kroppen din er klar for det, det pleier å være sånn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 13. februar 2006 Som om ikke mannen var snurt nok for at han gikk glipp av kjøretur med Henning Solberg etc. i helga - han kom hjem på fredag og mumlet litt surt at han "f... meg" gikk glipp av OL-tur til Torino førstkommende onsdag også Han er nå søt når han er litt sur også da .... Ny UL hos gyn. idag - fortsatt alt bra, babyen har det fint der inne - men vil nok snart ut sa legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. februar 2006 #386 Del Skrevet 13. februar 2006 Hehe, vanskelig med den ventetiden, for alle. Qliomannen var i Tyskland på guttetur en uke før Ida ble født. Vi var nemlig sikre på at det skulle gå enda 3 uker før hun kom. Godt man ikke alltid vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #387 Del Skrevet 15. februar 2006 Det nærmer seg veldig terminen... og vi har ikke hørt fra deg på en stund.. UL for et par dager siden uten noen oppdatering... Skjer det noe i @lfaland eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 15. februar 2006 Nei, her skjer fint lite. Annet enn at jeg slapper av og sover UL gikk fint som forventet - ingen overraskelser der nei...... Jordmorkontroll imorgen - håper at jeg er moden nok til at hun "stripper" litt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #389 Del Skrevet 15. februar 2006 Skjer lite ja... jaja... du får sitte her og skrible litt da vl, så går tida, også skjer det LITT i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. februar 2006 #390 Del Skrevet 15. februar 2006 Stripping? Det liker menn, hvertfall. Og det er ikke så vondt som mange skal ha det til, bare husk å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 15. februar 2006 Magebilde tatt på lørdag, 39+3 http://www.fotoknudsen.no/archive30/110920...hQI3sZtFOaJ.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. februar 2006 #392 Del Skrevet 15. februar 2006 Inni der er'n! Sier som Ida: konner snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #393 Del Skrevet 15. februar 2006 Koselig me magebilde. Og snart kommer veslegutten ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 16. februar 2006 #394 Del Skrevet 16. februar 2006 Så fin mage!!!!!! ..snart kommer du til å savne den! Gleder meg til jeg får så stor mage igjen!!! Er iallefall på god vei nå Imorgen har du termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 17. februar 2006 TERMINDAG - akkurat nå tror jeg babyen kommer til å bli der inne forever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. februar 2006 #396 Del Skrevet 17. februar 2006 "konner snart" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. februar 2006 #397 Del Skrevet 17. februar 2006 Kom ut i dag, da vel, lille Mirakel, så kan vi dele bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. februar 2006 #398 Del Skrevet 17. februar 2006 Han blir nok ikke der inne for alltid, @lfakrøll, han kommer nok. Jeg har enda ikke hørt om noen som ALDRI kom ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. februar 2006 #399 Del Skrevet 17. februar 2006 Vent til 4.mars.. Jeg ventet til @mannen hadde bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. februar 2006 #400 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvordan går det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå