Puny Skrevet 7. oktober 2015 #561 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er veldig ambivalent til SE. På en måte er hun en sånn klassisk person man skulle ønske ikke blogget. Hun sier selv at hun blir veldig påvirket av negative kommentarer, og at hun opererte nesen sin etter stygge kommentarer på bloggen. Jeg kan seriøst ikke se forskjell på før og etterbildene av den nesen, den var fin før og er fin etter. Hun sliter litt psykisk (deprisjon/sosial angst) og det å ha en rosablogg der hun bygger opp et uoppnåelig immage av seg selv (redigering mm.) tror jeg bare er tungt for henne. Noe hun også selv sier. For hennes egen psykes skyld skulle jeg ønske hun ikke blogget, selv om jeg skjønner det sikkert gir henne masse gleder også. På en annen side syntes jeg hun er et slags friskt pust i bloggverdenen også. Hun var den som var desidert mest ærlig og ekte på bloggerne. Hun er forsriskende ærlig om egne feil og mangler, noen ganger kanskje litt for mye som med detaljer om selvskadingen sin og noen ganger pynter hun litt mye på det som ved redigeringen av egen kropp. Men alt i alt syntes jeg hun skriver en god del innlegg som man merker kommer rett fra hjertet hennes. Hvis man sammenligner henne med Mamma til Michelle eller fortballfrue så fremstår det meste på bloggene deres oppkonstruert og uekte, mens SE viser ofte mye mer av sin personlighet i sine innlegg... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2015 #562 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Er veldig ambivalent til SE. På en måte er hun en sånn klassisk person man skulle ønske ikke blogget. Hun sier selv at hun blir veldig påvirket av negative kommentarer, og at hun opererte nesen sin etter stygge kommentarer på bloggen. Jeg kan seriøst ikke se forskjell på før og etterbildene av den nesen, den var fin før og er fin etter. Hun sliter litt psykisk (deprisjon/sosial angst) og det å ha en rosablogg der hun bygger opp et uoppnåelig immage av seg selv (redigering mm.) tror jeg bare er tungt for henne. Noe hun også selv sier. For hennes egen psykes skyld skulle jeg ønske hun ikke blogget, selv om jeg skjønner det sikkert gir henne masse gleder også. På en annen side syntes jeg hun er et slags friskt pust i bloggverdenen også. Hun var den som var desidert mest ærlig og ekte på bloggerne. Hun er forsriskende ærlig om egne feil og mangler, noen ganger kanskje litt for mye som med detaljer om selvskadingen sin og noen ganger pynter hun litt mye på det som ved redigeringen av egen kropp. Men alt i alt syntes jeg hun skriver en god del innlegg som man merker kommer rett fra hjertet hennes. Hvis man sammenligner henne med Mamma til Michelle eller fortballfrue så fremstår det meste på bloggene deres oppkonstruert og uekte, mens SE viser ofte mye mer av sin personlighet i sine innlegg... Veldig enig med deg. Jeg bare må innom og lese bloggen hennes innimellom. Synes hun til tider skriver veldig godt, hun har mye bedre språk enn visse andre som har journalistutdannelse. Hun burde hatt mere av disse innleggene der hun bare skriver i vei rett fra hjertet, og mindre av rumpe-selfies og trutmunnbilder. Endret 7. oktober 2015 av loffen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 8. oktober 2015 #563 Del Skrevet 8. oktober 2015 Sophie Elise ble kjempefin med makeoveren på trinny og susannah synes jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missuvillig Skrevet 8. oktober 2015 #564 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hatere... Om dere ikke har noe godt å si så hold kjeft Hun tjener godt på å utgi seg for å være den hun er, og ALLE DERE er med på å "sponse henne" gjennom livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. oktober 2015 #565 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hatere... Om dere ikke har noe godt å si så hold kjeft Hun tjener godt på å utgi seg for å være den hun er, og ALLE DERE er med på å "sponse henne" gjennom livet Er vel knapt noen som har fått mer skryt her enn hun har fått. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. oktober 2015 #566 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hatere... Om dere ikke har noe godt å si så hold kjeft Hun tjener godt på å utgi seg for å være den hun er, og ALLE DERE er med på å "sponse henne" gjennom livet Dette er et forbilledlig eksempel på flott og konstruktiv motargumentasjon mot alle de som er aktive med å hate SE - tommelopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 8. oktober 2015 #567 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hatere... Om dere ikke har noe godt å si så hold kjeft Hun tjener godt på å utgi seg for å være den hun er, og ALLE DERE er med på å "sponse henne" gjennom livet Hæ?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. oktober 2015 #568 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg liker Sophie. Som noen sier over er så er hun seg selv. Ekte! På godt og vondt. Selv om hun bommer litt med moral i teori vs i praksis, ganske ofte. Hun er bare en ungdom.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 8. oktober 2015 #569 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan noen komme med en link til bildet? Jeg ble veldig nysgjerrig nå. (prøvde å sjekke bloggen men fant ikke det dere snakket om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 8. oktober 2015 #570 Del Skrevet 8. oktober 2015 http://melkoghonning.no/sophie-elise-til-m-h-jeg-har-et-indre-morke/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. oktober 2015 #571 Del Skrevet 9. oktober 2015 Be imponert over innlegget til SE etter makeoveren til Trinny. Helt enig med henne at hun ikke så bra ut etter hva de gjorde. Kommer veldig godt frem hvor "perfekt" ting skal være for tv. Lurer på hvor mange andre damer som griner backstage etter en sånn makeover. Når det er sagt; all respekt for at SE har sitt eget image hun ønsker å holde på og at ingen andre skal få påvirke det. Det er helt greit å være stolt over barbie-looken. Det blir bare så feil når hun føler hun må redigere bildene av seg i ettertid. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 9. oktober 2015 #572 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvor kan man se episoden? Eller er den ikke blitt vist på tv enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. oktober 2015 #573 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvor kan man se episoden? Eller er den ikke blitt vist på tv enda? GIkk på tv i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 9. oktober 2015 #574 Del Skrevet 9. oktober 2015 Synes hun ble mye finere etter makeoveren! Hun så veldig søt og smart ut😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. oktober 2015 #575 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Synes sminken var fin. Håret og klærne not so much. Endret 9. oktober 2015 av neiognei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 9. oktober 2015 #576 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg syns også sminken var veldig fin, og klærne greie nok. Håret syns jeg hadde blitt mye finere om de hadde fått lov til å klippe det. Når det er sagt, har jeg virkelig ikke sansen for Trinny og Susannah, og det er godt å se at noen faktisk tør å si at de ikke likte resultatet. Er helt enig med Sophie i det hun sier i artikkelen jeg har lenket til under. De tar sjelden hensyn til personlighet når de kler opp folk, de bare kjører på med såkalt "fashion". Må jo skjønne at det må være elementer av personlighet i den stilen folk får hvis de skal ønske å gå med det. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23538883/sjekk-sophie-elises-ville-stilforvandling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2015 #577 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er det jeg liker ved jenta, hun har sin egen stil og mener at man godt kan se ut som Barbie og ha noe oppe i hodet samtidig. Hvorfor skal det være sånn at man må se ut på en spesiell måte for å bli tatt seriøst? At man må 'tones ned'? Det er jo det motsatte av feminisme. Er helt enig med henne! Jeg liker ikke Trinny og Susannah, de klemmer folk inn i alt for små klær, mager buler ut og folk ser ut som pølser, de trykker på dem trangt ubehagelig helkropps-undertøy, og strammer alt inn i livet. Noen greier nesten ikke gå etterpå. Dessuten må alle som har briller ta dem av? Er det bedre å se bra ut enn å se? En dag ramler et menneske ned av den scena. Synes heller ikke noe om måten de snakker til folk på, sånn som til SE om at hun hadde så vanskelig kropp å kle opp osv. Jeg hadde blitt lei meg i alle fall. Sminken til SE var pen, håret så bare teit ut.. og en helt gjenkneppet svart skjorte, svarte bukser og svarte sko, ingen smykker eller noe? Stilig kanskje, men veldig kjedelig. De kunne i alle fall ha kneppet opp den øverste knappen? Man så jo hvor ukomfortabel hun var. Nei, jeg synes hun greier det bedre selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 9. oktober 2015 #578 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg synes ikke de var så slem jeg da. For de sa jo mye fint o. Henne. At kroppen var vanskelig å kle var jo pga de store silikonpuppene i forhold til den smale kroppen. Så det var jo ikke noe slemt i forhold til hvordan hennes naturlige kropp er. Men man tar vel seg mer nær av ting om man er ung og tillegg usikker. Men Jeg er enig at det ikke var nødvendig å si da. Jeg synes de sa mye fint om henne jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 9. oktober 2015 #579 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvor kan man se episoden? Eller er den ikke blitt vist på tv enda? Går i reprise i dag kl 22:20 på FEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 9. oktober 2015 #580 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er det jeg liker ved jenta, hun har sin egen stil og mener at man godt kan se ut som Barbie og ha noe oppe i hodet samtidig. Hvorfor skal det være sånn at man må se ut på en spesiell måte for å bli tatt seriøst? At man må 'tones ned'? Det er jo det motsatte av feminisme. Er helt enig med henne! Jeg er ikke helt enig med SE. Kommer det noen innom med svære silikonpupper, langt blondt extensions-hår, lepper fulle av et-eller-annet og kløft til tusen så er det vanskelig å ta vedkommende særlig seriøst. Lar en fokuset bli så ekstremt på kroppen, og ikke minst pjåtte alle slags falske greier inn i kroppen, så gir det umiddelbart et inntrykk av å ikke ha så mye i toppen. Det handler ikke for min del så mye om feminisme, fordi jeg kan si tilnærmet det samme for jenter som for gutter her. Ser jeg en gutt som har levd halve livet i solarium, og som sprader rundt i dype v-halser, så sliter jeg med å ta han seriøst. For min del har det ingenting å gjøre med om en er gutt eller jente. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg