Kirby Skrevet 13. september 2014 #1261 Del Skrevet 13. september 2014 Så koselig med gutt, Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. september 2014 Forfatter #1262 Del Skrevet 13. september 2014 Herligheet så ømme puppene er blitt igjen! De verker! De har vært ømme hele tiden, men det har ikke vært så ille hele tiden. Synes ikke de skal vokse noe mer nå før etter fødsel når melka kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 14. september 2014 #1263 Del Skrevet 14. september 2014 Herligheet så ømme puppene er blitt igjen! De verker! De har vært ømme hele tiden, men det har ikke vært så ille hele tiden. Synes ikke de skal vokse noe mer nå før etter fødsel når melka kommer.. Jeg klagde sånn på mine mindre bryster før jeg ble gravid, men nå vet jeg helt sikkert at noe silikoninnlegg er totalt uaktuelt! Har gått opp snart to cup-størrelser, og jeg synes ikke jeg kler den nye hylla x) heller bra at de vokser for en god grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. september 2014 #1264 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg smyger meg litt inn her ..... Fått invitasjon av lillemeg90 men synes det var litt tidlig for meg.... Jeg er 10+1 i dag. Første gangsgravid og suuuuuuuper ( over normalen bekymret ) dette henger nok sammen med at jeg totalt har abortert ( på alle måter) 6 ganger. Har helt ærlig mistet tellinga! Men, nå får vi tett oppfølging pluss crinone og albyl e. Hatt flere ul og sett liv flere ganger. Er evigtakknemlig for hver dag som går i tillegg til at jeg er så bekymret har jeg ikke den kvalmen som "de Fleste" har og det bekymrer meg enda mer, typisk nok! Jeg er 100 prosent sykemeldt for å holde meg i ro de første 12 ukene. Nå håper jeg det går den rette veien og at jeg kan dele gledene med dere her inne :-) Ps termin er regnet til 11 april. Første svangerskapskontroll i morgen så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #1265 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg smyger meg litt inn her ..... Fått invitasjon av lillemeg90 men synes det var litt tidlig for meg.... Jeg er 10+1 i dag. Første gangsgravid og suuuuuuuper ( over normalen bekymret ) dette henger nok sammen med at jeg totalt har abortert ( på alle måter) 6 ganger. Har helt ærlig mistet tellinga! Men, nå får vi tett oppfølging pluss crinone og albyl e. Hatt flere ul og sett liv flere ganger. Er evigtakknemlig for hver dag som går i tillegg til at jeg er så bekymret har jeg ikke den kvalmen som "de Fleste" har og det bekymrer meg enda mer, typisk nok! Jeg er 100 prosent sykemeldt for å holde meg i ro de første 12 ukene. Nå håper jeg det går den rette veien og at jeg kan dele gledene med dere her inne :-) Ps termin er regnet til 11 april. Første svangerskapskontroll i morgen så dette blir spennende! Kjekt å se deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. september 2014 #1266 Del Skrevet 14. september 2014 Takk takk 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. september 2014 #1267 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg begynner å få en antydning til babykule :D Idag fikk jeg brev i posten og på grunn av manglende kapasitet eller hva det var fornoe fikk jeg ny time til OUL. Den skal være den 09.10 istedenfor den 13.10 så jeg er igrunn fornøyd med det Åh, så deilig å få den flyttet fram! Jeg smyger meg litt inn her ..... Fått invitasjon av lillemeg90 men synes det var litt tidlig for meg.... Jeg er 10+1 i dag. Første gangsgravid og suuuuuuuper ( over normalen bekymret ) dette henger nok sammen med at jeg totalt har abortert ( på alle måter) 6 ganger. Har helt ærlig mistet tellinga! Men, nå får vi tett oppfølging pluss crinone og albyl e. Hatt flere ul og sett liv flere ganger. Er evigtakknemlig for hver dag som går i tillegg til at jeg er så bekymret har jeg ikke den kvalmen som "de Fleste" har og det bekymrer meg enda mer, typisk nok! Jeg er 100 prosent sykemeldt for å holde meg i ro de første 12 ukene. Nå håper jeg det går den rette veien og at jeg kan dele gledene med dere her inne :-) Ps termin er regnet til 11 april. Første svangerskapskontroll i morgen så dette blir spennende! Krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen! Dere har jo kommet langt allerede, så nå er det heldigvis liten sjanse for at det ikke skal gå veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 16. september 2014 #1268 Del Skrevet 16. september 2014 Må spørre her inne til de som går På folsyre ( regner vel med at de fleste gjør det) hvor lenge skal dere gå på det? Legen min sa til uke 12, men leser litt ulikt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 16. september 2014 #1269 Del Skrevet 16. september 2014 Må spørre her inne til de som går På folsyre ( regner vel med at de fleste gjør det) hvor lenge skal dere gå på det? Legen min sa til uke 12, men leser litt ulikt på nett. Stol på legen din og ta til uke 12 du Nevralrøret til embryoet lukkes mange uker før uke 12 så er egentlig ikke så nødvendig hele veien, men det anbefales likevel frem til uke 12 som en ekstra sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. september 2014 #1270 Del Skrevet 16. september 2014 Stol på legen din og ta til uke 12 du Nevralrøret til embryoet lukkes mange uker før uke 12 så er egentlig ikke så nødvendig hele veien, men det anbefales likevel frem til uke 12 som en ekstra sikkerhet Må spørre her inne til de som går På folsyre ( regner vel med at de fleste gjør det) hvor lenge skal dere gå på det? Legen min sa til uke 12, men leser litt ulikt på nett. Jeg har også fått beskjed om uke 12:) men nevnte ffor gyn. På sykehuset at jeg var litt bekymret for at jeg ikke hadde fått i meg folsyren når jeg kastet opp så mye den siste ukene. Da bekreftet hun det ifht. Lukking av nevralrøret. At det skjer i uke 6 ca:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 16. september 2014 #1271 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp telefon om at jeg er blitt bedt inn til jobbintervju i morgen! Dette trengte jeg nå 13 uker i dag, litt under en mnd til OUL <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. september 2014 #1272 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp telefon om at jeg er blitt bedt inn til jobbintervju i morgen! Dette trengte jeg nå 13 uker i dag, litt under en mnd til OUL <3 Ååå gratulerer heldige deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 16. september 2014 #1273 Del Skrevet 16. september 2014 Ååå gratulerer heldige deg! Takk! :D Håper intervjuet går bra, litt spent på hvordan det blir å fortelle evt. arbeidsgiver om graviditeten... Det blir isåfall ikke før jeg begynner å jobbe, altså i oktober. Da har jeg sikkert fått en real bul på magen i tillegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 16. september 2014 #1274 Del Skrevet 16. september 2014 Har dere noe greia på om for tidlig fødsel er arvelig? Jeg er født nesten 4 uker for tidlig. Men gubben er født i uke 23. Vet ikke om dette er noe jeg burde opplyse om hos lege 😷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 16. september 2014 #1275 Del Skrevet 16. september 2014 Har dere noe greia på om for tidlig fødsel er arvelig? Jeg er født nesten 4 uker for tidlig. Men gubben er født i uke 23. Vet ikke om dette er noe jeg burde opplyse om hos lege 😷 Lurer også litt på det, er selv født 4 uker for tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. september 2014 #1276 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp telefon om at jeg er blitt bedt inn til jobbintervju i morgen! Dette trengte jeg nå 13 uker i dag, litt under en mnd til OUL <3 Så kjekt med jobbintervju, lykke til! Og 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. september 2014 #1277 Del Skrevet 16. september 2014 Har dere noe greia på om for tidlig fødsel er arvelig? Jeg er født nesten 4 uker for tidlig. Men gubben er født i uke 23. Vet ikke om dette er noe jeg burde opplyse om hos lege Lurer også litt på det, er selv født 4 uker for tidlig. Trodde ikke det var noe genetisk som sto bak tidlig fødsel, men kan være jeg tar feil da.. Jeg vill nevnt det til legen jeg, så vet de om det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 16. september 2014 #1278 Del Skrevet 16. september 2014 Så kjekt med jobbintervju, lykke til! Og 13 uker Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 16. september 2014 #1279 Del Skrevet 16. september 2014 Herregud så sliten jeg er om dagen... Vet ikke om det er bare jobben eller om det å ha en skrikende unge i flere hver timer hver kveld som har skylden.. Begge deler kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1280 Del Skrevet 16. september 2014 Herregud så sliten jeg er om dagen... Vet ikke om det er bare jobben eller om det å ha en skrikende unge i flere hver timer hver kveld som har skylden.. Begge deler kanskje Vil tro det er en god kombinasjon av jobben, skrikende unge OG graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå