Ulzzang Skrevet 1. august 2014 #341 Del Skrevet 1. august 2014 Jippii!! Takk! :D Hurra for det! En milepæl er nådd! Vel, det synes jeg i alle fall! Ja det føles sånn for meg også! synes det har gått relativt fort etter at jeg var over 6 uker. 8 uker i dag! Har hatt et lite tilfelle litt blodig utflod, ellers har jeg ikke hatt noe sterke smerter eller blødninger. Noen ganger blir jeg akutt kvalm hvis jeg ligger på magen, men har ikke kjent noe mye kvalme ellers. Har en følelse av at mine plager kommer til å komme som et bombenedslag senere i svangerskapet Men har vært helt sinnsykt trøtt, sover konstant og orker så vidt å kjøre på butikken for å kjøpe brød! Vi er like langt på vei! yeeeey Hurra for 8 uker! takk til deg og! I natt drømte jeg at gubben hadde forlatt meg midt i svangerskapet, og at jeg var en skikkelig tøs :o Det er så langt fra min personlighet som man kan komme, så det var skikkelig sært! Ble sjekket opp og klådd på av en fyr mens jeg hadde sånn halvstor mage og greier..! Skjønner ingenting, jeg, haha. Sære gravide-drømmer! haha, bra jeg ikke er den eneste Jeg drømte at jeg hadde fått super store og lange (!) pupper. De var såpass at jeg klarte å putte dem inni munnen, hvorfor skulle jeg gjøre noe sånt? Prøvde å se om jeg klarte det i virkeligheten også, men nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #342 Del Skrevet 1. august 2014 Ååh, dere er heldige som drømmer! Jeg har drømt og hatt god søvn ca èn natt etter jeg ble gravid. Sutre sutre.. Vil sove godt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 1. august 2014 #343 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg sover dagen lang og drømmer alt mulig rart! :o I morges drømte jeg at jeg, Haley og Cameron fra Modern Family hadde kjøpt oss to små leiligheter vi skulle bo i og pusse opp... Jeg var heldig som hadde Cam på mitt lag, men vi kom ikke langt med oppussingen før jeg våknet. Var skikkelig grinete for at jeg ikke ble ferdig med oppussingen Vi har ikke kommet i gang med barnerommet her enda, men vi har allerede gjort oss noen tanker om hvordan det skal se ut Noen som har erfaring med fargen Tudor fra jotun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 1. august 2014 #344 Del Skrevet 1. august 2014 Noen andre som er ekstremt fjerne, forresten? Jeg gjør så mye rart for tiden, skjemmer meg ut totalt! Var på Boots apotek her en dag, og dama bak kassa spurte om jeg hadde medlemskort. "Jaja! Coop?" sier jeg og rekker henne medlemskortet fra Coop... Hahaha, neeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 1. august 2014 #345 Del Skrevet 1. august 2014 Drømmer mye rart jeg også. Og så er jeg så svak i kroppen, sulten hele tiden, spiser hele tiden og likevel er jeg svimmel og uvel. Syns det er slimsomt å holde tlf i hånda liksom. Har egentlig bare lyst å ligge i sengen og forsvinne. Samvittigheten min ødelegger meg, skulle så gjerne vært ute så mini fikk leke. Håper dette går over snart... *syteinnlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #346 Del Skrevet 1. august 2014 Drømmer mye rart jeg også. Og så er jeg så svak i kroppen, sulten hele tiden, spiser hele tiden og likevel er jeg svimmel og uvel. Syns det er slimsomt å holde tlf i hånda liksom. Har egentlig bare lyst å ligge i sengen og forsvinne. Samvittigheten min ødelegger meg, skulle så gjerne vært ute så mini fikk leke. Håper dette går over snart... *syteinnlegg* Noen ganger må man gjøre ting litt enklere. Betyr ikke at du gjør en dårlig jobb for det. Snart går det over <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #347 Del Skrevet 1. august 2014 Nå har jeg titta så smått på vogn (noe dere andre snakket om for flere uker siden ) - jeg liker Mountain Buggy Urban Jungle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. august 2014 #348 Del Skrevet 1. august 2014 Nå har jeg titta så smått på vogn (noe dere andre snakket om for flere uker siden ) - jeg liker Mountain Buggy Urban Jungle! Den er fin! Følg med, kanskje den kommer på tilbud etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #349 Del Skrevet 1. august 2014 Den er fin! Følg med, kanskje den kommer på tilbud etterhvert Dumt spørsmål - men hvor bør jeg da følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. august 2014 #350 Del Skrevet 1. august 2014 Dumt spørsmål - men hvor bør jeg da følge med? barnas hus kjører vel vogntilbud utover høsten, samme gjør nok babyshop. Evt lokale utstyrs butikker som ikke er i kjede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. august 2014 #351 Del Skrevet 1. august 2014 Dumt spørsmål - men hvor bør jeg da følge med? Barnas hus, babyshop, og din lokale barnebutikk. Kan være du kan tjene litt på å kjøpe i sverige også, hvis du bor i nærheten av grensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #352 Del Skrevet 1. august 2014 Barnas hus, babyshop, og din lokale barnebutikk. Kan være du kan tjene litt på å kjøpe i sverige også, hvis du bor i nærheten av grensen.. Har muligheten til å kjøpe i Sverige også. Alle rundt meg maser om å kjøpe brukt vogn, men helt ærlig, så vil jeg ha en ny en jeg.. Er det dumt å tenke sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. august 2014 #353 Del Skrevet 1. august 2014 Har muligheten til å kjøpe i Sverige også. Alle rundt meg maser om å kjøpe brukt vogn, men helt ærlig, så vil jeg ha en ny en jeg.. Er det dumt å tenke sånn? Jeg synes ikke det. Finner vi den emmealjungaen jeg har så lyst på kjøper vi den brukt, men kun fordi vi ikke får den ny. Eneste vi kansje skal kjøpe brukt er tripp trapp stol og newborn seat, og leandet vuggen. Mamma maser im at vi må kjøpe alt brult, tilogmed bilsete, noe som er helt uaktuelt! Jeg tenker det viktiste er hva dere vil og hva dere har råd til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #354 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke det. Finner vi den emmealjungaen jeg har så lyst på kjøper vi den brukt, men kun fordi vi ikke får den ny. Eneste vi kansje skal kjøpe brukt er tripp trapp stol og newborn seat, og leandet vuggen. Mamma maser im at vi må kjøpe alt brult, tilogmed bilsete, noe som er helt uaktuelt! Jeg tenker det viktiste er hva dere vil og hva dere har råd til Jepp! Helt enig, noe kan kjøpes brukt. Men jeg føler litt på andres "bakterier". Jeg tenker jo langsiktig og vil helst bruke det til senere barn også. Svigermor er veldig på det å spare, og få ting så billig som mulig, låne osv. Men akkurat vogn, vil jeg liksom ha ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 1. august 2014 #355 Del Skrevet 1. august 2014 Joho da kan jeg helt sikker si at jeg er gravid tok digital nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 1. august 2014 #356 Del Skrevet 1. august 2014 Noen ganger må man gjøre ting litt enklere. Betyr ikke at du gjør en dårlig jobb for det. Snart går det over <3 Ja, sant det. Jeg jobber jo nattevakt, så sover jo på dagtid. Mannen er ikke så flink å ta han med seg ut, så jeg får så dårlig samvittighet når han ikke får være ute å leke. Blææ. Og nå formen er så dårlig nå så orker jeg jo ingenting. Fikk heldigvis tatt han ut litt før leggetid. Håper det går fort over ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. august 2014 #357 Del Skrevet 2. august 2014 10 uker i dag!! Nå er det et foster som spreller inni meg, ikke lenger et embryo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 #358 Del Skrevet 2. august 2014 10 uker i dag!! Nå er det et foster som spreller inni meg, ikke lenger et embryo! Hurra for 10 uker! Hvilke symptomer merker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. august 2014 #359 Del Skrevet 2. august 2014 Hurra for 10 uker! Hvilke symptomer merker du? Kvalm, spiser hele tiden, trøtt og sliten og så strekker det i livmora. Faktisk litt mindre tissetrengt, og det er deeeeilig! Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 #360 Del Skrevet 2. august 2014 Kvalm, spiser hele tiden, trøtt og sliten og så strekker det i livmora. Faktisk litt mindre tissetrengt, og det er deeeeilig! Enn du? Mindre kvalm enn før, men desidert mindre plass til mat i magen også. Litt mer sliten enn tidligere, litt mer aktivitet i magen (strekker litt, murrer litt, stikker litt) <- siden etter UL egentlig. Men jeg leste et sted hvor en jordmor sier at fra uke 10 til 12 så flytter livmor seg oppover i symfysen, eller noe sånt. (correct me if I am wrong) derfor er det vanlig og merke litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå