Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fotballfrue - Så perfekt med nips og naps ifra -nille og Ikea. Ha ha.

Anonymous poster hash: abad2...4ea

hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: 559e6...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes da godt på billigheten.

Anonymous poster hash: abad2...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget ikke bloggere før i 2009, og leste jeg for det meste Ida Wulff siden hun lå på topp. Hun irriterte meg veldig mye på den tiden fordi hun hele tiden klagde på at hun var så feit. Hun var utrent, og hadde en typisk ungpike-kropp, men å kalle seg feit når man vet at så utrolig mange av leserne sannsynligvis er mye større enn henne blir det bare trist. Hun var veldig mye på fylla og tok dårlige bilder, men likevel skrev hun på en morsom måte så jeg fortsatte å lese. Nå har jeg ikke vært innom på flere år tror jeg.

Fotballfrue irriterer meg ikke sånn veldig stort, for det livet hennes som alle kaller perfekt ville vært et mareritt for meg. Jeg hadde kjedet meg i hjel av å bo på landet, våknet opp med LK hver dag og ikke minst ha så få venninner og familie rundt meg. Av bloggerne i Norge har hun den fineste bloggen da, store og mange bilder, fine farger og en ryddig layout. Men det blir for kjedelig, alltid det samme: trening, lavkarbosnacks, rosa kjoler og reklame REKLAME REKLAME REKLAME.

Nette Nestea er min favorittblogger, men jeg var mye irritert på henne i fjor da hun nesten aldri blogget og det kun var "inspo" bøffa fra Pinterest. Så fikk jeg vite at hun slet med deprisjon, og da skjønner jeg at det ikke er så mye å blogge om. Liker bloggen fortsatt, men blir litt for mye Nevernaked-reklame (som aldri er merket) og kjedelige outfitsbilder.

Maria Skappel er den bloggeren som jeg fsktisk blir skikkelig irritert av å gå inn på. Hun har så mye skrivefeil at øya mine blør. I tillegg reklamerer hun for så mye kleint! Tyggis, yoghurt, nøtter, iste… u name it. Virker som hun tar det hun får. I tillegg spyr jeg av de "inspo"-innleggene hennes der for det meste er bilder av en trapp, en oljeflekk på asfalten eller en nøkkelring.

Camilla Pihl hadde en god blogg før, men nå er dama 36 år, på tide å slutte med g.o.o.d m.o.r.g.n.i.n.g c.u.p.c.a.k.e.s. Snork snork.

Anja Johansen, finnes vel ikke en dame med mindre selvinnsikt enn henne. Å begrunne all kritikk som sjalusi er bare dumskap. Hvertfall når man har et liv uten jobb eller skole, er hjemmeværende med en fortidligfødt baby og en kjæreste på 21 år som er bortreist hele tiden. Hva mener hun folk er sjalu på? Fatter det ikke. Kan forstå at man stusser litt over all kritikken og hetsen Fotballfrue får i og med at hun har en chill jobb, mye penger, stort hus, søt baby og en trent kropp, men hello Anja, gi meg en grunn til at jeg skal være sjalu på deg da, så kan vi komme tilbake til dette med at "alle haters er sjalu".



Anonymous poster hash: 28a4e...1a3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget ikke bloggere før i 2009, og leste jeg for det meste Ida Wulff siden hun lå på topp. Hun irriterte meg veldig mye på den tiden fordi hun hele tiden klagde på at hun var så feit. Hun var utrent, og hadde en typisk ungpike-kropp, men å kalle seg feit når man vet at så utrolig mange av leserne sannsynligvis er mye større enn henne blir det bare trist. Hun var veldig mye på fylla og tok dårlige bilder, men likevel skrev hun på en morsom måte så jeg fortsatte å lese. Nå har jeg ikke vært innom på flere år tror jeg. Fotballfrue irriterer meg ikke sånn veldig stort, for det livet hennes som alle kaller perfekt ville vært et mareritt for meg. Jeg hadde kjedet meg i hjel av å bo på landet, våknet opp med LK hver dag og ikke minst ha så få venninner og familie rundt meg. Av bloggerne i Norge har hun den fineste bloggen da, store og mange bilder, fine farger og en ryddig layout. Men det blir for kjedelig, alltid det samme: trening, lavkarbosnacks, rosa kjoler og reklame REKLAME REKLAME REKLAME. Nette Nestea er min favorittblogger, men jeg var mye irritert på henne i fjor da hun nesten aldri blogget og det kun var "inspo" bøffa fra Pinterest. Så fikk jeg vite at hun slet med deprisjon, og da skjønner jeg at det ikke er så mye å blogge om. Liker bloggen fortsatt, men blir litt for mye Nevernaked-reklame (som aldri er merket) og kjedelige outfitsbilder. Maria Skappel er den bloggeren som jeg fsktisk blir skikkelig irritert av å gå inn på. Hun har så mye skrivefeil at øya mine blør. I tillegg reklamerer hun for så mye kleint! Tyggis, yoghurt, nøtter, iste… u name it. Virker som hun tar det hun får. I tillegg spyr jeg av de "inspo"-innleggene hennes der for det meste er bilder av en trapp, en oljeflekk på asfalten eller en nøkkelring. Camilla Pihl hadde en god blogg før, men nå er dama 36 år, på tide å slutte med g.o.o.d m.o.r.g.n.i.n.g c.u.p.c.a.k.e.s. Snork snork. Anja Johansen, finnes vel ikke en dame med mindre selvinnsikt enn henne. Å begrunne all kritikk som sjalusi er bare dumskap. Hvertfall når man har et liv uten jobb eller skole, er hjemmeværende med en fortidligfødt baby og en kjæreste på 21 år som er bortreist hele tiden. Hva mener hun folk er sjalu på? Fatter det ikke. Kan forstå at man stusser litt over all kritikken og hetsen Fotballfrue får i og med at hun har en chill jobb, mye penger, stort hus, søt baby og en trent kropp, men hello Anja, gi meg en grunn til at jeg skal være sjalu på deg da, så kan vi komme tilbake til dette med at "alle haters er sjalu". Anonymous poster hash: 28a4e...1a3

Du har lov til å markedsføre for egen butikk uten å merke det med reklame.

Anonymous poster hash: 2b650...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan si at bloggen irriterer, men jeg blir trist av bloggen til Rannveig Heitmann fordi hun ikke ser sitt eget beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Grunnet gjentatte ryddinger stenges derfor tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...