Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lizbet Osnes!Det har vel vært nok av tråder her inne om hu så jeg trenger vel ikke å utdype så voldsomt mye mer.



Anonymous poster hash: f04f0...d94
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en del treningsblogger en stund, men måtte bare slutte. Stort sett alle innleggene var helt like:

- ørten bilder av dem selv i diverse positurer

- "se hva jeg har fått av sponsoren min"

- "se hva jeg har kjøpt på iherb"

- samme oppskriftene på proteinkaffe og havregrøt om og om og om igjen.... Om du lager samme proteinkaffen hver satans dag trenger du ikke legge ut oppskriften hver dag, og uansett, trenger man virkelig oppskrift på proteinpulver + kaffe??

- "hipp og hei og hurra, det er mandag og jeg eeeeelsker nye muligheter :D :D :D :D"

- "koooooser meg med verdens best kjæreste <3 <3 <3 "

De har jo ikke noe å skrive om, bare kommer med det samme oppgulpet om og om igjen, for de må jo skrive innlegg for å holde sponsorene glade.



Anonymous poster hash: a4046...139
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle desse rosa bloggere irriterer meg. Mange av de som Sophie Elise, gjør bare at mange jenter får dårlig selvtillit. For de må liksom være like deilig som henne for å være noe!



Anonymous poster hash: a9aca...830
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giiiidameg! Vi må ha silikon for å være sexy! Det må alle jenter ha, ellers er dere ikke sexy nok!



Anonymous poster hash: a9aca...830
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fotballfrue

Pga hele bloggen hennes har blitt en reklameblogg. Det er reklame i så og si alle innleggene, og hun er dårlig til å merke annonser og reklame. Leste den daglig før, men nå er jeg bare innom i ny og ne

-Kristina Andersen

Altfor påtatt happyhappyhappy.

-Helene Drage

Likte bloggen godt før, men nå synes jeg innleggene er klin like. Samme stoffet hun skriver om, samme positurene.. Dessuten var det lavmåls at de kvittet seg med den første valpen under unnskyldning at mannen hennes var allergisk (kom ganske tydelig frem at valpen var litt krevende og det ble mye jobb), for så å skaffe seg ny valp som tydeligvis er en roligere type rett etter. Leser ikke noe om allergi nå iallefall.

-Supermammaen

Har ikke sansen for henne eller de tackye bildene hun legger ut av seg selv.

-Generelt alle de rosarosa-bloggerene med silikon, vippeextentions, hårextensions, restylane

Og jeg er enig med den over som nevner Lizbeth Osnes.

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som direkte irriterer meg, men jeg syns Kristina Andersen virker skikkelig teit. Noen som så den prank-videoen hun la ut nå nettopp da hun og Ida Wulff var i Spania, og hun skulle vekke Ida? Gud, så teit. Kan se for meg at hun må være skikkelig slitsom å ha med seg på ferie... Eller i det hele tatt ellers! :)

Edit:

Link til videoen: http://kristinaandersen.no/1401639362_wake_up_gone_wrong.html

Endret av Infinite
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Fotballfrue

Pga hele bloggen hennes har blitt en reklameblogg. Det er reklame i så og si alle innleggene, og hun er dårlig til å merke annonser og reklame. Leste den daglig før, men nå er jeg bare innom i ny og ne

-Kristina Andersen

Altfor påtatt happyhappyhappy.

-Helene Drage

Likte bloggen godt før, men nå synes jeg innleggene er klin like. Samme stoffet hun skriver om, samme positurene.. Dessuten var det lavmåls at de kvittet seg med den første valpen under unnskyldning at mannen hennes var allergisk (kom ganske tydelig frem at valpen var litt krevende og det ble mye jobb), for så å skaffe seg ny valp som tydeligvis er en roligere type rett etter. Leser ikke noe om allergi nå iallefall.

-Supermammaen

Har ikke sansen for henne eller de tackye bildene hun legger ut av seg selv.

-Generelt alle de rosarosa-bloggerene med silikon, vippeextentions, hårextensions, restylane

Og jeg er enig med den over som nevner Lizbeth Osnes.

Enig ang. Helene Drage. Så utrolig irriterende! Jeg oppsøker sjelden bloggen, men av og til når jeg er innom på blogglisten.no så ser jeg bloggen hennes på høyresiden og klarer ikke dy meg fra å klikke meg innom.

Det mest irriterende er de teite positurene hennes så hun skal se tynnere ut. ALLE bildene er like! Og det samme oppgulpet om igjen og om igjen og om igjen, du er ikke trenings- og kostholdsekspert bare fordi du har gått ned noen kilo! Hun er jo helt besatt av å være som de andre fitnessjentene? Chill!!

Anonymous poster hash: 31c0e...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som direkte irriterer meg, men jeg syns Kristina Andersen virker skikkelig teit. Noen som så den prank-videoen hun la ut nå nettopp da hun og Ida Wulff var i Spania, og hun skulle vekke Ida? Gud, så teit. Kan se for meg at hun må være skikkelig slitsom å ha med seg på ferie... Eller i det hele tatt ellers! :)

Edit:

Link til videoen: http://kristinaandersen.no/1401639362_wake_up_gone_wrong.html

:sjokkert: Det der så ufattelig irriterende ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Det der så ufattelig irriterende ut!

Tåpelig humør! Hadde blitt dritsur.

Anonymous poster hash: e71d8...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn elsk-hat forhold til Kristina Andersen sin blogg og Sophie Elise. Aner ikke hvorfor. Men nå er det mest på hat (irriterende) siden.

Kristina Andersen - Virker så utrolig søt på videoer syns jeg og virker som en grei jente. Lo så jeg døde av den prank videoen Ida la ut av henne. Men alt det happy happy happy babbelet hennes gjør meg gal. Det med NÅ ER DET MANDAG IGJEN OG JEG ER SÅ GLAD. NY UKE NYE MULIGHETER..JIPPIII.. Og jeg sto opp kl 6 i dag og det var SÅ DEILIG. Spar meg, det er IKKE deilig å stå opp kl 6 om mårran! :glare:
Irriterende med den Kim Kardashian hyllesten hennes. Wannabe Kim, Kristina?

Sophie Elise - "Hvis man spiser kjøtt så er man ikke dyreelsker!". Ånei sier du det? Jeg spiser kjøtt men jeg ELSKER dyr forde. Jeg elsker kattene mine over alt på jord og jeg får vondt i hjertet av dyr som har det vondt. Og jeg skulle virkelig ønske det var noe man kunne gjøre for at alle dyr hadde det godt. Men at en spiser kjøtt betyr ikke at man ikke elsker dyr. Because I do :rolleyes: Hun er nokså dobbeltmoralsk når det kommer til dette dyresnakket hennes. Kjøpte bare en Michael Kors veske i SKINN på nelly for ikke lenge siden? Men sier hun ikke visste det var skinn når det står TO steder på produktinfoen om veska? Give me a break a. Irriterer meg også grønt over det utseende snakket hennes om å fikse på ditten og datten. Hun er 19 år for fucks sake! Syns det er så SYKT, og faktisk trist.

Fotballfrue - ÅH GUD :glare: PR kåt much? Skal vi danse? GLAD jeg ikke ser på. Jeg kan ikke fordra damen.

Andrea Badendyck - Pengebruk pengebruk pengebruk. Shopping, spise ute, ligge på stranda, litt mer shopping .. Er alt dagene hennes går i. Ikke fullfører hun Vgs, men hun er alikevell Russ i vår? Skjønner ikke?! Må være kjedelig å ikke ha noen ambisjoner eller vite hva en skal gjøre med livet sitt. Lurer på hva hun skal gjøre den dagen bloggen tar slutt og ikke kan tjene penger på den lenger?

Mammatilmichelle - Trenger jeg si noe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing her, men ang det med at Andrea var russ i år selv om hun ikke fullførte skolen... Ser at det har blitt ganske vanlig å være russ selv om man har hoppet av siste året. Virker som om russetiden har blitt like mye en unnskyldning for å feste med vennene sine hver dag et par uker, som å faktisk feire at man har fullført 13 års skolegang (slik det egentlig er ment). Teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe Borge - Antrekkene hennes. Mye fint altså, men hvordan klarer hun gå i kjoler, skjørt, penklær og høyhælte sko HVER jævla dag? :vetikke: Aldri sett henne i dongeribukse eller lave sko nesten.

Krissy - Få på deg klær jente! Ganske ille når man blir innkalt til rektor på skolen fordi rektor mener hun går for lettkledd! Det er ihvertfall det jeg har lest i kommentarfeltet hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt avsporing her, men ang det med at Andrea var russ i år selv om hun ikke fullførte skolen... Ser at det har blitt ganske vanlig å være russ selv om man har hoppet av siste året. Virker som om russetiden har blitt like mye en unnskyldning for å feste med vennene sine hver dag et par uker, som å faktisk feire at man har fullført 13 års skolegang (slik det egentlig er ment). Teit.

Åh :O Visste jeg ikke. Teit ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte Krisssy - truseshorts, makeup, mini-fotballfrue, arrogant, vulgær klesstil

Anonymous poster hash: e71d8...bd0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positurene til Helene Drage er trasige. Hvert innlegg har samme type bilder, blir fort kjedelig.

"Gullkornene" til Kristina Andersen.. Altså hvem går rundt å mener åpenlyst at de er så jævlig morsomme på den måten? Påtatt og flaut. Hun driter seg hvertfall ut. Er bare harry.

Har fått litt nok av alle som er sponset av x-life. Blir lei av reklame med samme better bodiestights og proteinpannekaker. Kjedelig og en evig repetisjon.

Enig angående Marthe Borge. Blottet for personlighet og et sinnsykt forbruk som ikke finnes forsvarlig. Faen for en generasjon..

Tcmn virker bare som den bitcha, glad hun er blitt mindre populær. Hun er i tillegg kjedelig og reklamebasert. Fortjener ikke å tjene spenn på det hun "driver" med.

Anonymous poster hash: c5841...72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste en del treningsblogger en stund, men måtte bare slutte. Stort sett alle innleggene var helt like:

- ørten bilder av dem selv i diverse positurer

- "se hva jeg har fått av sponsoren min"

- "se hva jeg har kjøpt på iherb"

- samme oppskriftene på proteinkaffe og havregrøt om og om og om igjen.... Om du lager samme proteinkaffen hver satans dag trenger du ikke legge ut oppskriften hver dag, og uansett, trenger man virkelig oppskrift på proteinpulver + kaffe??

- "hipp og hei og hurra, det er mandag og jeg eeeeelsker nye muligheter :D :D :D :D"

- "koooooser meg med verdens best kjæreste <3 <3 <3 "

De har jo ikke noe å skrive om, bare kommer med det samme oppgulpet om og om igjen, for de må jo skrive innlegg for å holde sponsorene glade.

Anonymous poster hash: a4046...139

Ikke glem Better Bodies, og redigerte motivasjonsbilder med tekster som typ.:

image002.jpg

Anonymous poster hash: 50894...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise. Bare lei dama, og hun er overalt.

Jeg likte henne faktisk før. Hun virket litt jordnær til tross for forvrengt selvbilde og operasjoner i hopetall. Så skjedde det at jeg la merke til at en rekke bloggere plutselig hadde fått seg neon-rød MK veske.

Sophie er jo i utgangspunktet mot skinnprodukter og forkjemper av dyrerettigheter. Hun hadde tydeligvis fått sponset vesken hun også, og fremla problemstillingen med skinnvesken som at hun IKKE visste den var laget av skinn. På Nelly står det klart og tydelig merket at vesken er laget av skinn. Videre lurte hun på om hun skulle beholde den eller ei. I innlegget dagen etter kunne den røde vesken skimtes i bakgrunnen på bildene hun la ut.

Forkastelig og dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 78d5e...6e4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog Kristina Andersen! Synes hun blir så kjedelig og wanna be-perfekt. Hun prøver å være noe hun ikke er konstant, og det synes ikke jeg noe om. Plutselig ble hun en av de som "Jeg måååå ha det strøkent rundt meg, hihi, får helt ANGST jeg om det ligger en bok på bordet". Og "Jeg spiser kun glutenfritt, fordi jeg får sååå vondt i magen av vanlig brødbakst".

Hoho, frk. Andersen slår til igjen <3 Denne frøkna altså!

(Nå har jeg fått ut litt frustrasjon :fnise: )

Anonymous poster hash: 809fe...59b

Nå leser ikke jeg bloggen til Kristina, har bare vært innom et par ganger. Men hvis hun sier hun får vondt i magen av vanlig brødbakst så er vel det mest sannsynlig sant. Det er veldig mange som ikke tåler gluten, og det gjør noe inni helsikes vondt i magen hvis man spiser gluten og ikke tåler det. Skjønner ikke hvorfor man skal irritere seg over det.

De bloggerne som irriterer meg (jeg har sluttet å lese dem, men har vært innom og lest før):

Krissy: Virker veldig arrogant og selvopptatt, og tror hun er så badgirl både i utseende og i oppførsel. Hun er ikke mer "bad" enn de fleste andre. (Har hørt mye historier om ting hun har gjort de siste månedene). Hun har samme type poseringer og klær i hver innlegg virker det som. Superkort shorts som ser ut som en bleie, magetopp, anstrengte poseringer, alltid et bilde tatt forfra eller i profil hvor hun skyver hodet så langt frem som hun bare kan. Har hun ikke på seg shorts er det fordi hun har på en "kjole" som egentlig er en topp, eller så er hun bare altfor lang for kjolen. Skikkelig fjortissmak. I tillegg skriver hun ofte om at hun spiser så mye, eller spiser godteri og drikker brus. Vet at hun får mye kommentarer om at folk synes hun er altfor tynn og har anoreksi, men skjønner ikke vitsen med å skrive om at hun spiser mat.

Tcmn: Reklameblogg med noen innlegg om innkjøp fra Nelly eller Bik Bok iblant.

Marthe Borge: Av samme grunner alle andre her skriver om.

Erica Kvam: Reklame! Innimellom alle annonsene fra Coverbrands og Nelly osv, legger hun ut bilder av dekket frokostbord, eller en tallerken med mat, og skriver om hva hun skal eller har gjort. Som oftest er det helt hverdagslige ting som egentlig ikke er så interessant. Ellers er det ofte dagens outfit fra Nelly.

Andrea Badendyck: Skriver stort sett om innkjøp på Nelly, salg på Nelly, hauger med redigerte selfies i samme posisjoner, spise ute, dyre innkjøp, sydentur og kjæresten..

Sophie E: Av samme grunner alle andre her skriver om.

Fotballfrue: Hun er perfeksjonist til det kjedelige. Hun og ektemannen klikker helt når hun får noe negativt virker det som. Redigerer seg voldsomt. Stor forskjell på bilder tatt av andre, og bilder hun legger ut på bloggen.

Anonymous poster hash: 46c7e...245

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...