Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marthe Borge. Uten tvil. Mest selvopptatte og kjedelige bloggeren som finnes. Sluttet å lese bloggen hennes for noen måneder siden, men kom innpå her om dagen, og jepp, samme, kjedelige innleggene.

I tillegg er hun aldri personlig, og det finnes jo en grense for alle. Men hun får kommentarer hver dag om moren, den Kristina-jenten hun blogget med før og silikon, men hun bare ignorerer de og plaprer videre om det perfekte livet sitt. Da kan hun heller skrive at hun ikke ønsker å ha en personlig blogg, men det er jo nettopp det hun prøver på. Blir flaut.

Helt hjernedødt :glare:



Anonymous poster hash: 809fe...59b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog Kristina Andersen! Synes hun blir så kjedelig og wanna be-perfekt. Hun prøver å være noe hun ikke er konstant, og det synes ikke jeg noe om. Plutselig ble hun en av de som "Jeg måååå ha det strøkent rundt meg, hihi, får helt ANGST jeg om det ligger en bok på bordet". Og "Jeg spiser kun glutenfritt, fordi jeg får sååå vondt i magen av vanlig brødbakst".

Hoho, frk. Andersen slår til igjen <3 Denne frøkna altså!

(Nå har jeg fått ut litt frustrasjon :fnise: )



Anonymous poster hash: 809fe...59b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor skal man starte..?

Jeg syns i grunnen de fleste såkalte rosabloggere er irriterende fordi de stort sett fronter et ekstremt overforbruk, materialisme og narsissisme. Leser av den grunn ikke den type blogger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hvordan det er mulig å irritere seg over bloggere, med mindre de er ofte i media. Hvorfor oppsøke bloggen til noen man irriterer seg over?



Anonymous poster hash: 15d68...18d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg veldig over Fotballfrue. Det kan gå måneder mellom hver gang jeg er inne på bloggen hennes, men jeg er så lei av å se henne overalt i media. Blader, nettsider, tv, nå sist "Skal vi danse", Det Nye-piken mm.

Jeg er rett og slett dritt lei hele dama. Hun er jo helt uten samfunnsbetydning er jo kun en dum og deilig blondine i grusomme blomstrete klær, falske negler, påsatt hår, div fillers og påtegnede øyenbryn. Verden vil bedras og hun er en god bedrager!

Anonymous poster hash: d246d...980

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere sitter aktivt og leser bloggene til mennesker som irriterer dere?



Anonymous poster hash: e5a7a...80b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen, uten tvil. Hun er så dobbelmoralsk og wannabe. Hun skriver at hun elsker dyr og hater dyremishandling blabla, men reklamerer for Dyreparken og merker som tester på dyr. Virker som hun prøver å være fotballfrue light, altså ved å skrive hvor sykt mye hun trener og hvor besatt hun er av et ryddig hjem osv. Please a.

Dessuten så klager hun så sykt på hvor mye jobb det er å blogge. "Stakkar meg, jobber så mye, får aldri fri"+++. Hva vil hun, at leserne skal få dårlig samvittighet? At alle skal synes synd på henne fordi hun jobber sååå mye? Digger de gangene hun skriver at hun har trent, spist lunsj og sendt noen mail - og anser dette som en full arbeidsdag. Ala: "Hei alle sammen! I dag har jeg hatt en skikkelig lang dag. Begynte kl. 7, hvor jeg spiste en sunn og god frokost. Etter det fulgte en hard treningsøkt på Solsiden, så spiste jeg lunsj med xxx og avsluttet dagen med litt mer bloggarbeid. Nå skal det bli godt å slappe av etter en lang dag." Spar meg. Vanlige folk trener og spiser med venner ETTER en arbeidsdag.

Toppen av kransekaka er at hun skal være så forbanna morsom hele tiden. Jevnlig legger hun ut "Kristinas gullkorn", som består av "morsomme" ting hun har sagt. Sånne dumme ting som visstnok er suuupersjarmerende.

Og til dere som nå har tenkt til å si "hvis du irriterer deg så mye over henne, hvorfor leser du bloggen da?" vil jeg bare informere om at det har jeg sluttet med for lengst. Leste den helt til den begynte å innholde de nevnte irritasjonsmomentene. Du kan egentlig dele innleggene hennes i fem deler:

- Trening og kosthold - "se så sunn jeg er da, dere!"

- Reklame

- Sutring

- I dag spise jeg lunsj/var hos frisøren/fikset negler etc

- "Engasjerte" innlegg om dyrevelferd og andre ting hun utgir seg for å bry seg om.


Anonymous poster hash: 2a3d8...7f3



Anonymous poster hash: 2a3d8...7f3
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen. I dag har hun skrevet bokanmeldelse, klippet og limt fra forlaget UTEN å oppgi kilde eller på noen måte vise at det ikke er hennes tekst. Plagiat på høyt nivå! Dårlig.

Anonymous poster hash: 1dd9d...641

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise. Mest på grunn av at hun gir uttrykk for å å ALDRI bli fornøyd med sitt eget utseende. Rumpa, nesa, puppene, leppene, kroppen, håret. Hun blir aldri fornøyd selv om hun betaler masse for å fikse på ting. Problemene ligger nok i hodet hennes. Hun har jo trossalt blitt voldtatt som 16-åring (eller før?) og tatt abort ved en annen anledning osv. Tror dette kan ha gjort noe med selvbildet hennes. Så er jo egentlig synd på jenta. Men for eksempel hendelsen på Gullruten da hun satt der pottesur fordi hun ikke vant og gadd ikke klappe for de som vant osv ... Usj

Anonymous poster hash: 1d8b8...80c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen, uten tvil. Hun er så dobbelmoralsk og wannabe. Hun skriver at hun elsker dyr og hater dyremishandling blabla, men reklamerer for Dyreparken og merker som tester på dyr. Virker som hun prøver å være fotballfrue light, altså ved å skrive hvor sykt mye hun trener og hvor besatt hun er av et ryddig hjem osv. Please a.

Dessuten så klager hun så sykt på hvor mye jobb det er å blogge. "Stakkar meg, jobber så mye, får aldri fri"+++. Hva vil hun, at leserne skal få dårlig samvittighet? At alle skal synes synd på henne fordi hun jobber sååå mye? Digger de gangene hun skriver at hun har trent, spist lunsj og sendt noen mail - og anser dette som en full arbeidsdag. Ala: "Hei alle sammen! I dag har jeg hatt en skikkelig lang dag. Begynte kl. 7, hvor jeg spiste en sunn og god frokost. Etter det fulgte en hard treningsøkt på Solsiden, så spiste jeg lunsj med xxx og avsluttet dagen med litt mer bloggarbeid. Nå skal det bli godt å slappe av etter en lang dag." Spar meg. Vanlige folk trener og spiser med venner ETTER en arbeidsdag.

Toppen av kransekaka er at hun skal være så forbanna morsom hele tiden. Jevnlig legger hun ut "Kristinas gullkorn", som består av "morsomme" ting hun har sagt. Sånne dumme ting som visstnok er suuupersjarmerende.

Og til dere som nå har tenkt til å si "hvis du irriterer deg så mye over henne, hvorfor leser du bloggen da?" vil jeg bare informere om at det har jeg sluttet med for lengst. Leste den helt til den begynte å innholde de nevnte irritasjonsmomentene. Du kan egentlig dele innleggene hennes i fem deler:

- Trening og kosthold - "se så sunn jeg er da, dere!"

- Reklame

- Sutring

- I dag spise jeg lunsj/var hos frisøren/fikset negler etc

- "Engasjerte" innlegg om dyrevelferd og andre ting hun utgir seg for å bry seg om.

Anonymous poster hash: 2a3d8...7f3

Anonymous poster hash: 2a3d8...7f3

What she said. "Lady KA" går meg på nervene!

Anonymous poster hash: 96734...2e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida Skulstad. Har sluttet helt og lese bloggen(e) hennes. Hun reposter bare nå, og skifter blogg/sletter rett som det er. Har også fjernet henne fra FB for jeg er så lei. Den ene dagen er det "curves are in", den neste dagen er det "sult er bra".

Nå er jeg drittlei Helene Drage også. Mye reklame, bilder med samme "pose" og luksusproblemer.



Anonymous poster hash: cd3e6...e66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Kristina Andersen. "åååh, nå er det mandag dere! Hyyyl! Nye muligheter :D Nå skal denne frøkna på trening og sette nye rekorder :) GO Team Kristina Andersen! "

2) Anja Johansen. "Lenge leve kjærligheten! Lavrans, Lavrans, Lavrans, Lavrans <3....Frøya..."

3) Sophie Elise ( Som egentlig bare heter Sofie). "Kjøttetere er slemme, JEG spiser ikke kjøtt og gjør alt for dyr. Dere burde gjøre det samme som meg, hvis ikke er dere dyreplagere" Sukk....

4) MammatilMichelle. "Sånn ja, Michelle, nå må du pose litt for mamma og kameraet. Nei, nei, du må ta hånden på hoften. Sånn ja, da bli det fint bilde, det skal på bloggen vettu. Må du smile da, ikke grin." Ser det for meg :P

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1) Kristina Andersen. "åååh, nå er det mandag dere! Hyyyl! Nye muligheter :D Nå skal denne frøkna på trening og sette nye rekorder :) GO Team Kristina Andersen! "

2) Anja Johansen. "Lenge leve kjærligheten! Lavrans, Lavrans, Lavrans, Lavrans <3....Frøya..."

3) Sophie Elise ( Som egentlig bare heter Sofie). "Kjøttetere er slemme, JEG spiser ikke kjøtt og gjør alt for dyr. Dere burde gjøre det samme som meg, hvis ikke er dere dyreplagere" Sukk....

4) MammatilMichelle. "Sånn ja, Michelle, nå må du pose litt for mamma og kameraet. Nei, nei, du må ta hånden på hoften. Sånn ja, da bli det fint bilde, det skal på bloggen vettu. Må du smile da, ikke grin." Ser det for meg :P

Spot on!
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue. Ser ut som den vanlige kvinnen i gata, men bruker så mye Photoshop at halvparten hadde vært nok til å ikke kjenne henne igjen. Blir bra å se hun frenetisk kamuflere den ene siden og stå vrengt feil vei på tv i høst.

Anonymous poster hash: e7b73...2bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig rekkefølge:

Andrea Badendyck - restylaneeee, silikon, shopping, ferie, null skole, null ambisjoner?

Fotballfrue - løpe løpe løpe, kamp for LK, yoghurtnøtter, nelia <3, louis vuitton, sminke, photoshop-overload, selfies

Anja Johansen - lavrans <3333, fangirl og sist men ikke minst; HEIA KJÆRLIGHETEN! (!!!!!!!!!!!!)

Kristina Andersen - kim kardashian wannabe, MANDAG <3, hyyyl, gullkorn (....), solsiden treningssenter, lexington, vippeextensions

Anonymous poster hash: e71d8...bd0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Alle rosabloggere. Selv om jeg ikke leser noen. Holder med det jeg leser om dem her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...