Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes generelt toppbloggerne er altfor pengegriske om dagen. Var mye morsommere å lese blogger når de ikke annonserer for barberhøvler og krølltanger. Må innrømme at jeg vegrer meg for å kjøpe produkter omtalt i blogger. Det er så gjennomsiktig når bloggerne skryter produktene opp i skyene og du vet det er et samarbeid de tjener fett på i bakgrunnen. Så etter at blogging ble big business har de fleste bloggerne begynt å irritere meg. Hvor skal jeg begynne?!

* Ida Wulff - hun skriver egentlig veldig godt og er festlig, dessverre er annet hvert innlegg annonse..

* Fotballfrue - tror egentlig hun er en veldig søt og hyggelig jente, men skjønner ikke hvorfor hun ikke kan følge Forbrukerådets regler. Hun tar fine bilder og synes mange av innleggene hennes er gode, men når hun lar seg sponse av alle og enhver og likevel prøver å skjule det. Også var det han irriterende ektemannen hennes.. som sitter som en hauk og våker over kommentarer. Hadde blitt flau om det var min mann som gikk i strupen på en hver form for kritisk kommentar.

* Kristina Andersen - må jo være den ukjente datteren til Trine Grung.. like irriterende! Det blir litt krampaktig. Synes forøvrig hun var flott på forsiden av Shape Up!

* Camilla Pihl - gikk fra å være en utrolig inspirerende blogg til å bli David Andersen sin uoffisielle hjemmeside. Blir litt lei meg fordi jeg som leser alltid har støttet henne og føler nå hun prøver å utnytte de snille, trofaste leserne sine med å reklamere daglig for sine samarbeid.

* Anja johansen - altså hun får jammen tåle å bli kritisert når hun så åpent deler sine planer og prioriteringer som ærlig talt virker litt skrudd...

* Lene Orvik - fryktelig kjedelig blogg

* Livingdoll - flotte bilder og spennende reisemål, men redigeringen av bildene gir en dårlig bismak..

* Hilde Christina - for en sur dame.. kjefter og smeller på leserne sine og virker generelt fryktelig grinete. Tror hun er sjefen i hudpleieverden..



Anonymous poster hash: fe9d6...a05
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig når det gjelder Ida Wulff. Har fulgt henne i flere år, helt siden bloggen hennes het "caffelatte". Hun er veldig flink og vittig, men alle reklameinnleggene hennes gjør at hun fremstår mye mindre personlig enn tidligere, i tillegg til at hun fremstår mindre seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TCMN Sin blogg! BARE reklame. Og veeeldig mye reklame fra handelsportal.no! Ser ut har fått masse kritikk om dette i kommentarfeltet på bloggen nå og det skjønner jeg veldig godt! Den bloggen oser reklame! Stoler ikke på bloggere og de produktene de utgir reklame for. Hell to the no!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://slankerelivemedgastricsleeve.blogg.no/

Hun hadde for litt siden et innlegg om hvor mye alle hater henne fordi hun nå er tynn, og at "alle" tagger gamle bilder av henne da hun var tjukk.

Jeg tagger stadig gamle bilder slik at jeg ser hvem som er med og har litt mer orden i sakene, ikke for å mobbe folk som har gått ned i vekt eller ikke. Det virker som hun tror alt og alle er ute etter å "ta henne" nå som hun er tynn. Hun hadde også et lengre innlegg om at hun hadde slettet alle gamle bilder av seg selv osv, fordi hun klarte ikke å se på seg selv fra "gamle dager".



Anonymous poster hash: cd3e6...e66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer mg over stengt kommentarfelt. Dvs jeg SKJØNNER jo greia, men jeg trodde liksom litt av greia med blogg var alle kommentarene man fikk. At det var det som dreiv dem...bekreftelsene. Hva er gøy med å vise frem og fortelle uten å få feedback. Forstår jo at det å godljenne kommentarer tar mye tid, men hvis man har en så provoserende blogg at man ikke kan håndtere tilbakemeldingene så burde man kanskje revurdere hele greia...

Hvem du tenker på som har stengt kommentarfelt da? Syns selv at kommentarfelt er en uting og foretrekker å lese blogger og nettsider uten kommentarfelt som oser over av sure mennesker.

Anonymous poster hash: 48af0...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser ikke blogger for da slipper jeg å irritere meg over de. Ser ikke helt hvorfor man leser en blogg hvis man irriterer seg over personen eller gidder å bruke tid på å irritere seg over en blogger i det hele tatt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth Osnes. En belærende trygdesnylter.



Anonymous poster hash: 89eb5...ce4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven står sterkt skjønner jeg.

Slutt å skylde på Janteloven.. Det er så passè. Det er lov å mislike noen uten å være misunnelig. Punktum finale. Alle trenger ikke like alle.

Anonymous poster hash: fe9d6...a05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde Christina fordi hun netthetser tenåringsjenter på Twitter.

Du kan trøste deg med at hun har mindre og mindre lesere. Før skrøt hun av at hun hadde 10 000 - 15 000 lesere om dagen. Nå, ifølge bloggliste har hun 600-800 hver dag

Anonymous poster hash: 082b2...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TCMN med de lite estestiske tattoveringene sine som hun i et hastverk får.

Sophie Elises dobbeltmoral når det gjelder spising av kjøtt og bruk av skinnklær og vesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg mest over meg selv.

Jeg staver feil og ser ikke ut på bilder.

Jeg skulle ønske jeg var som andre, som nøyde seg med å kaste dritt på andre navngitte bloggere, men nei, ikke en gang det får jeg til på en galant måte.

Jeg er så irritert !!!

Nå har jeg akkurat knust pinnestolen jeg satt på her inne så treflisene ligger ut over det hele. Katten ligger under sofaen og ber om nåde med det sleskette hore blikket sitt. Ble på tjukken uten far og greier...jeg er så forbanna ! Jeg skulle jo hatt reklameplass på bloggen min og selge men jeg vet ikke hvordan man gjør med denne dritt dataen. Og hadde jeg fått det til så hadde det sikkert bare blitt noe irriterende dritt som ville ha reklame hos meg. Herresokker på lavpris eller noe...jeg tror jeg klikker.

Endret av Tarsan97
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Helene drage ( tåler ikke kritikk ).

2. Rannveig heitmann ( leker uskyldig men elsker å spille på sex og provosere med vilje )

2. Anna Rassmussen ( sier bare stakkar michelle )



Anonymous poster hash: 559e6...e89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi Alexandra.

http://heidialexandra.no/bort-med-bjorken/#.U6Tbg_l_u7Y

En jente på 18 år som bor i "hovedstaten", Oslo. Hun mener landbrukere bør sage ned trær, og at alt av planter kun bør være i regnskogen.

Den dama der er bare ikke sann! Hun må gjøre seg til. Ingen kan være så blåst i hodet. Det gjelder ikke bare innlegget som du refererer til, hele bloggen er jo sånn.

Anonymous poster hash: 982e7...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der er bare ikke sann! Hun må gjøre seg til. Ingen kan være så blåst i hodet. Det gjelder ikke bare innlegget som du refererer til, hele bloggen er jo sånn.

Anonymous poster hash: 982e7...34f

Det var jo min første tanke også, men jeg vet sannelig ikke. Uansett, skjønner ikke hvorfor noen har glede av å la hele Norge tro at man er stokk dum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristina Andersen - Trening! Livet! Mandag! Sunnsunnsunn! Kim! Dyrevelferd! Hyl! Jeg er så søt og morsom! Please...

Kristine Ullebø - Kle på deg jente. Hvordan går det an å gå i bare trusa hele året uten å ha konstant uvi?

Camilla Kvarsvik - Dårlig interiørstil. Pappas penger. Skilt og nyforlovet i løpet av et knapt år...

Fotballfrue - Blir stressa bare av å bla gjennom bloggen hennes. Støv på hjernen, evig forelsket, trening hele tiden, overstyla, hjemmelagd lavkarbo og så videre.

Trine Grung - Ufyselig.

Livingdoll - Fine bilder og det. Men gud, så kjedelig! Jada, du har kjoler og blomsterkranser og du liker å posere i gaten.

Puh, godt å få det ut egentlig :) Og nei. Jeg leser ingen av dem lengre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue - Så perfekt med nips og naps ifra -nille og Ikea. Ha ha.

Anonymous poster hash: abad2...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...