Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte henne faktisk før. Hun virket litt jordnær til tross for forvrengt selvbilde og operasjoner i hopetall. Så skjedde det at jeg la merke til at en rekke bloggere plutselig hadde fått seg neon-rød MK veske.

Sophie er jo i utgangspunktet mot skinnprodukter og forkjemper av dyrerettigheter. Hun hadde tydeligvis fått sponset vesken hun også, og fremla problemstillingen med skinnvesken som at hun IKKE visste den var laget av skinn. På Nelly står det klart og tydelig merket at vesken er laget av skinn. Videre lurte hun på om hun skulle beholde den eller ei. I innlegget dagen etter kunne den røde vesken skimtes i bakgrunnen på bildene hun la ut.

Forkastelig og dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 78d5e...6e4

hvilke andre bloggere har fått det?

Anonymous poster hash: 12156...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte Sophie Elise inntil hun skaffa seg den jævla veska, nå irriterer hun meg mest av alle..



Anonymous poster hash: 12156...ed3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi Alexandra.

http://heidialexandra.no/bort-med-bjorken/#.U6Tbg_l_u7Y

En jente på 18 år som bor i "hovedstaten", Oslo. Hun mener landbrukere bør sage ned trær, og at alt av planter kun bør være i regnskogen.

Ja, hun skrev ufattelig mange umodene innlegg for noen år siden, og at hun ikke har slettet noen av de, viser jo at hun fortsatt er like umoden. Helt utrolig, dama er jo blåst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise: Fordi hun er så vanvittig dobbeltmoralsk. Henger ut kjøttetere som hyklere, men sprader selv rundt i oslo med skinnveske på armen.
De evige innleggene om kompleksene hun har rundt kroppen sin, etterfulgt av rumpe og bikiniinnlegg dagen etterpå.

Mammatilmichelle: Fordi at hun eksponerer datteren i den graden hun gjør. Hele bloggen og inntekten hennes baserer seg på å utlevere lille Michelle på nett. Bortsett fra de ukentlige innleggene hun skriver om de 40% haterne hun har på bloggen sin, og alt hatet hun får.

jegerida.blogg.no (Denne bloggadressen skiftes vel om en ukes tid. altså bloggeren Ida Skulstad): Det opprettes nye blogger 1-2 ganger i mnd der de samme innleggene repostes om og om igjen. Om hvor deilig hun er til tross for at hun er overvektig, selv om hun dagen etter skal løpe og sulte seg for å bli slank. Evig slankeblogg med helt latterlige mål og metoder. "ned 10 kilo før 17. mai". "Ned 15 kilo på 2 mndr" osvosv



Anonymous poster hash: c99c8...f72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier meg enig i mammatilmichelle-bloggen. En uting å bruke et barn til de grader som Anna gjør for å tjene penger. Toppen var da datteren satt med en barberhøvel da hun reklamerte for Shai! Trist at ei så lita jente på noen år står og poserer med et tilgjort glis..

Synes også bloggen AnneK er et skikkelig togkræsj.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Hilde Christina. Jeg likte henne veldig godt før og stolte på at hun ikke var kjøpt og betalt. Det siste året (spesielt med Vakker Hud og EmerginC) er inntrykket et helt annet.

Fotballfrue, pga all reklamen og pga hun bare (BARE) viser bilder tatt fra sin venstre side. Greit at det sikkert er hennes vakreste side, men ærlig talt, hvor forskjellige kan de være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivingDoll. Fordi hun redigerer seg selv til det ugjenkjennelige.



Anonymous poster hash: 7a4fa...532
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som er i avisen.

Jeg leser ikke blogger og jeg leser ikke avisartiklene om dem, så jeg kan ikke et eneste navn - men få den bort fra avisene, når jeg leser aviser vil jeg lese NYHETER, ikke om hvilken C-kjendis som har slengt med leppa om en annen C-kjendis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over mammabloggere som eksponerer ungene sine i ekstrem grad på internett, når ungene ikke har noen som helst mulighet til å velge selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alt du sier. Enn om hun kunne gå tilbake til å være en moteblogg minus photoshop? Da var bloggen helt super.

Anonymous poster hash: 7a4fa...532

Herreguuuud hva skjer med den redigeringa!? NOE så stygt! Man ser det jo lang vei. Ser ut som en alien!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On-topic, definitivt Sophie Elise. Hun tror hun er bedre enn alle andre fordi hun ikke spiser kjøtt og nå skal hun visst bli veganer sånn at hun kan si hun er bedre enn resten av befolkningen også...

Hele bloggen hennes er kroppsbasert, hun kan godt si at hun ikke oppfordrer til noe, men alle kidsa som leser bloggen hennes krysser den ut med en oppfatning av at det kun er kroppen som betyr noe.

Så sinnssykt mye bilder og innlegg om kjæresten hennes og hvor utrolig forelska de er, får fjortisfølelse nedover hele ryggen av det :kvalm:

Og at hun skryter så mye over hvor utrolig smart hun er, herregud!! Kan godt hende hun ikke er over gjennomsnittlig uintelligent, men hun er ikke akkurat noe geni. Da hadde hun klart å spille på det i stedet for de jævla salgspuppene sine. Husker et innlegg der hun skrev noe ala "overhørte noen på bussen, herregud så dumme de var, jeg var så smart da jeg var tre år, omg jeg er sååå smart"

Og ja, jeg leser bloggen fortsatt. Er møkk lei av henne, men det er en slags avhengighet :rasende:

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært en ivrig bloggleser en del år nå, men nå i det siste så har jeg sluttet helt å lese blogger fast. Vet ikke om det er bare jeg som har vokst det i fra meg eller om det er bloggerne som har forandret seg, men..

Sophie Elise har jeg likt ganske lenge. Virker som en jente med bein i nesa, oppegående og mange fornuftige tanker, men nå synes jeg at dobbeltmoralen har tatt helt over. Jeg mener, hun skal få lov til å kritisere både den ene og den andre i diverse innlegg, men om noen skulle komme til å gi gi henne kritikk, nei da er det innlegg opp og innlegg ned om hvor sjalu folk er, og om at alle sammen burde skaffe seg ett liv og vokse opp! Jeg også har den oppfatningen om at hun selv synes hun er bedre enn andre fordi hun ikke spiser kjøtt. Klapp på skuldra for innsatsen hun har lagt ned for dyrs rettigheter altså, men jeg synes ikke at hun dermed får mer verdi enn andre som menneske for det om. Dessuten kjøper jeg ikke den veskehistorien for fem flate øre!

KAs blogg sluttet jeg å lese for lenge siden. Å kunne leve av å stjele/kopiere bilder og tekst uten tillatelse, være enormt frekk og nedlatende i kommentarer til en del av leserne sine, og slette/trekke tilbake innlegg fordi hun ikke står for det hun sier burde rett og slett ikke vært lov. Og vet fremdeles ikke om jeg skal le eller bli provosert av de enormt slitsomme arbeidsdagene hun har. Nemlig spising, trening, møte med samarbeidspartnere, møte venninner, mailsvaring og bildetaking! Må forresten også le når hun sier at folk ikke skjønner hvor mye jobb det er med blogg. Eh, skjønner jo at det er mye jobb å bygge opp en fasade som ikke i nærheten eksisterer i virkeligheten.

Marthe Borge sin blogg leser jeg faktisk litt ennå, men som flere over meg sier, så er bloggen hennes blitt ganske kjedelig og upersonlig. Virker som hun har null ambisjoner for fremtiden, og null bakkekontakt. Men når det er sagt så virker hun som en søt jente ( og kjæresten virker som drømmemannen!), og all lykken virker ikke så påtatt som den gjør på f.eks. KA sin blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Gjelsvik.

Fordi hun

sutrer hver gang det er mandag siden det er blitt mandag. Den kommer jo alltid igjen, så hvorfor ikke prøve å tenke litt positivt over starten på en ny uke?

sutrer de gangene hun skal være sosial der det er ett flertall av folk hun ikke kjenner

har reklamert for Shai sine barberhøvler nå minst tre ganger i løpet av relativt kort tid. Gøy den første gangen. Kjedelig i lengden.

nevner ikke ofte nok at venninna faktisk jobber for OPI som er neglelakkmerket hun tilfeldigvis har lagt sin elsk på (hun har skrevet den en gang omtrent).



Anonymous poster hash: 2efb0...b93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg irriterer mg over stengt kommentarfelt. Dvs jeg SKJØNNER jo greia, men jeg trodde liksom litt av greia med blogg var alle kommentarene man fikk. At det var det som dreiv dem...bekreftelsene. Hva er gøy med å vise frem og fortelle uten å få feedback. Forstår jo at det å godljenne kommentarer tar mye tid, men hvis man har en så provoserende blogg at man ikke kan håndtere tilbakemeldingene så burde man kanskje revurdere hele greia...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Orvik synes jeg er veldig irriterende. Hun skriver utrolig kjedelige innlegg, og har alltid med de samme bildene der hun står i eller utenfor leiligheten og gjør seg til og skal se så søt ut. Hun skriver også ganske dårlig og har mange skrivefeil. I tillegg er det reklame i annethvert innlegg, ofte skjult. Det irriterer meg også at hun later som hun har det så utrolig travelt, og at hun alltid må fremheve at hun står opp så tidlig og "er en duracellkanin". Herregud.

Anonymous poster hash: 70bbd...6d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, årets familieferie til Kristina Andersen er sponset!



Anonymous poster hash: 0a6a4...61c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...