Gå til innhold

Oralsex mens jeg var bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det ha noe med at det er forskjell på en kjæreste og en date??

Jeg tenker det i alle fall

Definer en "date" ettersom TS aldri har nevnt at det kun var en date. Hun skriver at det er en hun "holder på med". For min del er altså "dating fasen" over når man først er i seng med hverandre og har vært intime.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at du får utbytte av det?

Hvorfor er det så vanskelig å forestille seg at jeg som kvinne liker å suge en mann??

Og at jeg gjør det for min egen del?

Svar meg gjerne men ikke her i tråden, den er ødelagt nok!

Definer en "date" ettersom TS aldri har nevnt at det kun var en date. Hun skriver at det er en hun "holder på med". For min del er altså "dating fasen" over når man først er i seng med hverandre og har vært intime.

Jeg syns tråden vannes ut for hvert innlegg, og jeg føler med TS i situasjonen hun er i. Jeg står på det jeg har sagt hele tiden at det er et overgrep, på grensen til voldtekt.

Nå er det siste gangen jeg kommer til å skrive noe i denne tråden som ikke har med problemstillingen i HI å gjøre. Ved videre ønske om ordkløyving her så send meg en pm.

Du og jeg Timza, kan gjerne mene ( om jeg ikke misforsto ) at du ligger med de du er sammen med, eller som du har en "avtale" med .

Jeg får inntrykk av overgangen mellom det å "date" og "holde på med" ( høres ut som kaniner ) er så flytende at selv de som gjør dette har problemer med å definere det. Mange unge mennesker ser på meg med sjokk når jeg ikke skjønner hvorfor de ligger med datene sine. Typisk samtale:

Meg: Er dere sammen?

Ungdommen: Nei! Vi har vært på date...

Meg: Men dere har jo sex?!?

Ungdommen: Herregud, du skjønner ingenting du!!!

Altså, det at du og jeg mener at man krysser en linje når man ligger sammen, betyr ikke at andre gjør det.

Les litt rundt på forumet og se etter hvor mange som ligger med datene sine, selv etter 1 date ( i første date ) TS sier for øvrig ingenting om hvor mange dater de har hatt, og om hvor lenge de "har holdt på", og jeg syns ikke det er poenget her. Poenget er at hun er blitt utsatt for noe hun ikke ønsket og som hun ikke kunne beskytte seg mot.

Svært få mener at overgrep i et "forhold" er noe big deal, men det er like mye et overgrep!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig å forestille seg at jeg som kvinne liker å suge en mann??

Og at jeg gjør det for min egen del?

Svar meg gjerne men ikke her i tråden, den er ødelagt nok!

Hæ? Hvorfor motstiller jeg meg det at du ikke liker å suge en mann? Jeg liker da å slikke ei kvinne selv, men jeg sier at årsaken ikke nødvendigvis er at det f.eks. smaker ekstremt godt. Om jeg har lyst på noe som smaker godt så er f.eks. en is eller en god middag noe jeg foretrekker over fittesaft hvis poenget er at smaksløkene skal bli tilfredsstilt. Og det er jo det jeg også vil frem til. Hvorfor liker du å suge en mann? Jeg trur neppe at smaken av pikk er det som er hovedårsaken til at du gjør det, eller er det det?

Trenger ikke ta det videre da det er off-topic som du sier, men ville bare forklare ytterligere ettersom det virket som om du totalt missforstod.

Jeg syns tråden vannes ut for hvert innlegg, og jeg føler med TS i situasjonen hun er i. Jeg står på det jeg har sagt hele tiden at det er et overgrep, på grensen til voldtekt.

Nå er det siste gangen jeg kommer til å skrive noe i denne tråden som ikke har med problemstillingen i HI å gjøre. Ved videre ønske om ordkløyving her så send meg en pm.

Du og jeg Timza, kan gjerne mene ( om jeg ikke misforsto ) at du ligger med de du er sammen med, eller som du har en "avtale" med .

Jeg får inntrykk av overgangen mellom det å "date" og "holde på med" ( høres ut som kaniner ) er så flytende at selv de som gjør dette har problemer med å definere det. Mange unge mennesker ser på meg med sjokk når jeg ikke skjønner hvorfor de ligger med datene sine. Typisk samtale:

Meg: Er dere sammen?

Ungdommen: Nei! Vi har vært på date...

Meg: Men dere har jo sex?!?

Ungdommen: Herregud, du skjønner ingenting du!!!

Altså, det at du og jeg mener at man krysser en linje når man ligger sammen, betyr ikke at andre gjør det.

Les litt rundt på forumet og se etter hvor mange som ligger med datene sine, selv etter 1 date ( i første date ) TS sier for øvrig ingenting om hvor mange dater de har hatt, og om hvor lenge de "har holdt på", og jeg syns ikke det er poenget her. Poenget er at hun er blitt utsatt for noe hun ikke ønsket og som hun ikke kunne beskytte seg mot.

Svært få mener at overgrep i et "forhold" er noe big deal, men det er like mye et overgrep!

Ja, men da ligger jo problemet at vi ikke vet hva TS mener med det å "holde på med" ettersom folk åpenbart har forskjellige formeninger rundt hva det vil si. Altså det må defineres fra hennes side slik at vi forstår mer og får mer informasjon rundt det.

Jeg har jo skrevet at om han var der i 10 sekunder før han gav opp pga TS ikke gav noen reaksjon, så syns jeg ikke det var eller kan være noe som ligner en voldtekt. Intensjonene hans var altså ikke å slikke for egen vinning men slikke for å gi henne nytelse. Om han derimot var der nede i 30 minutter og slikket og "koste seg" vell vitende om at hun dermed ikke reagerte og fremdeles holdt på med sitt så er det noe annet og da er jeg enig, det er en voldtekt og en anmeldelse er på sin plass.

Joda, jeg er enig i at det er et overgrep, men jeg mener at det å anmelde fyren kan være å dra det litt langt. Jeg skulle ha blitt satt bak lås og slå flere ganger om jeg møtte på jenter med en slik tankegang. Mine intensjoner i slike tilfeller er jo å gi jenta nytelse, ikke overgripe meg på henne. Jeg er dermed glad for at reaksjonen har vært vill kåtskap og sex i ettertid og ikke voldtekts anklageleser med det som følger med. Man kan risikere å miste jobb, venner og familie om man faktisk blir anklaget for voldtekt, og dermed syns jeg man burde være rimelig sikker på at fyren er en ond jævel som gjorde dette av andre grunner enn et ønske om å glede jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt svett her.

Om jeg og kona hadde sex på en lørdag. Og jeg kommet ned med morgen kaffe og lagt meg inntill henne , strøket henne på puppen og sagt god morgen klokka er ni og kaffen er klar. FØR hun hadde våknet og samtykket.

Ifølge mange her inne bør jeg havne i overgrepsregisteret og bli nektet å trene et fotballlag.

Intensjonen til mannen her tror jeg var 100% godt ment. men det kom feil ut.

Og han er nok redd for at dette skal ødelegge. Ingen VIL være en overgriper eller har noe ønske om å skade.

Hadde han dyttet pikken inn i en bevistløs ts og pumpet på hadde det vært noe annet.

Veldig trist at TS hadde en dårlig opplevelse MEN tror ikke mannen hadde annet en gode intensjoner.



Anonymous poster hash: 3d67b...d68
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt svett her.

Om jeg og kona hadde sex på en lørdag. Og jeg kommet ned med morgen kaffe og lagt meg inntill henne , strøket henne på puppen og sagt god morgen klokka er ni og kaffen er klar. FØR hun hadde våknet og samtykket.

Ifølge mange her inne bør jeg havne i overgrepsregisteret og bli nektet å trene et fotballlag.

Intensjonen til mannen her tror jeg var 100% godt ment. men det kom feil ut.

Og han er nok redd for at dette skal ødelegge. Ingen VIL være en overgriper eller har noe ønske om å skade.

Hadde han dyttet pikken inn i en bevistløs ts og pumpet på hadde det vært noe annet.

Veldig trist at TS hadde en dårlig opplevelse MEN tror ikke mannen hadde annet en gode intensjoner.

Anonymous poster hash: 3d67b...d68

Dere er gift og problemstillingen du skisserer er himmelvid unna TS sin.

Det er lov å se to tanker på en gang, og se forskjellen på de!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er gift og problemstillingen du skisserer er himmelvid unna TS sin.

Det er lov å se to tanker på en gang, og se forskjellen på de!

Jeg ser ingen prinsipielle forskjeller.

Hun anser han tydeligvis på ett nivå som sexpartner (Jeg har ikke lest hele linja, så hun kan ha jusert forholdet. ) Handlingen er det samme ; prøve å få henne opphisset. Nivåene er noe forskjellige, men ekteskap har INGENTING med saken å gjøre. Du kan bli voldtatt i ekteskapet også.

Jeg takker min gud jeg aldri har hatt noe med noen slike å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen prinsipielle forskjeller.

Hun anser han tydeligvis på ett nivå som sexpartner (Jeg har ikke lest hele linja, så hun kan ha jusert forholdet. ) Handlingen er det samme ; prøve å få henne opphisset. Nivåene er noe forskjellige, men ekteskap har INGENTING med saken å gjøre. Du kan bli voldtatt i ekteskapet også.

Jeg takker min gud jeg aldri har hatt noe med noen slike å gjøre.

Selvsagt kan en bli voldtatt i ekteskapet og mange blir dessverre det.

Men om du ikke ser forskjellen på å komme smygende med morgenkaffi i "frokost" på sengen.

Smyge seg inn på partneren og kose, vekke partneren og si god morgen, OG så gå ned på en dødrukken kvinne som sover, og som er ute av stand til å våkne og si hverken ja eller nei.... Ja greier du ikke se den forskjellen så er det bare trist!!

Forskjellen i det at de er gift er at de har et etablert forhold. I følge 90% av de som er her inne som dater, og holder på noen, så er det ikke etablerte forhold!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mange ganger sier ingenting. Jeg spør deg om hvor vanlig det er at han gjør det.

Hva mener du med at du får utbytte av det?

har ikke reflektert over det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg synes, i all ærlighet, at TS' opplevelse er en bagatell.

Anonymous poster hash: 6bf89...4f8

Hva du mener er ikke relevant!

Det er Ts sin opplevelse, ikke din!

Hun føler seg krenket.

Empati og medmenneskelighet er en fin ting.

Det er tydelig at det er en manglende egenskap hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt sex i litt under en måned. Men jeg forstår ikke helt hvorfor enkelte lurer sånn på det. Det er likefullt en voldtekt uansett om han er kjæreste eller en date. Helt uinteressant å høre om dere som tyter om at dere pleier å suge kjæresten deres til han vokner, og at det er en bagatell at jeg føler som jeg gjør. Jeg var sørpefull og sov tungt. Jeg var så full at jeg faktisk ikke reagerte på at han slikket meg. Det sier litt om tilstanden jeg var i!



Anonymous poster hash: cd121...43a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang kona kunne fortelle at hun hadde "koset" litt med junior mens jeg sov. Den var erigert, men jeg var helt vekk, men reagerte i søvne. Husker ingenting fra det selv.

Kunne ikke falle meg inn å anmelde min egen kone for dette.



Anonymous poster hash: 910fc...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt sex i litt under en måned. Men jeg forstår ikke helt hvorfor enkelte lurer sånn på det. Det er likefullt en voldtekt uansett om han er kjæreste eller en date. Helt uinteressant å høre om dere som tyter om at dere pleier å suge kjæresten deres til han vokner, og at det er en bagatell at jeg føler som jeg gjør. Jeg var sørpefull og sov tungt. Jeg var så full at jeg faktisk ikke reagerte på at han slikket meg. Det sier litt om tilstanden jeg var i!

Anonymous poster hash: cd121...43a

Men hvordan oppfattet han deg? Hvis du lå helt "livløs" er det jo litt spesielt. Men hvis du (ubevisst) ga signaler om at du likte det, noe man jo lett kan gjøre selv om man sover, er det jo ikke sikkert at han forstod at du var helt "vekk"?

Anonymous poster hash: 910fc...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan oppfattet han deg? Hvis du lå helt "livløs" er det jo litt spesielt. Men hvis du (ubevisst) ga signaler om at du likte det, noe man jo lett kan gjøre selv om man sover, er det jo ikke sikkert at han forstod at du var helt "vekk"?

Anonymous poster hash: 910fc...48e

Han visste at jeg var veldig full. Jeg klarte omtrent ikke å legge meg i sengen selv, og jeg sovnet med en gang.. Jeg var tydelig veldig beruset.

Anonymous poster hash: cd121...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"holder på...?" Kom full hjem ?

Tror den slikkende mannegrisen bør finne seg en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er i et elskerforhold? Har sex? Er glad i hverandre? Eller misforstår jeg? For ellers tenker jeg: Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk her forsøker etter beste evne å få ts til å føle seg som et offer. Det er dårlig gjort. Det som skjedde er ikke er overgrep - ikke få henne til å tenke på det som det. Og ikke få mannen til å bli en overgriper, for det er han ikke.

De to er tydeligvis i et elskerforhold og har hatt sex mange ganger før dette. Let it be.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ts påpeker at hun holder på med denne personen, så synes jeg det blir hard i å anmelde personen. En tanke jeg også gjør meg er at ts velger å dra hjem til ham på egenhånd i stedet for hjem til seg selv, noe som viser at de har hatt en del med hverandre å gjøre tidligere.

Tror nok at han har tenkt at dere er på et sted hvor det er greit å utforske og prøve litt, og at han han ville tilfredsstille deg ved litt slikking. Hvis du var sanseløs full, hvordan kan du da være helt sikker på at du ikke har gitt noe tegn til å ville ha seksuell omgang? Tror uansett han bare ville at du skulle ha det bra, og det er faktisk ikke umulig at kroppen din har reagert selv om det har gått deg hus forbi, og derfor har han trodd det var greit og at du var med på leken.

Hadde dette vært en villt fremmed mann som hadde dratt deg med hjem fra byen og som du ikke hatt intime relasjoner med før, så ville det derimot vært en annen sak, da han ville gjort dette kun for sin egen del og for å vise sin makt. Tror så absolutt ikke dette er tilfelle med typen du roter med.

Snakk med han og hør hva han har å si om det. Dersom du anmelder kan du ødelegge livet til en person som faktisk tenkte på ditt beste, eller som muligens var litt korttenkt. Jeg synes ikke dette er en sak hvor du er et offer for annet enn at en du holdt på med ville tilfredstille deg og ha det litt moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Sånn går det når du er dritfafull og blir med en mann hjem.. Ikke bare skyld på han. Du var like mye med på den når du er dritings og blir med han hjem. Derfor folk skal drikke med måte vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Når ts påpeker at hun holder på med denne personen, så synes jeg det blir hard i å anmelde personen. En tanke jeg også gjør meg er at ts velger å dra hjem til ham på egenhånd i stedet for hjem til seg selv, noe som viser at de har hatt en del med hverandre å gjøre tidligere.

Tror nok at han har tenkt at dere er på et sted hvor det er greit å utforske og prøve litt, og at han han ville tilfredsstille deg ved litt slikking. Hvis du var sanseløs full, hvordan kan du da være helt sikker på at du ikke har gitt noe tegn til å ville ha seksuell omgang? Tror uansett han bare ville at du skulle ha det bra, og det er faktisk ikke umulig at kroppen din har reagert selv om det har gått deg hus forbi, og derfor har han trodd det var greit og at du var med på leken.

Hadde dette vært en villt fremmed mann som hadde dratt deg med hjem fra byen og som du ikke hatt intime relasjoner med før, så ville det derimot vært en annen sak, da han ville gjort dette kun for sin egen del og for å vise sin makt. Tror så absolutt ikke dette er tilfelle med typen du roter med.

Snakk med han og hør hva han har å si om det. Dersom du anmelder kan du ødelegge livet til en person som faktisk tenkte på ditt beste, eller som muligens var litt korttenkt. Jeg synes ikke dette er en sak hvor du er et offer for annet enn at en du holdt på med ville tilfredstille deg og ha det litt moro.

Helt enig i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...